Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hellendoorn verdeeld zijn.

1. dennis van dam

2. Dit restaurant heeft proeverijmenu en a la carte. Wij bestelden van de kaart, duurde erg lang, toen het uitgeserveerd was kwam niemand vragen of alles in orde was en of het voldoende was. De warme groente die erbij hoorde lag op het bord een klein roosje broccoli en bloemkool zo uit het water. De opmaak van het bord was slordig. Weinig aandacht aan besteed. Kregen echt het idee dat mensen die van de kaart bestellen hun portie uitgeserveerd krijgen dan zijn we daarmee klaar en kan alle aandacht naar de proeverij "mensen". Heel jammer waren in het verleden anders gewend.

3. Slechte ervaring gehad. Denk je lekker de vakantie af te sluiten, krijg je 4 hoofdgerechten waarvan 2 zalm die rauw waren en teruggestuurd zijn. 1 Rib-eye met twijfels of het wel helemaal rib-eye was. En een kids burger met patat (kaal wit bolletje met donker gefrituurd hamburgertje en wat patatjes à 7,50.) mijn zoon en ik hadden het hoofdgerecht al meer dan 10 minuten op, en nog geen enkel teken van zalm of een excuus waardoor we dus het hoofdgerecht niet samen konden nuttigen. In de tussentijd werd de hele zaak blauw van de rook omdat de afzuigkap niet helemaal naar behoren werkt schijnbaar. Toen ik bij de kok verhaal ging halen werd me direct al verteld dat ik mijn stem niet mocht verheffen anders ging ie niet in discussie. Nou toen hebben we onze spullen maar gepakt, betaald wat we genuttigd hebben en vertrokken. Zonder dat mijn vrouw en dochter een hoofdgerecht hebben gehad. Als je de drukte niet aankunt moet je meer personeel inzetten denk ik, want het was compleet chaos.
    Wij zijn hier voor de eerste en laatste keer geweest.

1,4
  4. Luuk en Dicky Veldhuis

Heerlijk gegeten,
    Zo druk als het was, tijd voor een praatje.
    Goede samen werking.
    Op elkaar in gespeeld.
    Fijn om dat te zien.
    Tot de volgende keer.

5. Chinees-Indisch Hellendoorn

Wij zijn vandaag na een dagje Hellendoorn hier gaan eten! Echt geen aanrader het eten moest je 2,5 uur op wachten en het was al koud toen het geserveerd werd. Het personeel was zeer onvriendelijk wij zaten er en nog 2 gezinnen alle 3 de tafels zijn weg gegaan, nog nooit zo iets onsmakelijks mee gemaakt!

1,1
  6. Het eten was super, en de bediening ook.

7. Hr de Bruijn

Bediening correct en op tijd.
    Drie verbeterpunten:
    Steak medium besteld en rare gekregen.
    Zalm, parmaham had verbrande randen.
    Opgevallen glas rode wijn door verschuiven op tafel met te brede latafstanden, beter is ook wijn met onderzetter reserveren.
    Het was zeer druk tijdens onze aanwezigheid.
    30 Mei ook gegeten, toen geen opmerkingen.

5,9
  8. Het restaurant kan de zondagsdrukte niet aan. We hebben uren gezeten: wachten op iets te drinken, wachten op eten. En als klap op de vuurpijl bleek het dessert niet de beloofde fruitsalade (met ''vuurwerk'') terwijl de jarige in het gezelschap zich daar juist zo op had verheugd. Bovendien was het bedienend personeel niet bepaald vriendelijk. Bij het afrekenen werden de kleintjes in het gezelschap niet berekend, als pleister op de wonde. Maar nu blijkt dat op de website staat dat er voor kinderen onder de 3 jaar nooit iets wordt berekend....

9. Eigenlijk plaats ik nooit een recensie, maar in dit geval, was ik benieuwd of er meer klachten waren over pizzeria BACCO in Hellendoorn;... en ja hoor!

Mijn recensie opgedeeld in 4 categorieën;

Sfeer.
    Heerlijk lekker weer, dus lekker op het buiten terras! Jammer van de slecht zittende terrasstoelen!

