Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heeze verdeeld zijn.

1. Internationaal Heeze

Lekker vers eten voor een hele goede prijs!

2. Internationaal Heeze

De hoge verwachting werd helaas geheel teniet gedaan.
    Zeer kleine porties. Bij allergieën geen alternatief maar gewoon weglaten. Vreemde slechte combinaties. Bij elkaar gewoon niet lekker. En ook afzonderlijk veel niet lekkere producten.
    Matige bediening, we moesten continue lang wachten op een drankje.
    En uiteindelijk een hele forse rekening.
    Zeer teleurstellend, afrader. Wij gaan zeker nooit meer terug.

3. Turks Heeze

Mina is gesloten. Hier zit nu De Dijk.. Turks pizza.

4. Internationaal Heeze

Ditmaal een beleving aan de keukentafel wat weer helemaal anders is dan in het restaurant. We zaten met tien personen aan de bar waar we het keukenteam non stop in actie zagen. Hier ging een bepaalde rust van uit en zeker geen stres. Leuk te zien hoe chef Jan Sobecki allen goed onder controle had hij functioneerde als een dirigent voor een orkest.

Als knabbel gedroogde groentjes (dragon, boerenkool, wortels) gepresenteerd op een grote mastappel.

Als aperitief een hele luxe cava, de Brut de Brut Finca Serral del Vell 2007 van Recaredo, heerlijk!

Krokantje van aardpeer met crème van kastanje en toefjes gel van limoen.

Op een gouden lepel gelakte paling met krokantjes van ui en een XO vinaigrette afgewerkt met een toef luchtige crème van rode biet. Smaakbommetje, heerlijk.

Een krokante cannelloni van kers gevuld met ganzenlever met erop toefjes crème van frangelico en kers afgewerkt met chocolade parels. Heerlijk fris en zalvend met op het eind een toets van chocolade, topper!

Krokantje met crème van kerrie waarop een stukje gelakte zwezerik met dragon en geroosterde kimchi zaadjes. Erg lekker.

Op de kikker een kikkerbilletje afgelakt met groene kruiden, toefje crème van groene kruiden aangezuurd met citroen. Heel delicaat.

De laatste amuse was prachtig gepresenteerd op een zee-egel, beignet gevuld met zee-egel waarop een gel van schaaldieren met krokantjes van ui en zeste van citroen. De ziltige toets was duidelijk te proeven.

Even de papillen “reinigen” met een zuur zoetzuur shotje.

Ditmaal geen wijnarrangement. Voor de eerst drie gangen een hele lekkere Australische Chardonnay.

Steak tartaar van het Holstein rund in een schuim van mierikswortel waarop geschaafde Heezer geitenkaas en crunch van bonito, aan tafel afgewerkt met gegeleerde runder bouillon. Hele delicate smaken met een mooie toets van mierikswortel en een sappige textuur. (9,7)

Chef Jan Sobecki presenteerde zelf de coquille met spruitjes, plakjes radijs, toefjes gel van soja afgewerkt met een heerlijke Aziatische saus. Een hele mooie smakencombinatie waarbij de wijn naadloos aansloot, genieten! (9,7)

Gillardeau waarop stukjes krokant gebakken zwezerik en risotto van koolrabi in een lobbige schuim van fenegriek met een topping van Joselito. Puur genot. (9,85)

Over naar rood met een mooie Pinot Noir uit de Bourgogne.

Als basis een crème van aardpeer, waarop de op de huid gebakken skreifilet met krokantjes van aardpeer en plakjes zwarte truffel, aan tafel afgewerkt met een geconcentreerde paddenstoelensaus. Mooie aardse tonen die de wijn lekkerder maakte. (9,75)

Het pièce was short rib om te zuigen met huisgemaakte cruesli en een saus van miso. (9,7)

Allerlei structuren van mango en basilicum met een quenelle ijs van kamille. Mooie smaken met goede smaak accenten waarbij de mango soms moeilijk te herkennen is. Goede texturen en veel afwisseling, toppie! (9,8)

Als afsluiter nog een hele krachtige espresso met een drietal prima friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd met in de hoofdrol Suzanne Lemmens ondersteund door het keukenteam. Susanne had voor partner ditmaal alcohol vrije cocktails gemaakt waarmee ze haar verraste, leuk.

