Op dit adres zit nu: 't Land van Wale

1247920518 93
1371927785 90
1519186415 90

1. Noordrand College / Ineke Heemskerk

Woensdag 27 oktober hebben wij het afscheid gevierd van een collega. Met 20 personen hebben wij ontspannen geborreld en daarna genoten van een fantastisch (wild)diner. De ontvangst, bediening en de keuken allemaal even goed en plezierig. De huiselijke sfeer en de persoonlijke benadering zijn echt een meerwaarde. Een aanrader voor wie iets te vieren heeft of lekker wil genieten met een kleiner gezelschap.

2. Onlangs hebben we met vrienden heerlijk gegeten bij 't Wapen van Heinenoord. Via kennissen zijn we in dit gezellige restaurant terecht gekomen. Echt een aanrader zoals ons al verteld was!

We werden vriendelijk ontvangen en zaten aan een keurig opgedekte tafel aan het raam. Service was zeer goed en de gastvrouw gezellig.

Op de kaart stonden heerlijke gerechten, wij hadden uiteindelijk voor het menu gekozen. Een lekker 3 gangen diner met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Lekker ook nog een extra schaaltje groenten en frietjes, dat kom je ook niet vaak meer tegen (ja tegen meerprijs...).
    Op advies van de eigenaar (tevens vinoloog en kok) hadden we een hele lekkere witte wijn die erg goed paste bij ons voorgerecht. Bij het hoofdgerecht hebben we de rode huiswijn genomen die ook prima smaakte.

Al met al een heerlijk avondje uit! Hier komen we zeker snel weer!

3. Fam, Meester

Op zaterdag 12 juni hebben we met de familie ons 35 jarig huwelijk gevierd in het restaurant ´t`Wapen van Heinenoord. De ontvangst, de ambiance, het eten en de bediening waren zonder meer klasse. Een ieder - van opa en oma tot achterkleinkind - heeft zich uitstekend vermaakt en zichtbaar genoten van het lekkere eten. Mede hierdoor kijken we terug op een zeer geslaagde avond. Al met al een uitstekend restaurant voor de hele familie. Een echte aanrader.

4. Zaterdag 16 jan. dit restaurant bezocht met vrienden. Uitstekend restaurant met een beperkte kaart maar wel voor elk wat wils. Prima en relaxte ambiance. Complimenten aan de kok met het bereiden van werkelijk alle gerechten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar. Mijn vrouw zou graag het recept hebben van de verse witlof, die zeer fijn (zoals alles) van smaak was. Ik ben niet zo'n 'tienen' gever maar uitzonderingen bevestigen ditmaal de regel.

5. Naar aanleiding van alle goede recensies hier hebben we een tafel besproken. De sfeer in het restaurant is super, precies zoals we het graag hebben. Het restaurant straalt klasse uit en is gevestigd in een prachtig oud pand op een schitterende locatie. We werden vriendelijk ontvangen. De kaart kent een beperkt aantal gerechten, maar is met zorg samengesteld en toont een aantal mooie gerechten. Na bestellen kregen we een schaaltje met ambachtelijke Hoeksche Waardse aardappelchips en een glaasje met olijven. We dronken een glas rode huiswijn erbij die heerlijk smaakte. Hierna kwam er een mandje met brood, een schaaltje met roomboter en een ongelooflijk lekker linzensoepje in een klein glaasje, als amuse. De linzensoep was het zeker waard om als voorgerecht te dienen, volgende keer dan maar...

Het ene hoofdgerecht was eendenborst en het andere hoofdgerecht was kabeljauw. Alles zorgvuldig klaargemaakt en uitstekend smakend. De gerechten hebben we laten vergezellen door een fles witte huiswijn. Ook deze was prima. Vanwege de lekkere gerechten toen iets gedaan wat we normaal gesproken niet doen: een nagerecht nemen. We kozen voor een soufflé glacee met Grand Marnier. Zo lekker zijn deserts zelden. Als afsluiting heerlijke sterke en lekker bittere koffie. Een prima avond, in alle rust, zonder haasten. Een herhaling waard.

6. Arie van der Linden

Maandagavond (2e Paasdag) zijn we naar Heinenoord geweest voor een heerlijk hapje eten. En het was genieten geblazen. Het eten was erg lekker en we hebben gezellig gekeuveld met de gastvrouw. Een absolute aanrader.

7. johan en elly de strijker

De Scampis in knoflookolie, de "Belle Epoque'', de Meringuesparfait met frambozensaus, en natuurlijk de door de kok zelf geïmporteerde wijn....... Een orgasme voor de smaakpapillen.

Inderdaad geen woord teveel over de kwaliteit.

8. Huibert en Monique.

Mijn Moeder van 84 zat heerlijk op de zeer goede stoelen. De sfeer van het restaurant was helemaal top.

