Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heino verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Heino

Zeer ongezellig voor kinderen, heel donker boven, beneden niets voor kinderen. Trage bediening. Duur voor de kwaliteit. Schnitzel uit vriezer en frituur bah. Poffertjes uit diepvries en op gewarmd bah.

Kortom wij komen er nooit weer met de kinderen!

2. joke stok

Klein maar sfeervol restaurant en voortreffelijke gerechten die je voorgeschoteld krijgt. De eigenaar een vriendelijke en uitstekende kok voor ons een zeer geslaagd uitje!

3. Nederlands Heino

nieuwenhuis

Gisteren ons 40 jarig huwelijk daar gevierd met een grote groep. Sommigen waren er al wat vaker geweest en anderen niet. Iedereen was vol lof eten en drinken zeer goed, ook hadden wij geen kind aan de kinderen: allemaal zeer goed vermaakt. Het personeel is zeer vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar.

4. Pannenkoekenhuis Heino

Paar keer gegeten met bon via Vakantieveilingen. Heerlijke pannenkoeken, prima bediening en leuke speelzolder voor de kids.

5. Vorige week, op donderdag heerlijk gegeten. Een overheerlijke visschotel, dit samen met verse groenten uit de oven geserveerd. De specialiteit van het huis! De eigenaar Joseph, is een vriendelijke en kundigde gastheer. Een pareltje in het prachtige en pittoreske Heino!!

6. Pannenkoekenhuis Heino

Het eten en drinken was erg lekker, bediening was attent en het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit.

7. Leuke sfeer en lekkere snacks/patatjes/kebab.

8. Pannenkoekenhuis Heino

Trek! Dus op naar Peter Pan. Portie spare ribs gehad, goed van smaak en het vlees viel van het bot af, super! Mijn vriendin ging voor een Pannenkoek spek champignons. Mooie ambiance. Jong, vlot team. Mooi om de open keuken in te kijken. Het was best druk maar de jongens in de keuken werkten in mijn ogen erg relaxt. Tot ziens!

9. Jeroen

10. Pannenkoekenhuis Heino

Compleet verrast! Na het akkefietje van gisteren ben ik vandaag gebeld door de eigenaar. We hebben samen een goed gesprek gehad. Ook hij vond het erg vervelend hoe het is gelopen gisteravond en we mogen de avond een keer overdoen op zijn kosten!

11. irma

12. Pannenkoekenhuis Heino

De pannekoeken waren koud en er zat weinig smaak aan. Verder was het erg rustig. De entree doet niet echt sfeervol aan

13. Pannenkoekenhuis Heino

Jacques Villeneuve

Bagger. We hadden van te voren afgesproken dat we geen bestelling wilden plaatsen voor één van onze kinderen, omdat deze amper eet. Zonde dus vonden wij. Geen probleem, voor deze keer kon dat. 5 minuten later komt de eigenaar aanlopen dat er toch wel €4,- in rekening wordt gebracht. Bijna ruzie aldaar waarbij je als klant volledig voor joker wordt gezet, midden in de zaak! Absoluut niet klantvriendelijk en alleen begrip voor hun eigen situatie.

Eten zelf: Niet te pruimen. Goedkope kant en klaar pannenkoek. Dik, smakeloos, een frisbee.

Nooit en te nimmer heen gaan is het advies!

14. Zeer tevreden, gastvrij, leuke bediening.

15. daan van den dopl

16. Pannenkoekenhuis Heino

Wij hebben zaterdagavond heerlijk en gezellig bij jullie gegeten! Sfeervol met overal gezellige lampjes. Vriendelijke bediening, koks.. Kortom, we komen zeker weer eens genieten!!

17. oude klant

Toen de oude eigenaar er op zat was het veel beter. Nu jonge lui buiten te schreeuwen, daarom blijf ik weg met m'n gezin. Wordt tijd voor verandering, zelf doet ze niks alleen maar commanderen. Ze moeten meer ervaring hebben om dat zo te kunnen.

4,1
  18. Pannenkoekenhuis Heino

A. Sluiter

Voordat we erheen gingen diverse recensies gelezen. We laten ons verrassen. Entree ietwat verwarrend en strookt mijns inziens niet met het geweldige schip en ambiance in het restaurant zelf. Zat redelijk vol maar we werden gelijk opgemerkt en aangesproken, top. Snelle service en heerlijk pannenkoeken gegeten. Niet opdringerig maar lekker vlot. Vriendelijk personeel leuke sfeer en goede prijs- kwaliteitsverhouding. We komen nog eens terug voor de hamburgers!