Samengevat was het weer een topbeleving. Leuk dat je ook contact heb met de andere gasten naast je, erg gezellig.

men.

Brabantse gezelligheid....
    maar zeker niet hier....

We kwamen hier om te kijken om met meerdere mensen te gaan eten en een bier proeverij te doen.

Het is ons gelukt om over de bier proeverij iets te weten te komen de meid achter de bar legde dat uit.

Maar voor de verder rest verrekt ieder personeelslid en waarschijnlijk de eigenaar om ook maar iets wat te zeggen.
    Niemand deed zijn kop open.

Eten bestellen is ook erg moeilijk.

Na 2 uur en wat drankjes hebben we de moeite opgegeven en besloten om hier nooit meer een stap binnen te zetten.
    Niks te eten gehad.
    En hoge prijzen.

Wat een ongemanierd volk (behalve de meid)

De wc's waren zo lek dat de urine meer over de grond dreef dan in de pisbakken...
    Helaas zijn deze foto's kwijtgeraakt.

Ook de properheid binnen is pet.

Eet niet hier met kinderen. Elke keer als ik hierheen ging, waren ze vreselijk voor mijn kind om hem te zeggen stil te zijn, blijf daar niet staan, zit niet zo, enz. Hij was zich niet misdragen of deed iets verkeerd, maar ze behandelden hem onmiddellijk als hinderlijk. De man was ook meerdere keren onbeleefd tegen me. Vreselijke service en het eten is niet de beste.

7. Internationaal Heeze

Na het eerste succesvolle jaar heeft Jan Sobecki een nieuw project opgestart. ‘At The Chefs Table’ waar hij op verschillende datums samen met een ander Nederlands top restaurant een menu verzorgd. Ik wist niet precies wat het in zou houden maar ik kan vast verklappen dat het lijkt alsof je in twee restaurants hebt gegeten. Er werd afgetrapt met De Librije. Omdat ik graag een recensie wil schrijven en het op de site een beetje zuiver wil houden heb ik de verhalen van mijn beleving gesplitst.

Na een fijn ontvangst, de hoofdrolspelers van beide teams stonden de gasten bij de voordeur op te wachten, werden we begeleid naar de lounge bij de open haard. Als aperitief een Sauvignon 2016 van Sophie, die goed beviel. Op een gouden lepeltje een mooie presentatie van rode biet met hangop en steranijs, geweldig lekker met sappige textuur.

Verder met een amuse duo. Een krokantje met stukje zwezerik op een crème van kerrie met een crumble van pinda. Ernaast een specerijen cracker met blokje courgette afgewerkt met groene blaadjes. Beide erg lekker.

We werden begeleid naar dezelfde tafel als bij ons vorig bezoek. De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door Jesse Dean. Van Sardinië een handgeplukte Nugarus 2016 van het huis Antonella Corda, beetje ingetogen aroma met tonen van appel en peer, verfijnd in de mond. Op een wit bord een assortiment tomaatjes met her en der kaviaar verder avocado, nori en quinoa, aan tafel afgewerkt met een heldere bouillon van tomaat. Complex met veel smaakbeleving en mooie sappige frisse tonen, heerlijk! De delicate wijn viel hiernaast een beetje weg helaas.(9,8)

Verder met een Spaanse Reto 2016 van Bodegas y Viñedos Ponce gemaakt van Albilla, lekker fris met tonen van citrus en aangename romigheid. Op een diep wit bord een bedje crème van prei waarop een bruingebakken tarbotfilet met Gillardeau oester en oesterblaadjes, afgewerkt met een vinaigrette op basis van duindoornbes. De tarbot was mooi gegaard de ziltige tonen van de oester combineerde uitstekend. De wijn sloot keurig aan en werd door de vinaigrette nog wat versterkt. (9,7)

Voor bij het pièce Spaans rood, Guimaro uit Ribeira Sacra gemaakt van Menchia 2015, diepe kleur met paarsige gloed, vol fris rood fruit en een fluweel zachte afdronk, heerlijk. Uit de keuken een strakke presentatie met vier bereidingen van Anjou duif. Borst, haasje, hart en stoof van de bout in een krokant jasje. Ernaast toefjes crème van bataat met vers rood en zwart fruit en ziltige groentjes. Aan tafel afgewerkt met een krachtige eigen saus. De bereidingen van de duif waren perfect uitgevoerd en heerlijk van smaak. Voldoende afwisseling met het garnituur. Het verse fruit zorgde voor de perfecte aansluiting van de wijn. Genieten, een echte top gerecht. (9,9)

