Tante Stoof in Hellendoorn

Ruime eigen parkeerplaats

Tante Stoof laten bezorgen?

Online eten bestellen

1519492966 80
1602195208 82
1627642052 84
1697620872 72

1. Eten matig en bijgedragen extra 's en wat bij menu hoorde zat er niet bij.
    Verder binnen speelruimte vies en onverzorgd.
    Er staan stapels stoelen 2 versleten tafels en bakken waar het speelgoed nodig een schoonmaakbeurt van nodig heeft.
    Kortom een ongezellige ruimte in tegenstelling tot de buiten speeltuin.

2. Gezellig terras waar je heerlijk relaxed kan zitten. Goede bediening met heerlijk drinken en eten. Echt een Aanrader voor een gezellige familiedag!

3. Riemie en Hemmo Meerman

Lang geleden dat we zo slecht hebben gegeten. We aten van twee walletjes. Krokante kip en sparerib. De kip was gefrituurd en bestond grotendeels uit paneermeel. Deze was gekruid met oa kaneel. Vonden wij heel vreemd. De gebakken aardappels waren verbrand de groente was smakeloos. We kregen bier met alcohol ipv alcoholvrij. En hadden in eerste instantie geen bestek. De caesarsalade bestond grotendeels uit grote stukken nerf van icebergsla en bevatte slappe zoute olijven. Sorry geen succes. Tip aan de kok; blijf kritisch op je eigen werk. Dit was echt onder de maat.

1,2
  4. Mr. Sammi

5. M Ligtenberg

Het eten en drinken was prima de sfeer was goed de bediening was vriendelijk en attent het was alleen jammer van de wespen.

6. Roger bonnet

Eten heerlijk, gezellig personeel meegaand.

7. Niets kunnen beoordelen aangezien onze tafel in de schaduw na 1 drankje werd veranderd in een tafel in de volle zon. Parasol werd zonder mededelen door de bediening verschoven naar een tafel verderop. Bij vraag waarom dit was werd er niets ondernomen en werd medegedeeld dat dit het was. Als klap op de vuurpijl geen enkele coulance. En konden de volle rekening van de drankjes betalen. Eenmalig bezoek voor ons!!

8. Het eten zelf was wel okee, al duurde het lang voordat het op tafel stond. Maar de bediening was een chaos. Jonge meisjes die ongetwijfeld hun best doen, maar die totaal geen overzicht hebben, doelloos over het terras dwalen zonder te weten wat ze moeten doen. Eten dat bij de verkeerde tafel wordt bezorgd: we zagen het meerdere keren gebeuren. Wil je afreken, dan blijkt het pinapparaat zoek. En als het eindelijk gevonden is, kun je niet betalen bij de bar van het restaurant, maar bij de receptie. "O, u wilt afrekenen? Wat was het bedrag?" Ja, dat weet ik niet. "Dan loop ik even naar m'n collega, ogenblikje alstublieft". Zelden zo'n ongestructureerd gebeuren meegemaakt. Jammer, want het is een leuk terras en met het eten is ook niks mis.

9. Deze week 2x eten besteld toen wij op vakantiepark Hellendoorn waren. Wat was dit allemaal goed voor elkaar. Dikke pluim.

10. We hebben zondag heerlijk bij jullie gegeten, heel vriendelijke bediening prijs goed niks op aan te merken. Dik tevreden. 👍Het enige minpuntje vonden wij wel, er kwamen mensen binnen met een grote hond, nou hebben wij zelf ook een hond en we zijn heel gek met dieren. Maar wij vinden dat honden niet in een restaurant horen. Daar hebben we ons een beetje aan gestoord. Voor de rest was alles zeer naar wens en gezellig. Dikke pluim. 👍 Wij komen nu al voor de 3de keer bij jullie vanuit Wezep.

11. Super lekker gegeten. Niet te veel en niet te weinig. Gezellige sfeer, goede bediening. Verassende lekkere gerechten. Echt een aanrader.

