Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heinkenszand verdeeld zijn.

Rotzooi. Smaak en kwaliteit is ronduit slecht en gevaarlijk.

Eten wel goed. Vrij lawaaierig. Bediening om karaf (kraan)water gevraagd, maar kregen een fles water! Dat is dus echt een minpunt!

3. Internationaal Heinkenszand

De lunch was heel goed.

Vissoep, Tomatensoep, Salade en Omelet alles lekker.

4. Chinees-Indisch Heinkenszand

We hebben heerlijk gesmuld van al het lekkers!

5. Chinees-Indisch Heinkenszand

Marjolein

Erg goed en lekker eten, vooral de thaise ajam pangang was top!

6. Internationaal Heinkenszand

Vandaag een heerlijke lunch genoten bij SamSam in Heinkenszand. Een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw en een ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.

Anneke Bogaert

Onverwacht lekker gegeten in een gezellige sfeer en leuke bediening. Twee keer van de week gegeten! Top!👍🍷🍴

Leuk terras, gestresste bedieninig. Bitterballen koud. En erna vrij lang gewacht op het hoofdgerecht. Vlees was goed, kibbeling goed, trio van vis had veel graat. In potentie een leuke tent, maar er moeten wat puntjes op de i.

9. Chinees-Indisch Heinkenszand

Meulenberg

Met aantal volwassenen wezen eten op donderdagavond. Relatief rustig, geen wachttijden. Eten was goed, vers en gaar, Personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij.

10. Chinees-Indisch Heinkenszand

Bah. Zeer matige chinees. Ben wel beter gewend. Vooral de babi pangang en nasi waren echt super slecht. Nog net twee sterren waard vanwege het vriendelijke personeel.

11. Chinees-Indisch Heinkenszand

Laatst een maandmenu afgehaald, een aanrader! Prijs/kwaliteit verhouding vind ik wel kloppen.

12. Chinees-Indisch Heinkenszand

Erg goed en lekker! Zeer vriendelijk personeel!

13. Chinees-Indisch Heinkenszand

Duur en matig eten. Personeel ongeïnteresseerd. Zeer irreëel met de spaarstempels.

2e kerst, voorgerecht goed. Steengrillen mooi vlees, weinig lapjes, stokjes waren niet faforiet. Toetje goed en lekker. Weinig sla en friet. Geen saladebar zoals beloofd was aan de telefoon.

Bij ons verblijf op hof van Zeeland bij Stella Plas restaurant gegeten. Goede kwaliteits producten heel vers en heerlijk van smaak. Sfeer is gezellig met goede achtergrond muziek. Complimenten ook voor de bediening.

Oudfrietvet

Erg slechte rotzooi NOOIT MEER!! Oud frietvet, friet veel te kort gebakken in 1 woord een grote zooi! En die mensen lopen nog vrij rond schandalig zou een celstraf op moeten staan.

Half rauwe friet... Snack zompig van het oude vet. Ongelooflijk dat mensen dit eten! Voor 3 mensen eten gehaald voor 27 euro. Tijd dat de deur dicht gaat.

De Jonge

Heeriljke broodjes! De bezorging is keurig op tijd.

Marleen

Afrader bij voedselallergieën. Ik gaf de mijne een aantal dagen van te voren door, maar kreeg als hoofdgerecht alleen een stuk vlees i.p.v. complete maaltijd geserveerd en als toetje alleen aardbeien i.p.v. grand dessert. Toen ik vroeg of ik groenten en/of aardappeltjes mocht, kreeg ik als antwoord dat in alle groentenmengsels van die dag ui zat verwerkt en er niets anders was. En ik moest toch gewoon volle pond betalen natuurlijk.

Vreselijk, net besteling binnen. Pizza super koud, lijkt net of die in de natte doos is gedonderd. Friet koud, kipsate zwemt gewoon in olie.

1,3

Mooie ambiance. Goede bediening en voortreffelijk eten.
    Zeer aanbevelings waardig.

