Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heiloo verdeeld zijn.

1. 10 december 2011 hier gegeten, het was in één woord heerlijk! We genoten van het menu van de week, selectie van voorgerechtjes, ossehaaspuntjes in stroganoffsaus en als toetje tarte tartin. Een echte aanrader, heerlijke wijn erbij, vriendelijke bediening, een avond met een gouden randje. Prijs/kwaliteit in balans.

2. 2-12-2011 met 19 personen gegeten. Onze gastheer had zeer goede ervaringen met de kwaliteit en service in deze tent. Het bleek de eerste dag dat ze open waren op de nieuwe locatie. Het leek wel alsof ze sowieso de eerste dag open waren!

De service was echt dramatisch slecht. De bediening was chaotisch en de vooraf gemaakte afspraken werden totaal niet geleverd. Onze gastheer (die zich kapot schaamde) heeft een stevig disciplinair gesprek met de manager gevoerd. De eerstvolgende gang hierna werd rustig weer zonder bestek en zonder wijn geserveerd. We leken wel "vergeten". Echt heel slecht.

De kwaliteit van de gerechten en de presentatie van de kazen bij het nagerecht gaven een hint van de potentie van dit bedrijf. De vele excuses van diverse stafleden konden voor ons deze slechte ervaring maar matig wegpoetsen.

De prijs/kwaliteit vind ik moeilijk te beoordelen, ik weet niet wat er betaald is. Ik geef een onvoldoende omdat anders het totaalcijfer niet mijn mening reflecteert, en die is echt onvoldoende.

De manager bleef maar smeken om een tweede kans, maar ik blijf hier (voorlopig) weg.

3. Als je bestelt, altijd te laat met het eten, op pizzadag krijg je pizza's die doorgaan voor een vaatdoek zo dun met karig beleg. Als je er wat van zegt wordt er niets gecompenseerd, ook niet na vele keren. Kortom ik bestel daar dus nooit meer!

4. e.de.groot

5. W.A.M. Brugman

6. Hier gegeten in onze vakantie.

In een woord Amazing.... oftewel Geweldig!

Super vriendelijk personeel, gezellig aangekleed.

En ja het eten mmmmm jammer dat het op was:D.

7. Chinees-Indisch Heiloo

Uitstekend gegeten, prima bediening, dit restaurant is een aanrader. Komen beslist terug.

8. Chinees-Indisch Heiloo

We hebben in dit restaurant van het All You Can Eat menu gegeten. Het was heel lekker en je kon allerlei kleine porties van allerlei gerechten bestellen. Zeker een aanrader!

9. Chinees-Indisch Heiloo

ger

Geweldig lekker en gezellig gegeten.

Tot in de puntjes verzorgd.

10. Elke keer weer een top ervaring. Deze gerechten zijn nog niet ge-evenaard door andere Italiaanse restaurants. Na elk bezoek kijk ik alweer uit naar het volgende bezoek, de gezelligheid en de kwaliteit!

Ga zo door!

11. Jaap

Wij hebben hier gegeten als afsluiting van onze huwelijksdag.

We kunnen maar 1 woord bedenken: FANTASTISCH!

Van het aperitief tot aan de cappuccino, het was GEWELDIG!

Het voorgerecht van roodbaarsfilet was super, als we aan de risotto denken loopt het water ons weer in de mond, ossenhaas met rode wijnjus; overheerlijk en de huisgemaakte panna cotta was.....aan alles komt een keer een eind.

De bediening is zoals je alleen in een sterren restaurant tegenkomt; vriendelijk, attent en vakbekwaam.

La Locanda voelt als thuis!

En het zijn de kleine dingen die er voor ons een extra feestdag van gemaakt hebben.

12. De beste snackbar in de wijde omtrek.

13. Goed! Een aanrader voor een bijzondere eetervaring met een goed passend wijnarrangement.

14. Wij gaan hier regelmatig eten. En ik kan zeggen, het is echt thuis komen. De sfeer in het restaurant is super, evenals de gerechten en de wijn. Wouter en Yassine maken altijd tijd voor een praatje. Erg gezellig.

Voor iedereen die van fijnproeven en lekkere wijn houdt, echt een aanrader. De prijs kwaliteitverhouding is erg goed.

15. wies de with

Zoals altijd heerlijk gegeten. Kan iedereen aanraden een langs te gaan bij de Loocatie voor een heerlijk diner.

16. Chinees-Indisch Heiloo

Super avond gehad bij de Chinees. Service was goed en eten was perfect! Vooral door de nieuwe chefkok! Wat een topper is dat.

17. Gewoon lekker, snelle bediening en goede kwaliteit.

18. Hier onlangs weer eens heerlijk gegeten, ik was er na de brand nog niet geweest.

Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding hier goed, en als je het midweekmenu neemt weet je helemaal niet hoe het kan.

