Gulle Goedzak laten bezorgen?

1320778453 92
1376520494 85
1411992702 90
1427195077 91
1493072035 78
1503206952 77

1. Ineke Edelbroek

We hebben lekker gegeten bij de Gulle Goedzak in Hellendoorn.De bediening was prima. We zaten binnen en daar was geen sfeer. Niet echt gezellig.

2. ellen boeraard

Van de week in hellendoorn gegeten. Na te lang moeten wachten, een bord met slappe patat en droge snitzel gekregen. Zeer ontevreden. Wij komen niet weer.

3. Wij hebben hier 31-7 heerlijk geluncht. Zeer vriendelijke jongedame die ons bediende. Het eten is gewoon goed, echt prima, we zaten echt vol. Het is zeker in verhouding tot de zeer nette prijs die ze rekenen.

4. Gistermiddag geluncht in Nijverdal, dit was top! Naar aanleiding van deze lunch vanavond gegeten in Hellendoorn. Ook hier goed voor elkaar! Lekker gegeten, vlotte bediening, gezellig terras. Mooie afsluiter van ons weekendje Hellendoorn. Wij komen hier zeker terug.

5. Viel erg tegen. Jammer, we hadden er hoge verwachtingen van na het lezen van de goede recensies. Misschien veel familie en vrienden opgetrommeld om goeie recensie te geven? Wij komen in elk geval niet weer. Wij waren niet tevreden omdat ons vlees niet helemaal gaar was. En toen wij er wat van zeiden, zeiden ze dat het zo hoorde. Verder was het eten gewoon niet lekker. Vooral de patat vonden wij een gekke smaak aan zitten. Oud frituurvet?

6. Tussen de middag hier heerlijk geluncht als onderbreking van onze fietstocht.

7. Een snelle hap, alles op een bord. Salade was een kant en klare prak die droop van de saus. De snitzel een spons die het vocht van de gebakken champignons, uien en spek opgenomen had.

Saté waren grote dikke hompen op een stokje, het verbrande uiteinde doet je hopen op een lekkere gegrilde portie. Helaas de grote portie was sompig.

De bediening was voor ons het enige pluspunt, toch stappen we hier echt niet meer binnen.

8. Ondanks de enthousiaste reacties hier waren wij toch wat minder enthousiast. Schnitzel met patat en saus op één bord gekwakt, een hoeveelheid salade die op één lepel past erbij. Voor €15 veel te duur. Ja dit kun je wel rekenen maar maak er dan wat van. Serveer de salade (meer) en patat apart bijvoorbeeld. Voorlopig slaan we deze zaak even over.

9. Heerlijk gegeten op het terras. Super goede service, zeer vriendelijk personeel. Absoluut aan te bevelen!

10. Leuk en sfeervol restaurant! Zo goedkoop lunchen of dineren kun je bijna nergens meer tegenwoordig! Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding! Ik ga zeker vaker eten bij De Gulle Goedzak!

11. Het eten is matig. De prijs vond ik hoog, voor 3 patat en een broodje en wat drinken 29 euro. Ik ga er niet meer heen.

13. Super verwend met de Boeren High Tea! Verrassend gezellige entourage en prima gastheren! We konden het niet op; heerlijk!!

14. Afgelopen vakantie wezen eten. Er is een gezellige sfeer en het eten en drinken smaakte goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

15. Harry en Gealma Snippe

Hadden een nachtje geboekt in een hotel in Hellendoorn en daarom thuis even gekeken waar we in Hellendoorn ergens lekker konden eten. Via de site eten.nu kwamen we terecht bij de Gulle Goedzak. Lazen daar goede recensies. Hebben de proef op de som genomen en zijn 2 mei 2014 daar uit eten geweest. We kunnen alle gelezen recensies onderschrijven. Hebben daar heerlijk gegeten tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Een klein en gezellig restaurantje. Bediening was erg vriendelijk en de eigenaar gaf zelf nog wat info over de omgeving van Hellendoorn. Als we nog eens weer in de buurt zij gaan we er weer eten.

16. Gezellige sfeer, goed eten en vlotte bediening!

17. Goed eten, voor weinig geld. Kaart is niet heel erg uitgebreid, maar voor ons was het prima. Voor gezinnen erg leuk! Personeel is vriendelijk en eigenaar verstaat zijn vak. Aanrader!

18. willy en klaas eenkhoorn

Op een zaterdag avond hebben wij met enkele bekenden bij u een geweldig avond mogen beleven, en met een uitstekend menu die op goede wijze werd aan bevolen en meer dan voldoende was, gingen wij vol en voldaan weer naar huis. Wat ook gezegd mag worden, is de leuke en ongedwongen manier van de mede werkers, wij komen graag terug. Doe maar gewoon, daar houden wij van.

19. Tijdens een ritje door Hellendoorn kwamen we rond lunchtijd langs de Gulle Goedzak.
    Dus daar even een tosti en een paar boterhammen met kroket gegeten. Alles was prima, soep smaakte heerlijk, vlotte bediening en niet te duur. Een aanrader!

20. Ondanks de drukte werden wij op een vriendelijke manier te woord gestaan en geholpen. Waren erg kindvriendelijk en informeerde ons tussentijds over het bestelde, de erg jonge kinderen waren soms ongeduldig vandaar.
    Prima eten en heerlijke sorbets. Komen zeker nog een keer en een aanrader als je niet van massale locaties houd maar wel van ondernemers die hun vak verstaan en dat uitdragen naar de klanten toe. Ontspannen sfeer.

21. Patrick

prima gegeten, geen hele uitgebreide kaart (hoeft ook niet), maar de spareribs waren heerlijk.