De kiprollade was veel te droog gebakken. De saus die erbij werd geserveerd was dezelfde als bij de biefstuk die mijn partner bestelde, maar dan zonder champignons. De frietjes waren niet lekker, te hard gebakken, enkel genoten van het flesje wijn! Er hing tevens een doordringende verfgeur! Zijn geld niet waardig!

Na een half uur wachten op het nagerecht opgestapt. Geen aanrader.

Een restaurant bij een vakantiepark. Dit heeft normaal niet echt onze voorkeur. Maar gisteren 10 augustus 2015 werden we uitgenodigd door vrienden die op dat moment in het park vakantie hadden. En dan is het een makkelijk alternatief om 's avonds met z'n allen uit eten te gaan zonder daar echt voor op stap te moeten. Van te voren had ik dus geen hoge verwachtingen. Ik zag het al helemaal zitten om een lekkere saté te gaan eten. Zo schatte ik het restaurant wel in.

Maar het was allemaal beter dan ik verwacht had. Een mooi terras aan de plas, en dat was op deze zomeravond goed vertoeven. Vriendelijke en correcte bediening waar ook niets op aan te merken was en een kaart die toch iets verder ging dan de saté. We hadden een prima meerval in kreeftensaus. Geen gebruikelijke vis op een gemiddelde kaart. De vis smaakte weliswaar een beetje flauw maar de saus maakte een hoop goed. En ook de frietjes waren prima. Een beetje weinig voor vier personen, maar op verzoek kregen we er zonder problemen nog zo'n portie bij. De prijs was heel redelijk voor wat je er voor kreeg. En ook het toetje, ijs met merengue was erg lekker.

In een vakantiepark in de zomer zijn uiteraard ook veel kinderen. En het zwembad was ook om de hoek. En die kinderen waren hier dus nadrukkelijk aanwezig op het terras. Overigens hadden we zelf ook een baby van een half jaar in ons gezelschap. En voor al die kinderen was er ook een animatieteam die vlak naast het terras deze avond een entertainment voor de kinderen had georganiseerd. Leuk voor de kinderen, en de ouders, uiteraard, maar ook nadrukkelijk aanwezig met een hoop herrie en dus wel erg sfeerbepalend. Maar goed, dat hoort er bij bij een restaurant als dit op een zomerse avond.

Geen restaurant voor ons om dus speciaal nog eens terug te komen, maar voor deze gelegenheid op een mooie zomeravond was het prima vertoeven met lekker eten en een leuke bediening.

25. Chinees-Indisch Heinkenszand

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten van het buffet met 4 volwassenen en 3 kinderen. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en op het eten niks aan te merken. Wij komen zeker nog een keertje terug als wij in Heinkenszand zijn voor vakantie of even er op uit.

Vandaag weer eens naar Eethuis 't Hoekje. We reserveren vooraf. We vragen een tafel op het terras, het zou 25+ graden worden dus zitten we liever buiten. Wanneer we aankomen staat onze tafel klaar. Eerlijk gezegd, zo netjes als het restaurant binnen oogt zo saai is het buiten.

We bestellen vanavond een klein plankje brood, carpaccio van rund en carpaccio van zalm vooraf, black angus en blinde vink van zalm als hoofdgerecht. Terwijl we wachten krijgen we een amuse van het huis, een stukje zalmterrine met zalmeitjes en dilledressing, een smakelijk hapje.

Daarna volgt het huisgebakken brood, bruin, wit en tomaat. Dit gaat vergezeld met een huisgemaakte olijventapenade, kruidenboter en tapenade van zongedroogde tomaat. So far, so good. Het brood is niet te groot en toch luchtig. Niet droog maar wel met een mooie korst. De tomaat is prima, de olijf prima maar de kruidenboter is wat sterk. Gemaakt van echte boter en met de huidige warmte lijkt deze wat te vroeg uit de koeling gehaald.

