Op dit adres zit nu: Het Buitenhuys

Eigen ruime parkeerplaats

• OV

Beide vestigingen met de bus makkelijk te bereiken. De vestiging in Heino is op loopafstand (10 min) van het treinstation.

• Halal

1313620722 76
1478820046 79
1621992794 77
1644019370 77

1. Gezellig maar eten was echt beneden peil.
    Buffet was koud vlees soms taai.
    Jammer want de sfeer is goed.

2. Ans Klomp

Al een paar keer geweest bij Jan Steen we hebben een super avond gehad, het eten was heerlijk en erg vriendelijk personeel.
    Onze twee kleindochters vonden het geweldig😃

3. Het eten was lekker, het personeel was top! We hebben een leuke avond gehad en het is voor herhaling vatbaar.

4. Wilma Mensink

Vanavond voor zoveelste keer bij Jan Steen gegeten. Erg lekker eten, keuze genoeg, teveel om allemaal uit te proberen.
    Vriendelijk personeel! Echt een aanrader. Nergens een restaurant tegen gekomen waar je 5 uur lang voor een vast bedrag zo veel kan eten en drinken als je wilt.
    We zijn er zeker niet voor de laatste keer geweest!

5. Bij binnenkomst netjes ontvangen door gastvrouw. Na uitleg gehad te hebben over hoe en wat zijn we naar de bbq gegaan.
    Slechte en weinig keus aan vlees, sommige stukken vlees zagen eruit als of ze een tijd in de vrieskist hadden gelegen voordat ze ontdooid waren.
    Bij het loket waar je de specialiteit kon bestellen deed de kok alles met zijn blote handen, en dezelfde spatel werd gebruikt zowel voor vlees en of de vis om te draaien.
    Ook aan de bbq moest je dezelfde spatels gebruiken om al je vlees en vis om te draaien.
    Ook het drink gedeelte niet aantrekkelijk.

2,3
  6. We hebben heerlijk gegeten voor ieder was er wat bij. En een gezellige omgeving.

7. Fam. van der Heijden

In december vanwege een vijftigjarig huwelijksfeest met de familie hier gegeten. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar. We wisten dat het enigszins lawaaierig kon zijn vanwege de vele gasten, maar dat het zo erg zou zijn, dat hadden we niet verwacht. Een fatsoenlijk gesprek met elkaar was niet mogelijk, ook vanwege het feit dat de bezoekers aan een tafel naast ons zeer luidruchtig aanwezig waren, waarschijnlijk mede vanwege overmatig drankgebruik...Toen in de loop van de avond ook nog bleek dat de open haard niet naar behoren werkte en een rookverbod binnen inmiddels net zo goed opgeheven kon worden vanwege het inademen van flink wat houtrook, hebben we besloten de avond hier maar snel af te sluiten. Er zou ook nog wat extra aandacht gegeven worden aan het feit dat mijn ouders 50 jaar getrouwd waren, ook dat is niet gebeurd... Het enige wat wel positief was, was de kwaliteit van het eten en de vriendelijke medewerksters.

8. Vandaag gegeten bij dit restaurant. Heel enthousiaste baas ( althans dat leek me ). Eten was zelf te grillen, leuke ervaring. Veel keuze, bediening ook aardig. Nagerecht keuze teveel bijna. Zeker een aanrader!

9. Nu voor de derde keer geboekt bij Jan Steen. Twee keer voor een Kerstdiner voor cliënten en personeel. 1 maal i.v.m verjaardagsfeest echtgenoot. Gastvrijheid is geweldig en je kunt er heerlijk eten. Lekker zelf bezig zijn en kiezen wat je zelf lekker vindt. Toplocatie en erg gezellig.

10. F vandenElst

Zijn al enkele keren geweest (2 april weer). Echt goed, gastvrij, gezellig. Als je jarig bent krijg je een verrassing... echt een aanrader.

