Eetgelegenheid gesloten

Enkel het restaurant is gesloten, het hotel blijft geopend

eigen terrein

1446552098 85
1519048368 81
1631820344 84

1. Loes Dekker

Met 3 personen gegeten, lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb. Vooraf carpaccio met een hele berg sla..., voor mij daarna een vrij smakeloos vispannetje. Mijn tafelgenoten hadden een kipschnitzel die zo hard gebakken was dat het niet te snijden was en een biefstuk die medium had moeten zijn maar well done bleek te zijn. Beide hoofdgerechten zijn vervangen; de schnitzel was iets beter, de biefstuk iets roder maar nog altijd meer richting well done dan medium. Het geheel werd vergezeld door, weer, een bak sla en smakeloze frieten.
    Zelf gevraagd of ons volgende drankje dan misschien van het huis kon zijn omdat we intussen al 1,5 uur zaten met een pauze van bijna 3 kwartier tussen voor- en hoofdgerecht, dat kregen we dan ook. Het nagerecht hebben we maar laten zitten, we hadden geen zin meer om nog langer te zitten (op een dinsdag avond met 3 tafels en 5 man personeel...!?). We kregen zowaar nog een kopje thee van het huis, maar mochten wel 1 euro neertellen voor een klein karafje kraanwater.
    Slecht restaurant, slechte service, geen aanrader! Beter kan je dan iets verderop bij een snackbar gaan eten, dat is beter en die hebben tenminste niet de pretentie die bij Antiek blijkbaar wel aanwezig is maar absoluut niet waar gemaakt kan worden.

2. Gebruik gemaakt van de AH actie, tweede menu gratis.
    Het menu kost €39,95. Keuze uit 3 voor en hoofdgerechten en 2 nagerechten.
    Prijs-kwaliteitsverhouding was ver te zoeken.
    Prijs voor het menu was veel te veel.
    Bij een hoofdgerecht moest ook eens €2,50 worden bijbetaald.
    Het leek erop dat de prijs extra verhoogd was of het menu uitgekleed ivm de actie

Bediening is verder prima en vriendelijk.

3. Wiek Roggen

Zaterdagavond 24 oktober 2015 met 3 golfvrienden en onze echtgenotes heerlijk gegeten, 5 mooi verzorgde gangen, goed bereid en mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening en goede uitleg door gastvrouw bij de gerechten. Voor herhaling vatbaar!

4. Heerlijk gegeten in dit restaurant, geweldige sfeer en super bediening in het mooie authentieke pand.

5. Sfeervol ingericht, helemaal vol en gezellig, attente bediening, keuken deed er net iets te lang over. De bestelde entrecote bleek een taaie bieflap, de kruidenboter smolt er niet op, vis was ok. Wellicht een unieke misser. Omdat de zaak vol zat verder niet gereclameerd, maar dit kun je echt niet zo (proberen te) serveren.

6. Het weekend met cheques van WoW-deal gegeten in de brasserie, met 2 personen. Het was gezellig druk, voldoende privacy, een leuke ambiance. We hebben genoten van ons 3 gangenmenu. Voorgerecht; heerlijke carpaccio / krokante gamba. Bij het hoofdgerecht was de dorade even als het hoentje goed gegaard, en lekker sappig. Ook de verschillende verse groenten hadden een heerlijke bite en waren goed bereid. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het tamelijk jonge personeel was zeer vriendelijk. We waren blij verrast, en zeker voor herhaling vatbaar !

7. Ellie 347 punten

Deze keer maar weer eens naar de brasserie van Antiek geweest. Gewoon super gegeten. Kwaliteit en smaak zijn gewoon subliem. Heerlijk en voor herhaling vatbaar. Enkele jaren geleden al een paar keer in het restaurant geweest en ook in de brasserie, maar op een of ander manier zit er iedere keer weer even tussen. En als we dan zijn gaan eten zeggen we altijd; hier moeten we echt vaker gaan eten! Daar gaan we ons nu aan houden.

8. In november 2014 met 7 personen wezen eten in Brasserie bij Hotel Antiek. We zaten aan een mooie ovale tafel. 3 gangen diner a la carte.

Heerlijk gegeten, goede bediening. Stijlvolle inrichting, heel gezellige atmosfeer. Echt een klasse beter dan in een eenvoudig restaurantje of bistro en toch niet duur. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

9. hannie beentjes

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top. Zo vriendelijk en gastvrij. Je voelt je er thuis. Het is gezellig zitten, huiskamer idee, en eten is fantastisch, prijs/kwaliteit prima echt een aanrader. Ga zo door een aanwinst voor Peel en Maas, echt de moeite waard voor een mooie, ongedwongen, en gezellig tijd en heerlijk en eerlijk eten. Bedankt.

Eén vorige recensie
  10. Hier vandaag een hamburger menu gegeten met frietje middels een Wow deal bon.

De gefrituurde uien ringen zaten niet bij het menu en voor mayonaise moest 50 cent per zakje worden betaald. De bediening was bij aankomst prima, echter halverwege en aan het eind was de bediening erg afwezig. Een speciaalbier (8,2%) kost 4 euro. Het menu was prima, de hamburger had een goede barbecue smaak. (navraag: 'watergrill apparaat') De portie was prima en alles smaakte lekker. Tip voor de zaak: bak de broodjes even af in de oven of leg ze even op de bakplaat, dan worden ze lekker krokant.

