Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helden verdeeld zijn.

1. Mediterraans Helden

Jeanne & Jos

Gisteravond met een groep van 12 personen gegeten en gedronken. Wat een belaeving. Leuk en vriendelijk personeel. Gemakkelijke stoelen om in te zitten, voldoende plaats aan tafel.
    Er werd steeds gevraagd wanneer ze de volgende gang mochten serveren. We voelden ons allen erg op ons gemak, het eten het was super lekker en vooral zoals ze het serveerde. Het was avond vullend. Met recht een belaeving.

2. Mediterraans Helden

Eelke en Jannie

Over de bediening zijn we niet tevreden. We moesten lang wachten voordat onze koffie en thee met vlaai gebracht werden, terwijl de mensen na ons de bestelling al bijna op hadden. Tevens moesten we ook lang wachten voordat we mochten betalen.

Renate Neijndorff

Eten is er echt heerlijk, de service en bediening ontzettend vriendelijk, wat wij persoonlijk
    minder vinden is de verlichting en de akoestiek. Maar ondanks dat gaan wij er zeker nog eens
    terug.

4. Italiaans Helden

Pascal Wijga

Sphinx is een plek waar je lekker kan eten voor een goede prijs. Wat wel jammer was, was dat je overal kabels zag lopen, veel afgeplakt met tape en scheuren in het beton. Dit ervaarde ik als vervelend. Voor de rest top service en goede kwaliteit!

5. Mediterraans Helden

Peter Maessen

Mooi weer gezellig buiten kunnen eten, culinaire reis is een aanrader.

6. Italiaans Helden

Ik heb vanavond voor het eerst in lange tijd, enkele schoteltjes gehaald en het viel meteen op dat het echt niet meer is zo voorheen. Verbrande frietjes, ranzige sausbakjes, onbestemde smaak van de saus. Het vlees was alles behalve varkenshaas, die ik nog nooit als lapje heb gezien. De smaak was echt niet zoals ik van Sphinx gewend ben. Toen at ik bijna nog mijn vingers op, nu heb ik meer dan helft in de prullenbak gegooid, ik durfde het nog niet aan de hond te voeren...

7. Mediterraans Helden

Bella

Erg lekker gegeten met zijn vijven. Soms naar onze smaak een beetje te zout, maar dat komt ook omdat wij bijna geen zout gebruiken. Het restaurant ligt prachtig, is zeer sfeervol ingericht. De bediening is top! Wat wel erg jammer was dat wij boven zaten en het hier echt erg warm was!! Daardoor hebben we niet kunnen genieten zoals eigenlijk de bedoeling zou moeten zijn en zijn we gegaan zonder een nagerecht te hebben gegeten. Een ventilator zou al veel verschil hebben gemaakt.

8. Mediterraans Helden

Lesly Levotis

Lekker gegeten maar door de stank uit de open keuken hing er een walm in het restaurant die ons echt stoorde.
    Indien dit opgelost is, aanrader!

Ellie

Op maandagavond even een hapje gaan eten bij de Griek in Helden!! Toen we binnen kwamen zaten er nog 2 andere gasten maar die waren na 10 minuten al weg. Wij waren de enigste nog in het restaurant!! Maakt helemaal niks uit maar hadden we absoluut niet verwacht. Het eten was bijna perfect tot het laatste (wij bewaren altijd het lekkerste tot het laatste)... Alle vleesgerechten die bij de schotels werden uitgeserveerd waren erg smaakvol en lekker. Wauw ; dan gaan we naar de gyros met tzatziki saus... mmmm... maar dat viel jammer genoeg tegen! De gyros was gekruid stond op de kaart. Wij eten zelf altijd behoorlijk gekruid en zout. Maar dit was zoooo gekruid/zout dat er met de tzatziki geblust moest worden!! Erg jammer en het deed best afbreuk aan de rest van het eten want dat was je meteen vergeten. Zonde hoor en ik kan me ook niet herinneren dat dit de vorige keer ook zo was... Echt jammer, zeker omdat we nu gaan twijfelen op een volgende keer.

10. Mediterraans Helden

Lynn, Karin, Olga, Inge, Inge

Beste Belaeving,

Wat vond ik het leuk, een cadeaubon van jullie! Lekker borrelen met vriendinnen. Aan de telefoon werd ons een mooie plek bij de openhaard aangeboden en ons gewezen op de uitgebreide borrel- en wijnkaart.

Echter pakte deze avond helaas anders uit. Op de afgesproken (geserveerde) tijd, 21 uur, kwamen wij bij jullie aan en kregen we de vraag: hoelang zijn jullie van plan om te blijven? We gaan namelijk over een uur (vervroegd i.v.m. weinig klanten) sluiten.

Ergens begrijpelijk, maar op zijn minst hadden wij vooraf een telefoontje van jullie, als gastvrije horeca onderneming verwacht..

Vooral teleurgesteld zijn wij onverrichter zake zijn wij weer huiswaarts gekeerd.
    Erg jammer..

