Nieuwste foto's in Hellendoorn

Laatste updates in Hellendoorn

1. miek's profielfoto
    miek heeft een recensie geschreven voor Noabers

Het restaurant kan de zondagsdrukte niet aan. We hebben uren gezeten: wachten op iets te drinken, wachten op eten. En als klap op de vuurpijl bleek het dessert niet de beloofde fruitsalade (met ''vuurwerk'') terwijl de jarige in het gezelschap zich daar juist zo op had verheugd. Bovendien was het bedienend personeel niet bepaald vriendelijk. Bij het afrekenen werden de kleintjes in het gezelschap niet berekend, als pleister op de wonde. Maar nu blijkt dat op de website staat dat er voor kinderen onder de 3 jaar nooit iets wordt berekend....

2. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Bacco
    Italiaans Hellendoorn

Eigenlijk plaats ik nooit een recensie, maar in dit geval, was ik benieuwd of er meer klachten waren over pizzeria BACCO in Hellendoorn;... en ja hoor!

Mijn recensie opgedeeld in 4 categorieën;

Sfeer.
    Heerlijk lekker weer, dus lekker op het buiten terras! Jammer van de slecht zittende terrasstoelen!

Service.
    De service was Ok! Wel irritant dat de afhaalpizza telefoon continue afging!

Prijs / Kwaliteit
    Ik las in de menukaart "Wij adviseren u graag over een passende wijn uit onze wijnkast", ik zou zeggen adviseer ook even de prijzen erbij!
    Jezus zeg... €39,95 voor een flesje huiswijn was toch een verrassing achteraf op de bon! (geen prijzen op de menukaart aanwezig)

Eten / Drinken
    Het hoofdgerecht was kwalitatief goed maar net overal te weinig van. Geen gebakken aardappeltjes maar overal patat erbij.
    Dan dessertkaart; banana split a €7,50, Coup Bianca €8,95 Coup Caramel €8,95, nou laat die verrassing maar komen!
    Bananasplit: 1 bolletje ijs met paar schijfjes banaan en slagroom! De andere 2 desserts het zelfde verhaal 1 zielig bolletje ijs.

Tot slot
    OK restaurant maar wel met een paar verrassingen achteraf!

3. 't Kokhuus's profielfoto
    't Kokhuus heeft gereageerd op een recensie van 't Kokhuus
    't Kokhuus
    Van restaurant

Wat fijn dat jullie weer zo tevreden waren. Als je ergens naar toe gaat waar je al eerder geweest bent heb je natuurlijk al een bepaalde verwachting. Als zo'n eerste ervaring heel goed is bevallen kan een tweede keer misschien toch een beetje tegenvallen. Gelukkig was dit niet het geval.
    En natuurlijk 'Klant is Koning(in)'. We proberen (als het mogelijk is) altijd aan de wensen van onze gasten mee te werken.
    We vonden het erg gezellig dat jullie er weer waren.
    Voor een eventuele volgende keer niet vergeten, de biertjes van Jan!!
    Hartelijke groet,
    Jan en Gusta

4. Jan Klomp's profielfoto
    Jan Klomp heeft een recensie geschreven voor Intenz
    Lunchroom Hellendoorn

Met mijn vrouw in deze lunchroom woensdagavond traditionele asperges met gekookte aardappeltjes gegeten. Veel aardappeltjes hadden zwarte plekken en een aantal smaakte zelfs zuur. Ze kwamen duidelijk uit een bedorven voorraad. Excuses, ho maar. En ook geen korting op de rekening. Slechte zaak!

5. Jan Klomp's profielfoto
    Jan Klomp heeft een recensie geschreven voor Intenz
    Lunchroom Hellendoorn

Met mijn vrouw traditionele asperges met gekookte aardappeltje gegeten. Veel aardappeltjes hadden zwarte plekken en een aantal smaakte zelfs zuur. Ze kwamen duidelijk uit een bedorven voorraad. Excuses, ho maar. En ook geen korting op de rekening. Slechte zaak!