12. We kregen bij ons drankje al een broodje met smeerseltjes, maar om de kaart moesten we vragen.
    We hadden Brussels stoofpotje, wat prima was. De "van alles wat" was erg rauw.
    Zo waren de hompen biefstuk niet weg te werken. Ook de varkenshaas, die best rosé mag zijn, was maar net aan.
    De desserts waren prima.
    De bediening keurig.
    De sfeer binnen is wat gedateerd en het is er erg donker.
    Voor ons is dit niet een restaurant waar we naar terug zullen gaan.

13. Net na de Kerstdagen was het niet druk. Maar dat weerhield de medewerkers er niet van om erg vriendelijk erg smakelijke gerechten te serveren.

14. Heerlijk gegeten. Gerechten worden, zoals de naam van het restaurant doet vermoeden, gereserveerd in stoofpotjes. De kipsate was een behoorlijk grote portie. Overigens was deze heerlijk van smaak. Het Vlaamse stoofpotje was heel smaakvol.

15. Leuk restaurant in leuke omgeving en lekkere gerechten.
    Als je in de buurt bent zeker een aanrader.

16. Het eten was erg lekker. Een aanrader. Wij zeker nog een keer.

17. Annemarie Scharleman

Gisteravond gegeten, half 6. Het was erg druk. Bediening uitermate vriendelijk. De tomaten soep was lauw en te zout. De sate vond ik niet lekker, zenige kip zonder satesaus. De vleesschotels waren veel te groot. ' Van alles wat', allerlei soorten vlees aan een spies. Een portie voor een persoon is voldoende voor 2 of 3 personen. Bij de kok moet toch ook een lampje gaan branden, als hij iedere keer halve borden vlees in de vuilnisbak gooit. En dat in deze tijd, doodzonde voor het milieu en de geslachte dieren.
    Het duurde allemaal lang, we moesten zelf om de kaart vragen. Koffie en dessert niet genomen, vanwege de tijdsduur en de volle borden vlees.
    Boven onze tafel was geen lamp, het was echt te donker. En alles klinkt hol, te veel herrie in het restaurant.
    De sateschotel is volgens mij niet berekend, dat is zeer correct.
    Helaas niet voor herhaling vatbaar.

18. fam Munter

Op tweede kerstdag werd ons kerstdiner op de afgesproken tijd thuis bezorgd.
    Heerlijke gegeten, verschillende gerechten, koud en warm.
    Ook waren er verschillende nagerechtjes, heerlijk.
    Al met al een aanrader voor een volgende keer!
    Prima prijs / kwaliteit verhouding!

19. Al regelmatig geweest. Altijd goed; eenvoudige maar heerlijke gerechten, leuke en vlotte bediening en altijd gezellig druk. Leuke speelkamer voor de kinderen en een kadootje uit de grabbelton bij betalen.

20. H.zwartjens

Alles was prefect, lekker gegeten.

21. Hr de Bruijn

Bediening correct en op tijd.
    Drie verbeterpunten:
    Steak medium besteld en rare gekregen.
    Zalm, parmaham had verbrande randen.
    Opgevallen glas rode wijn door verschuiven op tafel met te brede latafstanden, beter is ook wijn met onderzetter reserveren.
    Het was zeer druk tijdens onze aanwezigheid.
    30 Mei ook gegeten, toen geen opmerkingen.

5,9
  22. Hans Klein Meulekamp

Wij zijn op koningsdag gaan eten. Dus het was er erg druk. Het eten was erg lekker en de sfeer was goed. Alleen de bediening was een min puntje. Met name de drankjes lieten lang op zich wachten of kwamen niet. Verder was het er erg gezellig. Misschien de volgende koningsdag iets meer personeel inplannen.

23. Correcte en vlotte bediening. Heerlijk gegeten, prima van smaak, ruim voldoende en prima kundig personeel. Top, we komen zeker nog eens terug.

