Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heilig Landstichting verdeeld zijn.

Helaas Droogers

Meerdere keren heerlijk gegeten. Zowel van de kaart als de high tea. Gastvrouw en personeel zijn erg vriendelijk! Echte aanrader!

Wouter Jans

Heerlijk gegeten en prettige bediening.

Vriendelijk personeel. Eten goed verzorgd. Nieuwe reservering meteen gemaakt, dit zegt genoeg.

Kees berghum

Wat een verrasend leuk restaurant! Ambachtelijke keuken en dat proef je. Goede open wijnen beschikbaar dus voor ieder wat wils. We komen zeker terug voor die kakelverse zeetong! Hulde.

Martine Keur

2e kerstdag een brunch gehad met de hele familie (10 mensen). Slechte organisatie, lege schalen, er werd mondjesmaat bijgevuld, warme gerechten waren om half 12 al op en werden niet meer bijgevuld, de lauwe koffie was om 12.30 uur op. Daar betaal je dan €24,50 pp voor. voor ons nooit meer. Op mijn klacht nooit meer iets gehoord van de romeinse herberg.

a.gerissen

Wat hebben we heerlijk gegeten, complimenten aan de chef. Aan onze kleinkinderen werd ook gedacht, ze mochten zelf ijs scheppen in de keuken. Personeel was erg vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
    Met vriendelijke groet,
    Ans Gerissen.

Uitgekozen om te lunchen omdat er biologisch staat bij Eet.nu en het er op de foto's gezellig uitziet.

Bij aankomst de vraag (aan de aardige dame op het terras) of alles inderdaad biologisch is en we kregen als antwoord: Hoe bedoelt u biologisch? Oftewel ze hebben helemaal niets dat biologisch is. Graag aanpassen op eet.nu.

Vervolgens de vraag of er lactosevrije en glutenvrije maaltijden waren zoals aangegeven op eet.nu. De aardige dame zou het even in de keuken navragen. Bij terugkomst werd ons gevraagd wat we wilden hebben. Er werd niet aangegeven wat de keuze in lac/glut vrij was.

Na een keuze gemaakt te hebben: twee uitsmijters zonder spek. Kregen wij één uitsmijter met en één zonder spek.

Na het eten wilden wij nog graag koffie drinken. Moest naar binnen omdat er maar één iemand op het terras liep en het te lang duurde.

Bij het betalen van de rekening, niet één koffie als excuus voor de fout met de uitsmijter.

Smaken verschillen, maar oude bruine rietenstoeltjes en donkergele (niet schoon) tafelkleedjes kwamen mij wat oud en viezig over.

Wel nog een 6 voor het eten wat de uitsmijter was verder prima.

Voor ons geen succes.

Met 3 personen bij Rozenhof gegeten om het verrassingsmenu te proberen, dit was uitstekend! Aanvankelijk wilden we de wijnkaart zien, maar de uiterst vriendelijke ober vermeldde dat er ook een bijpassend wijnarrangement beschikbaar was en dat was achteraf een prima keus. De wijnen gingen perfect samen met de gerechten. Het menu startte met een artisjok (nooit gegeten maar erg lekker), toen lekker zalmgerechtje en verder een lamsgerecht en een zeebaarsgerecht. Als dessert fruit met een aardbeiensoepje en ijs. Bij de koffie kregen we nog een heerlijke zelfgemaakte bonbon. Echt een succes, en voor een schappelijke prijs. Het ziet er sinds de makeover ook nog leuker uit. Aanrader!

Johan Pauwelsen

Twee weken geleden verbleven onze vrienden in dit hotel. Wij hebben elkaar ontmoet op zondagmiddag op het prachtige terras van dit mooie hotel. Ik heb de hotelkamer gezien en deze was echt mooi en groot met hagelwit beddengoed. Op het terras zit je heerlijk in het zonnetje onder de bomen.We kozen alle vier voor de terrasspecials. Afgelopen dinsdag maar weer terug geweest om de a la carte kaart uit te proberen. We hebben genoten van onze gerechten en de bediening was heel goed en zeer ervaren, dit geeft net dat beetje meer. Volgende keer gaan we voor de negen gamba's, die zagen er wel heel verleidelijk uit aan het andere tafeltje.Dikke 10 dus! Ga zo door!

Marleen Romme

25 augustus met groep tennisvrienden goed en gezellig gegeten.Het uit en thuis menu is een aanrader. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

F. Ernster

Heerlijk gegeten. Service ook heel goed, heel vriendelijke dame. Prima locatie.

