Buuffie's Proeflokaal in Heino

Bezorgrestaurants in de buurt van Buuffie's Proeflokaal

1. Vanmiddag broodje gegeten met mijn moeder… veel vliegen dat was 2 weken ook al het geval bah… en dooie plantjes op de tafel zet dan maar geen plantjes op de tafel ik vind persoonlijk dat ze na de opening er eerder op achteruit gaan als vooruit, jammer! Personeel heel aardig…

2. We waren het bijna vergeten, maar Buuffie's Proeflokaal staat ook op Eet.nu. Dus we hebben wat goed te maken.
    Na de boodschappen bij AH zijn we koffie gaan drinken bij Buuffie's Proeflokaal. We kregen de koffie geserveerd en op een dienblad, er stond b.v. een schaaltje slagroom op voor de koffie. Een koekbus met daarin heerlijke koekjes, waarin je vrij was om te nemen. We hebben nog wat foto's gemaakt van het interieur. Maar die plaatsen we later, want enkele weken later zijn we er met vrienden gaan eten.

3. De outlet van de ernaast gelegen Albert Heijn.

Een goede, zelfgemaakte hamburger kan erg lekker zijn, maar een AH 'product' serveren met een flutgarnering heeft weinig met koken te maken.

Na een opmerking over het gebodene van mijn vriendin hoefde er niet afgerekend te worden.

Laten we het daar maar bij houden.