24. Ontzettend leuke sfeer met goed eten en goede service.

25. Mark Dierink

26. Voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje van een prima kwaliteit. Dus lekker gegeten!
    Klein minpuntje, de bediening mag iets beter opletten op haar gasten.
    Het was een beetje moeilijk om in contact te komen met de bediening om drankjes tijdens het eten te bestellen en hadden dus meer aan ons kunnen verdienen.
    Verder waren ze wel aardig hoor!
    Voor herhaling vatbaar en wij komen in ieder geval nog eens terug.

27. D tijhuis

Afgelopen zaterdag wezen eten met de familie van 7 personen.
    We hadden gereserveerd en werden heel vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Ook de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Tussen de gangen door voldoende tijd en toch niet te lang hoeven wachten voor het volgende opgediend werd.
    Ook staan de tafels niet te dicht op elkaar zodat er makkelijk van en naar de tafel gelopen kan worden.
    We waren allemaal zeer tevreden over het eten en bediening
    Zeker een aanrader voor nog een keer.

28. Familie Kukler

Het duurde een vol uur vanaf binnenkomst tot we ons eten kregen. En we hadden gereserveerd. Het eten was lauw toen we het uiteindelijk opgediend kregen. Verder heeft de kok een bijzondere smaak wat kruiden betreft. Het eten smaakte naar pepernoten ongeacht wat we besteld hadden. Wellicht is sinterklaas al in Hellendoorn aangekomen. Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Jammer!

29. Goede prijs kwaliteits verhouding.
    Leuke en gezellige ambiance en lekkere gerechten, zeker een aanrader👍

30. H. Bergboer.

We hebben lekker gegeten de service was prima.

31. Kloosterman

Leuke bediening, juiste sfeer, lekker eten.
    Vriendelijk, gastvrij tegen een betaalbare prijs.

32. We waren aangenaam verrast, mooi geheel zowel voor kinderen als voor volwassenen.
    Mooi interieur, zeer gastvrij en lekker om te eten.
    Voor herhaling vatbaar.
    Zeg het voort.

33. We waren op zoek en vonden per ongeluk dit stekje, erg leuk op een donkere dag, toch nog buiten gegeten. Het terras was rijkelijk aangekleed met prachtige bloemen in verschillene korfen en hangers, echt een feestje. Ook Leuk voor kleuters en tieners, leuke speelgelegeheid. Gelukkig bleef het droog. We kregen een heerlijk broodje met zalige smeerseltjes, te lekker gewoon! We hoefden niet lang te wachten op het diner, het was heerlijk! Goed gaar, heerlijk gegrilde biefstukjes en varkenshaasjes met zalige saus en schaaltjes warme gemengde groenten, zalige aardappeltjes en een koude salade. Echt voor herhaling vatbaar. De bediening was ook erg vriendelijk dus onze fooi was ook in die stijl.

34. We vonden het erg tegenvallen, duurde erg lang voor dat we het eten kregen, maar goed, het is vakantie. Ik had saté besteld, wat viel dat tegen zeg. Dan is de saté van de IKEA nog beter… erg jammer. Werd ons tussendoor niet gevraagd of het smaakte. Een maal uitgegeten werden de borden weg gehaald en niet gevraagd na een nagerecht. Dus de daarna de eerste beste maar gevraagd waar we konden betalen en zijn weg weg gegaan. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

35. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en fijne speelkamer voor de kids. 😀

36. Vorige week donderdagavond heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en de prijs/kwaliteit is prima in orde. Jammer dat we zo ver weg wonen anders kwamen we hier vast vaker.

37. Helmich en Dinie

We kregen een goed vullende maaltijd, verschillende groentes met saus. De patat mag iets minder zout, even aan denken als we nog eens komen. De gebakken aardappels, salade en gewone sla, zalm en kip werden mooi opgediend. Goede sfeer, aardige bediening. Het is op een mooi park.