11. fam. Meulink

Zaterdag 14 november 2015 60-jarig verjaardagsfeestje met familie en vrienden. Velen voor de 1e keer. Iedereen was unaniem: het was geweldig en heel gezellig.

Complimenten voor de eigenaresse (Inge) die met haar enthousiasme niet alleen het personeel aanstuurt maar ook de gasten het aan niets laat ontbreken. Iets speciaals regelen voor jouw party? Inge's bemiddeling warm aanbevolen!!

Bijvoorbeeld: met de huifkar op pad voorzien van drankjes en hapjes... Daarom deze recensie geplaatst.

Ook is het niet altijd vanzelfsprekend dat bij dit all-you-can-eat concept het buffet overal en gedurende de hele avond ruim voldoende is! Ook de kwaliteit van het eten was geweldig!

Voor herhaling vatbaar en ik kan het zeker iedereen warm aanbevelen!

12. Feest gehad bij Jan Steen. Heerlijk gegeten en zeer veel keus. Het was er gezellig en de bediening is zeer vriendelijk.

Prima gelegenheid om met een ingewikkeld dieet uit eten te gaan. Alles kan van tevoren besproken worden en ook vlak voordat het buffet geopend werd, werden we nog rondgeleid om alles door te nemen!

Kortom: een geslaagde avond!

13. nieuwenhuis

Gisteren ons 40 jarig huwelijk daar gevierd met een grote groep. Sommigen waren er al wat vaker geweest en anderen niet. Iedereen was vol lof eten en drinken zeer goed, ook hadden wij geen kind aan de kinderen: allemaal zeer goed vermaakt. Het personeel is zeer vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar.

14. Lekker vlees en goed drinken. Zelfs malt bier en crystal clear was er.

15. Wat een leuk restaurant! Vriendelijke mensen, goed eten en mooie zaak. Echt een Aanrader.

16. Een maandje geleden had ik hier een personeelsfeest en ik vond het erg gezellig! Het eten was goed en erg lekker. Ook de drankjes waren erg lekker!! Dit is echt een goede aanrader! Ook het personeel was erg enthousiast.

17. Zaterdagavond uitgenodigd om hier te gaan eten (2 personen). Bij aankomst was de parkeerplaats overvol en kon de auto alleen langs de doorgaande weg staan. De ontvangst was prima maar de aangeboden tafel in de grootste ruimte (vol grote groepen (vr)etende mensen) hebben we niet geaccepteerd. Daarna een goede tafel in de aangrenzende ruimte gekregen. Het publiek bestond voor het grootste deel uit feestvierende en later op de avond zingende groepen. De kwaliteit van het eten was zeer gemiddeld, en het eten wordt in grote bakken onder lampen warmgehouden. Het vlees en de vis waren daarintegen van prima kwaliteit. De gastvrouw in onze ruimte was enthousiast en behulpzaam maar mij zien ze in deze eetfabriek niet terug.

18. Mariette

19. Afgelopen zondag wezen eten.. in de live cooking werden mosselen bereid! Wat heerlijk was dat, tijden niet zo'n lekker pannetje mosselen gehad, vol van smaak!! Ook de inrichting van de zaak zo gezellig en warm. Echt een fijne avond gehad met de familie.

20. Mike Higgins

Outstanding establishment. Great atsmosphere beautiful warm natural fire going in a huge fireplace. Food was plenty and very delicious. Superb service. Great venue for friends, family or the sweetheart. Will come back many times.

21. Gezellig, makkelijke sfeer, goede verse producten

22. Voor het eerst in een klein gezelschap bij Jan Steen in Heino geweest. Ik stond verbaasd over de open en gezinsvriendelijke sfeer. Leuk die open grill, zelf je eten kiezen en koken! Dus kortom leuke avond, goed kwaliteit eten, vriendelijke service en ook uiteindelijk niet te duur. Echt een aanrader.

