Restaurant Artist in Heeze

• Buffet: € 20,00
  • High tea: € 22,50
  • All-inclusive

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1341953943 91
1351201170 78
1365072010 76
1374319237 76
1388190077 76
1402060917 76
1420555370 82
1452920663 78

1. Menu petit artist goed, vooral het pastagerecht viel in de smaak.

2. Anne de Wit

Leuk zo'n welkomstdrankje Cava. Niet mijn eerste keus, was voor mij een beetje zuur. Nog zuurder was het toen het welkomstdrankje à € 5,25 per glas op de rekening verscheen. Dit na een afsluitend "te koud" kopje koffie! Vanzelfsprekend heb ik de "te koude" koffie direct bij het afrekenen gemeld en de doorberekening van het welkomstdrankje heb ik per email gemeld. Jammer dat op de email niet wordt gereageerd!
    Eten en bediening was goed, nu nog communicatie en de opvolging!

3. Helemaal prima, maar dat wist ik al.

4. We hebben met 14 personen bij de Artist gegeten. Het eten was goed en de bediening was zeer plezierig. De ambiance was zeer ontspannen. Prima locatie om te vertoeven.

5. Een avondje Artisten is een groot feest. Of u nu kiest voor het a la carte restaurant of Petit. U wordt vriendelijk ontvangen. De gerechten zijn goed van smaak en de wijnen zijn heerlijk. Wij genieten iedere keer weer in dit restaurant.

6. Het was een super avond! Vriendelijke bediening. Mooie bordjes eten en heerlijke wijnen. Petit Artist is voor ons nummer 1.

7. Wil 11 punten

Zaterdag 14 maart met mijn zussen naar Petit Artist geweest om gezellig te genieten, helaas viel het enorm tegen. Pas na 2 uur kwam het voorgerecht en vielen er grote gaten tussen de vervolg gerechten waardoor we met een niet voldaan hongerig gevoel weer naar huis gingen. Zelfs het dessert kwam laat, was erg klein en 2 was niet meer mogelijk doordat alles op was. Waarschijnlijk te weinig ingekocht was het antwoord van de bediening. Voor ons dus nooit meer Petit Artist.

8. David en Nicole

Restaurant Artist heeft zowel het diner als het feest van onze bruiloft verzorgd bij Galerie des Beaux Arts, beide waren super! De gerechten en de wijn/ drankjes waren van goede kwaliteit, smaak en erg mooi opgemaakt. Bij het feest, waarbij we de drank & hapjes hadden afgekocht, werd goede wijn geschonken en uitstekende hapjes geserveerd én in ruim voldoende mate uitgeserveerd. De medewerkers hebben op hun beurt ook een duit in het zakje gedaan en de sfeer mede gemaakt. Wat ons betreft een absolute AANRADER!

9. Gertjan

In een geweldige ambiance, goede gastvrijheid, heerlijk tafelen bij Artist in Heeze. Goede parkeergelegenheid en vriendelijk personeel.

10. Deze avond hier gegeten. Kan niet anders zeggen dan dat het bijna perfect was. De sfeer is prima, de service erg goed. De kwaliteit is top, maar ze komen bescheiden en nuchter over.

Als voorgerecht zwijnpastrami en de Heezer geitenkaasjes. Vooral de kaasjes waren uitzonderlijk lekker. De hoofdgerechten waren lekker, mooi verzorgd en vooral niet te weinig. Het toetje was heerlijk.

Het was een typisch kleine kaart zoals je wel vaker ziet in luxere restaurants, maar dat wat er op staat is tiptop in orde. Een echte aanrader. We zijn fanatieke restaurantgangers en kritisch, maar deze staat vooralsnog in onze top 5.

11. Fam van Ham

Van de Brabantse gastvrijheid was weinig te zien.

Via de VVV hebben we boekjes voor de Heidehapjes gekocht.
    Ook dit restaurant staat erin. Je kan kiezen voor bitterballen of een ijstaartje.