38. Gezellig restaurant, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om weer terug te komen.

39. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Hadden niet gereserveerd en moesten even wachten bij de haard omdat alles vol zat. gelukkig was er snel een tafeltje vrij. Allebei een hoofdgerecht genomen. Vlees en vis goed evenals de bijlagen. Voor de volgende dag maar wel gereserveerd. Gelukkig was het toen mooi weer en hebben we op het terras kunnen eten. Tot volgend jaar

40. Als gast op een koud en warm hapjes buffet.
    Ruimte was veel te klein voor de aantal personen. Bediening kon er niet fatsoenlijk langs om de drankjes te serveren. En gasten konden niet gemakkelijk bij het buffet komen ivm de stoelen en tafels die zo kort op elkaar stonden. Koffie met een soesje of brownie vooraf. Het zou drie uur duren. Na bijna 2 uur kon je naar het hapjesbuffet. Dus dat was amper 1 uurtje.
    Bediening was slecht. Soms langer dan een half uur wachten op een drankje. Waarschijnlijk te weinig personeel. Buiten op terras zaten ook veel mensen.
    Hapjes: bitterballen, bami, etc. Vielen uit elkaar zo zacht (warm gemaakt in een magnetron of uren in warm waterbakken bewaard. Mini loempiaatjes te droog en gehakballetjes te hard. Aardappel Alleen de koude hapjes stukjes stokbrood met iets erop zoals zalm, garnalen en rauwe ham waren nog wel goed. Het witte stokbrood voor de salades was zo hard daar kon je iemand wel een gat mee in ..... slaan. Later werd het weg gehaald en pas kort voor het einde van het buffet gewisseld voor wat verser.
    al met al een teleurstellend buffet.

4,1
  41. Leuk restaurant. Op zondagavond geweest en lekker gegeten. De 'van alles wat' was veel, maar reuze lekker. Andere gerechten ook meer dan voldoende. Niet speciaal veel aandacht van de bediening. Leuk uiterlijk, lekker zitten.

42. M & M Ekkels

Zojuist weer gegeten,wat een goed restaurant!
    Heel gezellig, heerlijk eten en super leuk personeel!
    Volgende keer weten wij wel waar we weer naar toe gaan!

43. Coby Dubbink

Wij hebben het als zeer prettig ervaren, eten was goed, bediening ook.

44. Gegeten op 1e Kerstdag. Vlees (met name varkenshaasjes in champignonsaus) was niet warm. We hadden verder geen idee wat er te eten was en misten dus een beschrijving voor de schalen. Er waren geen bottenbakjes. Daarvoor hebben wij de amuseskommetjes gebruikt. Deze waren niet afgeruimd, dat scheelde dan nog. ...En de schone borden konden we niet vinden. We zaten aan een 6-persoons tafel en hebben drie aan drie de amuses verorberd. Dat werd niet tegelijk geserveerd. Jammer. Was je even naar het toilet of eten halen, dan werd je glas niet bijgevuld. Al met al vonden wij het tegenvallen voor ruim €300,-.

1,6
  45. D Stegeman

Lekker gegeten, leuke en vlotte bediening en sfeervol. Komen zeker terug.

46. Wij, mijn man en ik, hebben ontzettend lekker gegeten. Gaan veel uit eten, zelden zo lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

47. Vanwege het mooie weer buiten gegeten. Gewoon een camping-terras, compleet met krijsende kinderen. Bediening chaotisch. we hebben het toetje en de koffie maar overgeslagen. Jammer, dit wordt geen weerzien. Kwaliteit van het eten was goed!

48. Zondag gegeten, hadden speciaal afgesproken om 17:00 uur in verband met kleine kinderen. Was op dat moment niet druk, konden nog kiezen binnen of buiten, toch voor binnen gekozen waar voor ons gereserveerd was. Drankje kwam vrij vlot, daarna ging het mis. Anderhalf uur op de 3 flamkuchen gewacht, daarna nog een 3 kwartier op het voorgerecht. Ondertussen was het buiten ook vol, maar tot onze verbazing gingen mensen die veel later kwamen en het eten alweer ophadden weg!!

