Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heiloo verdeeld zijn.

Marcel Brouwer

Ik heb de shoarmaschotel genomen en die was top.
    Vlees lekker mals en de patat er apart bij.
    Een absolute aanrader.

Helaas is De Loocatie niet meer wat het geweest is. Meegedaan aan de wilde wijn weken, waarbij je zelf je wijn kiest en zij de gerechten. Leuk idee, maar erg matige uitvoering. De tafels naast ons hadden andere wijnen maar kregen hetzelfde menu. Eten was erg goedkoop ingezet, pompoensoep kunnen we thuis ook eten en geen amuse meer. Hoofdgerecht was veel te licht voor de wijn die wij hadden gekozen. Fazant was taai en droog, geen spannende groenten erbij (boontjes en rode kool). Kaastoetje werd geserveerd zonder brood, vijgencompote en dat we daar port bij wilden moesten we zelf nog vragen. Geen chocolaatjes bij de koffie, die hadden ze niet in huis. Kortom de Loocatie is niet meer wat het ooit was. Jammer!

Het is een tijdje geleden, helaas weet ik niet meer wat ik had gegeten. Wat ik wel weet is dat alles prima in orde was.

Mooie tafelbekleding met damast tafelkleed, mooi bestek heldere glazen en goed warme borden. Vriendelijke en behulpzame bediening.

Fijne sfeer in de zaak, je voelt je er welkom! Deze zaak is een aanrader voor een mooi avondje uit eten!

Ga zo door!!

4. Chinees-Indisch Heiloo

Wij, man en vrouw (vijftigers) hebben ons nog nooit zo onwelkom gevoeld in een restaurant in Nederland. 17 Oktober rond half acht binnengekomen. Jongeman achter de toonbank zei geen boe of bah en bedienende dame idem dito. Niets van ‘ik kom zo bij u’ of wat dan ook. Er zat slechts een handjevol klanten in de zaak, dus van drukte was absoluut geen sprake. Na een minuut of 10 zo te hebben gestaan onze jassen maar weer van de kapstok gehaald en met stille trom vertrokken.

5. Snackbar Heiloo

Het is nu nog rustig. En zoals afgesproken ga ik de Agnus burger uitproberen.
    Ik zat met jubelende tenen en een brede glimlach van genot achter de burger.
    WOW! Wat is die burger geweldig lekker.
    Mooie burger en een groot formaat, heerlijke vleessmaak.
    Lekker gebakken ui-ringetjes en prima sausjes erbij.
    Prima prijs/kwaliteit verhouding!
    Wat mij betreft een dikke top-aanrader!
    Na zo'n beleving 4 sterren.

Op dinsdag is er zelfgemaakte patat. Jammer dat hiervan doorgaans een derde kleine harde stukjes zijn. De hamburgers en de kipsnitzel zijn de ene keer aangebrand, de andere keer te kort gebakken. De keren dat ze goed zijn, zijn helaas in de minderheid. De huzarenslaatjes zijn wel goed.

Mooi restaurant, heerlijk kwaliteit eten en super vriendelijk personeel je wordt echt in de watten gelegt. We hebben een topavond gehad en komen zeker terug.

Dit is een Italiaanse ijssalon waar ook koffie wordt verkocht. Het hele jaar door open en altijd druk. Dat zegt voldoende. Als wij thuis met vrienden eten gaan we vaak ons toetje bij DiFiorentina halen. Het ijs is werkelijk onweerstaanbaar lekker. Super grote bollen, waanzinnig veel smaken en buitengewoon gunstig geprijsd. Ik vrees dat er inmiddels veel klanten zijn die niet meer kunnen langsrijden zonder te stoppen!

9. Mediterraans Heiloo

Toprestaurant! Inmiddels 2× gegeten. Spareribs subliem, patat heerlijk, Iraakse kebab aanbevelenswaardig. Lekker tapbier. Plezierige en persoonlijke bediening. Het interieur is eenvoudig en neutraal, maar wel gezellig. Prima gelegenheid om gezellig met je gezin of vrienden lekker te eten, zonder meteen een vermogen kwijt te zijn. Deze mensen verdienen een grote klandizie. Ik hoop dat dit restaurant het gaat redden in Heiloo en nog lang zal blijven. Overigens een tip voor de onbekenden in Heiloo. Vanaf Alkmaar de rotonde voor een kwart nemen. Links is het restaurant, even om de kerk rijden en dan is er een grote parkeerplaats op ca. 100 Meter van het restaurant. Vanaf Limmen hetzelfde verhaal, maar dan de rotonde driekwart nemen.

10. Mediterraans Heiloo

Mark

Wat een gezellige en vriendelijke mensen. Wij, vader moeder en 2 tieners, hebben hier heerlijk gegeten. We hadden de Mix grill, een Iraakse kebab schotel en 2 pizza's. En ijs en baklava als dessert. De pizza's werden met smaak door de jeugd opgegeten en de schotels gingen ook met veel plezier verorberd. Als er al een minpuntje benoemd kan worden was dat de bakjes met mayonaise en knoflooksaus erg klein zijn. Maar met een vriendelijke glimlach kregen we er nieuwe bakjes bij.
    We komen bij deze gastvrije eetgelegenheid graag terug.