Het terras voor zat vol dus liepen we naar binnen. Daar waren alle tafels leeg en we vroegen of we Heidehapjes konden nuttigen. Het was 10 over 4 en de tafels binnen waren gereserveerd voor het diner. We mochten het wel nuttigen als we voor op het terras een plekje konden vinden. Dat was er niet maar ze hadden achter ook nog een terras en daar zat niemand ! Maar daar konden ze niet aan beginnen ! In het boekje hebben ze geen datums aangegeven dat je niet terecht kan dus dan verwacht je zo’n antwoord niet.

Je werd ijskoud weggestuurd en je kon geen bal bestellen.

12. Fam. Groeneveled

Zaterdag 3 augustus hier heerlijk gegeten. Het is echt avondvullend als je Petit Artist besteld. Je mag net zoveel kleine gerechtjes nemen als je wilt. Alle gerechtjes waren even lekker, en we hebben er heel wat op! De bediening was ook vriendelijk en je zit er gezellig. Wij vinden het een aanrader en als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

13. katrien Bogaert

Menu 'petit artist' genomen, we waren onder de indruk... kwaliteit, prijs, bediening! Een toffe formule, houden zo!

14. Donderdag 29-11-2012 heerlijk gegeten bij De Artist.
    Waren zeer verrast over de kwaliteit van het eten.
    Bovendien prachtig opgemaakt bordjes, het leken wel schilderijtjes.
    De bediening was ook goed dus voor ons een reden om zeker nog een
    keer terug te gaan.

15. Zaterdag 6 oktober hier gaan eten, omdat het goede recensies had. We kregen vooraf broodjes met olijfolie/zout en boter en dat was prima. Wijn is erg duur: huiswijn 21,50 euro per fles, daarna wordt het 31,50 of meer, terwijl ze niet eens een fles op de juiste wijze kunnen openen: Deze dient ivm met infecties niet gelijk boven afgesneden te worden maar onder de de dikke rand! Huiswijn rood is bitter en ik kan het echt wel beoordelen als wijnmeester.

Als hoofdgerecht eendeborstfilet genomen met portsaus, want dat eten we ook thuis en smaakt lekker. Het viel me al op dat er niet gevraagd werd hoe deze klaargemaakt diende te worden(rauw, medium of gaar) en verwachtte dat ze zoals gebruikelijk roze zouden doen. Ik kreeg een rauwe filet die niet eens knapperig was, bovenop de groenten gelegd??? en geen portsaus te bekennen. Toen ik vroeg om versgemalen peper(niks gezegd over de eendeborstfilet) moest ik het volgens de serveerster maar doen met het potje peper op tafel. Het was druk en ze had geen zin om het te halen uit de keuken. Groenten waren niet slecht maar deze rauwe eendenborst zonder lekkere portsaus is echt slecht en dan geserveerd met friet en Mayo zoals in een snackbar. Waarom niet lekkere gebakken aardappeltjes met provenciaalse kruiden, zoals hoort bij zo'n gerecht. Dessert kaasplateau genomen en deze was niet slecht alleen kreeg je hier een soort brioche bij ipv de lekkere harde broodjes. Serveersters waren echt ongeinteresseerd. Gelukkig waren we hier een weekend in Heeze en wonen we hier niet, want we hebben gegeten voor 110 euro en dan verwacht je een goede maaltijd. Kok? heeft duidelijk geen verstand van zaken.

16. E.K 57 punten

Ik heb vanavond voor het eerst samen met mijn moeder ter ere van haar verjaardag bij Artist gegeten. Wij zijn voor de petit Artist gegaan. Een aanrader, heerlijk gegeten, smaakvolle en mooie gerechtjes. Prima portie meer als voldoende. Vriendelijke bediening en zelf een lekker glaasje alcohol vrije prosecco voor mij als zwangere vrouw. Leuke sfeer en mooie locatie. Al met al een top avond.

17. Zondag 3 juni hebben wij met 6 personen “Petit Artist” geprobeerd. Dit nieuwe concept in het Brasserie gedeelte van Restaurant Artist is gebaseerd op “kleinere gerechtjes” maar dan wel verspreid over de gehele avond.

Wij zijn de avond gestart met een glas cava. Wat hierbij erg leuk was, was het hangertje aan het glas met daarop een korte omschrijving van de cava welke geschonken werd.

