Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hellendoorn verdeeld zijn.

Afgelopen Kerst voor het eerst genoten van het Kerstbuffet. Oprecht genoten! Het eten was heerlijk en voldoende voor éénieder. Je had keuze uit verschillende soorten vlees en vis (warm en koud), fijne salades en het dessertbuffet was geniaal! De sfeer was gezellig. Kortom: aanrader!

Erik Wierenga

Meerdere keren hier geweest en ik blijf zeker terug komen. Gezellig met zijn tweeën of met grotere groepen. Het eten is altijd heel erg lekker, de normale kaart maar ook de proeverij is een aanrader. Dit heb ik laatst gedaan met mijn vrienden en dit resulteerde in een erg gezellige avond. De bediening is goed en erg snel terwijl het best druk was. Kortom een aanrader als je in de buurt bent. Top plek..

An0niempje134

In één woord: vreselijk.
    Ten eerste waren er totaal geen parkeerplekken bij aankomst. Ten tweede was er helemaal geen ontvangst/welkom. Er werd even snel een microfoon opgepakt en er werd verteld dat er een warm en koud buffet klaar stond.
    Het koude buffet bestond eigenlijk alleen maar uit vis, als je daar niet van hield was er eigenlijk alleen nog brood, een huzarensalade, wat fruit en een gewone salade, die bij bijna niemand in de smaak viel.
    Het warme buffet was echt een teleurstelling. De soep is opgewarmd uit blikken (gokken wij). Het eten was lauw tot koud, taai, droog en smaakloos. Er werd niet aangevuld, en als er eens werd aangevuld werden er vijf kleine stukjes bijgegooid die net zo snel weer op waren. Er stonden geen bordjes bij de gerechten en het was erg moeilijk te zien wat bepaalde dingen moesten voorstellen.
    De bediening was redelijk/matig: niet enthousiast, niet in voor een praatje. Deden gewoon hun werk.
    De organisatie was verschrikkelijk: die was er namelijk niet. Dit zorgde ervoor dat de hele zaal met zijn allen naar het buffet stormden en dat heel veel tafels eigenlijk in de weg stonden. De mensen aan deze tafels konden niet meer gezellig zitten en werden van alle kanten geduwd.
    De zaal was weinig versierd en straalde geen kerst uit. Er stond wat muziek aan maar dit was overal slecht te horen.
    Kortom: geen sfeer, slecht/weinig eten en matige bediening.

Vanavond hebben we met 9 personen heerlijk gegeten bij Dutch Premium Grill Nijverdal. Er mag helaas nog geen alcohol worden geschonken, maar dat hebben wij in ieder geval niet gemist. Het vlees was heerlijk en de porties groot. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ellis Lammertink

Martijn Jansen

Afgelopen zaterdag gegeten met mijn echtgenoot. Het was nog heerlijk rustig begon net een beetje vol te lopen. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg! Ook de bediening was erg vriendelijk. De saladebar was ons ook netjes verteld. Ze vragen of je wat brood wilt van te voren en die moet je dus wel betalen. Meestal is dit niet het geval. Daarentegen krijg je wel genoeg brood.

Ga zo door!

Mark Dierink

Top locatie met een goed ingespeeld team met een verrassingsmenu van echte top kwaliteit

Lang gewacht op drinken
    Brood voor 5 euro zijn slechts 6 kleine stukjes
    Bediening reageert niet netjes

A.ten Hove

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. De bediening was erg vriendelijk.

Voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje van een prima kwaliteit. Dus lekker gegeten!
    Klein minpuntje, de bediening mag iets beter opletten op haar gasten.
    Het was een beetje moeilijk om in contact te komen met de bediening om drankjes tijdens het eten te bestellen en hadden dus meer aan ons kunnen verdienen.
    Verder waren ze wel aardig hoor!
    Voor herhaling vatbaar en wij komen in ieder geval nog eens terug.

Tijdens onze vakantie in Lemele weer heerlijk gegeten in dit restaurant. Wij zijn hier alweer voor de derde keer geweest, het eten is top, de bediening top, de gastvrouw Rieki doet er alles aan om je het naar het zin te maken. Als wij weer in de buurt zijn komen wij weer terug.

D tijhuis

Afgelopen zaterdag wezen eten met de familie van 7 personen.
    We hadden gereserveerd en werden heel vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Ook de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Tussen de gangen door voldoende tijd en toch niet te lang hoeven wachten voor het volgende opgediend werd.
    Ook staan de tafels niet te dicht op elkaar zodat er makkelijk van en naar de tafel gelopen kan worden.
    We waren allemaal zeer tevreden over het eten en bediening
    Zeker een aanrader voor nog een keer.

Op een gewone maandag voor het eerst gegeten nij Noabers. Een aardige maaltijd met een fijn biertje. Leuk sfeervol restaurant. Een paar minpuntjes, als de rekening gevraagd wordt breng deze dan met een paar pepermuntjes o.i.d. netjes op een schoteltje ofzo en wat ons vervolgens erg verbaasde was dat we bij het afrekenen erachter kwamen dat er een saladebar is waar je tijdens het eten gebruik van mag maken. De serveerster verontschuldigde zich met de opmerking dat ze dat steeds vergat te vertellen omdat ze hier niet zo vaak werkte, vonden we wel een beetje raar.

