Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heiloo verdeeld zijn.

M. Goossens

Top kwaliteit in een gezellig, knus restaurant.

De Spare ribs, en de saus waren prima de bediening vlot en vriendelijk.
    De bonbons van 1,20 per stuk waren een aanfluiting.

Ik ben zeer tevreden over het diner(eten) en zeker ook over de bediening. Maar ik heb een ;probleempje. We hebben daar gebruikt gemaakt van de Albert Hein dinerkaart en ik dacht dat er twee driegangen menu op deze kaart vermeld stond. Bij het afrekenen bleek mij dat er maar een diner was afgetrokken. Ik heb daar toen maar niets over gezegd, aangezien ik de jongeman, die ons bediende niet met problemen wilde opzadelen. Het is ook mogelijk dat ik de kaart verkeerd heb geinterpreteerd. Mocht dat zo zijn dan is alles voor elkaar en verder niets dan lof.

Ricky Chang

6. Steakhouse Heiloo

Pieter

Yil

Hier pas komen wonen en er al een aantal keer gegeten de afgelopen maanden. Zeer schone en nette zaak en het eten smaakt heerlijk. De loempia's uit eigen keuken smakelijk super vers en worden eigenlijk door iedereen besteld die langs komt. Erg vriendelijke dames, de enige heer (eigenaar) spreekt niet zo goed Nederlands en kan daarom wellicht wat minder vriendelijk overkomen. Je kunt hier ook buiten zitten en het is echt een cafetaria en geen simpele snackbar :-)

Yil

Marco en michiel

Zaterdag heerlijk gegeten met 19 personen, de eigenaar had een heerlijk menu samen gesteld voor ons het was een geslaagde avond.

Marco en michiel

Lekker gegeten vriendelijk personeel staan altijd klaar voor een praatje.

Cafetaria Ypestein heeft het assortiment uitgebreid met heel lekkere producten uit eigen keuken zoals smakelijke dumplings, Chinese loempia’s en warm vlees. Heb zelden zulke goed gevulde grote loempia’s gegeten. Het zijn heel vriendelijke mensen.

12. Steakhouse Heiloo

Zojuist met 7 personen gegeten bij Os Steakhouse. De bediening was super en er hangt een goede sfeer. Je bent er echt even lekker uit! Het eten was heerlijk en voldoende, indien nodig kan er bij besteld worden. Kortom, we hebben genoten en komen zeker terug!

Jopie polak

Gelukkig eens niet met honger van tafel, heerlijk al die verschillende gerechten en heel speciaal. Mooi op het bord en prettig bediend.

14. Steakhouse Heiloo

Je bent echt uiteten! Van begin tot eind! Keurige bediening & heerlijke gerechten 🎉 Wij gaan zeker nog een keer terug! Wij geven een 10+

15. Italiaans Heiloo

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Eten werd snel gebracht en alles ziet er erg netjes uit. Goede prijs kwaliteit verhouding en goed te betalen voor studenten. Zeker een aanrader!

16. Italiaans Heiloo

Maaike Tuynman

Marcel Brouwer

Ik heb de shoarmaschotel genomen en die was top.
    Vlees lekker mals en de patat er apart bij.
    Een absolute aanrader.

Helaas is De Loocatie niet meer wat het geweest is. Meegedaan aan de wilde wijn weken, waarbij je zelf je wijn kiest en zij de gerechten. Leuk idee, maar erg matige uitvoering. De tafels naast ons hadden andere wijnen maar kregen hetzelfde menu. Eten was erg goedkoop ingezet, pompoensoep kunnen we thuis ook eten en geen amuse meer. Hoofdgerecht was veel te licht voor de wijn die wij hadden gekozen. Fazant was taai en droog, geen spannende groenten erbij (boontjes en rode kool). Kaastoetje werd geserveerd zonder brood, vijgencompote en dat we daar port bij wilden moesten we zelf nog vragen. Geen chocolaatjes bij de koffie, die hadden ze niet in huis. Kortom de Loocatie is niet meer wat het ooit was. Jammer!

Het is een tijdje geleden, helaas weet ik niet meer wat ik had gegeten. Wat ik wel weet is dat alles prima in orde was.

Mooie tafelbekleding met damast tafelkleed, mooi bestek heldere glazen en goed warme borden. Vriendelijke en behulpzame bediening.

Fijne sfeer in de zaak, je voelt je er welkom! Deze zaak is een aanrader voor een mooi avondje uit eten!

Ga zo door!!

