wo vanaf 17:00

1267920502 61
1301954634 71
1329181939 69

1. Jan Schutte

Heerlijk eten. Wel weinig ruimte. Zaten bijna bij de buurtjes aan tafel. Kwam ook nog bij dat een medewerkster haar hart kwam uitstorten bij onze buurtjes. Zat met haar bips bijna bij ons op tafel. Daarna bij het afrekenen EUR 25,= teveel berekend.... Kom denk ik niet snel terug, ondanks het goede eten.

2. Jan van Tongeren

Op Koningsdag 2017 hier met 2 personen gegeten. Kwamen om 19.45 uur binnen. Er werd ons verteld dat er een tafeltje voor ons werd gedekt en of we zolang bij de haard wilden gaan zitten. Flesje Chianti besteld en maar wachten...
    Na 40 minuten wachten bij de haard (niet overdreven) werd er ons een kaart gebracht, of we alvast 'n gerecht wilde uitzoeken. Om 21.00 uur!!!! kregen we pas een tafel aangewezen. Het eten (bistecca boscaiola en scaloppina boscaiola) om 21.20 uur pas geserveerd, meer als anderhalf uur op het eten gewacht..... Als het nu echt lekker Italiaans eten was, was er niets aan de hand, maar niets was minder waar. Het was gewoon een "veel te droge" varkenshaasje en een biefstukje met "te veel" zeen, geserveerd met sla en patat. Hoe Italiaans wil je het hebben? Ik vond het cafetaria eten.
    Bij het afrekenen werd ons gevraagd of alles naar wens was en toen ik mijn mening gaf werd ons als uitleg geven "ja sorry, het was druk"...
    Kortom, prijs staat absoluut niet in verhouding tot het geboden en voor het veel te lange wachten moesten wij maar begrip hebben, want het was immers druk....
    Beste mensen, wij vinden dit restaurant absoluut niet representatief voor Italiaanse gezelligheid en de Cucina Italiana (Italiaanse keuken).

3. J. 227 punten

Recent hier sinds lange tijd weer gegeten. Kwalitatief goede pizza's en goed belegd. Leuk dat de kinderen zelf mee mogen naar de keuken om het nagerecht te maken. Enigste minpuntje; de prijs voor de kinderpizza vind ik aan de hoge kant.

4. Wij waren er met 15 personen! Personeel is zeer vriendelijk. Snelle bediening. De pizza's kregen we allen tegelijk. Dat hebben elders wel anders meegemaakt. Ook nagerecht zeer goed en ook nu weer allemaal tegelijk opgediend.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    Ciao!

5. Je kunt er heerlijk eten, er is een open haard, het is leuk en sfeervol binnenkomen in het boederij-achtig Italiaans ingericht restaurant.l Je moet er een keer geweest zijn om over al het lekkers te kunnen praten. Super gezellig!

6. Traditioneel Italiaans restaurant? Een van mijn Italiaanse lievelingsgerechten is saltimbocca, maar dan wel (traditioneel) van kalfsvlees en niet van varkenshaas zoals op de kaart stond, dit dus overgeslagen. Vervolgens als voorgerecht een Cozze in Crema (gebakken mosselen uit de oven in een saus van knoflook, witte wijn, room en pikante boter) gegeten. Dit voorgerecht was o.k. maar de saus was te waterig. Als hoofdgerecht biefstuk boscaiola met champignons en gorgonzola saus. Vlees was prima, maar ook hier viel de saus weer tegen. Restaurant is wel gesitueerd in een prachtige boerderij en de bediening was goed.

7. Hennie Veldhuis

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was hartelijk. Super gezellig en voor herhaling vatbaar. We waren met 6 en gezellig aan een ronde tafel. Helemaal goed.

Hartelijke groet Hennie.

8. Al jaren komen we bij bacco... We verbazen ons elke keer over de slechte bediening. Altijd weer nieuwe jonge mensen aan het werk... die geen lege glazen zien.