J.A.de Witte

Ik kwam voor een heerlijke beker ijs met slagroom,
    maar… de baas en jufrouw waren niet geïnteresseerd!

Ik kreeg dus niks!

Waardeloos bedrijf. Bah, bah, bah!

De ontvangst was niet bijzonder. Er moes gezocht worden naar onze reservering. Degene die ons naar onze tafel wees was kortaf en niet erg gastvrij. Deed hij bij anderen ook. Overig personeel was wel vriendelijk.
    Kwaliteit van eten was goed, de prijs stevig. Ik kon mijn restaurantcadeau kaart niet verzilveren, dat had ik niet verwacht. Kan dat ergens vermeld worden?

Anoniem

Heerlijk en gezellig gegeten.

Mexicaans restaurant waar de Mexicaanse sfeer mist maar waar je heerlijk Mexicaans kan eten voor een hele goede prijs. Bediening is prettig.

15. Chinees-Indisch Heiloo

Marleen

Prima en heerlijk gegeten. Het was erg rustig in het restaurant.
    Vriendelijke bediening, het Chineze tapas is een aanrader. Misschien kunnen deze gerechten ook op een warme plaat komen. Blijft het nog wat langer lekker. We komen zeker terug!

Ik heb hier vorig jaar in de zomer gegeten. We zaten heerlijk in het zonnetje op het terras op het plein. Het eten was er heerlijk! De Rouleau, de bitterbal van rucola en Parmakaas, is uniek en fantastisch lekker. Die kom je niet zomaar in andere restaurants tegen. De bediening is hartelijk en vriendelijk. Je krijgt er de kans lekker tot rust te komen, onder het genot van echt wel goed eten en drinken, met de reuring van het plein natuurlijk. Leuk en absoluut een aanrader!

We voelde ons echt een gast en het eten was voortreffelijk.

Voor de 3e keerbesteld en niet 1 keer is het goed gegaan. Laatste bestelling om 17:00 geplaatst en om 19:15 geleverd. Eten lauw milkshake als water. Dit was mijn laatste keer. Mocht je een bestelling willen doen neem dan een andere snackbar.

19. Italiaans Heiloo

We komen hier regelmatig. Altijd een feestje! Prima eten en goede bediening en sfeer.

Besteld en gezegd dat het er over 30-40min zou zijn.
    Was er rond 35 minuten, aardige jongeman, kreeg wat fooi.

Heleen Brink

Heerlijk gegeten bij Tumi. Weer verschillende nieuwe gerechten. Altijd gezellig, lekker en fijne bediening!

Jos Admiraal

Zeer tevreden over deze cafetaria. Erg vriendelijke bediening en lekkere snacks zoals knapperige patat. Ik ga hier zeker weer naar toe.

23. Steakhouse Heiloo

Prima gegeten. Mooi stukje vlees met een mooi garnituur. Beperkte kaart, maar daardoor wel betere kwaliteit. Sinds kort onder een nieuwe leiding. Heerlijk zitten. Regelmatig terugkoppeling naar de Kok. Alleen wel reserveren, toen wij er waren zat het restaurant vol. Wij gaan in ieder geval terug.

Vera Adels

Net heeft een vriendin van mij het verkeerde product meegekregen. Toen ik terugging om deze om te ruilen, in de veronderstelling dat dit geen probleem zou zijn, kon dit niet. Hierdoor moest ik opnieuw bestellen waardoor ik opnieuw 6,- euro heb moeten uitgeven. De medewerkers hadden totaal geen begrip voor me en helaas was het moeilijk een gesprek te voeren aangezien ze slecht Nederlands spreken. Klantonvriendelijker kan ik het me niet indenken, ik ga hier absoluut nooit meer heen.

25. Chinees-Indisch Heiloo

Omdat onze vaste Chinees dicht was op maandag, bij Lotus een maandmenu, tomatensoep en fuh yong hai gehaald. Moest erg lang op bestelling wachten. Het eten vonden wij erg tegenvallen, weinig smaak. De soep was ok. Hier halen wij niet meer!!

We hebben ons huwelijksdag daar gevierd. Oprecht een feestje. Het eten was echt super. Goede uitleg wat ze serveerde ! En heel schappelijk dat er flessen kraanwater op tafel kwamen met het warme weer erg fijn!
    Personeel erg vriendelijk dank jullie wel! We komen snel terug :) groetjes en nogmaals Dank Hans en Esther de Best

27. Steakhouse Heiloo

Alain Bok

Heerlijk eten, vriendelijke mensen, en vooral heerlijk vlees!

De serveerster vergat elke keer dat ik een grote bier wilde en kreeg telkens een kleine. Verder vond ik het eten wel lekker, maar toch niet super.

29. Snackbar Heiloo

Muriel Bakker

Afgelopen zondag hier met de hele familie 16 mensen gegeten.
    Ondanks de drukte binnen en buiten, goede services en snelle bediening en echt waar voor je geld! Sate en biefstuk echt een aanrader en goed medium gebakken. Kinderen kregen ook alles netjes op een bordje,
    Wij zijn fan.

Was erg gezellig het bowlen, en de spare ribs waren ook erg lekker.