6. Freda Mannée's profielfoto
    Freda Mannée heeft een recensie geschreven voor 't Kokhuus

Vanwege onze uitstekende ervaringen van vorig jaar zijn we weer naar t'Kokhuus gegaan en wel twee keer in 1 week. Zeer gastvrij, vriendelijk en de klant is koning, zelfs als je een broodje hamburger bestelt zonder broodje😃 Beide keren hebben we met z'n vieren uitstekend gegeten, het is niet duur en prima kwaliteit. Als we weer in Hellendoorn zijn, gaan we zeker weten weer naar t Kokhuus. 👍
    Freda(Loes😊), Truusje, Teun en Theo.

7. Hans Klein Meulekamp's profielfoto
    Hans Klein Meulekamp heeft een recensie geschreven voor Tante Stoof

Hans Klein Meulekamp

Wij zijn op koningsdag gaan eten. Dus het was er erg druk. Het eten was erg lekker en de sfeer was goed. Alleen de bediening was een min puntje. Met name de drankjes lieten lang op zich wachten of kwamen niet. Verder was het er erg gezellig. Misschien de volgende koningsdag iets meer personeel inplannen.

8. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Noabers

Viel ons enorm tegen, we vonden het meer het kwaliteit van een eetcafé dan van een Noabers ribhouse (zo noemen ze zich)
    daarin tegen betaal je wel normale tarieven wat je ook in een restaurant betaald. Voor ons was het eenmalig!

Ook hadden we het idee dat er geen echte koks stonden, als je uit eten gaat wil je toch net een beetje extra van wat je thuis niet hebt. Nou naar ons idee kwam de saus gewoon uit een pakje en niet vers bereid!

Ook moet je inderdaad het brood apart betalen, beetje restaurant geeft dat erbij.
    Wel leuk en sfeer vol ingericht!

Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar of we moeten weer meer positieve berichten gaan horen.

9. Baan's profielfoto
    Baan heeft een recensie geschreven voor Tante Stoof

Correcte en vlotte bediening. Heerlijk gegeten, prima van smaak, ruim voldoende en prima kundig personeel. Top, we komen zeker nog eens terug.

10. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Tante Stoof

Ontzettend leuke sfeer met goed eten en goede service.

11. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Intenz

Heel kort!
    Lekker… betaalbaar… vriendelijk… als je in de buurt bent… DOEN!

12. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Noabers

Het was een heerlijk etentje en voor herhaling vatbaar. Zowel eten als de bediening super.

13. JD's profielfoto
    JD heeft een recensie geschreven voor In de Tonne

Afgelopen Kerst voor het eerst genoten van het Kerstbuffet. Oprecht genoten! Het eten was heerlijk en voldoende voor éénieder. Je had keuze uit verschillende soorten vlees en vis (warm en koud), fijne salades en het dessertbuffet was geniaal! De sfeer was gezellig. Kortom: aanrader!

14. Erik Wierenga's profielfoto
    Erik Wierenga heeft een recensie geschreven voor In de Tonne

Erik Wierenga

Meerdere keren hier geweest en ik blijf zeker terug komen. Gezellig met zijn tweeën of met grotere groepen. Het eten is altijd heel erg lekker, de normale kaart maar ook de proeverij is een aanrader. Dit heb ik laatst gedaan met mijn vrienden en dit resulteerde in een erg gezellige avond. De bediening is goed en erg snel terwijl het best druk was. Kortom een aanrader als je in de buurt bent. Top plek..

