Nieuwste foto's in Heinkenszand

Laatste updates in Heinkenszand

1. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor De Beefeater

Als ik van tevoren telefonisch bestel staat alles stipt op tijd voor me klaar en wordt met een grote glimlach aan me overhandigd door de mevrouw achter de toonbank. Die echt Ɣltijd vriendelijk is. Ze hebben de lekkerste babi pangang dat is de reden dat ik hier friet haal. Mijn vriend zou het assortiment snacks wel graag uitgebreid zien met siu mai sticks.

2. Tjah's profielfoto
    Tjah heeft een recensie geschreven voor De Beefeater

Rotzooi. Smaak en kwaliteit is ronduit slecht en gevaarlijk.

3. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Stelleplas

Eten wel goed. Vrij lawaaierig. Bediening om karaf (kraan)water gevraagd, maar kregen een fles water! Dat is dus echt een minpunt!

4. Reiners's profielfoto
    Reiners heeft een recensie geschreven voor SamSam
    Internationaal Heinkenszand

De lunch was heel goed.

Vissoep, Tomatensoep, Salade en Omelet alles lekker.

5. De koster's profielfoto
    De koster heeft een recensie geschreven voor An Fong
    Chinees-Indisch Heinkenszand

We hebben heerlijk gesmuld van al het lekkers!

6. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor An Fong

Marjolein

Erg goed en lekker eten, vooral de thaise ajam pangang was top!

7. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor SamSam
    Internationaal Heinkenszand

Vandaag een heerlijke lunch genoten bij SamSam in Heinkenszand. Een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw en een ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.

8. Anneke Bogaert's profielfoto
    Anneke Bogaert heeft een recensie geschreven voor Stelleplas

Anneke Bogaert

Onverwacht lekker gegeten in een gezellige sfeer en leuke bediening. Twee keer van de week gegeten! Top!šŸ‘šŸ·šŸ“

9. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Stelleplas

Leuk terras, gestresste bedieninig. Bitterballen koud. En erna vrij lang gewacht op het hoofdgerecht. Vlees was goed, kibbeling goed, trio van vis had veel graat. In potentie een leuke tent, maar er moeten wat puntjes op de i.

10. Meulenberg's profielfoto
    Meulenberg heeft een recensie geschreven voor An Fong

Meulenberg

Met aantal volwassenen wezen eten op donderdagavond. Relatief rustig, geen wachttijden. Eten was goed, vers en gaar, Personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij.

11. Arnold's profielfoto
    Arnold heeft een recensie geschreven voor An Fong
    Chinees-Indisch Heinkenszand

Bah. Zeer matige chinees. Ben wel beter gewend. Vooral de babi pangang en nasi waren echt super slecht. Nog net twee sterren waard vanwege het vriendelijke personeel.

12. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor An Fong
    Chinees-Indisch Heinkenszand

Laatst een maandmenu afgehaald, een aanrader! Prijs/kwaliteit verhouding vind ik wel kloppen.

13. Piet's profielfoto
    Piet heeft gereageerd op een recensie van An Fong

Helemaal met je eens Marjoke. En Rob Geus zou misschien eens een kijkje in de keuken moeten nemen.

14. Piet's profielfoto
    Piet vindt de recensie door Marjoke voor An Fong leuk
    Chinees-Indisch Heinkenszand

Duur en matig eten. Personeel ongeĆÆnteresseerd. Zeer irreĆ«el met de spaarstempels.

15. Corne's profielfoto
    Corne heeft een recensie geschreven voor An Fong
    Chinees-Indisch Heinkenszand

Erg goed en lekker! Zeer vriendelijk personeel!

16. Marjoke's profielfoto
    Marjoke heeft een recensie geschreven voor An Fong

17. anneke /wim's profielfoto
    anneke /wim heeft een recensie geschreven voor Stelleplas

2e kerst, voorgerecht goed. Steengrillen mooi vlees, weinig lapjes, stokjes waren niet faforiet. Toetje goed en lekker. Weinig sla en friet. Geen saladebar zoals beloofd was aan de telefoon.

18. Westphal's profielfoto
    Westphal heeft een recensie geschreven voor Stelleplas

Bij ons verblijf op hof van Zeeland bij Stella Plas restaurant gegeten. Goede kwaliteits producten heel vers en heerlijk van smaak. Sfeer is gezellig met goede achtergrond muziek. Complimenten ook voor de bediening.