De dessertwijn kwam uit de Rias Baixas, de Sitta Pereiras 2016 van Bodegas & Viñedos, gemaakt van Albariño, edelzoet, hoog in zijn zuren met tonen van exotisch citrusfruit, heerlijk. Uit de keuken een strakke presentatie in de stijl van Jan Sobecki op een prachtig bord. Centraal een makaron van citroen met erin ijs van citrusafrikaan erop toefjes crème van citrus aan tafel afgewerkt met granité van granny smith met verveine. Prima textuur met mooie frisse smaken waarbij de wijn naadloos aansloot. (9,8) Een prima afsluiter.

Bediening was zeer goed tot uitstekend verzorgd met Brabantse gezelligheid.

De prijs van dit unieke evenement lijkt fors maar valt als je het realistisch bekijkt reuze mee.

We zijn ontzettend blij dat we dit hebben mogen meemaken en we danken beide teams voor hun geweldige inzet en gesmeerde samenwerking. Als tip geef ik mee dat er nog een aantal mooie diners ‘At The Chefs Table’ gepland staan.

Tijdens een fietstocht hier genoten van een overheerlijke lunch met een heel attente bediening en in een mooie ambiance. Een echte aanrader en ook nog betaalbaar! Wij komen zeker nog eens terug voor een diner.

Service is enorm slecht. Onvriendelijk tegen zowel personeel als klanten. Friet is oké maar als je een gezellige avond wil dan is het zeker geen aanrader.

10. Chinees-Indisch Heeze

Goed eten voor een goede prijs. Buffet was super.

Door de week rustig buiten gegeten op prettig terras. Het eten zag er heerlijk uit en smaakte navenant!
    Heerlijk menu van zeebaars als voorgerecht en kabeljauw als hoofdgerecht. Kaas na. Echt lekker zonder onnodige poespas.
    Een aanrader, we komen zeker terug!

12. Italiaans Heeze

L Francke

Lekker eten voor een eerlijke prijs.
    Vriendelijke bediening.

13. Internationaal Heeze

Edwin

Top friettent! Heerlijke friet.

15. Internationaal Heeze

adriaan

16. Internationaal Heeze

Natuurlijk snel weer terug naar Tribeca waar beide brigades inmiddels zijn ingewerkt. Helaas nog steeds geen lunch mogelijkheden, jammer. Reserveren ging nog niet zo makkelijk daar ze behoorlijk volgeboekt zijn. Even geduld dus.

Gastvrij ontvangen door Jan Sobecki zelf die toevallig bij de voordeur stond, leuk. Begeleid naar een plaatsje in de lounge bij de open haard. Als aperitief een Sauvignon 2016 van Sophie, die goed beviel. Op een gouden lepeltje een stukje gemarineerde Zeeuwse oester met venkel, alg, steranijs en een vleugje citroen, een uitstekende binnenkomer.

Verder met een trio. De bekende cilinder van pompoen gevuld met eendenlever en afgewerkt met structuren van chocolade en bergamot, die niet voor niets in het assortiment blijft, jammie.
    Verder met de Beignet van kreeft met pesto van dragon en gember, daar hebben we maar een woord, wow!
    Als laatste nog een lepelhapje. Compote van eekhoorntjesbrood met dadel en een schuim van uitjes. O,o wat lekker weer.

We werden begeleid naar onze tafel met uitzicht op de tafel war de wijnen worden voorbewerkt. Een plaatsje waar we nog nooit gezeten hadden. Fijn dat de tafels goed zijn uitgelicht, in de lounge was het erg sfeervol, zullen we maar zeggen. Een prachtige amuse verscheen op tafel. Een losgetrokken salade van Hollandse garnaaltjes met stukjes bonito, Kaki vrucht, zilte groentjes en nog veel meer. Behoorlijk complex en verfijnd, genieten.

De eerste begeleider werd uitvoerig gepresenteerd door de gedreven Jesse Dean. Een Gruner Vetliner Treisental 2013 van Dockner Tom, uitbundig aroma met bloemen tonen, rond en rijk in de mond. Op het witte bord een complex gerecht. Als basis stukken gemarineerde makreel, gepocheerd in piccalilly en gebrand. Verder piccalilly, takjes dille, plakjes Granny Smith appel, kroepoekjes van nori, plakjes radijs en komijn. De makreel had een sappige textuur en was mooi hoog op smaak, super. Veel afwisseling met het complexe garnituur wat op zich zelf ook heerlijk was. De wijn sloot naadloos aan. (9.7)

Verder met een Pinot Blanc 2015 Haus Klosterberg van Markus Molitor geschonken in een groot Zalto glas. Heerlijk aroma met tonen van geel fruit en bloemen, in de mond aangenaam fris en rijk met een ronde afdronk. De chef presenteerde zelf het gerecht. Zacht gegaarde stukken coquille met krokant van pancetta, ziltige groentjes, crème van citroen en bereidingen van prei met zoethout. Een heerlijke smakencombinatie mooi in balans was met de heerlijke wijn. (9.8)

Voor het hoofdgerecht was Spaans rood geselecteerd, Aciano 2014. Uitstekend gepresenteerd door Jesse waardoor het water al in de mond liep. Misschien dat hierdoor mijn beleving een beetje tegen viel. Beetje ingetogen aroma, redelijk hard en branderig in de afdronk. Uit de keuken een drieluik met een proeverij van de Anjou duif. Als eerste een toast met paté van de lever van de duif afgewerkt met zwarte bes en verse kruiden, erg lekker.

Op het bord de borst van de duif en een stukje stoof van de nek met ernaast blauwe bes, toefjes pastinaak, kleine meloeskes, jonge wortel en artisjok. Top cuisson en heerlijk garnituur, de wijn vond ik wel wat te heftig tegen de delicate smaken van het gerecht. Hierdoor kwam Jesse met een uitstekend alternatief, een rode Bourgogne van domaine Coquard voor bij het laatste gedeelte. Stukken krokante quesedillas met erop het haasje en hartje van de duif afgewerkt met trompet de la mort en een saus van sherry. (9.7)

De dessertwijn was een Coteaux de L’ Aubance van domaine de Montgilet, Mooi aroma met tonen van ananas, passievrucht met een vleugje honing. Eerst nog een pre dessert om de smaakpapillen te laten wennen. Ijs van hangop met komkommer en structuren van mango, aan tafel afgewerkt met een sausje op basis van komkommer. Erg lekker en zeker niet te zoet.

Het dessert zag er verzorgd uit en had een hele originele smakencombinatie. Centraal ijs van mandarijn met erop structuren van kervel knol, wortel, peterselie en eekhoorntjesbrood. Smaken die je niet in een dessert verwacht maar door het mandarijnenijs toch een mooie zoetzure toets kregen. Verrassend lekker en vooral heel origineel. De wijn werd zelfs nog wat zoeter door de groentesmaakjes van het dessert. (9.7)

Bediening was uitstekend verzorgd door een uitgebreide crew. Hierdoor wel veel verschillende gezichten aan tafel. De hoofdrol werd vervuld door de gezellige Jesse Dean. Erg leuk dat Jan Sobecki zelf regelmatig in het restaurant te zien was.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik ditmaal uitstekend.

Mooi om te beleven dat de keuken over de hele linie het niveau van Chapeau Bloemendaal haalde (Waar Jan als chef werkzaam was). Verfijnde gerechten met regelmatig originele smaken en smaken combinaties, grote klasse! Absolute aanrader voor de fijnproever, luxe eter en levensgenieter, bedankt!

Vanavond gegeten bij de Boschwachter. Vriendelijke bediening. Beiden een heerlijk voorgerecht, wild zwijn en geitenkaas. Smaakte prima en mooi gepresenteerd. Hoofdgerecht was de entrecote van de gril. Voortreffelijk stuk vlees met prima garnituur. Ook de roodbaars was heerlijk. Al bij al een heerlijk etentje in een prettige ambiance, zeker voor herhaling vatbaar!

Lekkerste friet van Heeze en omgeving.

19. Nederlands Heeze

Geen toeters en bellen, prima kwaliteit/prijs verhouding, gezellige ambiance en personeel niks mis mee.

