In de Tonne in Hellendoorn

1206668474 90
1220286593 90
1301995308 74

1. Angelique

Voor de 2 de keer heerlijk gegeten. Wij komen zeker weer terug.

2. Niet de eerste keer en zeker niet de laatste. In de Tonne is na de verbouwing veranderd in een sfeervol restaurant zonder echt chique te zijn. Het personeel is vriendelijk en geduldig. Vooral de Preuverij leverde ons vieren een genoegzame en smakelijke avond op. De prijzen zijn aantrekkelijk en het eten is smakelijk. Komen terug als we in de buurt zijn.

3. Fam.Smit

Heerlijk gegeten, en prima bediening!! We hebben al vaker hier gegeten, en nog nooit klachten gehad. Was altijd uitstekend!!!

4. Leo 1659 punten

Op een rustige voorjaarsavond binnengelopen bij In de tonne, zonder te reserveren. Plek genoeg, vlotte bediening. Aardige entourage, achtergrondmuziek niet te opdringerig. We hielden het bij broodje kruidenboter vooraf en de oerham als hoofdgerecht. Het was allemaal wel oké, geen culinaire hoogstandjes, maar genoeg om het buikje méér dan vol te eten. Een toetje paste er ook echt niet meer achteraan.
    Het brood was redelijk, de tapenade ook, de kruidenboter lekker maar wel wat hard. Het oerhammetje heeft van zichzelf niet veel smaak, de champignons en uien geven het vlees wat karakter mee. Maar 't is wel een flinke bonk vlees. Frietjes en gebakken aardappeltjes gewoon, warme groente wel lekker. Nee, niks bijzonders, maar wel oké.
    In de tonne: niet voor fijnproevers die verrast willen worden door bijzondere gerechten, wel voor gewone mensen die gewoon willen eten, zonder poespas.

5. Wij hebben hier afgelopen vrijdag gegeten.
    Ik heb al eens eerder een proeverij ergens anders gedaan en daar waren de smaken veel verfijnder dan hier.
    Alle gerechten zijn vrij simpel van opzet en smaak. Oa vitello tonata....hierbij krijg je gewoon wat tonijnsalade op wat vlees. Ik denk dat als je niet vaak uit eten gaat je hiermee best tevreden kunt zijn. Helaas voor In de Tonne ben ik te veel gewend.
    Het was dus niet heel slecht maar ook niet goed te noemen.

6. Wilhelmien Hauptmeijer

Heerlijk gegeten. Genoeg keuze met de proeverij. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Lange wachttijden, eten niet bijzonder. Aardappeltjes aangebrand. Geen sausje bij de Boeren schnitzel. Nee, niet voor herhaling vatbaar.

8. Wat hebben wij genoten van de heerlijke proeverij gerechtjes van In de Tonne. In Hellendoorn geweldig en echt heel lekker, voor ons was het een groot succes omdat wij de graag de hele avond over ons eten doen.

Veel keus in voorgerechtjes, soepen, warme gerechtjes en nagerechtjes en als je iets heel lekker vind dan streep je het nogmaals op de bestelijst aan. Wij verbleven in het vakantiepark Hogenboom, een mooie fietsweek gehad, en daar hoort lekker eten zeker bij! Een aanrader is de zomer Proeverij in de Tonne Hellendoorn.

Groet Hans en Henriette uit Druten

9. Gisteravond vanwege onze trouwdag met z'n vijven gereserveerd voor de Proeverij. Ik schrok ervan toen we binnenkwamen. Alles nieuw! En gezellig! Wat een uitstraling!
    De Proeverij is een prachtig concept. Kleine gerechtjes, 2 aankruisen per persoon/per keer en dat zo vaak je wilt totdat de keuken sluit om 23:00 uur.
    De eerste ronde gerechtjes stond al binnen een kwartiertje voor ons. Heerlijk!
    Bediening was goed en de service evenzo. Jonge mensen, goed passend bij het verjongde interieur. Ja, daar gaan we zeker vaker naar toe!