We komen terug omdat de pizza lekker is en je er makkelijk kunt zitten ook met kinderen. Nu is pizza ook nog weer duurder geworden wat niet niet meer verhouding staat, laat staan voor- of nagerechten. Veel te duur... Pizza besteld en ipv van artisjokken gevraagd om ham... 4,50 extra. Bizar.
    Bezuinigen op de verkeerde zaken. En het terras mag ook wel eens wat aan gedaan worden! Prachtige locatie... zonde en niet aantrekkelijk.

9. Braakhuis

Toch teveel voor een simpele pizza, erg prijzig.

10. De hele familie

Afgelopen kerst hebben we, samen met onze hele familie, heerlijk gegeten bij restaurant Bacco. Mijn grootouders waren jarig en hebben het daar erg naar hun zin gehad. Het eten was zoals gezegd erg lekker, wat ook goed samen ging met de mooie Italiaanse sfeer in het restaurant. Daarbij was alles prima betaalbaar en een geweldige service! De bediening was erg vriendelijk en nam rustig de tijd voor de hele familie. Bovendien werden mijn grootouders ook nog eens extra verwend. Al met al een geslaagde avond en wij komen zeker terug!

11. Een tijdje geleden uit eten geweest bij Bacco, 1,5 uur moeten wachten op ons eten en onze pizza smaakte ook niet.

Gisteren besloten om het nog een keer te proberen, en opnieuw moesten we 1,5 uur wachten op een pizza die dit keer wel goed heeft gesmaakt.

Vind de bediening ook niet spontaan.

12. Huize Temmink

Heerlijke pizza, prima ambiance, vlotte bediening. Jammer dat je voor een glaasje ranja EUR 2,50 betaalt. Jaaa... we maken de ranja met een Spa Blauw (!)

13. Helaas hier geen echte traditionele handgemaakte pizza's, maar pizza's uit een bakvorm. Ze waren ook wat kleiner dan de traditionele pizza. Voor de grotere eters is het te weinig. Het kwam op ons een beetje over als een typische toeristentent.

14. Super gegeten bij pizzeria Bacco vanavond. Lieve mensen, prima kwaliteit en gezellig gezeten. Wij komen zeker weer terug!

15. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Bacco. Het eten was heerlijk. De bediening uitstekend. Toen wij de menukaart aan het bekijken waren hadden wij oren naar de zalmforel. Dat is gehoord door de bediening en kwamen gelijk met een alternatief en dat was nog goedkoper ook. Heerlijke zalmforel met pasta en sla. Ook het voorgerecht was goed. Wel pittig, maar dat vonden wij lekker. Gezellige tent.

16. Johan 54 punten

Bediening best traag ondanks dat het erg rustig was. Eten viel lichtelijk tegen, pizza aardig pasta klein beetje flauw. Niet heel erg duur. Erg mooi terras voor in de zomer.

17. Vandaag heb ik mijn ouders mee genomen uit eten bij bacco! We moesten erg lang wachten op ons voorgerecht, dit duurde ongeveer 45minuten. Dit vind in zelf nogal aan de lange kant! De voorgerechten waren redelijk, de soep was wat aan de flauwe kant dus wilde ik er wat zout en peper bij doen om deze op smaak te brengen, maar de zout en peper ontbrak op tafel. Toen ik er naar vroeg duurde het een eeuwigheid voor ik ze kreeg, inmiddels was mijn soep koud en heb ik hem laten staan. Vervolgens moesten wij wederom lang wachten op ons hoofdgerecht, dit duurde ongeveer 1uur. Als eerst kwamen de pizza's van mij en mijn moeder, daarna kwam de zalmforel van mijn vader die extreem zwart was gebakken en daarna terug is gegaan naar de keuken (binnen 10min stond er een nieuwe op tafel die wel goed was). Vervolgens waren we uitgegeten en werd er aan ons gevraagd of het gesmaakt heeft en mijn vader antwoordde ja het was goed alleen de 1e keer was de vis te hard gebakken waarop geantwoord werd met dat dit niet waar is want ze heeft net daarvoor de vis zelf nog gegeten en er was niks mee aan de hand! Ik ben dan toevallig zelf ook een kok en ik zou dit visgerecht absoluut niet mee geven als deze zo zwart gekleurd was! Tot slot had ik geen zin meer in een dessert door dit nutteloze commentaar van de bediening en heb ik afgerekend!