Deze staat elke week vermeld in de Uitkijkpost.

Bediening kan niet beter, gezellig aangekleed, maar voor de brand was dat ook al zo, dus helemaal geen aanmerkingen.

Gezellig en werkt toch wel zo dat je weer terugkomt, terwijl ik wel van afwisseling hou om vaak naar een ander restaurant te gaan, maar dan valt het toch tegen!

Tafeltjes zijn ook ruim opgezet.

19. Zaterdagavond 15 januari heel toevallig hier gegeten.

Het was helemaal geweldig, bediening en gerechten waren top.

20. Nederlands Heiloo

Leuke sfeervolle brasserie, 's avonds een goede ambiance en prima eten! Prijs-kwaliteit zeer goed! Een jong dynamisch team, welke altijd vriendelijk en gastvrij zijn. Al met al, een heerlijke avond gehad! Een echte aanrader.

21. Al gehoord dat het hier lekker zou moeten zijn, en niets is minder waar. Heerlijk en gezellig gegeten! Aanrader voor een avondje eten!

22. Gewoon goed. Eten is er altijd goed.

Nooit te overdreven druk dat je moet "wachten" op je eten, een mooie tijd er tussen.

Vriendelijk personeel.

Ziet er weer mooi uit na de brand, echt gezellig!

23. hans en jannie

Eten is altijd lekker. Voor niet-vleeseters is er ook voldoende keus. Bediening altijd correct en vriendelijk. Prijs is niet te hoog.

Je wordt er niet weggekeken als je bordje leeg is.

Ga zo door, dan blijven we nog vaak komen!

24. Chinees-Indisch Heiloo

Door. A. Brussel.

Wij komen zo af en toe eten bij Kang-Wah. In Heiloo.

Ook onze familie etentjes houden wij bij Kang-Wah.

o/a met jubileums/ 50 jaar getrouwd. Enz enz.

Het eten is heel goed / lekker warm / de bediening is oké.

Het is iedere keer een feest om daar te zijn.

25. Jaap

Ze zijn gelukkig na de brand vlak voor Kerst 2009 weer open.

Gewoon goed! En dat is positief bedoeld. Vriendelijke bediening en lekker eten, wat wil je nog meer?

26. Chinees-Indisch Heiloo

Jaap

Na lange tijd hier weer eens afgehaald. Was weer vertrouwd goed. Volgens mij hebben ze weer een andere chefkok en nu 1 die wel begrijpt hoe het moet. Erg lekker.

27. Jaap

Fantastisch!

Fernando en z'n brigade maken er een ware culinaire (ontdekkings)reis van.

Nog nooit meegemaakt: kippenvel terwijl je risotto zit te eten, geweldig!

Wouter die écht verstand heeft van de wijnen die geschonken worden.

Bediening is zoals je alleen bij sterren restaurants tegenkomt.

Aanrader voor de échte fijnproever van de Italiaanse keuken.

28. Jaap

29. Chinees-Indisch Heiloo

We halen hier regelmatig eten of gaan er uit eten. Kwaliteit is altijd hoog. Service is prima. Sfeer is goed. Kortom, een prima gelegenheid om even wat te halen of uitgebreid te eten.

30. S.K.

Op 06 mei 2010 hier naar toe geweest. Wij komen zelf niet uit de buurt, dus het was even zoeken al is het witte kerkje een goede "marker". We liepen er ook bijna voorbij, want van buiten ziet het er niet aanlokkelijk uit en je herkent het ook niet snel als "restaurant".

Wel ontzettend vriendelijk personeel, eigenaar (?) excuseerde zich nog, omdat hij vroeger wegging en de blonde dame luistert goed. Ik ben niet zo'n zoutgebruiker en toen zij dat hoorde, gaf ze dit gelijk door aan de keuken voor de volgende gangen.

Gekozen voor het 4-gangen menu; het eerste gerecht was van vis, maar ik ben even de soort vergeten, maar smaakte prima. Het tweede gerecht was gestoofde kalfswang in eigen jus, Italiaanse wilde spinazie en gefrituurde sjalotringen (dit staat ook nu nog op het menu, vandaar dat ik dit uitgebreid kon omschrijven). Dit was iets te zoutig naar mijn smaak, maar dit werd mede veroorzaakt door de kalfswang en sjalotringen. Beiden duidelijke smaken! Het hoofdgerecht was lam, ook heel goed en het dessert was ook prima. Voor een menu waren het in mijn ogen ook grote porties.

Drankprijzen waren ook acceptabel (€ 2,50 voor een cola en € 4,25 voor een glas huiswijn).

Het is enige mindere was, dat de telefoon vaak rinkelde (wellicht voor het thuisdiner).