Bijzonder goed restaurant. Steekt met kop en schouders uit boven de restaurants in het centrum van Nijmegen.
    Het geweldige 3, 4 of 5-gangen Menu van de Chef is een alleszins betaalbare keuze. Omdat het menu steeds wisselt een perfecte reden om telkens terug te komen. Er wordt veel gewerkt met seizoensgerechten en producten uit de streek.
    Ruime parkeergelegenheid.

Fam. Hubers

In het voorjaar al een keer bij Sionshof Courage gegeten. Nu hadden we gereserveerd voor 2e kerstdag. Bij binnenkomst al hartelijk ontvangen met een drankje en een amuse. Het kerstdiner was werkelijk voortreffelijk. De hele avond werden voor voorzien van verrassende amuses, tussen gerechtjes en dan nog het kerstmenu. Inclusief met een bijpassend wijnarrangement wat de smaak van de gerechten helemaal tot zijn recht lieten komen. Wij hebben heerlijk gegeten en alle complimenten voor de kok, sommelier en het hele team voor de fijne avond.

Hein de Jongh

We werden hartelijk ontvangen. We waren met familie en het eten was echt heerlijk en goed verzorgd. We komen zeker terug.

Jurrian Steenman

We zijn met 2 personen wezen eten bij dit restaurant.
    We zijn in het verleden al eens wezen eten, dit is ons toen echter tegengevallen, maar na enkele goede reacties over de nieuwe chef-kok gehoord te hebben, hebben wij besloten het nog een kans te geven.

Dit is ons positief bevallen, we merkten al meteen de vele veranderingen die in de loop van de tijd hebben plaatsgevonden ten opzichte van de vorige keer.

Bij binnenkomst werd ons een verrassend aperitief aangeboden, een bruisend glas Colonjes rosé uit Groesbeek.

Nadat wij even later naar tafel zijn begeleid, volgde een amuse, een panna cotta van Parmezaanse kaas en gelei van pomodori tomaat.

Als voorgerecht hadden we de steaktartaar en de in limoen olie gemarineerde coquilles, dit alles was zeer smakelijk en prachtig opgemaakt.

Als hoofdgerecht hadden we de gegrilde tournedos van Limousine rund met een puree van knolselderij en truffel en de gebakken kabeljauwfilet met een korst van mosterd en peterselie met zachte aardappel puree, waarin als bijzonder element een lichte sinaasappelsmaak aan is toegevoegd.

En tot slot als dessert hadden we de crème brûlée van witte chocolade met bananenijs, deze wordt ontvlamt aan tafel en een koffie Courage; een kopje koffie met likeur en diverse huisgemaakte friandises.

Al met al een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en een restaurant dat iedereen zeker aan te bevelen is!

Zeer goed restaurant waar op een waardig niveau word gekookt. Leuke gerechten, vol smaak en mooie presentatie.

Bediening vol wijnkennis zeer goede adviezen gekregen.

We komen zeker nog een keer terug!

fam.willemsen

Na een dagje vertoeven in de omgeving van de H. Landstichting hebben we heerlijk gegeten bij hotel restaurant courage-sionshof. Complimenten voor de kok en de vriendelijke bediening met kennis van wijn en spijs.

Prima restaurant waar je je echt op je gemak voelt.

Het eten is er verrukkelijk, de kok verstaat zijn vak, en de bediening is er ook perfect.

Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden, ga zo door Rozenhof.

Ben hier laatst met mijn vriendin gaan eten om eens te kijken of het iets is...

Nou wij zijn alweer regelmatig geweest!

Bediening is vriendelijk, het eten is top, de wijnen zijn ook erg goed. Prijs ook. Kortom zeker een aanrader!

Tip: menu du chef is een aanrader. Deze verandert regelmatig en is altijd weer verrassend.

Wij zijn zeer te spreken over Restaurant Rozenhof, de chef-kok verstaat zijn vak. De gerechten zijn zeer smaakvol en duidelijk met liefde bereid. Het restaurant is modern ingericht maar doet niet koud aan en de bediening is correct en vriendelijk.

Een aanrader.

Hier verschillende malen zakelijk en prive gegeten.
    Echt altijd goed, met een extra pluim voor de meer dan uitstekende service.
    Hier heeft men plezier in het feit om het gasten naar hun zin te maken. Top.