22. Erg gezellig Eetcafe.. vooral zomers kun je er goed wezen. Goeie prijs/kwaliteitverhouding.

23. anoniem

Sparibs waren super, de snitzel met zigeunersaus vond ik aan de dure kant want het was een krokant snitzel. Het ijs was ook van een goede kwaliteit en past dus precies bij de prijs. De baas kwam nog aan een andere tafel om uit te leggen welke activiteiten er in de buurt te doen waren dus dit is ook een pluspunt. Kort samengevat, leuke bediening maar sommige prijzen vond ik te duur zoals ook het stokbrood vooraf (4 euro), dit is bij velen gratis of veel minder geld.

24. fam hendriks

Prima gegeten, bediening was erg vriendelijk, dhr kikmanspoel [kok] doet zijn werk uitstekend.
    Komen zeker nog een keer eten.
    Danny.

25. Leuk klein gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en genoeg ook. De bediening was vriendelijk, echt wel een aanrader!
    Als wij in de buurt zijn komen wij zeker terug!

26. Leuk restaurant. Maar gezien de prijs is het toch eenmalig, zeker wat de prijs van de kinderen betreft.

Tegenwoordig is het doorgaans 20 of 25 euro incl drinken. Dan ga ik naar een restaurant toe waar ik weet dat het erg goed is, en ligt de prijs aanzienlijk lager dan hier.

Kortom, veel te duur. Belachelijke kinderprijzen.

27. Gisteravond feestje gehad, erg gezellig, buffetje was uitstekend en bediening goed en vriendelijk. Gemoedelijke sfeer, ideaal voor een besloten feestje met niet al te veel personen. Wel een aanrader!

28. Hallo,

Met name de kok Danny is een held. Het eten was erg lekker, de bediening was erg vriendelijk.

De kok Danny is echt een uithangbord voor deze zaak
    top!

Met zalige groetjes Albert

29. tieberghien-velghe d.

Ons eerste etentje op vakantie in Nederland viel bij de Gulle Goedzak bijzonder mee - gevuld bord - lekker aan normale prijs - patat vriendelijk vervangen door heerlijke gebakken krieltjes - kindvriendelijk en relax.
    Komen volgende keer nog eens langs.

30. Wij waren hier vorige week en hebben redelijk snel kunnen eten (ong. 20 min. gewacht tijdens een eerste drankje) ondanks dat het zowel binnen als buiten druk bezet was. Heerlijk gegeten voor een een redelijke prijs. Sfeer is prima en lekker Warsteiner van de tap en bovendien vriendelijk personeel. Voor de kids hebben ze er als dessert met ijs wel iets heel speciaals van gemaakt. Top!! Wij komen zeker weer.

31. Edwin W

Heerlijk eten tegen redelijke prijzen. De wachttijden zijn erg lang, je moet er minimaal 3 uur voor uittrekken. De bediening bestaat uit onervaren scholieren, die ontzettend veel fouten maken, maar wel vriendelijk zijn, waardoor er een gemoedelijke sfeer is. We zaten buiten lekker op het terras en vermaakten ons wel, het belangrijkste was het eten en daarover niets dan goeds.

32. We zijn 21-04-2012 bij jullie komen eten, uitgezocht via eet.nu.
    De perfecte keuze, mijn man en zoon hadden spare-ribs onbeperkt.. geweldige keuze en ontzettend lekker.
    Ik had varkenshaas met champignonroomsaus en mijn zoon had kipsate.
    Alles was even lekker, garnituur onbeperkt bij vragen ongelofelijk voor die prijs.
    De bediening werd door de baas zelf gedaan en die was zeer goed. Zeer attente man en weet heel goed waar hij mee bezig is, ga zo door.
    Vriendelijke groet, de familie uit Eijsden.

33. Heerlijk! Goede prijs kwaliteit verhouding!

34. fam dijken

Dagje avonturenpark geweest daarna heerllijk gegeten hier.

Vriendelijke bediening en ze boden ons onbeperkt eten aan voor twintig euro en drinken erbij voor tien euro extra helemaal geweldig! En super lekker allemaal.

35. fam Booi

Lekker gegeten met vriendelijke bediening. We zijn hier op vakantie op de Hellendoornse Berg en via internet gezocht naar een restaurant in de buurt en kwamen via deze site dit restaurant tegen. Als we weer hier in de buurt op vakantie komen gaan we zeker nog een keer eten.

36. Superlekker eten (saté v/d haas) en vriendelijke bediening. Een échte aanrader dus als je in de omgeving van Hellendoorn verblijft.

Kom hier zeker vaker!

37. fam. Mulder

We waren een weekend bij Landal en hebben op aanraden van deze website gereserveerd bij de Gulle Goedzak. Eerste indruk is goed, een knus en gezellig restaurant met een vriendelijke gastheer. Keuze genoeg op de kaart en voor een goede prijs kun je er lekker eten. De naam komt goed tot zijn recht! Vanuit Breda kunnen we dit kindvriendelijke restaurant zeker aanraden als je in de buurt van Hellendoorn bent.

38. fam.bruins

Gezellig restaurant, leuke en aardige bediening.

We hebben hier heerlijk gegeten, een aanrader als je in de buurt bent.

39. Vanavond lekker gegeten.

Klantvriendelijk.

Betaalbare prijzen.

We komen er zeker weer.

40. Een aanradar, gezellige mensen, vlotte bediening.

En goed eten voor niet te veel geld.

Wij hadden een limousine arrangement gehad in februari, je werd dan opgehaald met een super lange limousine van de eigenaar van het bedrijf, leuke vent trouwens. Een echte ondernemer en zeer klantvriendelijk.

We kregen een drie gangen diner en het werd een heus feest.

Seine Bedankt!

41. Gezellig eten en drinken.

Leuk personeel en het eten was superlekker.

Ik heb spare ribs gehad, zeker een aanrader!