Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heiloo verdeeld zijn.

1. Alain Bok

Heerlijk eten, vriendelijke mensen, en vooral heerlijk vlees!

2. De serveerster vergat elke keer dat ik een grote bier wilde en kreeg telkens een kleine. Verder vond ik het eten wel lekker, maar toch niet super.

3. Muriel Bakker

Afgelopen zondag hier met de hele familie 16 mensen gegeten.
    Ondanks de drukte binnen en buiten, goede services en snelle bediening en echt waar voor je geld! Sate en biefstuk echt een aanrader en goed medium gebakken. Kinderen kregen ook alles netjes op een bordje,
    Wij zijn fan.

4. Was erg gezellig het bowlen, en de spare ribs waren ook erg lekker.

5. f.m.roseler.broeder

We hebben heerlijk gegeten, prima bediend, kortom : het is voor herhaling vatbaar!!

6. Y

Bowlen met wat eten arrangement.. 25 eurie... Pp.
    Tijdens het bowlen kreeg ik een menukaart onder mijn keus waaruit ik kon kiezen... Stuk of acht mogelijkheden... Maar waarom moet ik kiezen als ik nog ruim een uur moet bowlen? Kiezen doe ik liever aan tafel... Maar goed.. Keuze uit een steak, hamburger, met uiringen!.. (het stond er echt!!) een schnitzel, sate, een vegetarische burger ed. Zeer basis dus.

Ik heb gekozen voor een schnitzel, kan immers weinig aan fout gaan... Toch?
    Na het bowlen dus het diner... Er was in dit arrangement blijkbaar geen voorgerecht :-( het eten werd vrij snel opgediend. Glazen en borden rustig over de andere gasten heen. Er werd mij gevraagd of ik pindasaus over mijn schnitzel wilde!! Pindasaus over een schnitzel!? Nee natuurlijk niet! Welke gek bedenkt dat? Ik heb toen gehint dat ik een champignonsaus verwachtte... Nou die kreeg ik... Vrijwel zonder champions... Let op de hoeveelheid. Lol

Anyway: de foto zegt genoeg: de schnitzel was gefrituurd, net zoals al het andere vlees aan tafel. De groente was wat sla met mayonaise-saus verzopen. Let u nog even op de hoeveelheid "groente". De patat kon echt niets aan fout gaan.. Het was diep triest allemaal. Bediening met een onvervalst accent: "lekker allemaal he?" Ik kon op dat moment niet tegenstribbelen.. Mijn moeder van 75 had ons immers uitgenodigd en ik kon haar niet teleurstellen.. Maar allejesus wat was dit slecht. Natuurlijk niet opgegeten. Desert, of moet ik toetje zeggen.. Een dame Blanche: Koude Albert Heyn saus onderin, bolletje ijs, vol wat kristallen er op, slagroom (spuitbus) er overheen en Hoppa: uitserveren! Andere gatsen kregen iets met fruit. Kwam letterlijk uit blik, u kent ze wel vanuit het schap waar we allemaal snel aan voorbij lopen.

Eindconclusie: diep, diep, diep triest. Een slechte, maar dan ook slechte snackbar, meer is het niet. Prima dat dit ook zo is, maar haal dat bord restaurant van je gevel af of huur een kok is die een diploma heeft, want dit was op alle fronten beroerd.

Het bowlen zelf? Prima, hoor je mij niet over.

2,7
  7. Gisteravond gegeten met bon van social deal. Eten was voortreffelijk geen plaats meer voor dessert dus namen wij spanish coffee, wat net zo duur is als dessert, maar moesten dit gewoon betalen, ronduit belachelijk dus,werd het toch nog een duur etentje.

8. ben van haagen

Top, eigenlijk michelin ster, maar prijs kwaliteit is hier geweldig. Als meer mensen dit ontdekken, is er geen plekje meer over.

9. Claudia

Heerlijk gegeten, smaakvolle pizza's.

10. Chinees-Indisch Heiloo

Loek Groeneveld

Wij waren met zes personen en alle zes vonden het prima. Zowel de kwaliteit van het eten als de sfeer en de klantvriendelijke benadering van het personeel. Dus helemaal top.