10. Proeverij was geweldig! Eten, sfeer en bediening top. Nieuw uiterlijk erg mooi. Helaas was de sfeer wat minder doordat wij naast een drukke, grote groep zaten maarja soms is dat zo verder helemaal top!

11. Op 22 oktober met een groep van 11 personen wezen eten. Voor-, hoofd- en nagerecht.

Als voorgerecht een carpaccio gegeten. Wat ijsbergsla er onder (niet aangemaakt met dressing of pesto.)
    Ik vind dat er ruccola of mesclun mix kan worden gebruikt, meer pesto en kaas. De carpaccio was wat flauw van smaak. (Smaakte een beetje waterig, net alsof het uit de vriezer kwam.)

Diegene die naast me zat had een rouleau van zalm met sla en heksenkaas. Ik vind dat jullie het er wel bij mogen vermelden dat het ingerold is in een wrap.

Als hoofd gerecht een tournado met ui, champignon en paprika. Dat was zo weinig. Als de deur open was waaide het van me bord af. Gebakken aardappelen was de kok vergeten om te schudden.

Kipsaté was droog en lijkt wel een hele filet van te voren gegaard en later opgewarmd. (Zo droog dat je er kauwgom van kan kauwen.)

Als dessert een frambozen macaron. Die was lekker van otelli. Vind het wel jammer dat er niet iets meer mee gedaan is met de bord opmaak. Bijvoorbeeld frambozen coulli erbij cannelle van slagroom. Wat verse frambozen er bij.

Als tip: een beetje met de tijd mee gaan met de opmaak van de borden. Bij vis een partje citroen. Andere bord garnituur in plaats van plakje komkommer en een grasspriet (bieslook). Bij de saté kroepoek en gebakken uitjes en atjar of zoet zuur kool salade. Een sinaasappel schijfje op je bord deed van der valk al 10 jaar geleden niet meer.

De bediening was goed. Wat ze deed in haar eentje voor het volle restaurant. Voor het mooie was het wel nodig dat er 1 bedienend persoon meer bij was. Doe er mee wat jullie willen.

12. Hier lekker gegeten. Het personeel is niet onaardig maar ook niet overdreven vriendelijk. De sfeer is leuk en het was niet te druk. Er is best veel keuze uit eten en drinken. Je krijgt veel eten dus erna zit je goed vol. Al met al hebben we lekker gegeten bij een lekkere sfeer. Het is een aanrader.

13. Gisteren met de familie genoten van de proeverij. Elk hapje was lekker en goed bereid! Ook de bediening was prima, want we hebben nooit lang moeten wachten. Zeer gastvriendelijk. Wij raden iedereen de proeverij zeker aan!

14. Gisteren hier met een groepje gegeten. Helaas konden we niet de proeverij kiezen, die overal stond aangegeven, dingen zouden dan door elkaar kunnen gaan lopen vanwege de drukte door de 'Strongmanrun' (deze drukte heb ik overigens niet gezien). Vijf van de zes kozen vervolgens voor een Schnitzel (we waren tenslotte hongerig omdat we net mee hadden gedaan aan deze stronmanrun). De boereschnitzel (16euro) werd geserveerd met groente uit pot. Teleurstellend als je deze prijs betaald voor dit gerecht. 4 spekjes gevonden en 5 kleine aardappeltjes. Serveerster wist niet welke wijn werd geschonken. Wél kreeg ik een glas water bij de wijn (+).
    Vandaag nog even de papieren door gekeken van de strongmanrun, wat verbaast me, er staat een speciale aanbieding op voor o.a. een Schnitzel bij 'In de tonne' (12,50 euro). Personeel heeft hier niks over genoemd en het stond ook nergens aangeven.
    Concluderend vond ik het teleurstellend om hier te eten. Prijs/kwaliteit verhouding niet goed.