23. Een aantal weken geleden gegeten bij Jan Steen met een aantal vrienden. De soepen, het vlees en de salades e.d. uit de saladebar zijn goed, maar de soepkommen, borden, bakjes voor het rauwe vlees en het bestek waren allemaal niet goed afgewassen!

Het buffetje met warme gerechten is een trieste bedoeling. Hier niks van gegeten, dus over de smaak kan ik niets zeggen. Het dessertbuffet is daarentegen wel goed.

Desondanks wel een gezellige avond gehad, met prima eten en drinken (wat zelf getapt/gepakt kan worden) ondanks het niet schone bestek e.d.

24. Poosje geleden mijn verjaardag gevierd bij Jan Steen met 11 Man! Zeer genoten van de gezelligheid en het goede eten! Het onbeperkt eten & bier drinken viel in de goede smaak bij alle mensen die ik uitgenodigd had. Jan Steen ga zo door en suc6 met jullie 2de vestiging.

25. Al drie keer wezen eten.

Erg gezellig, en je doet leuke contacten op bij de bbq.
    Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, het is natuurlijk niet de Lyberije.
    Eten was erg goed, en je wordt warm welkom geheten door de gastvrouw.
    Voor een rustig avondje bij kaarslicht moet je hier niet zijn, het is een gezellig huishuiden van Jan Steen.

Al met al, wij komen zeker weer !

26. Na 3 keer Jan Steen niet weer. ik heb het gevoel dat de kwaliteit van het eten achteruit gaat en dat er lang niet zoveel keuze meer is als eerst.

Voor iemand die er nog nooit geweest is , is het best een leuk restaurant met een geweldige formule.

6,1
  27. Zaterdagavond bij Jan Steen geweest met alle collega's.
    Wat een herrie, vreselijk druk en op elkaar gepropt,
    een massale eetschuur, het eten niet bijzonder,
    gewoon bbq-en een saladebar, waar overigens wel heerlijke rauwkost bij was! De service was wel goed!
    Kortom: hou je van kabaal, bbq-en en wijn uit de tap, kom dan naar Jan Steen. Ik hoef er niet meer heen, maar ieder zijn/haar smaak natuurlijk!

5,7
  28. Gerard Bruggeman

Hoi beste mensen van Jan Steen,

Bedankt maar weer voor de gezellige avond afgelopen zaterdag, al was het wel druk volgens mij.

Het was weer verrassend lekker, al moest ik even wachten bij de grill, maar ach ik had nog tot 23.00 uur.

(heerlijke T-bone)

29. Erwin van Diepen

Mooi restaurant. Ondanks de grote ruimte, een sfeervolle uitstraling. Klantgerichte, persoonlijke bediening. Informele sfeer. Zeer geschikt voor bedrijfs- of vrijgezellenfeesten en andere groepen.

30. 4 x gegeten bij Jan Steen, prima eten, goede sfeer en vriendelijke bediening.

Prijs kwaliteit verhouding is volgens mijn ervaring prima.

Waardin en personeel ; ga zo door, pima formule!

Gr, Frans Helmich.

31. securiboy

32. fam van de Zande

Wij zijn er afgelopen weekend geweest voor een feestje, gelukkig zijn we allemaal niet zo'n grote eters en ging het meer om de gezelligheid, die kun je tenslotte zelf maken. Voor het eten hoef je niet te gaan is onze mening.

En de gezelligheid moet je ook zelf maken, van uit de zaak wordt er niets aan gedaan.

33. Zijn er afgelopen weekend geweest en weet nu waar de uitdrukking "Huishouden van Jan Steen" vandaan komt.

Een ongeregeld zootje, waar alleen wordt gekeken naar zoveel mogelijk inkomsten en het belang van de gasten niet meetelt.

Kwaliteit van het eten is bijzonder slecht en de sfeer is voor een kleine tafel bedroevend, want ik denk als je een tafel van 4 reserveert, dat je dan wel gewaarschuwd mag worden dat er precies naast je een groep van 25 voetballers zit en achter je nog zo'n losgeslagen bende.

Voor mij nooit meer.