Super fijn vriendelijk personeel. De eigenaar is zeer vriendelijk. Met veel plezier daar gegeten. Eten was heerlijk!

Familie Kukler

Het duurde een vol uur vanaf binnenkomst tot we ons eten kregen. En we hadden gereserveerd. Het eten was lauw toen we het uiteindelijk opgediend kregen. Verder heeft de kok een bijzondere smaak wat kruiden betreft. Het eten smaakte naar pepernoten ongeacht wat we besteld hadden. Wellicht is sinterklaas al in Hellendoorn aangekomen. Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Jammer!

Afgelopen weekend met ons gezin hier voor het eerst gegeten. Al veel positieve dingen gehoord maar nog nooit zelf ervaren. Niemand had gelogen bleek want wat was het geweldig! Het eten smaakte heerlijk en zag er prachtig verzorgd uit. Gastvrouw Riekie is er een van de bovenste plank. Ze weet iedereen op haar eigen persoonlijke manier in de watten te leggen. Ook de dames en heer van de bediening waren ontzettend vriendelijk. Wij hebben al gereserveerd voor de volgende keer. Een echte aanrader voor iedereen!

van Aartsen

Bij aankomst bleek een slechte plek beschikbaar voor 2 personen. We hadden gereserveerd een dag van tevoren en dan mag je ook wat verwachten. Later toch een 4 persoons tafel toegewezen gekregen. Echter er bleven ook tafels vrij rondom onze plek. Bediening was vriendelijk maar chaotisch. Drankjes werden opgenomen maar het duurde lang voordat ze geserveerd werden. Salade bar viel erg tegen. Onvoldoende bestek bij de salade bar. Het eten was wel goed. De ruimte was zeer gehorig. Een betere indeling met tafels die gesplist kunnen worden zou een hele verbetering zijn. Ook zouden wij de groepstafel verwijderen. Het moet wel veranderen anders was dit ons eerste en laatste bezoek.

H.de Ridder

Na vriendelijke ontvangst plaats genomen in het restaurant waar wij aangaven de AHrestaurantactie kaart te hebben dat werd begrepen waarna wij een drankje bestelden. De ober gaf een goed advies bij de menu keuze en hebben wij lekker gegeten. Dan bij het afrekenen werd de AH kaart niet geaccepteerd wij hadden de kaart bij de plaatselijke AH om moeten ruilen voor een ticket met 15% korting wat wij de dag erna op een beamer in de winkel zagen. Ergo hebben wij 2 diners afgerekend Dit klopt natuurlijk niet en gaan de AH en de Uitkijk hier goed de fout in

Ineke Edelbroek

We hebben lekker gegeten bij de Gulle Goedzak in Hellendoorn.De bediening was prima. We zaten binnen en daar was geen sfeer. Niet echt gezellig.

Angelique

Voor de 2 de keer heerlijk gegeten. Wij komen zeker weer terug.

22. Italiaans Hellendoorn

Jan Schutte

Heerlijk eten. Wel weinig ruimte. Zaten bijna bij de buurtjes aan tafel. Kwam ook nog bij dat een medewerkster haar hart kwam uitstorten bij onze buurtjes. Zat met haar bips bijna bij ons op tafel. Daarna bij het afrekenen EUR 25,= teveel berekend.... Kom denk ik niet snel terug, ondanks het goede eten.

Goede prijs kwaliteits verhouding.
    Leuke en gezellige ambiance en lekkere gerechten, zeker een aanrader👍

G. en J. uut Annerveenschekanaal

Donderdag 21 september 2017 om plm. 18.00 Uur super heerlijk gegeten in een ontspannen, leuke sfeer. De bediening was super en zeer vriendelijk. Als VEUR G'RECHT'N de "ZOMMERSE VISTRIO" genomen. De HELDERSE RIBB'N [Spareribs] en de VERDWAAL'DN VISSIE smaakten ook uitstekend. De Spareribs waren super mals. Voor herhaling vatbaar.

H. Bergboer.

We hebben lekker gegeten de service was prima.

26. Lunchroom Hellendoorn

gerritsteijn

Mooi en netjes en lekker eten.
    Alleen de hand doekjes in de wc zijn niet meer van deze tijd.

Afgelopen zaterdag voor de 2e keer @ Noabers gegeten. Leuk concept en erg leuke sfeer. Daarnaast ook vlotte en leuke bediening, en èrg lekker eten tegen goede prijzen.

28. Lunchroom Hellendoorn

Heerlijk gegeten met de hele familie (21 personen). Goede sfeer, goede bediening en ook heerlijk ijs. Echt een aanrader!

Niet de eerste keer en zeker niet de laatste. In de Tonne is na de verbouwing veranderd in een sfeervol restaurant zonder echt chique te zijn. Het personeel is vriendelijk en geduldig. Vooral de Preuverij leverde ons vieren een genoegzame en smakelijke avond op. De prijzen zijn aantrekkelijk en het eten is smakelijk. Komen terug als we in de buurt zijn.

Heerlijk gegeten, salade van saladebar was ook lekker. Gezellig buiten gezeten. Geweldige menukaart