Service.
    De service was Ok! Wel irritant dat de afhaalpizza telefoon continue afging!

Prijs / Kwaliteit
    Ik las in de menukaart "Wij adviseren u graag over een passende wijn uit onze wijnkast", ik zou zeggen adviseer ook even de prijzen erbij!
    Jezus zeg... €39,95 voor een flesje huiswijn was toch een verrassing achteraf op de bon! (geen prijzen op de menukaart aanwezig)

Eten / Drinken
    Het hoofdgerecht was kwalitatief goed maar net overal te weinig van. Geen gebakken aardappeltjes maar overal patat erbij.
    Dan dessertkaart; banana split a €7,50, Coup Bianca €8,95 Coup Caramel €8,95, nou laat die verrassing maar komen!
    Bananasplit: 1 bolletje ijs met paar schijfjes banaan en slagroom! De andere 2 desserts het zelfde verhaal 1 zielig bolletje ijs.

Tot slot
    OK restaurant maar wel met een paar verrassingen achteraf!

10. Met mijn vrouw in deze lunchroom woensdagavond traditionele asperges met gekookte aardappeltjes gegeten. Veel aardappeltjes hadden zwarte plekken en een aantal smaakte zelfs zuur. Ze kwamen duidelijk uit een bedorven voorraad. Excuses, ho maar. En ook geen korting op de rekening. Slechte zaak!

3,5
  11. Met mijn vrouw traditionele asperges met gekookte aardappeltje gegeten. Veel aardappeltjes hadden zwarte plekken en een aantal smaakte zelfs zuur. Ze kwamen duidelijk uit een bedorven voorraad. Excuses, ho maar. En ook geen korting op de rekening. Slechte zaak!

12. Freda Mannée

Vanwege onze uitstekende ervaringen van vorig jaar zijn we weer naar t'Kokhuus gegaan en wel twee keer in 1 week. Zeer gastvrij, vriendelijk en de klant is koning, zelfs als je een broodje hamburger bestelt zonder broodje😃 Beide keren hebben we met z'n vieren uitstekend gegeten, het is niet duur en prima kwaliteit. Als we weer in Hellendoorn zijn, gaan we zeker weten weer naar t Kokhuus. 👍
    Freda(Loes😊), Truusje, Teun en Theo.

13. Hans Klein Meulekamp

Wij zijn op koningsdag gaan eten. Dus het was er erg druk. Het eten was erg lekker en de sfeer was goed. Alleen de bediening was een min puntje. Met name de drankjes lieten lang op zich wachten of kwamen niet. Verder was het er erg gezellig. Misschien de volgende koningsdag iets meer personeel inplannen.

14. Viel ons enorm tegen, we vonden het meer het kwaliteit van een eetcafé dan van een Noabers ribhouse (zo noemen ze zich)
    daarin tegen betaal je wel normale tarieven wat je ook in een restaurant betaald. Voor ons was het eenmalig!

Ook hadden we het idee dat er geen echte koks stonden, als je uit eten gaat wil je toch net een beetje extra van wat je thuis niet hebt. Nou naar ons idee kwam de saus gewoon uit een pakje en niet vers bereid!

Ook moet je inderdaad het brood apart betalen, beetje restaurant geeft dat erbij.
    Wel leuk en sfeer vol ingericht!

Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar of we moeten weer meer positieve berichten gaan horen.

3,7
  15. Correcte en vlotte bediening. Heerlijk gegeten, prima van smaak, ruim voldoende en prima kundig personeel. Top, we komen zeker nog eens terug.

16. Ontzettend leuke sfeer met goed eten en goede service.

17. Heel kort!
    Lekker… betaalbaar… vriendelijk… als je in de buurt bent… DOEN!

18. Het was een heerlijk etentje en voor herhaling vatbaar. Zowel eten als de bediening super.

19. Afgelopen Kerst voor het eerst genoten van het Kerstbuffet. Oprecht genoten! Het eten was heerlijk en voldoende voor éénieder. Je had keuze uit verschillende soorten vlees en vis (warm en koud), fijne salades en het dessertbuffet was geniaal! De sfeer was gezellig. Kortom: aanrader!

