Os Steakhouse in Heiloo

• do vanaf 17:00
  • vr vanaf 17:00
  • za vanaf 17:00
  • zo vanaf 17:00

Hou je van een goed stuk vlees of vis van de grill? Dan is Os Steakhouse hét restaurant voor jou! Midden in Heiloo, net onder Alkmaar, vind je ons gezellige restaurant een gevarieerde menukaart overheerlijke barbecue- en grillgerechten.

Onze Kopa houtskoolgrill is het middelpunt van de open keuken waarop alle vleesgerechten op authentieke wijze worden bereid. Het subtiele rooksmaakje draagt bij aan de smaak en beleving die je van een echt steakhouse mag verwachten. Een malse Black Angus steak zoals jíj hem wil? Een frisse salade of dorade van de grill? Of wellicht één van de Os Classics: de favoriete gerechten van onze gasten. Maar ook buiten de menukaart om variëren we regelmatig met nieuwe gerechten zodat je altijd volop keuze hebt.

Kwaliteit op de 1e plaats!
Bij Os Steakhouse staat de kwaliteit van vlees en vis voorop. ‘Goed’ zien we als de ondergrens maar we gaan altijd voor nóg beter! De liefde van eigenaar en chefkok Klaas voor heerlijke gerechten proef je terug in elk gerecht. Combineer dit met de gezellige sfeer van ons restaurant, enthousiaste bediening en prima prijzen, en je hebt gegarandeerd een heerlijke avond.

Diëten Vegetarisch
Foto van Os Steakhouse in HeilooFoto van Os Steakhouse in HeilooFoto van Os Steakhouse in HeilooFoto van Os Steakhouse in Heiloo

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Rustig
Voorzieningen
Terras, catering, bezorgen, afhalen en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig