Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heeze verdeeld zijn.

1. Italiaans Heeze

M.van der Heijden

Gewoon top. 👍

2. Italiaans Heeze

Vriendelijke bediening en zoals altijd uitstekend eten

3. Italiaans Heeze

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ruime keuze op het menu. Fijne sfeer en kwalitatief goed eten.

4. Italiaans Heeze

Petra vEersel

Het was erg druk, maar ondanks dat, hebben we niet lang hoeven wachten tot er een drankje gebracht werd. De bediening liep de benen onder zich uit en het eten was voortreffelijk.

5. Italiaans Heeze

Lekker eten bediening heel vriendelijk het was top.

6. Italiaans Heeze

Maria Klamer

Het wat een feestje zo lekker

7. Bestellingen zijn stipt op tijd, huisgemaakte snacks heerlijk en de friet is krokant en droog;
    Prima optie voor zondag zo af en toe als je niet wil koken…😂👍

8. Italiaans Heeze

Piet Kuppens

Lekker gegeten op het terras met mooi weer en een vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

9. Collega's

Terrasje met 4 collega s voor een afscheid. We zitten naast de keuken dus frituurlucht.
    We bestelden een tot twee keer een drankje dat op was (gewoon reguliere frisdranken). Daarnaast een salade geitenkaas waarbij we niet mochten kiezen of het broodje bruin of wit was. Dat terwijl wit echt geen wens was vanwege dieet.
    Dit gebeurde allemaal bij dezelfde persoon dus dat was erg jammer!

5,9
  10. Internationaal Heeze

Verburg

Het eten was goed verzorgd, en smaakte prima.
    Komen zeker weer terug.

11. Italiaans Heeze

Harmsen

Eten heerlijk, bediening heel goed.

12. Italiaans Heeze

Chris

13. Italiaans Heeze

Altijd lekker eten.
    Eigenaar en personeel super vriendelijk.👍

14. Internationaal Heeze

Chris

15. Italiaans Heeze

Vriendelijke bediening en prima eten!

16. Italiaans Heeze

will kuijten

Met de kinderen en kleinkinderen gaan eten bij Sfinx.
    Kindvriendelijk en goede vriendelijke bediening. Lekker eten en een prima prijs. We zijn dik tevreden.
    Gaan zeker nog een keertje terug

17. Italiaans Heeze

Samir Iskander

18. Italiaans Heeze

Lekker gegeten
    Bediening aan de matige kant!!!
    Idee dat we minder op ons bord kregen en wel een duurdere prijs.

19. Internationaal Heeze

Iris Hazewindus

Heerlijk eten, leuke en vlotte bediening.
    Gezellige sfeer. Prijs kwaliteit is prima!

20. Italiaans Heeze

Marleen Verbeek

Prijs kwaliteit, zeer goed. Heel vriendelijk personeel

21. Italiaans Heeze

An van Erven

Jammer, wegens bezuiniging geen broodjes kruidenboter meer bij aanvang… verder lekkere gerechten.

22. Italiaans Heeze

Martijn Lustenhouwer

Heerlijk gegeten! Kregen alleen stokbrood bij het hoofdgerecht in plaats van vooraf. Komen zeker terug.

23. Italiaans Heeze

An van Erven

Lekker eten en heel vriendelijke en gezellige sfeer

24. Italiaans Heeze

Jan en Franca van den Hurk

Super gezellig en heel lekker gegeten

25. Italiaans Heeze

Boerenkamp

Heerlijk gegeten, fijne bediening en geen lange wachttijden.
    Vriendelijk personeel.

26. Italiaans Heeze

Broodje kruidenboter vooraf; jammie. Heerlijke pizza’ s, vlees en lekker gekruide frietjes. Vriendelijke bediening en de prijs viel mee.

27. Teleurstelling. Bij aankomst hebben wij de tafel een stukje verschoven om in het zonnetje te kunnen zitten. Toen de bediening naar buiten kwam vroeg ik of dit oké was, waarop ik een lomp antwoord kreeg en daarna werden we genegeerd. Hierdoor zijn wij maar weggegaan. Deze man is niet geschikt om in de horeca te werken! Wat een lompe hork, wij komen niet meer terug vanwege zijn gedrag. Jammer want het is een prima locatie.

28. Internationaal Heeze

Alles even lekker en vers. Goed heet opgediend. Wijn tegen een schappelijke prijs. Supergoede en vriendelijke bediening. Mensen ga daar eten, na een wandeling door het mooie Herbertusbos en over de Strabrechtseheide.