Rara, toch maar eens gevraagd hoelang het nog duurde voor het hoofdgerecht, anders waren we weg gegaan, maar het lag al op de plaat, aldus de kok. Toch weer een half uur tot 3 kwartier gewacht. Jammer. We hadden weg moeten gaan in verband met de kleintjes die niet meer te vermaken waren. Al met al ruim 3 uur er over gedaan. Dit doen we dus nooit weer. Zag er goed uit, maar doordat het veel te lang duurde om het met kleintjes gezellig te houden, smaakte het niet. Het aangeboden kopje koffie maar overgeslagen, zo snel mogelijk weg gegaan.

Jammer dat het zo ging. Wachten op je eten is niet erg, maar als je om 5 uur afspreekt kan het niet zo zijn dat je anderhalf uur later je eerste gerecht krijgt. Jammer! Overigens er waren vele gasten die dit zelfde overkwam!

49. Jasmijn

Super lekker gegeten, echt een hele dikke vette 10!
    Komen zeker terug!

50. Anneke Averesch

Het was erg gezellig bij Tante Stoof, heerlijk gegeten, goede bediening. Er ging even iets mis met het glutenvrije dieet, maar dat kwam helemaal goed. Leuke avond gehad!

51. D. van Helsdingen

Prima! Heerlijk eten en lekkere wijn. Voor degene met glutenallergie ook zeker aan te raden!

52. Fam. Mollema

Wij gaan hier altijd met veel plezier uit eten. Het restaurant is gezellig aangekleed. De bediening is vriendelijk. De service is top. En het allerbelangrijkste, het eten is erg goed, zeker voor de prijs. Kortom, wil je erg goed eten en niet teveel betalen? Dan ben je hier aan het juiste adres. Dit restaurant kan zich meten met de beste duurdere restaurants.

53. De Kpiet

54. Pieter van Beelen

Dat eten, die sfeer, het personeel. Het is dat ik veel te ver weg woon, anders had ik hier veel vaker wezen eten.

Aardig, behulpzaam en vooral zeer goed bezig met het naar uw zin maken. Het vlees zo mals dat je het niet eens hoef te kauwen. Prijs kwaliteit; perfect!

Tot sowieso binnenkort weer eens.

55. Wij hebben super heerlijk gegeten, het eten was van zeer goede kwaliteit. De ambiance was uitstekend. Eén heel klein puntje was dat een serveerster niet wist wat voor dessert er opgediend was, dat moest ze een beetje gokken. Dat was niet zo erg, want ook dit dessert smaakte heerlijk.

We komen zeker weer, en niet alleen voor de spareribs. Kortom een zeer geslaagd kerstbuffet op 2e kerstdag!

56. W. v. Baalen

Heerlijk gegeten in een gezellige en sfeervolle ruimte. De bediening was zeer vriendelijk, ook erg kindvriendelijk. Voor kinderen is er een speciale speelkamer. We komen zeker nog eens terug.

57. Esther Nymeyer

25/10/2015 Leuke eetgelegenheid. De bediening was heel vriendelijk en het eten was top. Voor herhaling vatbaar.

58. Wij zijn op 11 oktober hier wezen eten. Het was geweldig, desondanks dat wij met zijn elven waren was het eten snel bij ons en er werd goed voor ons gezorgd. De bediening was heel snel, terwijl het restaurant bomvol zat. Ik heb voor mijn voorgerecht een kiezen of delen gehad, dit was van elk voorgerecht een klein beetje, erg lekker. Voor mijn hoofdgerecht had ik een zwientje tikken, deze was heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en heeft ook goede uitleg gegeven over de gerechten. Wij hebben er zeker van genoten en wij komen zeker nog een keer terug.

59. Erika Hartman

Vanavond heerlijk gegeten. Waren met groep van 12 personen. Restaurant was vol waardoor we even moesten wachten op een tafel. Gelukkig was het het wachten waard. Leuke kaart en niet te duur geprijsd. Leuke bediening en gezellige atmosfeer

60. Franc Evers

Na een mooie wandeling door de mooie omgeving aangekomen bij restaurant Tante Stoof, van vrienden al gehoord dat het eten daar meer dan goed is en vooral de spareribs zijn een aanrader. Zo'n advies laat je uiteraard niet links liggen en er was niks aan gelogen! Betere spareribs heb ik nog niet eerder gehad! Heerlijk gemarineerd en, volgens de bediening, huis gerookt.