3,4
  34. Ben met mijn vrienden onlangs bij jullie geweest en we hebben een geweldig gezellige avond gehad.

Lekker gegeten en gedronken en dat voor nog geen 30 euro.

Veel keus en het ijs en vers fruit was heerlijk.

De meisjes van de bediening ruimden elke keer de tafels weer af, dus heerlijk als wij weer met eten eraan kwamen.

We komen zeker weer gauw terug.

35. Vrijdagavond hier gegeten, als voorproefje op ons 1-jarig huwelijksjubileum.

Samen met onze 2 bruidsmeisjes (mijn dochter en een nicht/vriendin van haar).
    Heerlijk gegeten, het was gezellig druk....
    Er werd zelfs door een groep pakjesavond gevierd daar.

Want wat dit buffetrestaurant ook als groot voordeel heeft -op de meeste andere buffetrestaurants- is dat er geen maximum tijd van verblijf is.
    Je kunt hier gewoon de hele avond terecht.

Alleen jammer genoeg weer teveel gegeten.
    We komen zeker nog eens weer.

36. hans klaasen

Wij zijn gisteren met z'n tweetjes wezen eten bij restaurant Jan Steen. Echt hele gezellige avond gehad, gezellig personeel en de biefstuk was echt heerlijk.

En dat alles voor een vast bedrag, dat dat nog kan. Ons zul je hier nog vaker zien, ga zo door!

37. Wij hebben een feestje gegeven ivm ons 25 jarig huwelijk.

Met 26 personen een top avond gehad. Leuke bediening, ongedwongen sfeer en een zeer grote keuze in allerlei heerlijke gerechten, echt voor ieder wat wils.

Een echte aanrader voor een feestje!

Ben.

38. Familie Slettenaar uit Zwolle

Leuk om met een groep (vanaf 50-60 personen) uit eten te gaan, maar voor de andere gezelschappen is het echt een ramp! Niet om het eten of zo, maar je wordt bedolven onder de massa.

39. Mauzer 2623 punten

Het massale staat mij een beetje tegen...

Eten is prima, ruime keuze en zeker in groepsverband erg leuk, maar voor gezellig met z'n 2tjes dineren ben je hier niet op het juiste adres...

Zoals in vorige recensies al vermeld komt het geregeld voor dat anderen luidruchtig zijn en je eten van de grill af pakken als je even niet oplet. Weet niet of je voor een groep gasten het restaurant mag afrekenen, maar het past bij de stijl van Jan Steen.

40. Gerrit en Marjan

Wij vonden het helemaal niets!

Op zich voor groepen misschien wel aardig, maar om zo even langs te komen, nee niets voor ons.

Wij zaten samen met een grote, nogal luidruchtige groep.

Ze gapten al ons vlees van de barbeque en hielden totaal geen rekening met de medegasten, hadden er veel van verwacht, maar voor ons zeer teleurstellend.

4,5
  41. Erg leuk. Wij waren hier met een vrijgezellenfeest en iedereen vond het een toptent. Erg leuk dat je zelf je eten kunt grillen, zo loop je ook nog eens wat rond. Er staat duidelijk aangegeven hoelang je iets moet grillen. Ook kun je goed bij het drinken. Je hoeft niet in de rij te staan. Ook het personeel is vriendelijk.

Als je iets te vieren hebt, krijgt het feestbeest zijn dessert aan tafel met vuurwerk, muziek, enz. Geef dit dan wel even bij de bediening aan.

42. Hier diverse malen met vriendengroep geweest.
    Prima locatie, leuke sfeer, erg goed eten zelfs de wijn is prima! En dat voor zo'n prijs!

Echt een aanrader!

43. Gert Lagendijk

Super !
    Neem vooral de kinderen mee, het is een feest voor hun !

44. Echt een bezoek waard. Heerlijk eten en echt alles, eten en drinken, voor maar 28,50 euro. Ervaar het zelf, ik ben er al wel 6 keer geweest