Het eten en drinken is erg lekker, prima prijs-kwaliteit! De sfeer is wat minder te vinden, over het algemeen een beetje gespannen. De tent is aan de kleine kant maar erg fijn om te zitten! Dit is een aanrader als je een lekker frietje wilt eten.

21. Internationaal Heeze

Nu snap ik dat Tribeca in enkele maanden verheven is tot een 2 sterren status.
    Een niet te evenaren smaakbeleving meegemaakt.

“Chapeau” voor heel het team.

D van der Linden

Voor de koffietafel van mijn vrij plotseling overleden schoonmoeder zochten wij een geschikte gelegenheid. Bij hostalerie Vangaelen kreeg ik Dhr van Middelaar aan de telefoon. Hij wilde weten met hoeveel personen wij zouden komen. Er was een ruimte vrij, max 30 personen en om 17 uur moet u weg zijn. Condoleren deed hij niet en hij was erg onvriendelijk. Een dag later besloot ik terug te bellen en ik vroeg naar de eigenaar. Ik kreeg zijn vrouw aan de lijn en de man die ik had gesproken bleek haar man te zijn. Ik moest er begrip voor hebben dat het erg druk was en haar man daardoor anders had gereageerd. Deze vrouw was net als haar man puur zakelijk en kil. Helaas hebben deze uitbaters niet begrepen wat gastvrijheid betekent. Nooit meer naar dit restaurant na deze ervaring.

Komen hier iedere vrijdag al enkele jaren. Vriendelijke mensen en goed personeel. Eten is altijd goed nog nooit klachten gehad. Wij zullen er nog lang blijven komen.

24. Internationaal Heeze

Voor de 3e maal hier gegeten, deze keer met mijn vrouw. De laatste keer aan Claudia doorgegeven dat we geen wild eten e.d., niettemin werd er nu verteld dat er hert in het menu zat. Oké, kan gebeuren, Claudia was er nl. niet deze avond.
    Wat volgens mij niet kan gebeuren is dat onze hoofdgerechten bij het tafeltje naast ons werden gezet. Nadat deze gasten de gerechten kritisch hadden bekeken, kwamen ze er achter dat deze niet voor hen bestemd waren waarop ze werden opgepakt en voor onze neus werden gezet. Na protesten van mijn kant werd ons koffie van het huis voorgesteld. Mijn vrouw had geen zin in 'toestanden' aangezien ze moe was van een vliegreis. Helaas was de tarbot van mijn vrouw bremzout, zodat deze verder onaangeroerd bleef.
    P.s. De flater werd afgedaan met een glas rode wijn i.p.v. koffie.

25. Internationaal Heeze

Sonja feijen

We hebben heerlijk gegeten. Personeel was erg aardig en de ruime keuze aan gerechten. We gaan zeker nog een keer terug.

26. Internationaal Heeze

Wij zijn op donderdagavond zeer gastvrij ontvangen door Jan, Claudia en team. We waren met zijn 4e. Als eerste heerlijk geborreld bij de haard met drankje en allerlei amuse hapjes. Aan tafel een enthousiaste sommelier. Ook leuk dat Jan zelf tussendoor n gerecht kwam brengen; fijn dat je hem ook zelf enthousiast hoort vertellen over de gerechten en hem rechtstreeks een compliment kan geven.
    Claudia leidt het team ( met veel jonge, alle hetzelfde stijlvol gekleedde, jonge dames) met passie. Ze staan voor hun droom! Ook bij het afscheid even n persoonlijk woordje; eerlijk en oprecht!
    Het is ze gegund... Geniet van een heerlijke avond!

27. Chinees-Indisch Heeze

Vermeulen, Joke

Afgehaald eten. De nasi, de loempia en de haaienvinnensoep waren oké. De kippensoep en de Chieuw Jim Ha waren wel zó afschuwelijk zout, dat we het allebei door de wc hebben gespoeld. Een héél negatieve ervaring!

28. Internationaal Heeze

Menu petit artist goed, vooral het pastagerecht viel in de smaak.

29. Internationaal Heeze

We hebben gekozen voor de tafelgrill, het vlees dat erbij hoorde was erg goed. De bediening was erg vriendelijk. We hebben een erg gezellige avond gehad.

Zeer vriendelijk en behulpzaam