Daarna volgen de voorgerechten. De carpaccio van rund wordt uitgeserveerd met geroosterde pijnboompitjes, frambozendressing, zongedroogde tomaat en wat sla. De Grana Padano wordt aan tafel geschaafd. Het vlees is flinterdun gesneden zoals vaak het geval. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan wat meer vlees maar het is in ieder geval niet koud. Een smakelijk voorgerecht. Helaas kunnen we dit niet zeggen over de zalmcarpaccio. Deze wordt geserveerd met heilbot en een komkommer limoendressing met citroenzout. Dit gerecht valt bijzonder tegen doordat de carpaccio erg waterig is. Mogelijk wordt dit veroorzaakt door de heilbot. Het gerecht wordt gecompleteerd met rode ui, cherry tomaatjes en zalmeitjes. We geven onze klacht door maar horen niet wat hier verder mee is gedaan.

Het hoofdgerecht komt gelukkig beter uit de keuken. Het is kabeljauw met garnaal en bieslook, omwikkeld met zalm. Op de zalm vinden we zoete rode ui. De saus die erbij geserveerd wordt is een witte wijn roomsaus. Op het bord vinden we verder een crème van doperwt en een "vogelnestje" van aardappel, gevuld met groene en gele courgette, minimaïs en wortel. De gerechten worden uitgeserveerd op warme borden. De verse friet is erg smakelijk en prima gebakken.

Ook het hoofdgerecht met de Black Angus heeft dezelfde garnituren. Ik heb het vlees rood besteld. Helaas komt het medium door. Ook loopt het vocht uit het vlees, blijkbaar heeft het niet gerust voordat het is uitgeserveerd. De saus is een eigen interpretatie van een stroganoff saus. Een redelijk gerecht al is de Black Angus geen eer aan gedaan. We krijgen er ook nog wat schaaltjes met groenten bij zoals komkommer/rode ui, tomaat/groene olijf, komkommer met radijs en dressing en een schaaltje salade met een rode wijn azijn. Deze laatste is ook erg waterig. De sla is gewassen maar niet voldoende uitgelekt, in het schaaltje ligt een juslepel aan water.

Mogelijk waren onze verwachtingen wat te hoog gespannen en zijn we wat teleurgesteld. Het heeft vanavond niet het niveau bereikt wat wij normaal gesproken van 't Hoekje gewend zijn.

Voor meer info, zie restaurantrecensie.blogspot.nl

Familie

Het was er lekker druk en gezellige sfeer. Voorgerecht was heerlijk, de gegratineerde mosselen. En lekker stokbrood erbij om te kunnen "soppen". Hoofdgerecht het vispotje had behoorlijk potentie maar was niet echt warm... als je een vispotje in een ovenschaaltje op je bord krijgt verwacht je dat dit nog na pruttelt van de oven. Helaas niet het geval en het was zelfs niet warm genoeg dat je moest blazen. Smaak was niet verkeerd maar gemiste kans...

28. Chinees-Indisch Heinkenszand

Het lopend buffet is echt heerlijk en heel uitgebreid. Een aanrader!

29. Chinees-Indisch Heinkenszand

CORRIE

We hebben hier diverse keren gegeten in de afgelopen jaren, altijd heerlijk gegeten en zelf aanbevolen aan diverse vrienden en kennissen. Maar wat was het de laatste keer een enorme tegenvaller...

Ik had vis besteld en kreeg 3 kleine stukjes vis op mijn bord, deze waren echt niet lekker, ronduit vies... De frietjes waren aangebrand en de zure uitjes en augurken vond ik ook niet zo passen bij het gerecht, de tomaten waren overrijp...

Vervolgens uitgelegd, (aan het wat ik wel moet vermelden ontzettend vriendelijk personeel) dat mijn vis niet lekker was en taai was, zij hebben vervolgens gevraagd of ik iets anders wilde en ik kreeg vervolgens een ander soort vis, maar de kok was vergeten deze vis te kruiden, want ook aan deze vis zat totaal geen smaak...

Ik weet niet wat er in de loop der jaren met de kok is gebeurd of deze is vervangen door een andere kok maar het is zo jammer dat het heerlijke eten van voorheen zo smakeloos was... Misschien had de kok zijn dag niet, dat kan, maar wel ontzettend jammer.

Het personeel is wel super vriendelijk, compliment daarvoor!