19. Cafetaria recensent

Net ogende zaak. Friet is niet echt lekker. Geen aviko of farm frites. Ongevraagd kruiden over de patat die te zout zijn. Geen of nauwelijks service. Beetje mc donalds achtig op een dienblad. Drinken moet je ook zelf pakken. Geen vers beleving zoals de naam doet vermoeden. Personeel niet component in chronologisch werken. Alles word door elkaar gedaan. Verder voor een snelle hap prima. Verder minpunt; Personeel zit vaak buiten op eigen terras en rookt daar in het zicht.

5,3
  20. Helaas! :( De pizza calcone was koud van binnen. De ui en champignons waren niet gaar. De kok bracht gauw een nieuwe pizza, maar echt een verbetering was het niet; deze pizza was even slecht. Onze pizza's werden ook niet tegelijk geserveerd, maar 5 minuten na elkaar. De pizza carbonara was ook niet lekker. Na afloop gaf de kok/eigenaar nog wel korting, dat was dan wel aardig. Maar hij begon ook een discussie, waar hij in twijfel trok of het echt wel koud/ongaar was. Dat vonden we niet zo prettig, zo waar iedereen bijstaat, en ook niet professioneel. De achtergrondmuziek was Laura Pausini. Dus tja, we hadden verwacht dat we hier lekker konden eten, ook vanwege de goede cijfers op eet.nu. Maar het viel vies tegen.

3,4
  21. Pannenkoekenhuis Heino

Slechte bediening, kent geen systeem en is hierdoor erg traag. Hier is zeker veel winst te behalen. Erg lang moeten wachten op het eten en drinken, maar smaakte verder prima.

22. Pannenkoekenhuis Heino

Vandaag bij Peter Pan geweest, prima gegeten en de kinderen hebben heerlijk gespeeld.
    Vriendelijk personeel, hier gaan we zeker nog een keer naartoe!

23. Super leuke bediening. Eten erg goed! Ook voor de kinderen een leuke speelhoek. Ook de prijzen zijn hier betaalbaar

24. "Fast" is het niet. Het duurt meestal 10 tot 15 minuten voordat het klaar is. Wel goed.

25. Pannenkoekenhuis Heino

De meijerkes

Heel vriendelijk personeel ondanks dat het druk was. Eten duurde wat lang voordat het kwam maar we hebben bewust niet voor de snelle hap gekozen dus geen probleem.
    Kinderen hebben bordje leeg gegeten dus dan moet het dik in orde zijn.

26. Pannenkoekenhuis Heino

Na onderstaande recensie meteen gebeld door de eigenaar. Excuses gemaakt en alsnog netjes opgelost. Was misverstand volgens hem.

27. Pannenkoekenhuis Heino

Zeer slechte ervaring mee. Kwamen daar met twee families voor een dichte deur te staan, terwijl het restaurant gewoon open had moeten zijn. Nog een uur gewacht, maar niemand die kwam. Later over gebeld en kreeg te horen dat ze werken 'met een dubbele agenda'. Ze hadden ook nog een cateringbedrijf en dat had die dag voorrang. De openingstijden blijken dus flexibel te zijn, maar wat hebben gasten daar nu aan?

Gevraagd of we de volgende keer misschien een compensatie konden krijgen dmv een gratis kopje koffie. Maar daar wilden ze niks van weten. 'Is niet onze schuld', vertelden ze bozig.

Gaan we dus nooit meer naar toe, onbeschoft en klant-onvriendelijk.

28. Pannenkoekenhuis Heino

Komen net bij Peter Pan vandaan, wederom heerlijk gegeten met 3 kinderen in de leeftijd van 2,5 tot 9 jaar. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam, verschillende keren gevraagd of alles naar wens was (geweest). Kinderen hebben zich op zolder prima vermaakt (voor alle leeftijdscategorieën wel wat!) en heerlijk uitgebuikt in het bioscoopje!
    Wij komen zeer zeker weer!!

29. Nederlands Heino

Lekker vlees en goed drinken. Zelfs malt bier en crystal clear was er.

30. Pannenkoekenhuis Heino

Ik was afgeschrikt door de negatieve beoordelingen. Ik kan me daarin niet vinden, want dit restaurant verdient een dik compliment. De pannenkoeken waren heerlijk en goed vers. Genoeg keus en de bediening vriendelijk.

Alle lof gaat uit naar de kok en de mevrouw die de bediening deed.

Dit is zeker een plaats waar we graag komen. Bravo.