15. An0niempje134's profielfoto
    An0niempje134 heeft een recensie geschreven voor In de Tonne

An0niempje134

In één woord: vreselijk.
    Ten eerste waren er totaal geen parkeerplekken bij aankomst. Ten tweede was er helemaal geen ontvangst/welkom. Er werd even snel een microfoon opgepakt en er werd verteld dat er een warm en koud buffet klaar stond.
    Het koude buffet bestond eigenlijk alleen maar uit vis, als je daar niet van hield was er eigenlijk alleen nog brood, een huzarensalade, wat fruit en een gewone salade, die bij bijna niemand in de smaak viel.
    Het warme buffet was echt een teleurstelling. De soep is opgewarmd uit blikken (gokken wij). Het eten was lauw tot koud, taai, droog en smaakloos. Er werd niet aangevuld, en als er eens werd aangevuld werden er vijf kleine stukjes bijgegooid die net zo snel weer op waren. Er stonden geen bordjes bij de gerechten en het was erg moeilijk te zien wat bepaalde dingen moesten voorstellen.
    De bediening was redelijk/matig: niet enthousiast, niet in voor een praatje. Deden gewoon hun werk.
    De organisatie was verschrikkelijk: die was er namelijk niet. Dit zorgde ervoor dat de hele zaal met zijn allen naar het buffet stormden en dat heel veel tafels eigenlijk in de weg stonden. De mensen aan deze tafels konden niet meer gezellig zitten en werden van alle kanten geduwd.
    De zaal was weinig versierd en straalde geen kerst uit. Er stond wat muziek aan maar dit was overal slecht te horen.
    Kortom: geen sfeer, slecht/weinig eten en matige bediening.

16. Ellis Lammertink's profielfoto
    Ellis Lammertink heeft een recensie geschreven voor Dutch Premium Grill

Vanavond hebben we met 9 personen heerlijk gegeten bij Dutch Premium Grill Nijverdal. Er mag helaas nog geen alcohol worden geschonken, maar dat hebben wij in ieder geval niet gemist. Het vlees was heerlijk en de porties groot. Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Martijn Jansen's profielfoto
    Martijn Jansen heeft een recensie geschreven voor Noabers

Martijn Jansen

Afgelopen zaterdag gegeten met mijn echtgenoot. Het was nog heerlijk rustig begon net een beetje vol te lopen. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg! Ook de bediening was erg vriendelijk. De saladebar was ons ook netjes verteld. Ze vragen of je wat brood wilt van te voren en die moet je dus wel betalen. Meestal is dit niet het geval. Daarentegen krijg je wel genoeg brood.

Ga zo door!

18. Andre's profielfoto
    Andre heeft een recensie geschreven voor Landgoed De Uitkijk

Top locatie met een goed ingespeeld team met een verrassingsmenu van echte top kwaliteit

19. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Noabers

Lang gewacht op drinken
    Brood voor 5 euro zijn slechts 6 kleine stukjes
    Bediening reageert niet netjes

20. A.ten Hove's profielfoto
    A.ten Hove heeft een recensie geschreven voor Noabers

A.ten Hove

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. De bediening was erg vriendelijk.

21. Spengler's profielfoto
    Spengler heeft een recensie geschreven voor Tante Stoof

Voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje van een prima kwaliteit. Dus lekker gegeten!
    Klein minpuntje, de bediening mag iets beter opletten op haar gasten.
    Het was een beetje moeilijk om in contact te komen met de bediening om drankjes tijdens het eten te bestellen en hadden dus meer aan ons kunnen verdienen.
    Verder waren ze wel aardig hoor!
    Voor herhaling vatbaar en wij komen in ieder geval nog eens terug.

22. B.Laarman en vriendin's profielfoto
    B.Laarman en vriendin heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Hazelaer

Tijdens onze vakantie in Lemele weer heerlijk gegeten in dit restaurant. Wij zijn hier alweer voor de derde keer geweest, het eten is top, de bediening top, de gastvrouw Rieki doet er alles aan om je het naar het zin te maken. Als wij weer in de buurt zijn komen wij weer terug.

23. D tijhuis's profielfoto
    D tijhuis heeft een recensie geschreven voor Tante Stoof

D tijhuis

Afgelopen zaterdag wezen eten met de familie van 7 personen.
    We hadden gereserveerd en werden heel vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Ook de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Tussen de gangen door voldoende tijd en toch niet te lang hoeven wachten voor het volgende opgediend werd.
    Ook staan de tafels niet te dicht op elkaar zodat er makkelijk van en naar de tafel gelopen kan worden.
    We waren allemaal zeer tevreden over het eten en bediening
    Zeker een aanrader voor nog een keer.