19. Oudfrietvet's profielfoto
    Oudfrietvet heeft een recensie geschreven voor De Beefeater

Oudfrietvet

Erg slechte rotzooi NOOIT MEER!! Oud frietvet, friet veel te kort gebakken in 1 woord een grote zooi! En die mensen lopen nog vrij rond schandalig zou een celstraf op moeten staan.

20. Hopla's profielfoto
    Hopla heeft een recensie geschreven voor De Beefeater

Half rauwe friet... Snack zompig van het oude vet. Ongelooflijk dat mensen dit eten! Voor 3 mensen eten gehaald voor 27 euro. Tijd dat de deur dicht gaat.

21. De Jonge's profielfoto
    De Jonge heeft een recensie geschreven voor Levy's broodjes

De Jonge

Heeriljke broodjes! De bezorging is keurig op tijd.

22. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor Stelleplas

Marleen

Afrader bij voedselallergieƫn. Ik gaf de mijne een aantal dagen van te voren door, maar kreeg als hoofdgerecht alleen een stuk vlees i.p.v. complete maaltijd geserveerd en als toetje alleen aardbeien i.p.v. grand dessert. Toen ik vroeg of ik groenten en/of aardappeltjes mocht, kreeg ik als antwoord dat in alle groentenmengsels van die dag ui zat verwerkt en er niets anders was. En ik moest toch gewoon volle pond betalen natuurlijk.

23. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor La Dolce Vita

Vreselijk, net besteling binnen. Pizza super koud, lijkt net of die in de natte doos is gedonderd. Friet koud, kipsate zwemt gewoon in olie.

1,3
  24. Hans Claassens's profielfoto
    Hans Claassens heeft een recensie geschreven voor Eethuis 't Hoekje

Mooie ambiance. Goede bediening en voortreffelijk eten.
    Zeer aanbevelings waardig.

25. laureys's profielfoto
    laureys heeft een recensie geschreven voor Eethuis 't Hoekje

De kiprollade was veel te droog gebakken. De saus die erbij werd geserveerd was dezelfde als bij de biefstuk die mijn partner bestelde, maar dan zonder champignons. De frietjes waren niet lekker, te hard gebakken, enkel genoten van het flesje wijn! Er hing tevens een doordringende verfgeur! Zijn geld niet waardig!

26. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Eethuis 't Hoekje

Na een half uur wachten op het nagerecht opgestapt. Geen aanrader.

27. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Stelleplas

Een restaurant bij een vakantiepark. Dit heeft normaal niet echt onze voorkeur. Maar gisteren 10 augustus 2015 werden we uitgenodigd door vrienden die op dat moment in het park vakantie hadden. En dan is het een makkelijk alternatief om 's avonds met z'n allen uit eten te gaan zonder daar echt voor op stap te moeten. Van te voren had ik dus geen hoge verwachtingen. Ik zag het al helemaal zitten om een lekkere satƩ te gaan eten. Zo schatte ik het restaurant wel in.

Maar het was allemaal beter dan ik verwacht had. Een mooi terras aan de plas, en dat was op deze zomeravond goed vertoeven. Vriendelijke en correcte bediening waar ook niets op aan te merken was en een kaart die toch iets verder ging dan de satƩ. We hadden een prima meerval in kreeftensaus. Geen gebruikelijke vis op een gemiddelde kaart. De vis smaakte weliswaar een beetje flauw maar de saus maakte een hoop goed. En ook de frietjes waren prima. Een beetje weinig voor vier personen, maar op verzoek kregen we er zonder problemen nog zo'n portie bij. De prijs was heel redelijk voor wat je er voor kreeg. En ook het toetje, ijs met merengue was erg lekker.

In een vakantiepark in de zomer zijn uiteraard ook veel kinderen. En het zwembad was ook om de hoek. En die kinderen waren hier dus nadrukkelijk aanwezig op het terras. Overigens hadden we zelf ook een baby van een half jaar in ons gezelschap. En voor al die kinderen was er ook een animatieteam die vlak naast het terras deze avond een entertainment voor de kinderen had georganiseerd. Leuk voor de kinderen, en de ouders, uiteraard, maar ook nadrukkelijk aanwezig met een hoop herrie en dus wel erg sfeerbepalend. Maar goed, dat hoort er bij bij een restaurant als dit op een zomerse avond.

Geen restaurant voor ons om dus speciaal nog eens terug te komen, maar voor deze gelegenheid op een mooie zomeravond was het prima vertoeven met lekker eten en een leuke bediening.

28. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor An Fong
    Chinees-Indisch Heinkenszand

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten van het buffet met 4 volwassenen en 3 kinderen. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en op het eten niks aan te merken. Wij komen zeker nog een keertje terug als wij in Heinkenszand zijn voor vakantie of even er op uit.

29. K. De regt's profielfoto
    K. De regt heeft gereageerd op een recensie van Eethuis 't Hoekje
    K. De regt
    Van restaurant

Geachte Erwin,

Wij Kevin, Jolanda en ikzelf hebben sinds afgelopen juli eethuis 't Hoekje overgenomen.
    Wij zijn het volkomen met u eens wat het terras betreft en hebben voor nu al wat bloemetjes geplant en zijn in de toekomst nog meer van plan met ons terras.

Ook vinden wij het fijn om opbouwende kritieken te krijgen zodat wij weten waar onze aandacht punten liggen. Wij nemen ze zeker serieus.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te ontvangen.

Met vriendelijke groet,
    Patricia Kruijzen-Vreeke

30. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Eethuis 't Hoekje

Vandaag weer eens naar Eethuis 't Hoekje. We reserveren vooraf. We vragen een tafel op het terras, het zou 25+ graden worden dus zitten we liever buiten. Wanneer we aankomen staat onze tafel klaar. Eerlijk gezegd, zo netjes als het restaurant binnen oogt zo saai is het buiten.

We bestellen vanavond een klein plankje brood, carpaccio van rund en carpaccio van zalm vooraf, black angus en blinde vink van zalm als hoofdgerecht. Terwijl we wachten krijgen we een amuse van het huis, een stukje zalmterrine met zalmeitjes en dilledressing, een smakelijk hapje.

Daarna volgt het huisgebakken brood, bruin, wit en tomaat. Dit gaat vergezeld met een huisgemaakte olijventapenade, kruidenboter en tapenade van zongedroogde tomaat. So far, so good. Het brood is niet te groot en toch luchtig. Niet droog maar wel met een mooie korst. De tomaat is prima, de olijf prima maar de kruidenboter is wat sterk. Gemaakt van echte boter en met de huidige warmte lijkt deze wat te vroeg uit de koeling gehaald.

Daarna volgen de voorgerechten. De carpaccio van rund wordt uitgeserveerd met geroosterde pijnboompitjes, frambozendressing, zongedroogde tomaat en wat sla. De Grana Padano wordt aan tafel geschaafd. Het vlees is flinterdun gesneden zoals vaak het geval. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan wat meer vlees maar het is in ieder geval niet koud. Een smakelijk voorgerecht. Helaas kunnen we dit niet zeggen over de zalmcarpaccio. Deze wordt geserveerd met heilbot en een komkommer limoendressing met citroenzout. Dit gerecht valt bijzonder tegen doordat de carpaccio erg waterig is. Mogelijk wordt dit veroorzaakt door de heilbot. Het gerecht wordt gecompleteerd met rode ui, cherry tomaatjes en zalmeitjes. We geven onze klacht door maar horen niet wat hier verder mee is gedaan.

Het hoofdgerecht komt gelukkig beter uit de keuken. Het is kabeljauw met garnaal en bieslook, omwikkeld met zalm. Op de zalm vinden we zoete rode ui. De saus die erbij geserveerd wordt is een witte wijn roomsaus. Op het bord vinden we verder een crĆØme van doperwt en een "vogelnestje" van aardappel, gevuld met groene en gele courgette, minimaĆÆs en wortel. De gerechten worden uitgeserveerd op warme borden. De verse friet is erg smakelijk en prima gebakken.

Ook het hoofdgerecht met de Black Angus heeft dezelfde garnituren. Ik heb het vlees rood besteld. Helaas komt het medium door. Ook loopt het vocht uit het vlees, blijkbaar heeft het niet gerust voordat het is uitgeserveerd. De saus is een eigen interpretatie van een stroganoff saus. Een redelijk gerecht al is de Black Angus geen eer aan gedaan. We krijgen er ook nog wat schaaltjes met groenten bij zoals komkommer/rode ui, tomaat/groene olijf, komkommer met radijs en dressing en een schaaltje salade met een rode wijn azijn. Deze laatste is ook erg waterig. De sla is gewassen maar niet voldoende uitgelekt, in het schaaltje ligt een juslepel aan water.

Mogelijk waren onze verwachtingen wat te hoog gespannen en zijn we wat teleurgesteld. Het heeft vanavond niet het niveau bereikt wat wij normaal gesproken van 't Hoekje gewend zijn.

Voor meer info, zie restaurantrecensie.blogspot.nl