11. Wij hebben meerdere keren bij Foodmaster Veldtsnacks Heiloo hamburgerschotels gehaald. De kwaliteit is wisselend. Vanavond was het helaas erg teleurstellend. De broodjes en de hamburgers waren deels aangebrand en de patat te lang doorgebakken, hard. Buiten dat zaten er vorige keer 2 zakjes patat bij en nu maar 1.

12. L.A.Scheen

13. Ans Blokland

Heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. Gezellig tentje!

14. Nu voor de 3e keer slappe niet doorbakken friet. Met 6 man personeel achter de balie heel gezellig natuurlijk, maar dan slappe bleke patat is gewoon 3x niks dus. Veldt zet er eens goed personeel achter, wat verstand heeft van bakken van snacks.

15. Ed en Ineke

16. Eindelijk eens een goed en gezellig Italiaans restaurant gevonden. Met 11 man/vrouw lekker ontspannen gezeten en gegeten bij Il Corso en met volle buiken naar huis. Heerlijke pizza's met verse ingrediënten en dat proef je. Heerlijke wijn er bij. Tot de volgende keer.

17. We hebben heerlijk gegeten. Alles was vers, het vlees was perfect. Het geheel was verzorgd. De wijn niet helemaal onze maak. Geen probleem, we kregen direct een heerlijke vervanging. De bediening erg vriendelijk. De ambiance gezellig. Een echte Griekse sfeer. Prijs/kwaliteit prima. Kortom een echte aanrader.

18. Wij halen altijd eten af, we bellen dan vooraf wat we willen en vragen hoe lang het duurt en als ik dan kom moet ik dan toch altijd weer een poosje wachten. Het eten is heerlijk, Metaxa gyros ovenschotel is echt aan te raden!! Maar op zondag zijn ze dicht... Toen maar wat ergens anders besteld.

19. Indonesisch Heiloo

MONIEK REKVELD

20. Belachelijk hoe weinig je krijgt voor je geld. Twee kleine frietjes gehaald waarvan achteraf bleek dat 1 bak gewoon half gevuld was ten opzichte van de andere. Echt af te raden... We zijn heel erg teleurgesteld.

1,9
  21. Indonesisch Heiloo

syafiih kamil

22. Chinees-Indisch Heiloo

Heerlijk gegeten! Aan te bevelen voor iedereen die eens lekker chinees wil eten!

23. Een aantal weken geleden er gegeten. Zeer vriendelijke Grieken, het is jammer dat ik niet in Heiloo woon anders zou ik er elke week eten. Het eten is super Grieks en je wordt er zeer vriendelijk ontvangen. Ik zou zo zeggen mensen twijfel niet ga er eens eten!

Panos Σε ευχαριστώ πολύ

24. Chinees-Indisch Heiloo

Het is een heel gezellig restaurant met gezellige obers. Echt een aanrader om te gaan eten, maar ook om gewoon af te halen, want het eten is van hele goede kwaliteit en het maakt een hele rustige indruk, terwijl het eten zeer snel klaar is.

25. Zaterdag weer heerlijk gegeten, top!

26. Chinees-Indisch Heiloo

Wat een geweldige service om ons naar het station te brengen omdat door de zware storm de treinen niet of met veel vertraging reden. Wij hebben heerlijk gegeten tijdens een feestje van het 60 jarig huwelijk van onze vrienden. Het eten was heerlijk en de bediening was perfect.

27. Geen goede ervaring gehad met dit restaurant, de sfeer was goed, gezellig. En aardige bediening, maar iets te drinken krijgen bleek al lastig, wij moesten er helaas meermalen naar vragen. Op het voorgerecht hebben wij ruim 2 uur moeten wachten en ook het hoofdgerecht bleek nog gevangen te moeten worden. Toen wij voorzichtig klaagden over de tijdsduur werd ons medegedeeld dat het onze schuld was omdat wij een lastige combinatie aan gerechten besteld zouden hebben, het dessert hebben wij maar overgeslagen omdat wij graag voor het ochtendgloren naar huis wilden.

4,7
  28. Heel vriendelijk personeel! Snelheid waarmee geserveerd werd was prima. Wij vonden de burrito's aan de zoute kant en de stukken stoofvlees waren erg groot. Verder goed van smaak.

29. Erg leuk en vooral erg lekker eten. Snelle service.

Een aanrader

30. Heerlijk gegeten, geweldige bediening. Echt een aanrader!