18. Onlangs besloten we hier met ons gezin van 5 te gaan eten. Ik bestelde een zoete witte wijn en ontving een soort champagne. Ik vond het onsmakelijk en vroeg of ze ook een gewone zoete witte wijn hadden, zonder de bubbles. Nee, dit was wat ze altijd serveerden. De serveerder liet me een andere witte wijn proeven, maar die was droog, dus niet wat ik wilde. Ik gaf aan dat hij de wijn dan wel weg mocht halen, want dan dronk ik liever de fles water die we hadden besteld. De wijn bleef staan.
    We hebben meer dan een uur moeten wachten op ons eten. De kinderen waren ondertussen allen aan het klagen, hangen en hongerig. Eindelijk kwam dan de pizza. Eerlijk is eerlijk; de pizza was verrukkelijk! Omdat we zo lang hadden gewacht, besloten we om het geheel af te sluiten met een nagerecht. Daar zou ik mijn geld niet aan verspillen. Het leek alsof een kind van 5 het had gemaakt. De basis van de meeste nagerechten waren bolletjes vanille ijs. Ik ontving een schaal met een paar bolletjes vanille ijs gegarneerd met 6 lange vingers waarvan de helft door midden was gebroken en rond het ijs lag. Het was zo'n bizarre en onsmakelijke combinatie. Ik heb de lange vingers er maar uitgehaald en een schaaltje ijs bleef over. En ja, daar betaalde je wel de hoofdprijs voor.
    Toen we afrekenden, bleek dat ik moest betalen voor 2 glazen wijn! We gaven aan dat dat niet klopte en daarna werd dat verwijderd.
    Het eten was op zich dus erg goed. De service minimaal tot slecht. De wachttijd belachelijk lang. De prijs voor de pizza's was goed. Dessert was ronduit slecht. Je krijgt meer variatie wanneer je een schepijsje ergens anders gaat halen.

19. Het eten is lekker, daar gaat het niet om, maar de service is waardeloos en daar gaat het ook om!
    Onze eerste kennismaking met Bacco Hellendoorn was op 31 augustus.
    We hadden met onze kinderen iets te vieren. Ruim op tijd gereserveerd dus moet goed gaan.
    Bij aankomst moesten we alleen wel even wachten op onze tafel… ca half uur (!!!)
    Aan tafel moesten we nog eens een kwartier wachten tot er iemand onze bestelling op nam. Vervolgens ging het even vlot en kregen we onze drankjes en 1 mandje brood (met 6 stukjes) voor 8 personen. Hier hebben we nog maar even wat bij gevraagd. De bestelling werd opgenomen. Het duurde een vol uur voordat we onze bestellingen kregen en eindelijk konden gaan eten. Tussendoor volgestopt met extra brood en excuses dus hoeveel honger heb je dan nog… Het wachten ging door, want de bestelling voor het nagerecht liet ook weer een eeuwigheid op zich wachten en toen we dan eindelijk besteld hadden duurde het klaarmaken van ons nagerecht ook weer erg lang. Maar het eten was goed en het kan een keer gebeuren dat zowel in de keuken als de bediening alles in het 100 loopt… Zondag 6 oktober weer eens lekker samen uit eten. Om 20.45 een afspraak, dus om 17.50 present bij Bacco. Nog even gevraagd of we rustig konden eten en om 20.30 wel klaar zouden zijn omdat we dan echt weg moesten.
    Het antwoord luidde geen probleem, neemt u plaats…
    Gezeten aan een nog niet afgeruimde tafel begon het weer ‘goed’. Om 18.10 werden we ontdekt en bestelden we een wijntje plus de kaart. De keuze was vlot gemaakt en na ca 15 minuten wachten werd onze bestelling rond 18.30 opgenomen. Rond 19.00 kwam een vriendelijke dame ons vertellen dat het wat druk was en dat ons voorgerecht nog zeker 20 minuten zou duren. Na weer 20 minuten, het was inmiddels 19.20 kwam dezelfde dame vragen of we nog wat wilden drinken en wat broodjes wilden want het zou nog zeker 20 minuten duren (!!). Op onze vraag of het met het hoofdgerecht ook zo zou gaan kregen we geen concreet antwoord. We moesten overwegen wat te doen, immers we moesten om 20.30 gegeten en wel vertrekken vanwege onze afspraak om 20.45. Na overleg besloten we het voorgerecht te skippen en dan maar gelijk voor het hoofdgerecht te gaan. Maar…. Dat kon ook wel ff duren want het was druk. Uiteindelijk waren we het helemaal zat, je wilt verdorie gewoon even gezellig eten voordat je om 20.30 in de auto moet zitten. Volgens ons moet dat makkelijk kunnen als je om 17.50 ergens binnenstapt…
    O ja er werd nog aangeboden om voor en hoofdgerecht tegelijk te serveren, vreemd, dat kon dan wel? Enfin, we waren het helemaal zat. Om na lang wachten snel snel een lekkere maaltijd naar binnen te werken is niet ons idee van even lekker samen uit eten. Daar is het ook te duur voor! We bestelden dus alles af om vervolgens te kunnen vertrekken. Bij de kassa wilden we netjes onze 2 wijntjes betalen (de tweede ronde niet want die lieten we staan door alles). Even wachten…. Vragen of we mochten afrekenen, antwoord ''1 moment'' en weer vergeten worden… ja doei!! Genoeg gewacht en zonder betalen vertrokken. We zien het maar als schadevergoeding voor deze avond…'En zijn nog maar even langs de pizzaboer in Vroomshoop gereden, vlot klaar en op tijd voor onze afspraak...

