Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heino verdeeld zijn.

1. Kale kille ruimte met 2 bejaarde gasten, de biefstukreepjes waren zo dun dat deze niet anders konden dan doorslaan , de varkenshaas was droog, kortom het koste niks maar was ook niks, de volgende keer, die komt niet weer. Jammer

1,7
  2. Ik was aanwezig bij de opening van 't HoogeHuus, een mooi nieuw restaurant. Ik heb lekker gegeten en de service was zeer goed!

3. Even een reactie op de recentie van Mevr. Trees. Mevr. Trees u schreef dat u 3 kwartier heeft moeten wachten, terwijl u het voorgerecht nog niet op had. En wat betreft de pikante smaak, u krijgt wat u bestelt. U vertelde de serveerster dat alles goed was, toen zij u vroeg of alles naar wens was. De afhaalpizza's zijn meestal telefonische bestellingen. Die gaan niet voor de tafels.

4. Heer Michel; de wijnen Merlot en Syrah hebben wij niet, alleen Italiaanse wijnen. Merlot komt uit de Franse Bordeaux streek-Medoc-Pomerol en Saint-Emelion. Merlot wordt ook wel geproduceerd in het Zuid-Oosten van Italie maar is minder van smaak. En alzo Syrahwijn, Shiraz druif groeit in het Rhone-Vallei waar hij Syrah wordt genoemd. Syrah bekend van de Rhonewijn Hermetage en Cote-Rotie en de Languedoc-Roussilonwijnen. En meneer Michel, dat u 5 keer om een serveerster moest roepen lijkt ons sterk; de ruimte is klein en genoeg personeel. Graag volgende keer een eerlijke reactie.

5. Heel slecht, de voorgerechten waren vergeten, toen kwam de serveerster vertellen dat merlot hetzelfde was dan shiraz. Vervolgens slecht voorgerecht, gemiddeld moesten wij 5 x roepen om bediening.

Blijf thuis of ga ergens anders heen.

6. Heel slecht, we hebben ruim 3 kwartier zitten wachten terwijl we de enige gasten waren in het restaurant. Wel kwamen er iedere keer mensen binnen voor afhaalpizza's die wel snel geholpen werden. Toen wij een aanmerking maakten op de lange wachttijd werd er door de kok gezegd dat wij zo gezellig zaten te praten en dus wel de tijd hadden. Toen het eten eindelijk kwam was het zo pikant dat je de smaak van de groenten niet meer proefde.

Wij komen hier dus zeker niet meer terug.

7. Roos

Al diverse keren in onze vakantie speciaal hier wezen eten.

De kwaliteit is perfect, prijzen zijn goed, heerlijke verse groenten en salade en vergeet de tomatensoep niet!

Een aanrader om hier eens een hapje te gaan eten.

Super!

8. Pizzeria Heino

Goede pizza's. Is ook een afhaal. Het smaakt heerlijk en de prijs is goed.

9. hans van toledo

10. Ben afgelopen week twee maal wezen eten in La Dolce Vita en heb daar de marinara pizza gegeten. Perfect en een zeer vriendelijke gastheer in een heerlijke sfeer.

Ook de prijs is zeer goed want met vier personen uit eten met hoofdgerecht en nagerecht met drinken en koffie voor nog geen €120 is echt een koopje.

Onze vrienden uit Belgie waren echt heel erg onder de indruk.

11. Nederlands Heino

Het ziet er mooi stijlvol uit allemaal.
    Personeel is goed, houden van een geintje en het eten is erg goed! Zelden zo lekker gegeten, prima eettent!

12. Pascal

13. Heel erg goede bediening (door Serena natuurlijk)!

14. Leo

Prima! Vriendelijke bediening, geen lange wachttijd. Als welkom een likeurtje o.i.d. (ben eigenlijk wel benieuwd wat dat nou was). Ligt een beetje achteraf, daardoor kennelijk niet druk. Maar dat vonden wij prima, want we hadden niet zo heel veel tijd en de bediening was nu lekker snel.

15. Klein restaurant maar gezellig om te zitten. Restaurant is leuk Italiaans aangekleed en de pizza's zijn vers en zeer goed van smaak. Kwalitatief een van de beste die ik ken! Kortom: een aanrader!

16. Kleine eetwaren Heino

Zeer klantvriendelijk en altijd een super schone verkoopwagen.

Deze mensen weten wat kwaliteit is!

Sfeer kan ik niks over zeggen, maar als zij een restaurant zouden hebben, dan weet ik zeker dat dit ook top zou zijn!