Mijn partner heeft gekozen voor 'van alles wat' een spies met zo als de naam al zegt... Afgesloten met een 'plankje'. Een plankje met 5 verschillende desserts. Jammer dat het er niet meer waren want daar had ik er ook wel 9 van gelust :D Al met al zeker de moeite waard! Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs en ze gaan ons daar zeker terug zien.

Mvg
    Franc

61. Korte vakantie in de buurt. We zagen langs de weg de borden "tante stoof". Dat wekt toch een bepaalde verwachting.. We troffen een gezellig ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening. Echter; de mostersoep was waterig, de tomatensoep te zout en met wel veel te dikke klodder room er op, het stoofpotje was ook flink onder de maat; we moesten wel heel hard kouwen om het taaie vlees weg te werken en de echt stoofpotsmaak ontbrak totaal. De dikke frieten hadden we na vijf stukjes ook wel gezien en de rauwkost dreef in de saus. Jammer, het had zo lekker kunnen zijn. We zijn makkelijke eters die maar een paar keer per jaar buiten de deur eten dus echt niet veeleisend. De kok had blijkbaar een hele slechte dag.

3,6
  62. Familie Bakker

Via deze site bij dit restaurant terecht gekomen. Op een drukke zaterdagavond gereserveerd. Vriendelijk en behulpzame bediening/koks. Echt heerlijk gegeten voor een goede prijs. Smaakvolle en gezellige inrichting. Kortom een echte aanrader.

63. Een heel gezellig ingericht restaurant met een uitgebreide, niet alledaagse kaart. Prima bediening met aardig personeel en heerlijk eten. Kortom een "Tante Stoof" beleving.

64. Henry Jansen

Super goed restaurant, spannende kaart en mooi opgediend. Heerlijke gerechten en bovenal zeer vriendelijk personeel.

65. Lekker eten, vriendelijk personeel, goede sfeer. Kortom een aanrader...

67. De sfeer van het restaurant is heel prettig en het eten fantastisch!

68. Wat een super leuk restaurant, is heel knus ingericht, lekker warm, voelt heerlijk aan. Leuke bediening die heel vriendelijk is. Alle gerechten goed uitlegd. Bereid om super advies te geven. Snelle service en heerlijk eten. Kortom het is ons geweldig goed bevallen. Ga het ondervinden en geniet.

69. Ard en Annemiek Scholten

Al veel mensen uit mijn omgeving gehoord over Tante Stoof, dus het werd tijd om dit eens uit te proberen. 3 weken geleden eerst eens samen uitgeprobeerd, voordat we onze kinderen mee zouden nemen. De eerste ervaring was al veel belovend. De sfeer is gezellig en de ontvangst hartelijk. Nadat we besteld hadden, begonnen we met brood en lekkere sausjes, deze avond alleen maar een hoofdgerecht, het vlees was super mals en goed van smaak.

Eergisteren samen met onze 2 dochters en schoonzonen geweest, vanwege onze trouwdag. Eerst lekker geborreld rondom de open haard die gezellig aandoet. In het restaurant brandde de houtoven al volop waardoor er een heerlijke geur ontstond. Gelijk maar eens een flamkuchen besteld als voorafje, een aanrader. Hierna hebben we allen lekker gegeten, net als de eerste keer was alles super in orde, een dikke duim voor de bediening.

Wij komen zeker terug, wat een aanwinst voor Hellendoorn/Twente. Super lekker gegeten voor een meer dan betaalbare prijs.

70. Uit eten met 2 kinderen en oma tijdens Kerst bij Tante Stoof, klinkt wel gezellig en dat was het ook. We zaten in het cafégedeelte omdat het restaurant volgeboekt was. Maar dat voelde niet als 2e rang, integendeel zelfs. Het menu was prima, Cocktail vooraf, een soepje en dan het buffet. Smakelijk, volop keuze voor elk wat wils. Met de aparte speelruimte voor de kinderen was Kerst bij Tante Stoof dit jaar voor ons een gouden greep.