3x is scheepsrecht zegt men… Nou dat wachten wij dan maar niet af, never en nooit “Bacco” Hellendoorn meer voor ons.

20. Vrijdag 23/8 /2013 gegeten bij Bacco, wij gingen met enige reserve na de reverenties gelezen te hebben, maar dit was volledig overbodig. Met z´n vijven heerlijk buiten gezeten en gegeten. Eten en drinken gewoonweg harstikke goed, enige min puntje, en dit hadden we ook al gelezen is de entourage buiten ( een gestorven fontein en de tuin matig verzorgd). De leuke bediening maakte veel goed maar ik zou de tuin toch eens flink onder handen nemen!! Trek je verder van slechte verhalen niets aan en blijf je stinkende best doen, tot gauw.

21. Eind 2011 met de familie naar Bacco geweest, toen was er net gestart met tapas. Voor een vaste prijs kon je tapas eten. Het restaurant ziet er erg gezellig uit! We zaten aan een leuke ronde tafel en werden vlot geholpen. Het eten was helaas echt een aanfluiting!
    Van te voren was ons niet verteld dat je niet zelf tapas kon kiezen (behalve bij het voorgerecht, daar kon je kiezen uit pasta of salade). Het eten dat we kregen was erg weinig, koud en flauw. De kaasfondue die we kregen zat in een klein kommetje maar was al helemaal gaan klonteren omdat het al zo goed als koud was. Ook de rest van het eten was erg flauw en koud.
    Toen we gingen betalen werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest gaven we aan dat bovenstaande punten ons toch wat tegen vielen.
    Als reactie kregen we; "wat verwacht u dan voor zo'n prijs"?!

Voor ons helaas nooit meer Bacco!

22. Kleine pizza's, slecht belegd. Je krijgt geen waar voor je geld. Meerdere ingrediënten zaten er niet op.

De meisjes van de bediening deden goed hun best.

23. rem 11 punten

We zijn vandaag met ons gezin heerlijk wezen eten bij Bacco.
    Wij zijn met 2 kinderen wezen eten en het was super.
    Eten was goed, hoefde niet lang te wachten.
    En toch was het redelijk druk.
    Ik kan niet anders zeggen mensen kijk niet naar alle recensies, maar ga er een keer eten.