20. Chinees-Indisch Heiloo

Wij, man en vrouw (vijftigers) hebben ons nog nooit zo onwelkom gevoeld in een restaurant in Nederland. 17 Oktober rond half acht binnengekomen. Jongeman achter de toonbank zei geen boe of bah en bedienende dame idem dito. Niets van ‘ik kom zo bij u’ of wat dan ook. Er zat slechts een handjevol klanten in de zaak, dus van drukte was absoluut geen sprake. Na een minuut of 10 zo te hebben gestaan onze jassen maar weer van de kapstok gehaald en met stille trom vertrokken.

21. Snackbar Heiloo

Het is nu nog rustig. En zoals afgesproken ga ik de Agnus burger uitproberen.
    Ik zat met jubelende tenen en een brede glimlach van genot achter de burger.
    WOW! Wat is die burger geweldig lekker.
    Mooie burger en een groot formaat, heerlijke vleessmaak.
    Lekker gebakken ui-ringetjes en prima sausjes erbij.
    Prima prijs/kwaliteit verhouding!
    Wat mij betreft een dikke top-aanrader!
    Na zo'n beleving 4 sterren.

Op dinsdag is er zelfgemaakte patat. Jammer dat hiervan doorgaans een derde kleine harde stukjes zijn. De hamburgers en de kipsnitzel zijn de ene keer aangebrand, de andere keer te kort gebakken. De keren dat ze goed zijn, zijn helaas in de minderheid. De huzarenslaatjes zijn wel goed.

Mooi restaurant, heerlijk kwaliteit eten en super vriendelijk personeel je wordt echt in de watten gelegt. We hebben een topavond gehad en komen zeker terug.

Dit is een Italiaanse ijssalon waar ook koffie wordt verkocht. Het hele jaar door open en altijd druk. Dat zegt voldoende. Als wij thuis met vrienden eten gaan we vaak ons toetje bij DiFiorentina halen. Het ijs is werkelijk onweerstaanbaar lekker. Super grote bollen, waanzinnig veel smaken en buitengewoon gunstig geprijsd. Ik vrees dat er inmiddels veel klanten zijn die niet meer kunnen langsrijden zonder te stoppen!

25. Mediterraans Heiloo

Toprestaurant! Inmiddels 2× gegeten. Spareribs subliem, patat heerlijk, Iraakse kebab aanbevelenswaardig. Lekker tapbier. Plezierige en persoonlijke bediening. Het interieur is eenvoudig en neutraal, maar wel gezellig. Prima gelegenheid om gezellig met je gezin of vrienden lekker te eten, zonder meteen een vermogen kwijt te zijn. Deze mensen verdienen een grote klandizie. Ik hoop dat dit restaurant het gaat redden in Heiloo en nog lang zal blijven. Overigens een tip voor de onbekenden in Heiloo. Vanaf Alkmaar de rotonde voor een kwart nemen. Links is het restaurant, even om de kerk rijden en dan is er een grote parkeerplaats op ca. 100 Meter van het restaurant. Vanaf Limmen hetzelfde verhaal, maar dan de rotonde driekwart nemen.

26. Mediterraans Heiloo

Mark

Wat een gezellige en vriendelijke mensen. Wij, vader moeder en 2 tieners, hebben hier heerlijk gegeten. We hadden de Mix grill, een Iraakse kebab schotel en 2 pizza's. En ijs en baklava als dessert. De pizza's werden met smaak door de jeugd opgegeten en de schotels gingen ook met veel plezier verorberd. Als er al een minpuntje benoemd kan worden was dat de bakjes met mayonaise en knoflooksaus erg klein zijn. Maar met een vriendelijke glimlach kregen we er nieuwe bakjes bij.
    We komen bij deze gastvrije eetgelegenheid graag terug.

J.A.de Witte

Ik kwam voor een heerlijke beker ijs met slagroom,
    maar… de baas en jufrouw waren niet geïnteresseerd!

Ik kreeg dus niks!

Waardeloos bedrijf. Bah, bah, bah!

De ontvangst was niet bijzonder. Er moes gezocht worden naar onze reservering. Degene die ons naar onze tafel wees was kortaf en niet erg gastvrij. Deed hij bij anderen ook. Overig personeel was wel vriendelijk.
    Kwaliteit van eten was goed, de prijs stevig. Ik kon mijn restaurantcadeau kaart niet verzilveren, dat had ik niet verwacht. Kan dat ergens vermeld worden?

Anoniem

Heerlijk en gezellig gegeten.

Mexicaans restaurant waar de Mexicaanse sfeer mist maar waar je heerlijk Mexicaans kan eten voor een hele goede prijs. Bediening is prettig.