15. Zeer matig. Slappe aardappeltjes en groentes uit blik. Wanneer je 16-20 euro voor een hoofdgerecht betaalt, verwacht je toch op z'n minst verse groentes. Service verder wel oke.

16. De proeverij... we hadden er ons veel van voorgesteld maar het was een teleurstelling. Trage bediening, na een uur nog maar 1 gerecht gehad en na 3 uur en een kwartier maar gestopt. Aangegeven dat gerechten niet warm opgediend werden na 2 keer aangeven wat warmer. Weinig respons toen we betaalden op onze klachten... jammer.

17. Het maandmenu genomen. In één woord: geweldig! En wat een vlotte bediening!

Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval terug.

18. partner en ik

Gisteravond genoten van de proeverij, veel verschillende hapjes, mooi en netjes opgemaakt, goede smaak. Jammer dat tot 2x toe de soep lauw was (wel aangegeven) en werd omgewisseld voor warme soep. Goede en vlotte bediening. Prijs en kwaliteit in verhouding, beslist niet te prijzig. Ondanks dat de zaak goed gevuld was kon je ongestoord en rustig genieten van het eten. We komen zeker binnenkort nog een keer weer met vrienden die ook van lekker eten houden !!

19. Gisteravond met vrienden van de Proeverij genoten, dit is echt een aanrader! Het was heerlijk om al die kleine gerechtjes te proeven en wat zag het er verzorgd uit. Top om zo in alle rust en gezelligheid een avond tafelen.

20. Wil je reserveren bij een restaurant, word er niet opgenomen dus mail je maar. Bel je de volgende dag op om te reserveren, alles gewoon geregeld en reservering stond. Kreeg ik s'avonds nog een mailtje terug dat het niet kon omdat er dan een besloten feest was. Maar wel bevestiging van reservatie? Dus nog maar eens gemaild. Blijkt het dus gewoon niet te kunnen. Enorm slechte service....

21. Carolien

Ongezellig koud hok!!!
    Lang wachten op voorgerecht.
    Weinig interesse.
    Zaten helemaal alleen.
    Eten was niet erg optimaal!!!

22. Met zijn 4 wezen eten, we werden achter in een zaaltje gezet, na 1 uur en 20 minuten wachten op ons voor gerecht, konden we eten in het koude zaaltje, op een gegeven moment bleven alleen achter! Bij afrekenen werd nergens naar gevraagd, heel slecht! Wij komen daar nooit weer!

23. Wij hebben tijdens onze vakantie heerlijk gegeten in uw restaurant.
    We hadden gekozen voor een 3 gangen menu van de maand. Helemaal niet duur!
    Er was een speciale speelruimte waar ons dochtertje heerlijk heeft gespeeld. Het enige nadeel was dat ze het speelgoed te leuk vond en nog lang niet naar huis wilde.
    De gastheer was erg vriendelijk en liet ons dochtertje uit een kist een speelgoedje uitzoeken dat ze mocht houden.
    We komen zeker volgend jaar terug wanneer we weer in de buurt zijn.
    Een echte aanrader!

24. A.Schreuder

De eerste keer, dat mijn vrouw en ik daar in oktober 2012 aten was het geweldig. Goed eten, prettige bediening en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Erg druk maar alles prima. Een week later aten wij er weer naar aanleiding van de eerste keer. Het was er rumoerig (drinkgelag) en het eten liet meer dan drie kwartier op zich wachten. Eten opgewarmd (was te zien) en toch nog lauw. Geklaagd. Als excuus kregen wij ieder een extra consumptie en een kop koffie toe. Zal wel incidenteel zijn. Proberen het zeker nog een keer.

25. tieberghien-velghe d.

Op vakantie in Hellendoorn, hier heel lekker en aan schappelijke prijzen gegeten. Patat op onze vraag en zonder omhaal vervangen door gebakken krieltjes. Kindvriendelijk .
    Een aanrader.

