Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hekelingen verdeeld zijn.

1. M.Alleblas

Prima bediening en lekker eten

2. Nel Slaman

De sfeer was goed en het eten ook, al was het vlees aan de koude kant.

3. Koen van Esterik

4. Met een groep van 26 personen hier een gezellige avond/feestje gehad en heerlijk gegeten. Het uitserveren ging bij deze grote groep prima, niks ging verkeerd. Personeel was vriendelijk. We mochten zelfs al een uurtje eerder komen dan de officiële openingstijd voor een borrel uurtje. Alle gerechten waren prima, heb niemand horen klagen. Ondanks dat de zaak verder vol zat met andere gasten verliep alles soepeltjes. De eigenaar heeft het goed voor elkaar en de awards die hij heeft gewonnen zijn zeker verdiend.

5. Nel Bevaart

Erg gezellig, vriendelijke bediening. Lekker eten!

6. Joke Schuurman

Het was heerlijk eten, erg gezellig en weer zeker voor herhaling vatbaar.
    Ga zo door eigenaar en zijn vrouw en de twee leuke dames.
    Xxxx

7. Sylvia de Visser.

De eerste avond weer open 5Juni, op mijn verjaardag, toch wel bijzonder, heerlijk gegeten en heel vriendlijke bediening en een fijn sfeer we hebben genoten.

8. Ramón vdV

Vrijdag avond hier wezen eten met mijn vrouw. Met de huidige regelgeving hebben ze alles prima geregeld, een zitting om 1700 en 1930. Dus je hebt ruim de tijd om gezellig te kunnen eten.

Wij hebben heerlijk gegeten en werden prima bediend door het vriendelijke personeel. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

9. Vanavond heerlijk wezen eten bij het Klavertje Vier in Hekelingen. We waren een beetje angstig ivm de corona maatregelen maar dit was perfect geregeld. Ze hadden de avond opgesplitst in 2 zittingen waardoor het heen en weer geloop tijdens het eten voorkomen werd. Bij binnenkomst werden onze handen gedesinfecteerd en moesten we een formulier invullen. Tevens stonden de tafels netjes uit elkaar en kon de 1,5 meter ruimschoots gehandhaafd worden.

Uiteraard was het eten heerlijk en wordt er nooit moeilijk gedaan over een aanpassing op de standaard gerechten van de kaart.

Kort om: echt een aanrader en ook tijdens deze nare tijd.

10. Ron Kolijn

Wat is er gebeurd?
    Wij zijn gisteren voor het laatst bij Klavertje vier wezen eten. Het lijkt er op dat de stress die Corona met zich meebrengt de sfeer om zeep heeft geholpen.
    Tijdens het voor en hoofdgerecht groeide het gevoel dat het bedienend personeel nogal snel geïrriteerd was. Voordat je je zin kon afmaken liep één van de dames al weg. Bij een aantal eerdere bezoeken van ons was het mogelijk de slibtong te bestellen met twee ipv drie stuks.
    Dat bleek nu niet te kunnen. Resultaat, de helft van het gerecht werd niet opgegeten omdat de gast die dit besteld had door een gastric bypass onmogelijk het hele gerecht aankon. Op het punt waarbij het dessert ter sprake kwam bleek dat wij eigenlijk met vijf minuten weg moesten wezen omdat onze tafel even later voor de tweede keer "verkocht" was. Daar moesten wij maar begrip voor hebben. Dat begrip zou er ook geweest zijn als wij hier op voorhand van op de hoogte zouden zijn geweest. Nu kwam het als een vervelende verrassing. Ik snap dat de horeca door Corona in een vreselijk moeilijke positie zit, maar op deze manier jaag je je gasten weg. Wij zijn zonder dessert met een naar gevoel vertrokken. Klavertje vier was altijd een "zekerheidje". Altijd goed en vriendelijk. Nu niet meer.

