Hier zie je hoe de meningen over de Boelies verdeeld zijn.

1. Chantal Kluitenberg

Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Er heerst een gezellige ontspannen sfeer, en de bediening is top!

2. Wij vonden het zwaar tegenvallen: Voorgerecht - 6 middelmatige garnaaltjes die ok nog eens lauw waren voor € 10,95 (!). Hoofdgerecht - Vlees was goed, niets op aan te merken, maar ca. 1 eetlepel minikrieltjes op je bord en met 4 personen een halve soepkom gevuld met slappe friet is wel heel erg karig.

Nagerecht: Het speciale Bostognetoetje bleek een fabrieksmatig plakje ijs met wat korrels zacht geworden Bastognekoek erop en een toef slagroom ernaast, het ijs was nog diepgevroren en ook beslist zijn prijs niet waard.

Wij hebben hier vroeger meerdere keren prima gegeten, maar vinden het nu dusdanig achteruit gegaan dat wij ons wel 2x zullen bedenken om hier nog eens te eten.

3. neefgijsbert

Valentijnsdag, met mijn meisje naar Boelies op basis van recensies. Een grote teleurstelling. Na een uur wachten met 8 tafeltjes, lauwe biefstuk, kreeft half gevuld en uit de vriezer. Eveneens de biefstuk uit de vriezer en gewoon niet lekker.. dit alles voor de hoofdprijs. Zeg het niet snel maar het was gewoon vies. Boelies moet nog een hoop leren, helaas...

4. C.l.de Werker

Hebben met 6 personen bij de boelies gegeten en was boven verwachting!
    Gezellige drukte en het eten was super goed, ook de bediening etc was prima.

5. Op 25-08-2012 hier weer gegeten en wederom weer erg lekker en goed gegeten.
    Het was druk en gezellig, bediening was weer erg goed en vriendelijk.

Gewoon weer heerlijk gegeten.

6. A.S van Gijn

Het eten is heerlijk en betaalbaar.Zowel buiten als binnen is het genieten van de sfeer.Aardige bediening!
    Groeten Anita & Patrick

7. Rob van Dalen

Het eten was prima. We waren met 8 personen en iedereen was dik tevreden.
    De spareribs waren alleen wat aan de droge kant en de knoflooksaus had een aparte smaak. Maar met dat in het achterhoofd kwamen we toch nog tot deze beoordeling.

8. Het eten was in een woord geweldig, mooi opgediend op de borden, gevarieerde groentes erbij, gebakken krieltjes en een bakje friet, dus zeker voor herhaling vatbaar.
    Vriendelijke bediening.

9. r. de schipper

Ondanks de hoge waarderingscijfers is dit restaurant geen goede keus gebleken voor een aspergemenu. Asperges totaal tot moes gekookt, krieltjes nog hard, vlees en vis overgoten met een vieze saus. Eigenlijk gewoon vies eten. Een hele grote teleurstelling.
    We hebben gemeld dat de asperges te gaar waren, als antwoord: bij de vorige gasten waren ze te hard. Dat is mijns inziens vertellen dat je een kok in de keuken hebt die niet weet waar hij mee bezig is.

10. Eten in Boelies is erg gezellig.
    Wij hebben er ook heerlijk gegeten.
    De sfeer is prima.
    De prijs kwaliteit is erg goed.
    Ga zo door.
    Dan komen wij graag terug.

11. Bas Oosterkamp

12. Ik had een lamsrack met honing thijmsaus, manlief een mixed Grill, na een kaasplankje en een chocolade trio van brownie, mousse en ijs.

Het lamsrack was een zeer royale portie, rood gebraden en mals als boter, de mixed grill was perfect, net als de kazen en het chocoladegebeuren. Waren incluus drank iets van 50 euro kwijt, weet het niet meer precies.

Hebben echt heel lekker gegeten, voor een strandtent formidabel en voor de prijs uitmuntend.

De bediening was prima.

Aanrader voor aan het strand, moet in de zomer helemaal te gek zijn.

13. aad zwaneveld

Afgelopen zondag avond 19 december gaan eten bij Boelies na uitgebreide reviews gelezen te hebben.

De keuze van alle reviewers om het een hoog cijfer te geven is volkomen terecht.

De gastvrijheid en de prijs-kwaliteits verhouding zijn onmiskenbaar op een hoog niveau.

Niets anders dan hulde voor het personeel en de entourage, alsmede zeer belangrijk ... het fantastisch lekkere eten.