26. Ik kom er net vandaan, boerenschnitzel super en ook voor de kids een ingerichte hoek. Ook lekkere pannekoeken. Vriendelijk personeel en zeer attent. Had mijn pilsje op en paar min later werd gevraagd of ik een nieuwe wou. Zeker een aanrader!

27. Wie eens heerlijk wil eten dat kun je hier bij de tonne heerlijke boerenschnitzels en biefstuk ook eten we er vaak pannenkoeken met champignons en uien en spek erop heerlijk is dat, het is er gewoon heel erg goed ook het personeel.

28. JanWillem Zwart

Weekje op vakantie dan wil je lekker uit eten nou dat kan hier, heerlijk gegeten goede en vriendelijke bediening en een aanrader is zeker de boerenschnitzel maar ook wat de rest bestelde was goed en lekkere groente erbij en was het op dan kon je gewoon bijbestellen zonder extra kosten.

Echt een aanrader.

29. Een leuk restaurant.

De prijs valt mee, als je kijkt hoeveel je daarvoor krijgt.

Ikzelf had de wienerschnitzel. Die smaakte goed, ondanks dat hij minder krokant was dan ik had gedacht.

Mijn vriendin had een biefstuk, die was goed klaar gemaakt en smaakte ook goed.

Het hoofdgerecht lijkt niet veel, maar je krijgt er zoveel bij(groente, aardappeltjes, enz) dat je zeker geen honger zal lijden.

Al met al, lekker gegeten voor een goede prijs.

30. Het eten is altijd super.

En ook voldoende en lekker warm.

Ga zo door, gr Marjolein.

31. Crootje 307 punten

De T-bone was oke, maar de boerenschnitzel was waardeloos. De groente met aardappels die op het bord erbij lagen waren uit pot, nauwelijks warm en smakeloos. Schnitzel was ook niet warm. Omdat we al erg lang hadden moeten wachten (ruim uur met 1 drankje), niets gezegd. Ook om sfeer (verjaardag) aan tafel niet te bederven. Nog voor de tafel afgeruimd werd, dit duurde nl ook erg lang, afgerekend en vertrokken.

32. We gaan hier heel vaak naar toe want het eten is erg goed en vooral de pannenkoeken zijn erg lekker. De bediening is ook erg vriendelijk, we gaan er zeker weer naartoe.

33. In de herfstvakantie heerlijk wildmenu gegeten voor een prima prijs.

34. Prima bediening; vrolijke meiden. Aspergemenu prima! Zalm was ook heerlijk; alleen gebakken aardappelen slapjes. Prima prijs kwaliteitverhouding. Ik kom zeker weer.

35. Kerstbuffet 2006 hier gegeten met familie. Was toen buitengewoon goed.

April 2007 a la carte gegeten met familie; Waardeloos. Bediening ronduit klote. Zoontje kreeg zijn hoofdgerecht al terwijl wij nog niet eens ons voorgerecht hadden. Slaat nergens op. Houden hier totaal geen rekening mee.

Laaste poging dit jaar gedaan; Paasbuffet 2009, 1e paasdag.

Conclusie: Eten was goed, maar de buffetopstelling was belachelijk. 150 personen moesten aan één kant van het buffet hun eten pakken waardoor er continue een enorme rij stond voordat je iets kon pakken. De rij wachtende mensen stonden vlak naast de tafels waar je zat te eten. Vond de keuze minimaal. Maar wat er stond was wel goed. Daar gaat het uiteindelijk wel om, maar met frustratie eten is niet gezellig.

Wij gaan er niet meer heen.

36. klaas van der kolk

Niet te geloven dat dit nog kan in 2009. Kwaliteit echt ver te zoeken het in net of ik 20 jaar terug ging in de tijd toen in de deur binnenging. De tijd staat hier stil.

37. Hier gegeten met Kerst (buffet). Te druk, chaotisch, slechte tafel indeling. Eten smaakte prima, was alleen snel op. Geen aanrader om daar met kerst naar toe te gaan.....

38. Ik kom hier regelmatig!! Super lekker schnitzels en bierstukken!! Heerlijk