11. Nederlands Helden

Loes Dekker

Met 3 personen gegeten, lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb. Vooraf carpaccio met een hele berg sla..., voor mij daarna een vrij smakeloos vispannetje. Mijn tafelgenoten hadden een kipschnitzel die zo hard gebakken was dat het niet te snijden was en een biefstuk die medium had moeten zijn maar well done bleek te zijn. Beide hoofdgerechten zijn vervangen; de schnitzel was iets beter, de biefstuk iets roder maar nog altijd meer richting well done dan medium. Het geheel werd vergezeld door, weer, een bak sla en smakeloze frieten.
    Zelf gevraagd of ons volgende drankje dan misschien van het huis kon zijn omdat we intussen al 1,5 uur zaten met een pauze van bijna 3 kwartier tussen voor- en hoofdgerecht, dat kregen we dan ook. Het nagerecht hebben we maar laten zitten, we hadden geen zin meer om nog langer te zitten (op een dinsdag avond met 3 tafels en 5 man personeel...!?). We kregen zowaar nog een kopje thee van het huis, maar mochten wel 1 euro neertellen voor een klein karafje kraanwater.
    Slecht restaurant, slechte service, geen aanrader! Beter kan je dan iets verderop bij een snackbar gaan eten, dat is beter en die hebben tenminste niet de pretentie die bij Antiek blijkbaar wel aanwezig is maar absoluut niet waar gemaakt kan worden.

Man Hon Wong

Samen met mijn partner ben ik op vrijdagavond wezen eten bij Wayos Place. De ontvangst was vriendelijk en we werden netjes aan tafel gezet. Na een drankje te hebben genuttigd hebben wij onze bestelling doorgegeven. We hadden allebei een gyrosschotel besteld met aardappelschijfjes. Tot mijn grote verbazing stond het eten binnen een enkele minuten op tafel. Het leek wel alsof we bij een fastfood restaurant zaten. Het vlees was voortreffelijk, maar de aardappelschijfjes kwamen gewoon uit de frituur. De bediening had helaas alleen maar oog voor de vaste gasten want ze waren niet echt pro-actief met het verkopen van drank. Ik moest er helaas drie keer om vragen. Al met al stonden we na een uur weer buiten omdat we ons niet echt welkom voelde. Het vlees was heerlijk, maar de volgende keer ga ik het wel afhalen i.p.v. uit eten.

13. Italiaans Helden

Wat een waardeloze tent. Pizza zwart, iedereen krijgt apart te eten en de service is nog slechter dan een 1. Een döner schotel wordt geserveerd zonder brood en friet, vraag je niets, krijg je het ook niet en betaal je alleen voor het vlees.

Voor iedereen die graag wil gaan uit eten, blijf hier weg!!!
    Vooraf betalen vanwege 'drukte', maar je betaald vooraf omdat de kwaliteit van het eten waardeloos is.

14. Italiaans Helden

Vanavond pizza gaan halen, thuisgekomen bleek de döner compleet aangebrand te zijn. Telefonisch contact opgenomen waar men een hele discussie ging voeren dat dit absoluut niet kon want ze hebben het met drie personen gezien. Ben jaren klant geweest(!) en heb altijd gezegd dat dit de beste pizzaria in de omgeving is maar ik kom hier nooit meer! Zeer klantvriendelijk!!

Jacqueline

Veur miene verjurdig hebbe we beej Wayos gegeate. Hartelik ontvange en leuke bedeening. We hebbe lekker gegeate en as verrassing nog un gezamelik toetje en drankje gekrege.

Zeker de meujtje weard um nog es te goan!

(Redactie Eet.nu: voor alle duidelijkheid)

Voor mijn verjaardag hebben we bij Wayos gegeten. Hartelijk ontvangen en leuke bediening. We hebben lekker gegeten en als verrassing nog een gezamenlijk toetje en drankje gekregen.

Zeker de moeite waard om nog eens te gaan!

16. Nederlands Helden

Gebruik gemaakt van de AH actie, tweede menu gratis.
    Het menu kost €39,95. Keuze uit 3 voor en hoofdgerechten en 2 nagerechten.
    Prijs-kwaliteitsverhouding was ver te zoeken.
    Prijs voor het menu was veel te veel.
    Bij een hoofdgerecht moest ook eens €2,50 worden bijbetaald.
    Het leek erop dat de prijs extra verhoogd was of het menu uitgekleed ivm de actie

Bediening is verder prima en vriendelijk.

17. Nederlands Helden

Tijdens ons verblijf op camping De Heldense Bossen een paar maal gegeten bij restaurant Op d'n Berg. Een uitstekende ervaring. Kwalitatief prima en dat tegen een prima prijs. Bij het 3 gangen Senioren menu eet je a la carte met voldoende keuze uit de gerechten. Een aanrader!!

Gewoon te goed en prima bediening.

19. Mediterraans Helden

Thea Vogel

Het was een gezellige avond, de reservering, inclusief de boodschap over een allergie waren goed aangekomen. Bediening prima. Kom hier zeker vaker terug. Heerlijk eten.