29. Internationaal Heeze

Met zus naar de nummer 2 van Nederland. We waren iets te vroeg dat was gelukkig geen probleem. We werden begeleid naar de lounge en streken neer op de comfortabele stoelen. Als aperitief de Tribeca coupe, een huisgemaakte limoncello van mango, sinaasappel, rode peper en munt, dat was niet mijn ding. Erbij een crispy tartelette met bereiding van paddenstoel, peterselie en geraspte eidooier. Die kwam niet helemaal tot zijn recht.
    Op een krokantje van romeinse sla een salade van appel en venkel. Erg lekker met mooie magie toets.
    Ons laatste hapje in de lounge was een krokant gebakken beignet waarop een salade van doperwt en munt. Goede textuur met lekkere frisse toets.

We werden begeleid naar een tafel aan het raam in het restaurant waar de signature amuse werd gepresenteerd op een hoge porseleinen voet. Een krokante cannelloni van bataat gevuld met eendenlever gekruid met five spices, erop toefjes crème van frangelico, dotjes citrus gel en chocolade parels, toppie.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door de nieuwe sommelier. Haus Klosterberg Riesling 2020 van Markus Molitor gemaakt in sappige frisse stijl met aangename mineraliteit. Op een prachtig bord een hele strakke presentatie. Tartaar van harder aangemaakt met pesto van lavas in een vinaigrette van groene appel, afgedekt met een dun krokant schijfje van rijst met poeder van algen. Verfijnde smaken met frisse toetsen die naadloos aansloten bij de heerlijke wijn. (8,5)

Uit Oostenrijk een Grauer Burgunder 2021 van Umathum, complex en indrukwekkend, wow. Ernaast een klassieke presentatie op een wit bord. Snoekbaarsfilet Parmentier (Fransman uit de 17e eeuw) krokant gebakken met bereidingen van aardappel, knolselderij en prei waarbij wat laos. Uitstekende cuisson en mooie volle smaken die door de wijn nog iets lekkerder werden. (8,75)

Over naar rood met een Viti Nuove Vino Nobile di Montepulciano 2018 van Poliziano, de eerste slok was krachtig en hard maar al snel kwamen de mooie zuren op de voorgrond. Ernaast een compacte presentatie. Een platte cilinder stoofvlees van de lamsnek waarop een salade van zeegroenten met stukjes scheermes en bouchot mosselen, aan tafel afgewerkt met de eigen saus. Krachtige smaken met zachte texturen, de ziltige toetsen van de mosselen zorgde voor twee hoogtepuntjes in smaakbeleving. De wijn vulde het gerecht aan met zijn heerlijke zuren. (8,5)

Voor bij het pièce een Sur Les Hauts Bourgueil 2019 van Aurélien Revillot, Cabernet Franc gemaakt in een redelijk krachtige stijl met tonen van rode bes, kers, vleugje boersheid en elegante afdronk. Ernaast de topper van de middag. Anjou duif, de borstfile en het hartje waarbij vers zwart en rood fruit en een artisjokhart gevuld met snijboon en krokantjes. Aan tafel afgewerkt met de eigen saus verrijkt met dragon, dille en koffie. Prima cuisson en luxe smaken met aangename kruiden toetsen. Het fruit optimaliseerde de koppeling naar de wijn, complimenten. (9,25)

Als dessertwijn de Jurançon Doux 2021 van Peyrette – Lasserre gemaakt in licht zoete verfijnde stijl met tonen van abrikoos en tropisch fruit. Ernaast een tweetraps gerecht. Op het bord een fruit salade in lichte siroop afgewerkt met munt, schaafsel van witte chocolade en kleine merengues. In het schaaltje sorbetijs van vlierbloesem op een crumble van gekarameliseerde witte chocolade. Het fruit was heerlijk gemarineerd, de chocolade was keurig gedoceerd en de merengeus gaven een subtiele bite. De wijn sloot keurig aan, prima. (9)

Als afsluiter een hele krachtige en behoorlijk zure espresso met madeleine en heerlijke bonbon. Ik paste voor de taartjes die als na service kwamen.

Bediening is een moeilijk punt ditmaal, ik ga niet in detail maar het liep van voldoende tot uitstekend.

Samengevat was deze beleving onder onze torenhoge verwachting. Dit was mijn 9e bezoek en eerlijk gezegd mijn minste ervaring. Dit had te maken met de matige start, bediening en het gebruik van minder luxe ingrediënten wat ik niet vind combineren met de sterk verhoogde prijzen. Gelukkig ook enkele goede punten, waarmee ik dan doel op de sterke wijnkeuzes en de getalenteerde jonge dames in de bediening. Bedankt.

30. Italiaans Heeze

Marga van den Boomen

We hebben er heerlijk gegeten, de sfeer was goed en fijn personeel. Het is een keurig nette zaak en mocht je het niet gelijk opkunnen, krijg je het mee naar huis als je dat wil. Een tevreden klant.