20. Erik Wierenga

Meerdere keren hier geweest en ik blijf zeker terug komen. Gezellig met zijn tweeën of met grotere groepen. Het eten is altijd heel erg lekker, de normale kaart maar ook de proeverij is een aanrader. Dit heb ik laatst gedaan met mijn vrienden en dit resulteerde in een erg gezellige avond. De bediening is goed en erg snel terwijl het best druk was. Kortom een aanrader als je in de buurt bent. Top plek..

21. An0niempje134

In één woord: vreselijk.
    Ten eerste waren er totaal geen parkeerplekken bij aankomst. Ten tweede was er helemaal geen ontvangst/welkom. Er werd even snel een microfoon opgepakt en er werd verteld dat er een warm en koud buffet klaar stond.
    Het koude buffet bestond eigenlijk alleen maar uit vis, als je daar niet van hield was er eigenlijk alleen nog brood, een huzarensalade, wat fruit en een gewone salade, die bij bijna niemand in de smaak viel.
    Het warme buffet was echt een teleurstelling. De soep is opgewarmd uit blikken (gokken wij). Het eten was lauw tot koud, taai, droog en smaakloos. Er werd niet aangevuld, en als er eens werd aangevuld werden er vijf kleine stukjes bijgegooid die net zo snel weer op waren. Er stonden geen bordjes bij de gerechten en het was erg moeilijk te zien wat bepaalde dingen moesten voorstellen.
    De bediening was redelijk/matig: niet enthousiast, niet in voor een praatje. Deden gewoon hun werk.
    De organisatie was verschrikkelijk: die was er namelijk niet. Dit zorgde ervoor dat de hele zaal met zijn allen naar het buffet stormden en dat heel veel tafels eigenlijk in de weg stonden. De mensen aan deze tafels konden niet meer gezellig zitten en werden van alle kanten geduwd.
    De zaal was weinig versierd en straalde geen kerst uit. Er stond wat muziek aan maar dit was overal slecht te horen.
    Kortom: geen sfeer, slecht/weinig eten en matige bediening.

2,6
  22. Vanavond hebben we met 9 personen heerlijk gegeten bij Dutch Premium Grill Nijverdal. Er mag helaas nog geen alcohol worden geschonken, maar dat hebben wij in ieder geval niet gemist. Het vlees was heerlijk en de porties groot. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Ellis Lammertink

24. Martijn Jansen

Afgelopen zaterdag gegeten met mijn echtgenoot. Het was nog heerlijk rustig begon net een beetje vol te lopen. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg! Ook de bediening was erg vriendelijk. De saladebar was ons ook netjes verteld. Ze vragen of je wat brood wilt van te voren en die moet je dus wel betalen. Meestal is dit niet het geval. Daarentegen krijg je wel genoeg brood.

Ga zo door!

25. Mark Dierink

26. Top locatie met een goed ingespeeld team met een verrassingsmenu van echte top kwaliteit

27. Lang gewacht op drinken
    Brood voor 5 euro zijn slechts 6 kleine stukjes
    Bediening reageert niet netjes

28. A.ten Hove

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. De bediening was erg vriendelijk.

29. Voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje van een prima kwaliteit. Dus lekker gegeten!
    Klein minpuntje, de bediening mag iets beter opletten op haar gasten.
    Het was een beetje moeilijk om in contact te komen met de bediening om drankjes tijdens het eten te bestellen en hadden dus meer aan ons kunnen verdienen.
    Verder waren ze wel aardig hoor!
    Voor herhaling vatbaar en wij komen in ieder geval nog eens terug.

30. Tijdens onze vakantie in Lemele weer heerlijk gegeten in dit restaurant. Wij zijn hier alweer voor de derde keer geweest, het eten is top, de bediening top, de gastvrouw Rieki doet er alles aan om je het naar het zin te maken. Als wij weer in de buurt zijn komen wij weer terug.