Ga zo door, vriendelijke groet familie De Vries

Tot snel

24. Duur, taai vlees, pizza waarvan de schimmelkaas zo erg overheerste dat ik de hele avond alleen maar dat proefde en slechte service.

25. Lekker gegeten. Voor ons gevoel in elk geval niet te lang gewacht. Vriendelijke bediening, heerlijke rode wijn. Het broodje met de knoflooksaus bij het begin is verrukkelijk, helaas daardoor minder 'ruimte' overgehouden voor de pizza.

26. Wat een slechte tent! Van buiten lijkt het een mooi en gezellige gelegenheid: boerderij. Kom je binnen dan is het even wennen: boerderij die omgetoverd is naar itaiaanse sferen? ( er hangen flessen aan t plafond).
    Voor het eten heben we ruim 2 uur moeten wachten en ook dat was het wachten ook al niet waard. Kleine pizza's van raar deeg.
    Toen we betaalden aangegeven dat het niet naar onze zin was en toen zei het meisje dat ze te weinig personeel hadden. Alsof wij daar wat aan kunnen doen.
    Al met al: hier komen we nooooit meer terug.

27. gezellig restaurant,
    tafels wel wat dicht op elkaar gezet.
    eten is een tikje te zout.

verder prima zowel sfeer als de service

28. Restaurant ziet er aan de buitenkant erg gezellig uit en geeft een veel belovend gevoel.
    Eenmaal binnen is het gevoel al wat minder, maar niet schrikbarend.
    Dat wordt het pas als je de pizza op je bord hebt liggen, uit een doos van de supermarkt zijn ze net zo beroerd.

Ik mag van een specialiteiten restaurant toch wel een andere pizza verwachten zeker voor een prijs van, € 10,95.

En dan werd er ook nog eens gevraagd of we al klaar waren tijdens het eten , omdat er gasten zaten te wachten aan de bar voor een plaatsje.

Wat ons betreft nooit meer Bacco, zijn absoluut betere gelegenheden.

29. Afgelopen weekend weer een heerlijke pizza pazza gegeten, dit keer met kip. Een echte aanrader!

30. Hoge verwachtingen van dit echte Italiaanse restaurant Bacco. Jaren geleden kook cursus demonstratie meegemaakt bij La Cuisine in Tubbergen en uitleg gekregen hoe handgemaakte tortellini te maken, dit is een vak en een passie.
    Nu enkele weken geleden de zaak bezocht. Geen hoofdgerechten met tortellini en tortellini allleen met spinazie als voorgerecht. Wel veel keus aan pizza’s. Uiteindelijk de Italiaanse klassieker de pizza gekozen, pizza Hawai en Calzone. Dit stond vrij snel op tafel, 60 minuten voor 2 pizza’s. Tijd rekken om de consumpties op te voeren, ja dat kan bij Bacco. Pizza was goed niet geweldig. Bij La Place eet je voor minder geld naar ons idee een betere pizza, dunner en met pure ingredienten en dat binnen 15 minuten. Uitstekende reviews op deze site wellicht zijn wij een uitzondering. Toch maar een fooi gegeven, gezien de reactie van de bediening was dit geen algemeen iets. Kort samengevat: Een pizza tent met allure en stijl en koken op Italiaans culinair niveau althans dat denken ze bij Bacco zelf, veel gasten zullen zich kunnen vinden in dit concept, maar kort door de bocht is het een eenvoudige uitspanning met een simpele Italiaanse twist, jammer een gemiste kans, meer passie voor de denaro (geld) dan voor het eten.
    Oh ja als je door mevrouw geholpen wilt worden moet je geen pizza bestellen, dat zullen ze bij Bacco ook wel te gewoontjes vinden.
    Voor herhaling vatbaar, nou nee, gewoon door rijden.

