Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heino verdeeld zijn.

1. Nederlands Heino

Gezellig maar eten was echt beneden peil
    Buffet was koud vlees soms taai.
    Jammer want de sfeer is goed

2. Nederlands Heino

Ans Klomp

Al een paar keer geweest bij Jan Steen we hebben een super avond gehad, het eten was heerlijk en erg vriendelijk personeel.
    Onze twee kleindochters vonden het geweldig😃

We waren weer een maand op Camping Heino , we hebben verschillende malen activiteiten gehad in restaurant De Remise , dat bij de Camping hoort .
    We hadden een barbecue en diner na afloop van het jeu de boules toernooi . Bij elkaar heel gezellig . Wij vinden het een topper !!!

4. Regionaal Heino

Wij komen hier graag vaker. Super lekker eten. Goede kwaliteit. Een kompliment voor de kok. Heerlijle voor- en nagerechten. Sfeervol. Goede service, zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

5. Regionaal Heino

Herman en Jose

Komen vaker. Altijd lekker. Fijne bediening. Zou wat drukker mogen zijn. Voor liefhebbers van niet al te ingewikkeld eten en een prima prijsje een aanrader.

6. West-Europees Heino

Een koud/warm buffet + dessert. Uitstekend verzorgd, goede kwaliteit en prima bediening.

7. Regionaal Heino

Heerlijk gegeten! Enorm op vooruit gegaan. Super kwalitatieve burgers! Goede service en bediening, zeker een aanrader!

8. Nederlands Heino

Het eten was lekker, het personeel was top! We hebben een leuke avond gehad en het is voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten, aardige bediening! Een aanrader

10. Nederlands Heino

Wilma Mensink

Vanavond voor zoveelste keer bij Jan Steen gegeten. Erg lekker eten, keuze genoeg, teveel om allemaal uit te proberen.
    Vriendelijk personeel! Echt een aanrader. Nergens een restaurant tegen gekomen waar je 5 uur lang voor een vast bedrag zo veel kan eten en drinken als je wilt.
    We zijn er zeker niet voor de laatste keer geweest!

11. Nederlands Heino

Bij binnenkomst netjes ontvangen door gastvrouw. Na uitleg gehad te hebben over hoe en wat zijn we naar de bbq gegaan.
    Slechte en weinig keus aan vlees, sommige stukken vlees zagen eruit als of ze een tijd in de vrieskist hadden gelegen voordat ze ontdooid waren.
    Bij het loket waar je de specialiteit kon bestellen deed de kok alles met zijn blote handen, en dezelfde spatel werd gebruikt zowel voor vlees en of de vis om te draaien.
    Ook aan de bbq moest je dezelfde spatels gebruiken om al je vlees en vis om te draaien.
    Ook het drink gedeelte niet aantrekkelijk.

12. Nederlands Heino

We hebben heerlijk gegeten voor ieder was er wat bij. En een gezellige omgeving.

13. Italiaans Heino

Een stel vaste klanten

Fantastisch eten! In dit kleine knusse leuk ingerichte restaurant, want het eten hier is absoluut geweldig, hoge
    kwaliteit en dat proef je!
    Super gegeten. Echt een aanrader!

14. Eetcafé Heino

Goed gegeten, maar wel tip ik zou het op prijs stellen als er een placemat op de tafels lagen.

15. Italiaans Heino

Terrible!!! Unfriendly Service

16. Italiaans Heino

Annette Wessels van de Klinker

Wij hebben op 2 april met een groep gegeten en wijn geproefd bij la dolce vita. Omdat ik regelmatig met groepen voor een creatieve week naar Italië ga. Wilden we voorproeven en nasmaken. Na de anti pasta kregen we 3 verschillende hoofdgerechten. Echt Italiaans en dus heel smakelijk. Met de goede wijnen erbij. Als toetje een super lekkere huisgemaakte tiramisu kon onze avond niet stuk. Hier hangt de echte Italiaanse sfeer waar we weer naar uitkijken.