20. Mediterraans Helden

Ellie

Wij hebben hier met 4 personen gedineerd. Gekozen voor de culinaire luxe reis. Het smaakte allemaal prima, maar toch is het niet ons ding om dit als uiteten (avondvullend) te doen. Het is een geweldige plek om na een dagje uit hier een hapje te gaan eten, maar niet om te gaan dineren. Ook vinden wij het dus geen beleving om een plaat te krijgen waarop diverse gerechten liggen en je bent met 4 personen om er dan 1 of 3, maar soms ook 4 stuks van te krijgen. De bedoeling zou zijn om te beleven en delen maar die beleving zou intenser kunnen zijn als er ook gewoon 4 stuks op zouden liggen. De smaak was verder goed en het personeel erg vriendelijk en attent. Wij komen hier echt nog wel een keer wat drinken en een hapje eten maar niet dineren.

Zeer goede kwaliteit en vriendelijk personeel. Zeer gastvrij. Eten is van zeer goede kwaliteit. Top gewoon!
    Super avond gehad!

Bella

Teleurstellend!! Met 7 personen gegegeten. Bediening was minimaal, veel te weinig personeel. We zaten al 1,5 uur toen we pas ons eten kregen. Er is maar een keer gevraagd wat we wilden drinken. Het eten was teleurstellend, weinig smaak, droog vlees, inktvis als kauwgom. We houden van Grieks eten maar er zijn veel betere Griekse restaurants. We hebben maar geen nagerecht besteld want dat had waarschijnlijk ook weer belachelijk lang geduurd. Zelfs op de rekening moesten we absurd lang wachten, de eigenaar telt alles met een rekenmachine uit, misschien moet de automatisering nog komen. Dit restaurant is nog maar 4 weken open. We proberen het over een paar maanden nog eens.

23. Mediterraans Helden

Bourgondiër

Onlangs hier gedineerd. Wij namen als voorgerecht de Tabla de Belaeving voor 2 personen. Dit is een plank vol heerlijkheden. Daarna als hoofdgerecht de Parrillada. Dit is een plank met diverse stukken vlees en los erbij heerlijke dikke friet, gegrilde groenten, aardappelgratin en salade. Het smaakte voortreffelijk en wat wij ook belangrijk vinden: de porties waren niet te klein. De prijs is naar onze mening niet goedkoop maar de kwaliteit is wel zeer goed. Al met al een aanrader.

24. Italiaans Helden

Met 7 man zitten eten, het eten was erg lekker en prijs was ook goed. Je moet het alleen snel opeten als je het al geserveerd krijg en niet wachten totdat iedereen het heeft, want dan is je maaltijd al afgekoeld.

De service vond ik nou niet echt goed. Je moest erom vragen om drank te bestellen, wat het voor vlees was en dat wist ze ook niet. Zijn nog nagebleven om even bij te kletsen, omdat we elkaar al tijden niet gezien hadden en alles bleef gewoon staan. De tafel stond vol met onze borden, en flesjes van de consumpties. Niet echt gezellig, toch maar even gevraagd of er wat weg kon en dat waren alleen onze borden de rest lieten ze staan.

De schaaltjes van de sausjes waren kapot, thee mok was kapot en de glazen waren niet echt schoon. De inrichting was misschien meer gericht op afhaal, niet echt waar je kon zeggen hier blijven we nog gezellig zitten.

25. Nederlands Helden

Wiek Roggen

Zaterdagavond 24 oktober 2015 met 3 golfvrienden en onze echtgenotes heerlijk gegeten, 5 mooi verzorgde gangen, goed bereid en mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening en goede uitleg door gastvrouw bij de gerechten. Voor herhaling vatbaar!

26. Nederlands Helden

Heerlijk gegeten in dit restaurant, geweldige sfeer en super bediening in het mooie authentieke pand.

Prima gegeten. Keurige bediening.

Ik zou de service nog veel meer sterren willen geven. Ik had per ongeluk mijn tas laten hangen en omdat de eigenaresse me herkende als een moeder van een vroeger klasgenootje van haar dochter zochten ze mijn adres uit en kwamen ze na sluitingstijd de tas terugbrengen.

Wat mij betreft verdient deze hardwerkende familie een oorkonde!!

28. Nederlands Helden

Sfeervol ingericht, helemaal vol en gezellig, attente bediening, keuken deed er net iets te lang over. De bestelde entrecote bleek een taaie bieflap, de kruidenboter smolt er niet op, vis was ok. Wellicht een unieke misser. Omdat de zaak vol zat verder niet gereclameerd, maar dit kun je echt niet zo (proberen te) serveren.

29. Mediterraans Helden

Heerlijk gegeten en super service! Echt een aanrader!

Enkele malen hier gegeten inmiddels. Zeer mooi en sfeervol restaurant, of je nu in de oude woning of in de serre zit. Je voelt dat je op een bijzondere locatie bent. De geserveerde gerechten zijn van zeer goede kwaliteit en goed bereid. Attente, vlotte en bijzonder vriendelijke bediening. Echt een aanrader!