31. T. Kruiper

Vanavond hadden we een familiediner bij Bacco' en we hebben heerlijk gegeten! Eten was voortreffelijk en over de prijs was ook niet veel te klagen! Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening is vriendelijk en alert. Het enige minpuntje is dat we tussen het hoofd en nagerecht even moesten wachten, maar dit kwam waarschijnlijk door de drukte en door ons grote aantal. mijn kleine neefje van 3 jaar vermaakte zich ook uitstekend en mocht zelfs in de keuken komen kijken hoe zijn ijsje werd gemaakt(met het beloofde parapluutje) kortom een geweldige ervaring en bacco staat in de toekomst zeker weer een keer op onze planning!

32. Vanavond op het terras gegeten. Het terras is duidelijk verouderd, het heeft veel potentie maar dit wordt er niet uit gehaald. Bloembak met onkruid en een oude fontein. Jammer, gemiste kans want verder is het een leuk plekje met een aantal goede lounchetafels. Ergerlijk lang gewacht op ons eten, ruim een uur voor 1 eenvoudige gang. Eten was te zout, verder wel ok.

De bediening was goed, het meisje deed haar best, maar de keuken en het management had het duidelijk niet voor elkaar.

33. Memphis

een totaal cijfer van een dikke 9!!! Een super gezellige sfeer, een vrolijke bediening en heerlijk eten. Een restaurant om weer te komen. Bacco, tot ziens.

34. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij bacco, pizza nergens zo lekker als hier. Bediening was erg vriendelijk, na de tijd heerlijk geborreld op de lounge op het terras al met al top!

35. Karin 598 punten

Op vakantie werden we aangetrokken door het leuk uitziende pand en de Italiaanse vlaggen, waarbij je dan ook Italiaans eten verwacht. Het zelfgebakken brood met de knoflooksaus beloofde veel goeds. Helaas was dit het hoogtepunt van de maaltijd.
    Mijn pasta frutti di mare werd geserveerd met kaas er bovenop (!). Een doodzonde in de Italiaanse keuken. Mijn opmerking hierover werd afgedaan met de mededeling dat het inderdaad in Italie niet gebruikelijk is, maar dat zij het nu eenmaal zo serveerden. Twee happen genomen en er klaar mee. De spaghetti aglio, oglio, peperoncino van mijn partner was ook niet op smaak.
    Als tweede gang hadden we een pizza formaggi en een pizza Napolitana besteld. Deze hadden een keiharde bodem en een perfect ronde vorm zonder de gebruikelijke oneffenheden aan de rand van het verse deeg dat opkrult in de oven; diepvriespizza uiterlijk. Bij de eerste hap schrokken we allebei van de enorme hoeveelheid zout terwijl we beide toch echt niet zoutloos eten.
    We hebben de pizze laten staan; vonden het voor onverantwoord om deze te eten. Er werd ons niet eens gevraagd waarom we de maaltijd lieten staan. Ik had geen zin in een argument tijdens onze vakantie, hebben de rekening dus gewoon vol betaald, maar zullen hier nooit meer terugkomen. Als half Italiaanse die jarenlang in Italie heeft gewoond kan ik melden dat deze maaltijd niets van doen heeft met Italiaans.

36. Relaxte sfeer, open haard aan, gemoedelijke bediening,
    eten was goed op temperatuur, goed gevulde pizza, vers, verzorgd, niet lang op gewacht, lekker bakje koffie.

37. Geweldig mooi en goed restaurant. Alles vers gemaakt in eigen keuken zonder steamer. Bij drukte zijn de wachttijden wat langer aangezien alles vers gemaakt moet worden, maar je gaat ten slotte een avondje uit. Lekker drinken en eten en heel gezellig rond de openhaard. Vorige week lekker tapas gegeten, bestel zoveel je wilt. Ze zijn heel goed in anti pasti met top kwaliteit hammen en de carpaccio is nergens zo goed.

38. afgelopen zaterdag Tapas gegeten bij Bacco,
    dit was wat nieuws en wilden we weleens proberen.
    De sfeer was goed, bediening ook maar het eten..

Wij vonden de porties erg matig,
    het eten was niet hoog op smaak, de temperatuur van het geserveerde eten was te laag, alles was lauw ipv goed warm.
    geen van alles hadden we het gevoel dat we voldoende gegeten hadden, erg jammer !

voor ons geen Bacco weer in ieder geval.