24. Jan en Marjo's profielfoto
    Jan en Marjo heeft een recensie geschreven voor Noabers

Op een gewone maandag voor het eerst gegeten nij Noabers. Een aardige maaltijd met een fijn biertje. Leuk sfeervol restaurant. Een paar minpuntjes, als de rekening gevraagd wordt breng deze dan met een paar pepermuntjes o.i.d. netjes op een schoteltje ofzo en wat ons vervolgens erg verbaasde was dat we bij het afrekenen erachter kwamen dat er een saladebar is waar je tijdens het eten gebruik van mag maken. De serveerster verontschuldigde zich met de opmerking dat ze dat steeds vergat te vertellen omdat ze hier niet zo vaak werkte, vonden we wel een beetje raar.

25. Betsie's profielfoto
    Betsie heeft een recensie geschreven voor 't Kokhuus

Super fijn vriendelijk personeel. De eigenaar is zeer vriendelijk. Met veel plezier daar gegeten. Eten was heerlijk!

26. Familie Kukler's profielfoto
    Familie Kukler heeft een recensie geschreven voor Tante Stoof

Familie Kukler

Het duurde een vol uur vanaf binnenkomst tot we ons eten kregen. En we hadden gereserveerd. Het eten was lauw toen we het uiteindelijk opgediend kregen. Verder heeft de kok een bijzondere smaak wat kruiden betreft. Het eten smaakte naar pepernoten ongeacht wat we besteld hadden. Wellicht is sinterklaas al in Hellendoorn aangekomen. Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Jammer!

27. Jantien's profielfoto
    Jantien heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Hazelaer

Afgelopen weekend met ons gezin hier voor het eerst gegeten. Al veel positieve dingen gehoord maar nog nooit zelf ervaren. Niemand had gelogen bleek want wat was het geweldig! Het eten smaakte heerlijk en zag er prachtig verzorgd uit. Gastvrouw Riekie is er een van de bovenste plank. Ze weet iedereen op haar eigen persoonlijke manier in de watten te leggen. Ook de dames en heer van de bediening waren ontzettend vriendelijk. Wij hebben al gereserveerd voor de volgende keer. Een echte aanrader voor iedereen!

28. van Aartsen's profielfoto
    van Aartsen heeft een recensie geschreven voor Noabers

van Aartsen

Bij aankomst bleek een slechte plek beschikbaar voor 2 personen. We hadden gereserveerd een dag van tevoren en dan mag je ook wat verwachten. Later toch een 4 persoons tafel toegewezen gekregen. Echter er bleven ook tafels vrij rondom onze plek. Bediening was vriendelijk maar chaotisch. Drankjes werden opgenomen maar het duurde lang voordat ze geserveerd werden. Salade bar viel erg tegen. Onvoldoende bestek bij de salade bar. Het eten was wel goed. De ruimte was zeer gehorig. Een betere indeling met tafels die gesplist kunnen worden zou een hele verbetering zijn. Ook zouden wij de groepstafel verwijderen. Het moet wel veranderen anders was dit ons eerste en laatste bezoek.

29. De Uitkijk's profielfoto
    De Uitkijk heeft gereageerd op een recensie van Landgoed De Uitkijk

Dank voor uw reactie en fijn te vernemen dat u lekker heeft gegeten. Wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de korting actie van de plaatselijke AH.
    Op de spaarkaart van de AH staan alle voorwaarden duidelijk vermeld en welke bedrijven deelnemen aan de actie. Aan de de landelijke AH actie doen wij niet mee en zijn de kortingsbonnen niet geldig. Heeft u een volle spaarkaart voor de plaatselijke AH actie dan kunt die verzilveren bij Landgoed de Uitkijk.

30. H.de Ridder's profielfoto
    H.de Ridder heeft een recensie geschreven voor Landgoed De Uitkijk

H.de Ridder

Na vriendelijke ontvangst plaats genomen in het restaurant waar wij aangaven de AHrestaurantactie kaart te hebben dat werd begrepen waarna wij een drankje bestelden. De ober gaf een goed advies bij de menu keuze en hebben wij lekker gegeten. Dan bij het afrekenen werd de AH kaart niet geaccepteerd wij hadden de kaart bij de plaatselijke AH om moeten ruilen voor een ticket met 15% korting wat wij de dag erna op een beamer in de winkel zagen. Ergo hebben wij 2 diners afgerekend Dit klopt natuurlijk niet en gaan de AH en de Uitkijk hier goed de fout in