11. Thea Disco Engelaer

We hebben heerlijk gegeten bij klavertje 4.
    De sfeer was erg gezellig.
    We gaan zeker nog eens terug.

12. Gezellig leuk restaurant. Lekker bereid eten van menukaart die zo nu en dan wisselt. Gezellige informele sfeer met erg aardige bediening. Bediening werkt vlot maar nemen de tijd voor een praatje, geven aandacht aan een kind of helpen als dat nodig is.

13. Wij hebben er voor de 2de keer gegeten. Onze vrienden voor de 1ste keer, maar we waren het er alle vier over eens dat het zeker voor herhaling vatbaar is!

14. Wij waren er voor het eerst maar zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, het eten smaakte heerlijk en de prijs was goed in verhouding met het eten.
    Ook de service was goed.

15. Nathalie

Prima restaurant! Heerlijk gegeten.

16. Was gezellig eten was prima het voorgerecht was heerlijk ik miste bij mijn hoofdgerecht wat groente en bij de vis vind ik gebakken aard wat lekkerder dan patat misschien voor de volgende keer want we komen zeker terug.

17. Het ging niet helemaal goed.
    Duurde erg lang eer we voorgerecht kregen dit was goed.
    Bij het hoofdgerecht ging het mis een had vis maar kreeg vlees dus oh foutje de vis kwam wel vrij snel maar geen sausje dus sausje erbij gevraagd kon even duren moest gemaakt worden ze kwam terug nee de saus voor bij de vis was op en dit op een vrijdagavond.
    Mijn man had varkenshaassateh helaas het was kipsateh ze vroegen wel of hij een andere wilde maar wij waren er een beetje klaar mee.
    Vond de sfeer ook niet top de mensen die daar werken vonden wij beetje nors en sagerijnig.

18. Duijfhuijzen

Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

19. Wim drenth

Echt goed en prijs kwaliteit super vriendelijk personeel maar ook proffecioneel.

20. Herman Wester

Leuk en gezellig restaurant waar je lekker kunt eten met vriendelijke bediening.

21. Esther en rik meijer

Eten altijd erg lekker, vreindelijk personeel. Komen er regelmatig en graag. Tot volgend jaar weer.

22. Ben er regelmatig en ook met personeel kerstdiner genoten. Perfect eten super goede service en prijs kwaliteit echt goed!

23. Heerlijk gegeten bij Klavertje Vier! Was voor een woensdagavond best druk en maar twee mensen voor de bediening, wij vonden t allemaal wat lang duren maar toen we het eten eenmaal hadden… lekker hoor!

24. Eenvoudig maar erg leuk restaurant!

Goede kwaliteit eten en goede service.

De menukaart is erg uitgebreid, wat altijd fijn is.

Complimenten voor dit gezellige restaurant.

25. Ben

Prima restaurant. Beetje druk en lawaaierig. Maar de bediening en het eten zijn prima.

26. De sfeer was weer prima en het het eten ook, tot de volgende keer.

27. Ook nu weer bijzonder lekker gegeten. Een prima maandmenu voor een mooie prijs. Fijne en gezellige zaak. Ben nu al weer benieuwd naar het menu van december!

28. Dik

Al vaker geweest, een heel gezellige en fijne zaak. Eten heel erg goed en lekker, het speciale 3 gangen maandmenu is zeker een aanrader. Een mooie zaak in een leuk klein dorpje en dat midden in de randstad. Fijn personeel die je vlot en goed van alles voorzien. We gaan zeker terugkomen!

29. AJ de Kwant

Hebben met een groep van 18 mensen gegeten, uitgebreid groepsmenu tegen een redelijke prijs. Eten werd zo geserveerd dat iedereen tegelijk kon aanvallen. Prima van smaak. Iedereen was tevreden.

30. Theo Schop

Weer zeer lekker gegeten en veel lol gehad. Super restaurant met lekkere gerechten en voor een eerlijke prijs.