39. Ricardo S

Prijs/kwaliteit zeer matig. Zeer lang wachten en zeer matige bediening!

40. Leuk restaurant, heerlijk eten en een leuke ligging. Enige nadeel vind ik de niet zo alerte bediening.

41. Super!

Ik kom al 25 jaar bij Bacco af-en-aan, gemiddeld 2 keer per jaar speciaal naar Marle/Hellendoorn om in ieder geval de pizza Pazza te bestellen. Goede kwaliteit, leuke ambiance, ook modern (in nieuwe gedeelte) en kom hier zeker weer terug!

42. Na 't bekijken van een aantal negatieve recensies twijfelden we een beetje of we wel moesten gaan, maar de pizza's waren echt heerlijk (en we zijn best kritisch;-), de bediening was prima (ze kwamen rond met een gigantische Parmezaanse kaas, waar alle gasten een lekker stukje van kregen aangeboden). Een grabbelton voor kids. Een groot brandend haardvuur...wat wil een mens nog meer. (een grotere maag misschien?)
    Het enige minpuntje vind ik dat de frisdranken niet uit 1 persoonsflesjes komen, maar uit een grote fles in glas geschonken worden.

43. Gewoon een top restaurant.

Heerlijke dik gevulde pizza's.

Leuke sfeer.

Huiswijn is heel goed.

44. Ik vind Bacco een mooi en stijlvol restaurant, in de zomer mooi groot terras en in de winter lekker warm met openhaard. Het eten is super! Vaak neem ik de pizza, heerlijk. Ook de scampi's zijn heerlijk en de tiramisu is echt een aanrader. Verder is de bediening wel oke en is het restaurant zeer kindvriendelijk met eigen pizza en ijsjes maken voor kinderen en kleurplaten. En bij vertrek mogen ze grabbelen in de beroemde grabbelton.

45. Een keer geweest met vriend en schoonouders. Gereserveerd van te voren en toch een half uur moeten wachten. Tussen voor en hoofdgerecht zat meer dan 2 uur. Eten erg zout en bij klachten werd er weinig aan gedaan.

Niet voor herhaling vatbaar.

46. Erg lekker eten hier altijd...

Enige minpuntje is dat de bediening soms een steekje laat vallen...

Sfeer en entourage maken dit zeker weer goed!

Vooral de pizza pazza is een dikke vette aanrader hier!

47. Toen we aankwamen was het heel erg druk. De sfeer was erg gezellig. We hoefden niet lang te wachten voor een tafel. De bediening was erg vriendelijk en zorgzaam. Verder was het eten heerlijk. We kregen ons eten lekker op tijd. Ze hebben heerlijke toetjes. (tiramisu aanrader).

Conclusie: Bediening prima, de pizza's goed gevuld en vooral de grabbel ton was het leukste. Het is zeker een aanrader om daar te gaan eten. Vooral voor de kinderen.

48. Gisteravond tijdens onze vakantie deze gelegenheid via ons navigatiesysteem gevonden. Na even overleg was er toch op zaterdagavond nog een leuke ronde tafel vrij. Leuk vond ik dat de placemats ook de menukaart was. Er lagen hele mooie stoffen servetten en we zaten op heerlijke leren stoelen. De bediening was erg aardig en vroeg of alles naar wens was gedurende het eten. Op de kinderpizza van mijn dochter stond een versiersel en ze kon ook een leesboekje en kleurtjes pakken om de tijd door te komen. Onze pizza's (de tonno en de bacco) smaakte heerlijk.

Er was niet veel parkeergelegenheid maar dit werd opgelost door het openstellen van een stuk grasland.

49. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal zoek.

Eten werkelijk waar te treurig voor woorden.

Voorgerecht ging. Biefstuk leek wel een chemisch stukje vlees. Zelfs de biefstuk van de c1000 is nog lekkerder.

Prijs 23.- wat nog geen 10,- mag kosten. Erg slecht.

Bacco, voor mij nooit meer!