17. Italiaans Heino

Het was fantastisch! Gewoon een verwennerij van begin tot einde!
    Alles was vers en van erg hoge kwaliteit en dat proef je!
    Echt een kleine vakantieavond op een doordeweekse dag...

18. West-Europees Heino

Heerlijk gegeten! Het eten was top, Bij Negen is echt een aanrader.

19. West-Europees Heino

Vanmiddag bij Bij Negen gegeten met 3 dames het was top zowel bediening als het eten was prima 👍 .. tussen periode was allemaal goed getimed niet te snel maar ook niet te langzaam ! Heel verrassend... zo doorgaan 😄

20. Italiaans Heino

We hebben met zijn tweeën lekker buiten in het zonnetje pasta en pizza gegeten met een heerlijke
    wijn!

21. West-Europees Heino

G. van Olst

Goed gegeten via Social Deal, leuke aanbieding, uitgebreide kaart en lekker genieten. Aanrader!

22. Snackbar Heino

Jannie Jansen

Heel vriendelijk personeel en kwaliteit zoveel beter dan verder op. Ik kom hier graag terug.

jannie jansen

Meer dan een kwartier moeten wachten tot bestelling werd opgenomen. Patat veel te slap en vet. Smerig glas. Reaktie ja het is druk.

24. Eetcafé Heino

Gisteren heerlijk gegeten.
    Bij binnenkomst werd direct een drankje opgenomen en geserveerd. Helaas kwam daarna niemand meer om onze bestelling op te nemen. Men had meer aandacht voor de bezoekers aan de bar, dan voor de rest van de gasten.
    Dus na 20 minuten zelf maar naar de bar gelopen om onze bestelling door te geven.
    Na afloop werd ook niet gevraagd of het eten gesmaakt had.
    Het eten was lekker en de sfeer was goed, jammer dat de service te wensen overliet.

25. West-Europees Heino

B

Lekker gegeten voor een goede prijs, goede bediening en een ruime keuze op de menukaart. Een aanrader!

Tot nu toe elke keer wat vergeten bij het afhalen, maar ook in het restaurant tot 3keer toe de bami schijf laten verbranden en de friet veel te hard gebakken en veel kleine stukjes, en als je zegt zonder sla of champignons of uit of wat dan ook zit het er nog op. Worden veel fouten gemaakt als de eigenaar er zelf is kan de druk soms niet aan. Sinds Ronald weg is, is het hard achteruit gegaan door de nieuwe eigenaar.

27. West-Europees Heino

1e Paasdag heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart en de bediening was vriendelijk. Er werd gekeken of je voldoende had en de bijgerechten waren ook goed warm. Een aanrader om bij Negen te gaan eten.

28. Chinees Heino

Els Haes FAMILIE EDDY HAES

We komen er al jaren. Afhaal en soms in restraurant eten. Bijzonder vriendelijk personeel, zeer schoon sanitair.
    Eten is ontzettend lekker. Goed gekruid en niet vet. We voelen ons ontzettend welkom.😊

29. Nederlands Heino

Fam. van der Heijden

In december vanwege een vijftigjarig huwelijksfeest met de familie hier gegeten. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar. We wisten dat het enigszins lawaaierig kon zijn vanwege de vele gasten, maar dat het zo erg zou zijn, dat hadden we niet verwacht. Een fatsoenlijk gesprek met elkaar was niet mogelijk, ook vanwege het feit dat de bezoekers aan een tafel naast ons zeer luidruchtig aanwezig waren, waarschijnlijk mede vanwege overmatig drankgebruik...Toen in de loop van de avond ook nog bleek dat de open haard niet naar behoren werkte en een rookverbod binnen inmiddels net zo goed opgeheven kon worden vanwege het inademen van flink wat houtrook, hebben we besloten de avond hier maar snel af te sluiten. Er zou ook nog wat extra aandacht gegeven worden aan het feit dat mijn ouders 50 jaar getrouwd waren, ook dat is niet gebeurd... Het enige wat wel positief was, was de kwaliteit van het eten en de vriendelijke medewerksters.

Heerlijk eten, extra verrassingen van het huis. Echt een aanrader!