Na een uitleg van het Concept begin je standaard met de “Grande Entree”. Heerlijke kleine amuse`s welke een genot zijn voor zowel oog als tong. Na deze amuses hebben wij genoten van een heerlijke asperges soep. Bij de “Grand Entree”en het soepje wordt brood geserveerd.

Tussen de “Grand Entree” en het Asperges soepje werden wij gevraagd om onze eerste bestelling door te geven. Hierbij hadden wij keuze uit een ruim aanbod van o.a. soepjes, pasta, vis en vlees. Bij het bestellen van deze gerechten werdt tevens gevraagd of er frites of salade bij geserveerd moest worden.

Nadat wij genoten hebben van alle heerlijke gerechten hebben we onze desserts besteld welke tevens heerlijk waren.

Conclusie: voor de prijs van € 29,50 per persoon excl. drankjes is het zeker de moeite waard om “Petit Artist” te beleven.

18. Onze eerste ervaring bij Restaurant Artist en het was een goede keus van ons. Prachtig restaurant met een goede sfeer, vriendelijke en behulpzame bediening en het verrassingsmenu was heerlijk. Het is dus zeker de moeite waard om eens terug te komen.

19. Yvonne 663 punten

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Artist.

Het restaurant is gevestigd in een mooi pand en is sfeervol aangekleed. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en we kregen een mooi tafeltje vooraan. De service van de bediening is perfect. Er wordt netjes verteld wat op je bordje ligt (bij het menu van de chef) en het eten, heerlijk! Niets op aan te merken. De porties waren goed en de smaken waren verrukkelijk. Ook de huiswijn was prima en ik vond het erg leuk dat bij ieder gerecht een wijnsuggestie vermeld staat in de menukaart. De prijs/ kwaliteitverhouding is prima.

Wij gaan hier zeker nog een keer terug.

20. Dit restaurant krijgt van ons een dikke 10. Alles klopt hier gewoon, lekker eten, goede prijs/kwaliteits verhouding, heel erg vriendelijk personeel, een wijnbar waar je wijn kunt voorproeven, super mooi locatie, ruime keus aan menu's, wij gaan hier zeker vaker naar toe en kunnen het iedereen van harte aanbevelen ! Dit is onze nieuwe favoriet.

21. We hebben bij Artist geluncht na een lekker wandeling door het groen van Heeze. Het eten was erg goed, en de wijnen goed geselecteerd. De bediening speelde erg leuk in op onze keuzes, zo koos ik een wijn waarvan gedacht werd dat hij niet helemaal zou bevallen. Na wat proeven moest ik ze gelijk geven, en ik kreeg prompt een andere (betere) wijn.

22. Al vaker geweest.

Het is een aan te bevelen restaurant.

Goed eten -bediening keurig -prijs helemaal in balans.

Het zit tussen een midden en zeer exclusief restaurant, een plek waar vele zich thuis zullen voelen, en waar de prijs ook niet afstotend is.

Ga zo door en jullie blijven onderscheidend in Heeze.

23. Buitengewoon vriendelijke staf.

Lekker eten.

Aparte stijl.

Zeer aan te bevelen!

24. Jan en Iris

Wij hebben heerlijk gegeten bij De Artist, het Taste of Art concept was echt lekker en bovenal leuk, we kregen zelfs het onderbord mee naar huis, super! Echt een aanrader, met een leuke cadeautje na dus.

25. Goede sfeer, gezellige bediening maar bovenal heerlijk eten tegen een redelijke prijs. Meerdere keren geweest en er zullen nog veel avonden volgen als ze de kwaliteit vasthouden.

26. Het eten was prima, goede service, mooie ambiance. Attente bediening, zeker voor ons gezelschap dat glutenvrij wilde eten. Een aanrader. We komen zeker een keer terug.

27. Een restaurant met klasse, maar toch lekker gewoon. De gerechten zijn perfect, de frietjes bij het hoofdgerecht zijn lekker, maar eigenlijk overbodig. 3 gangen voor 32,50, zeer goede prijs-kwaliteit!