50. Voor de kids reuze gezellig, zelf pizza en ijsje maken. Voor de ouders erg warm (geen enkele ventilatie) mega zoute pizza (schijnt hier met vis altijd zo te zijn), lijkt idd op diepvriespizza (wordt in vorm gebakken), maar wel gezelig, of lag dat nu aan ons gezelschap :-)?!

Bediening was prima, kwam regelmatig langs om te vragen of we iets wilde drinken, dat hadden ze goed ingeschat!

51. Querina en Rob

We zijn hier nu een aantal maal geweest en het blijft voor ons altijd een uitje. Heerlijk eten in een gezellige sfeer.

Bacco blijft voor ons een topper!

52. Richard

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. De scampis waren verrukkelijk. Pizza's vond iedereen erg lekker. En de kinderen mochten grabbellen. Oh ja er was echte espresso.

53. Lekker eten, gezellige sfeer. Erg leuk voor kinderen.

54. M. 48 punten

Slecht! We zijn hier nou 2x geweest. De eerste keer was het restaurant overvol. Zodat wij echt lang moesten wachten op ons eten. En ook nog eens een soort van diepvriespizza kregen, die onwijs zout was.

Aangegeven dat het slecht was, maar ze zijn ons niet tegemoet gekomen.

De tweede keer (jaar later) voor vlees gekozen!

Thuis maak ik het zelf nog 10x beter.
    Ook de bediening is veel te jong en onervaren.

Geen restaurant die ons voor de derde keer zal zien.
    Voor de service heb ik een 1 gegeven, puur omdat ze ons hier niet in tegemoet wouden komen.

55. De hoge verwachtingen kon het helaas niet waarmaken. In mijn ogen allemaal iets te massaal. Ik proefde geen verschil met een diepvriespizza van de supermarkt.

56. We hebben lang moeten wachten op de pizza, maar hij smaakte goed. De bediening was niet zoals hij moest zijn.

57. Prima en gezellig om pizza te eten.

Vlees of vis hoofdgerechten zijn zeer matig.

Bediening niet altijd ervaren...

58. Wij komen hier regelmatig om te eten. Erg lekkere pizza's, maar vooral het vlees is aan te raden. Verder is het een erg gezellig restaurant om een avondje door te brengen. De sfeer is er altijd erg prettig.

59. Wij komen hier regelmatig en dat is niet voor niets.

Je kan hier uitstekend pizza eten, maar er is zoveel meer.

Laat je eens verrassen door het echte Italiaanse maandmenu of kies een heerlijk vleesgerecht van de kaart.

60. Half 7 gereserveerd.
    7 uur aan tafel en pas om 22:30 uur de bestelde pizza!

Pizza was veel te zout en het lijkt wel of deze elke week wordt verkleind.
    Bediening en kwaliteit van eten ver onder de maat.

61. Eten was redelijk; biefstuk was prima; champignonsaus erg perperrijk waardoor smaak verloren gaat. Vis was koud. Prijs naar verhouding te hoog.

62. Laatste wat minder.. Kleinere porties en zout eten! Prijs kwaliteit mi niet meer in verhouding. Jonge bediening, niet altijd even proffesioneel.

63. Fam Martens

Het was hier altijd geweldig maar de laatste tijd holt het achteruit!! Smaak van de pizza (vroeger super !! ) is vreselijk, je proeft alleen nog maar zout het deeg was bij ons laatste bezoek (en tevens ons laatste!!) totaal zoutloos! Bij ons comentaar haalt de kok schouders op en negeert je verder. Ook erg prettig dat ze overal aan zitten met hun handen en dan in de ijsblokken graaien met vieze handen.

Nee, dit was ons laatste bezoek.

64. De porties zijn ontzettend klein in verhouding tot de stevige prijs. De kwaliteit was wel heel redelijk.

65. Met 2 volw en 1 kind pizza gegeten; was redelijk vlot klaar; lekker gegeten, maar de pizza mocht wel iets groter! En het was er erg koud binnen.

66. Erg duur!!! Wel relaxede sfeer en gezellig!!!

67. Wim Schippers

Bediening uitstekend en de pizza's goed gevuld(dubbeldekker)