11. Heerlijk getafeld in een gezellige sfeer! De gerechten waren erg mooi opgemaakt en het was een explosie van smaken. Vers, smaakvol en gewoon lekker! Wij gaan binnenkort weer. Bediening was rustig, netjes en werkte volgens etiquette.

12. Gisteren met zijn 10en mijn 50ste verjaardag gevierd in het Restaurant gedeelte van Hotel Antiek.
    We hadden een 4 gangen surprise menu, bestaande uit een Lauwwarme Salade met Kabeljauw, een Heldere Ossestaartsoep, Tournedos van Ossehaas, en een Lemon-curd Taartje met Kaneelijs, bij dit alles werd voor de wijn liefhebbers een bijpassende wijn geserveerd.
    Er was perfect rekening gehouden met de vegatariër, en de personen met allergieën, wat in 1 geval zeker niet eenvoudig was, maar petje af, het eten was heerlijk en de daarbij horende wijnen waren voortreffelijk, en de bediening was zeer attent, een leeg glas stond dus ook nooit lang leeg.
    Al met al wederom genoten, en zeker voor herhaling vatbaar.

2 vorige recensies
  13. Gisteren met 4 personen in de brasserie gegeten. Voorgerecht de tapas. Erg lekker en een aanrader. Opvallend omdat het geen standaard tapas waren. Daarop als hoofdgerecht de vistrio genomen en als nagerecht de aardbeien fantasie. Dames bedankt en tot snel!

14. Petra Konings

Heerlijk diner in het nieuwe gedeelte.
    Mooi specialiteiten menu. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook even in het oude antiek gekeken, hier gaan we een volgende keer testen.

15. Met z´n vieren gisteravond voortreffelijk gegeten in het restaurant gedeelte. 4 gangen. Leuke prijs. Porties waren voldoende en met veel aandacht klaar gemaakt. Het aanbevolen huisaperatief en de wijnen waren van goede kwaliteit. De 3 charmante dames hebben het goed voor elkaar. Ondanks dat wij in Weert diverse goede restautrants hebben zullen wij hier beslist terug komen.

16. Met 8 personen heel enthousiast aan het All you can eat diner begonnen. We vreesden alleen dat deze "Tapasmaaltijd" onvoldoende zou zijn dus bestelden we alle iets duurdere gerechten erbij.
    We hadden nooit verwacht dat er zoveel gerechten waren ... en zzzzzzooooo lekker. Het werd een heerlijke, lange zit met een grote variatie in gerechten, echt geweldig.
    Bediening is erg vriendelijk en heel attent.
    En wij konden met een vol buikje naar huis, maar komen zeker terug. Dan wel met mate!
    Groetjes en bedankt.

17. Vorige week vrijdag in de brasserie gegeten met een gezelschap van 7personen.
    Het all you can eat concept is een echte aanrader!
    Goede sfeer en vriendelijke bediening.
    We gaan er zeker terug.
    Gr. Rick

18. Met twaalf personen "al you can eat" gereserveerd. Aan tafel werd medegedeeld dat met zoveel personen maximaal drie gerechten werden klaargemaakt, dus een aantal mensen konden niet eten waar ze zin in hadden. Terwijl je toch een behoorlijke prijs betaald. De formule heeft duidelijk haken en ogen, porties zijn klein en na een bepaalde tijd kan men niet meer bestellen. Dan heb je het rondje gehad; voor een minitoetje 5 euro en voor een koffie 6,50 euro. Voor dit geld kun je op andere plaatsen veel meer en lekkerder eten. Bediening was erg afwezig om drinken op te nemen. En op het laatst niemand meer in de ruimte aanwezig, met andere woorden: ophoepelen.

19. Theo 13 punten

Daags van te voren aangemeld met een tafel voor zes personen.

Aan tafel gezeten deelde de gastvrouw ons mede dat we met een tafel van zes personen niet a la cart konden eten. We konden wel in het surprise menu kiezen uit vlees of vis. "De keuken kon dat niet aan". Ik heb heftig geprotesteerd dat dit niet meer van deze tijd was. Dat had vermeld moeten worden bij de reservering. Nu konden wij nergens anders meer heen. En als het nou heel druk was!.

Voorgerecht was wat magertjes - zeg maar simpel. Hoofdgerecht en nagerecht op niveau.

20. Verrassend lekker gegeten........Zeker de moeite waard. Wij hebben met z'n tweetjes het 5 gangen verrassingsmenu gehad en gaan dit ook zeker samen met ons culinaire eetclubje nog een keer herhalen.

De nieuwste recensie
  21. Mooi restaurant met autenthieke details en inrichting. De bediening is goed en het opgediende culinair. Voor de liefhebber een must en het proberen waard.

22. J.de Jong

Culinair restaurant, uitstekend eten voor een acceptabele prijs.
    Uitstekende bediening, waardoor je je thuis voelt.

Een echte aanrader als je niet van hap, snap houdt.