17. Nederlands Heino

Gerard Bruggeman

Hoi beste mensen van Jan Steen,

Bedankt maar weer voor de gezellige avond afgelopen zaterdag, al was het wel druk volgens mij.

Het was weer verrassend lekker, al moest ik even wachten bij de grill, maar ach ik had nog tot 23.00 uur.

(heerlijke T-bone)

18. Nederlands Heino

Erwin van Diepen

Mooi restaurant. Ondanks de grote ruimte, een sfeervolle uitstraling. Klantgerichte, persoonlijke bediening. Informele sfeer. Zeer geschikt voor bedrijfs- of vrijgezellenfeesten en andere groepen.

19. Nederlands Heino

Frans Helmich

20. Nederlands Heino

4 x gegeten bij Jan Steen, prima eten, goede sfeer en vriendelijke bediening.

Prijs kwaliteit verhouding is volgens mijn ervaring prima.

Waardin en personeel ; ga zo door, pima formule!

Gr, Frans Helmich.

21. Het was heerlijk en een beetje veel gegeten je hebt dus echt waar voor je geld en wel leuk die koeien bellen boven je tafel der word gebeld als je eten klaar is.

22. Nederlands Heino

securiboy

23. Echt lekker eten hier, heb genoten.

Vooral de spare-rikbs waren heerlijk.

24. Nederlands Heino

fam van de Zande

Wij zijn er afgelopen weekend geweest voor een feestje, gelukkig zijn we allemaal niet zo'n grote eters en ging het meer om de gezelligheid, die kun je tenslotte zelf maken. Voor het eten hoef je niet te gaan is onze mening.

En de gezelligheid moet je ook zelf maken, van uit de zaak wordt er niets aan gedaan.

25. Nederlands Heino

Zijn er afgelopen weekend geweest en weet nu waar de uitdrukking "Huishouden van Jan Steen" vandaan komt.

Een ongeregeld zootje, waar alleen wordt gekeken naar zoveel mogelijk inkomsten en het belang van de gasten niet meetelt.

Kwaliteit van het eten is bijzonder slecht en de sfeer is voor een kleine tafel bedroevend, want ik denk als je een tafel van 4 reserveert, dat je dan wel gewaarschuwd mag worden dat er precies naast je een groep van 25 voetballers zit en achter je nog zo'n losgeslagen bende.

Voor mij nooit meer.

3,4
  26. Pizzeria Heino

Het smaakt er zeer goed. Alle pizza's zijn van kwaliteit en smaken perfect.

27. Chinees-Indisch Heino

In mei 2010 bij dit restaurant gegeten. Een Chinese rijsttafel met tomatensoep en dessert. De soep leek op instant soep. De hele 'rijsttafel' werd op 1 schaal geserveerd waarbij bijvoorbeeld de pindasaus door de rode saus heenliep. Alles was buitengewoon onsmakelijk. Het vlees was taai. De prei in de nasi was glibberig. M.i. gewoon niet vers. Het 'dessert' bestond uit koffie of thee. Dit verbaasde ons. We hadden, ook gezien de prijs, bijvoorbeeld ijs of pudding verwacht. De koffie bleek oploskoffie te zijn. De poeder zat nog aan de zijkant. Ik heb mevr. meerdere malen op het slechte eten gewezen. Zij lachte alleen maar zuur. Ik ben doorgaans geen klager maar dit was slecht! Een belediging voor de horeca!

1,4
  28. Gisteren bij jullie geweest, we waren aan het fietsen in de buurt van Heino. Lekker vers gezette koffie gehad (de paaseitjes waren prima) en een heerlijke lunch, zeker voor herhaling vatbaar. Bediening ook toppie!

Groetjes.

29. Nederlands Heino

Ben met mijn vrienden onlangs bij jullie geweest en we hebben een geweldig gezellige avond gehad.

Lekker gegeten en gedronken en dat voor nog geen 30 euro.

Veel keus en het ijs en vers fruit was heerlijk.

De meisjes van de bediening ruimden elke keer de tafels weer af, dus heerlijk als wij weer met eten eraan kwamen.

We komen zeker weer gauw terug.

30. We hebben met onze familie, inclusief kinderen en een rolstoeler, een heerlijke middag doorgebracht in zaal de Hooiberg. In deze woonkamersfeer met zeer attente en gezellige, spontane bediening een prima lunch gebruikt. Gaan we vaker doen.