71. Eerste kerstdag hier een buffet gehad. Goede bediening en was vriendelijk. Voorafje en de soep was erg lekker, alleen het buffet zelf viel zeer tegen. Koude vlees stukken en veel vlees bij elkaar in de schaal. Zelfs lagen er pannenkoeken in de schaal met patat. We konden ook niet zien wat we aten, er stond ook nergens een bordje of kaartje bij je moest dus gokken wat het was. Het toetje was wel lekker, plankje met div soorten ijs. Met betrekking op de prijs had ik voor de kerstdagen wel wat meer verwacht van het hoofdgerecht. We komen hier niet meer terug.

3,9
  72. Tante Stoof: Nou dat is nieuw dus dat zijn we maar eens gaan proberen. Een aangename rooklucht hing er binnen afkomstig van een Duitse open houtoven. Dat geeft al direct de juiste sfeer en zin in eten.. zeer slim bedacht!
    Alles was werkelijk overheerlijk en absoluut met zorg uitgezocht en bijzonder lekker klaargemaakt ! Het was genieten ten voeten uit ! De volgende keer gaan we die Duitse ovengerechten proberen. Bij het afrekenen dacht ik dat ze slechts 1 persoon in rekening hadden gebracht, maar nee hoor, dat was de totaalprijs voor 2 personen incl alle drankjes !

Dit is werkelijk een aanrader voor iedereen die van heerlijk eten houd. Ook als je niet al te uitgebreid wilt eten is dit een werkelijk unieke aanrader! Super! Wij komen daar met stellige zekerheid nog vaak terug!

73. Wat een fijn restaurant. De sfeer was gezellig, de bediening was hartelijk en vlot, het eten was goed, puur, fantasievol en vooral smakelijk. Voor iedereen die in de buurt is - DOEN, en smakelijk eten.

74. zwartegat

Leuke ambiance, prima wijn, lekkere spare ribs en een overheerlijk dessertplankje met 5 verschillende desserts. De bediening is aardig en attent.

75. Nu 2x hier gegeten. Leuk, sfeervol restaurant.

De eerste keer de drie tenoren gegeten en spareribs. Allebei erg lekker. Vlotte bediening.

Tweede keer zat alles helemaal vol (door drukte op vakantiepark) en toen liet de bediening steken vallen. Je kon merken dat ze hier aan moesten wennen.

Deze keer stoofpot gegeten, deze was wat minder van smaak. Er werd bij het hoofdgerecht en nagerecht niet meer gevraagd hoe het had gesmaakt en we moesten langer wachten. Wel bleef de bediening zeer vriendelijk. Ook het toetje (van alles wat) was slecht. Van de 5 bakjes, zat er in 3 bakjes bijna hetzelfde.

Maar ondanks deze wat mindere ervaring, zouden we zo weer gaan. Fijne prijzen en de eerste keer is erg goed bevallen. Wij hebben begrip voor het feit dat als een restaurant nog niet zo lang geopend is, er wat puntjes op de i gezet moeten worden. Alleen het toetje nemen wij niet meer.

76. Heerlijk gegeten. Zeer gezellig restaurant en zeer vlotte bediening. Een echte aanrader. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

77. Vorige week een feestje met een super hapjesbuffet en vanavond voor het eerst in het restaurant gegeten.
    Goede gerechten voor een prima prijs en nette bediening in dit sfeervolle restaurant.
    Echt een aanwinst voor Hellendoorn !

78. Gezellig, zeer goed eten. Wat wil een mens nog meer.

79. Henk en Lies

Een nieuw restaurant dat net was geopend. De geur van verf was nog aanwezig maar zeker niet storend. Wij hebben super gegeten in een super goed en gezellig restaurant. Wij komen zeker weer als wij in de buurt zijn of weer eens een keer verblijven op het vakantiepark.