Komen zeker terug. Nogmaals bedankt.

14. Zaterdagavond zijn wij hier wezen eten en ik kan zeggen heerlijk gegeten!

Gezellige en vlotte bediening, en met Bram als smaakmaker in de bediening kan ik Boelies volledig aanbevelen.

15. Altijd gezellig hier, je wordt ook snel geholpen en de prijs/kwaliteit-verhouding is super. Heerlijk gegeten voor weinig.

16. Hier zijn wij wezen eten op aanraden van de recensies op de deze pagina. Nou, idd, het is echt super eten. En we waren zeer welkom. Ons zie je zeker terug.

17. Met 4 chauffeurs en vrouwen twee maal per jaar uit eten. Nu was ik, Koos, aan de beurt. Hij kreeg de tip : eten bij Boelies. Wat mag dat nou weer wezen? Ik even langs. Lopen er twee vrouwtjes (genaamd : Hanneke & Deborah) kijk ik in het rond: Hallo wil je iets drinken, of ik hier al jaren kwam, zo gemoedelijk! Ja, ik kom de kat effen uit de boom kijken, Ja het is mijn beurt om met 4 mannen en vrouwen te eten dus ik ben op zoek.(Hanneke) :Wat zijn je wensen? Uurtje borrelen, eten, en natafelen. Geen punt toch. 8 mei was het zover.
    (Conclusie). Goede bediening en eten. Hier voel je je gewoon thuis. Of je bij je moeder langs gaat.

Wij zeiden allemaal, tof, tof, tof, ga zo door. Ik heb er inmiddels weer gegeten en zal het anderen zeker aanbevelen. Gr. Koos.

18. Voor feest en gein moet je bij Boelies zijn.

Leuke gezellig eetcafe/cafe/restaurant/strandtent/huiskamer.

Gewoon even langs gaan als je in de buurt bent.

Zeker ook een aanrader om een feestje te vieren.........

Ik heb genoten.

19. Lekker eten, maar we moesten er erg lang op wachten (ruim drie kwartier op het voorgerecht).
    De bediening is vriendelijk, maar terwijl wij nog aan het eten waren (rond half tien), kwamen er opeens allerlei mensen die ballonnen op hingen en de ruimte gingen versieren voor een feest voor de volgende dag.
    De verlichting knipperde constant en er stonden ook nog eens twee biertjes op onze rekening, terwijl wij geen bier gedronken hadden...
    Wij komen niet meer terug!

20. meidenweekend!:)

We waren met 6 meiden en we kwamen pas om kwart voor negen aankakken maar we konden nog wat te eten krijgen. Super! Heerlijk gegeten, snel klaar en erg vriendelijke en gezellige bediening.

21. Danielle & Jacco

Gezellige 'huiskamer" sfeer, lekkere (achtergrond) muziek, goedlachse en snelle bediening, heerlijk eten met als enig nadeel is dat het veeel is! Maar elke keer weer O zo lekker! En een perfecte locatie.....gewoon doen!

22. louis en ferry

Een geweldig feest om te mogen eten bij boelies, de kok weet wat hij doet en de bediening (hanneke en bammetje) maken daarnaast de handel gezellig.

Leuke ongedwongen sfeer en de laatste periode mooi opgeknapt aan de buitenkant.

Daarnaast ook geen omhooggevallen prijzen hier kun je nog voor redelijke prijzen heerlijk eten.

Enige nadeel wat wij kunnen verzinnen is dat het buiten Hellevoetsluis is gevestigd, maar ach voor al dit plezier rijden we wel een stukkie.

Nogmaals dikke pluim.

23. Charlotte

Heerlijk eten.
    Geweldige sfeer + bediening en de prijs is betaalbaar.
    Geweldig gewoon.

24. Fam Ketting

je voelt je echt welkom,toffe bediening.Ideale locatie.

25. Echt een aanrader! vriendelijke bediening, cosey enne natuurlijk ons Brammetje

26. Haha, expres geen uitmuntend, ze moeten wel hun best blijven doen!!!Heerlijk gegeten in een ouderwets eetcafe sfeer,zijn van plan regelmatig terug te komen, aanrader!!

27. Heerlijk eten met een mooi uitzicht op het haringvliet.
    Super gezellig met een vriendelijke en goedlachse bediening.
    Kortom: een aanrader!

28. Uitstekend eten, gezellige sfeer, leuke locatie