Als je de resensies heb gelezen weet je alles, niets van gelogen.
    De eindcijfers zijn dus niet uit de lucht gegrepen, maar zeker verdient.

O ja, mijn moeder zit er nog steeds! Of hadden we ze nu toch nog thuis gebracht? Ik bel straks even naar 't Wapen van Heinenoord!

Geintje hoor, bij deze willen wij de mensen van dit restaurant hartelijk bedanken voor een heerlijke en gezellige avond.

9. Frans en Nel Wijnen

Dinsdag 24 februari een tafeltje gereserveerd. We werden zeer gastvrij ontvangen in het gezellig ingerichte restaurant. De hond kreeg direct een bakje water en voeld zich ook welkom. Zeer, zeer goed gegeten, met een heerlijk flesje wijn en goed betaalbaar. Kortom een echte aanrader! Wij komen er zeker terug.

10. eten erg goed,gezellig ambiance sfeervol kortom voor herhalling vatbaar

11. Wilma en Ryan de Roon

We hebben reeds een aantal keer hier gegeten. Recentelijk weer. Zoals altijd was het eten weer ontzettend goed, de wijn was ook heerlijk. Seizoensgerechten komen regelmatig op de kaart voor. De bediening is perfect. Hier "uit eten gaan" is een heerlijk avondje uit!

12. fam. Kroos

Voor ons huwelijksfeest met 22 personen gegeten bij 't wapen van Heinenoord. Fantastisch! We hebben in een gezellige, ontspannen sfeer heerlijk gegeten. De menu's waren (ondanks dat we ze vantevoren al hadden vastgelegd) zeer verrassend van smaak en prachtig van opmaak. De tijd tussen de gerechten was perfect om nog even na te genieten en te kletsen (en ravotten voor de kleintjes) maar zeker niet te lang. De gastvrouwen en kok hebben voor ons een perfecte avond verzorgd! Absoluut een aanrader!

13. Agnes van der Meer

Ik wil reageren op de negatieve beoordeling van de misteryshopper in het AD! Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt! Uit alle recensies blijkt toch wel dat het hier om een zeer goed en mooi restaurant gaat en al 15 jaar lang, gerund door zeer gastvrije symphatieke José en Wim. Jammer dat door één zo'n moment iemand in een slechte bui een mooie zaak in een verkeerd daglicht zet! José en Wim, jullie doen het goed!! Succes

14. jan en familie

Zaterdag j.l. voor het eerst bij Wim en Jose gegeten na een dag winkelen. En zeker niet voor de laatste keer.Wat ons betreft was het gewoon af, niets was een moeite te veel, de smaken van de wijn en spijsen paste prima bij elkaar, het is zeker een aanrader voor mensen die gewoon lekker willen eten in een no nonsense zaak.

15. Peter en Wilma

Gisterenavond heerlijk uit eten geweest in dit restaurant. We waren er nog nooit geweest,wisten Heinenoord amper te vinden,zijn afgegaan op de uitstekende recencies, en het is allemaal waar. we sluiten ons dus aan bij de voorgaande recensies. Gezellige huiskamersfeer,heerlijk eten met bijpassende wijn, en ook niet onbelangrijk, lekkere stoelen.

16. Familie Markwat, maart 2008

Het was voor ons even een vraag, hoe ons dit restaurant zou bevallen, nou in 1 woord GEWELDIG! Nergens kon ik iets op aanmerken. De kaart is niet echt uitgebreid, maar het was toch moeilijk om te kiezen. Alles leek lekker. Toch een keuze gemaakt, het was een ware verrassing. Echt genieten en we komen zeker nog een keertje terug!

17. Eelco & Paulette

De Hoeksche Waard blinkt niet uit in Horeca gelegenheden waar het niveau de bistro of eetcafe ontstijgt. Zeker als je daar kundig en gedreven personeel van niveau in mee moet rekenen. Vandaag voor het eerst hier gegeten en was verrast door de goede smaak en balans van de gerechten. De coquilles waren perfect en de kabeljauw met zuurkool was ook perfect van smaak en samenstelling. Het goede gastvrouw/heerschap en persoonlijke bediening maken het een culinaire verrassing van formaat voor de Hoeksche Waard. Een aanrader! Tevens goede wijnen en vinoloog in huis..

18. Familie Brinkman

Erg lekker eten op een leuke lokatie. Goede,vlotte en nette bediening en prima prijs kwaliteit verhouding.
    Hier komen wij zeker terug.

19. huibert en jacco

Goed eten, afwisselend menu en een prima wijnadvies van de eigenaar! Door de complete bediening straalt het geheel een verzorgde rust uit, waar we ons met plezier in koesteren.