Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heeswijk Dinther verdeeld zijn.

Lieve en vriendelijke personeel waardoor het eten nog lekkerder smaakte. Ik kom zeker nog terug. Bedankt Amon.

Janneke Kemps

Fam wijdeven

Het was echt super lekker wij gaan nooit meer naar zeeland !

Het eten was uitstekend. Mooi afgewerkt.
    Er was geen bestek op tafel toen het broodmandje werd geserveerd, we moesten erom vragen. Kan gebeuren.
    Helaas, na het voorgerecht van carpatio moesten we meer dan 25 minuten wachten op het uiensoepje. Intussen werden we 4x vriendelijk gevraagd om te drinken terwijl de glazen nog halfvol waren. Nadat we na 4 keer gezegd hadden dat we niet wilden drinken maar op de soep wachtten kwam deze binnen 2 minuten.
    Ook daarna, op het hoofdgerecht moesten we nog 45 minuten wachten. We kwamen om 18.00 binnen en er zaten slechts 2 personen. De andere 2 die tegelijk met ons kwamen waren intussen al een uur weg.
    Een andere groep van 10 personen die binnenkwamen toen wij de soep al ophadden kregen gelijk met ons het hoofdgerecht.
    Intussen kwam een van de diensters om de 5 minuten vragen of we nog wilden drinken. Het was irritant. We vonden 2,5 uur een lange sessie met 2 personen.
    Het kwam ons voor alsof een goedkopere SocialDeal met veel drinken goedgemaakt moest worden terwijl deze kennismaking klanten moet laten terugkomen.
    Advies: doe er dan niet aan mee, dan is het voor de nieuwe klant ook geen teleurstelling.
    Of laat de diensters vaste tafels bedienen dan komt men niet elke 10 minuten met 4 personen vragen om bij te vullen.
    Maar... het eten was uitstekend, complimenten voor de kok.

Gezellig tentje.
    Schenken ook Abdijbieren van de Abdij Berne, wat ook uit de buurt komt, wat het zeker speciaal maakt bij het eten.
    vooraf van het huis chips.
    bij het gangen menu kon je aangeven wat je niet lekker vind en dan houden ze daar rekening mee.
    Zo werd dit ook gevraagd bij het nagerecht, erg goed.
    De bediening was goed, ze liepen echt rond en keken ook rond en vroegen of alles naar wens was.
    Of dat ik een nieuw glas wilde hebben.
    Je kreeg echt voldoende eten en het was ook echt lekker, Heerlijke Tonijn Sushimi vooraf, een lekker soepje, Asperges met Kabeljouwfilet en ook een heerlijk nagerecht.
    Ook kregen we tussendoor nog een cocktail van het huis.
    We hebben lekker bijna 3 uurtjes gezellig zitten tafelen. Ook was de temperatuur in het restaurant lekker, niet te koud in ieder geval want ook dat maak je nog al eens mee.
    We gingen met een vol en voldaan goed gevoel naar huis en zouden zeker nog eens terugkomen en dit aan andere mensen aanraden. We gaan regelmatig uiteten en vaak laat de bediening nog al eens te wensen over, maar onze ervaring is dat dit restaurant negen, wel een 9 is!
    We aten ditmaal van een Social Deal dus aten al erg goedkoop. Maar vond dat er echt goede dingen inzaten, ooit krijg je bij social Deal wat beperktere dingen en minder luxe dingen maar ik vond dat je echt voldoende kreeg.
    Groentes misten wij wel die vroegen we daarom gewoon bij, we zijn op de hoogte van het feit dat veel restaurants geen standaard groentes en sla meer serveren ivm verspilling.
    In principe zou het als tip kunnen worden gevraagd, of iemand groente of sla erbij wil.
    Wij hadden asperges in het hoofdgerecht dus vandaar was het niet vanzelfsprekend dat mensen dan ook nog groentes willen.

familie de Laat

Ons 45 jarig huwelijksfeest gevierd bij de koekenbakkers met familie en vrienden. Het was perfect verzorgd inclusief buffet en hapjes. Fijne zaal en vlotte bediening. Hebben een geweldige dag gehad! Dank je wel Koekenbakkers!

Heerlijke pannenkoeken gegeten en mijn dochter vond de speelzolder geweldig!

Prettig restaurant waar we graag komen. Een uitgebreide menukaart, heerlijke pannenkoeken en vriendelijke bediening. Er is een mooi speelparadijs, waar de kinderen fijn kunnen spelen!

Wat een tent.. elke woensdag hetzelfde. Aan de telefoon zeggen: uw bestelling is over een kwartiertje / half uurtje klaar. Ik kom standaard al 5-10 minuten later omdat je weet dat het langer duurt. De laatste paar keren zit je 45-60 minuten na je bestelling klaar zou moeten zijn nog te wachten op een pizza.

Het zou schelen als ze eens reëele tijden door zouden geven om pizza's op te komen halen.

Prijzen zijn relatief hoog vergeleken met Amons in de buurt. Alleen op woensdag 5 Euro voor een pizza.
    Maar elke woensdag is het overdreven druk en de aangegeven wachttijden via de telefoon kloppen al letterlijk 10 keer op rij niet. Staat vaak een halfuur/drie kwartier extra te wachten. Als je hier wilt eten moet het in het weekend/s'nachts zijn.

Zeer slecht. Ik heb meer als een uur zitten wachten op mijn bestelling. Andere klanten die na mij kwamen werden eerder geholpen. Mijn indruk was dat de eigenaar die mensen kende. Toen ik er een opmerking over maakte kreeg ik nog een onvriendelijke reactie op terug. Daardoor smaakt de pizza ook niet meer. Dus mij zien ze daar niet meer terug.

Hartstikke leuk een avond, met de hele familie pannenkoeken eten.
    Nette en vriendelijke bediening.
    Hele lekkere pannenkoeken.
    Wat wil je nog meer op z'n familieavond.

We hebben gisterenavond ontzetten lekker gegeten bij Restaurant Negen.
    Allereest kregen we een schaaltje met eigengemaakte chipjes.
    De tomatensoep en de sushi waren heerlijk.
    Ook de carpaccio en de malse zwijnshaas waren ontzettend lekker.
    We hebben ook een lekker huisgemaakt drankje tussendoor gekregen.
    Het personeel was erg vriendelijk en hebben echt aandacht voor je.
    Dus bij deze: compliment voor de kok en het personeel.

Eten smaakt heerlijk. en gezellige sfeer.

Fam Aalbers

Het was weer gezellig om met kinderen en kleinkinderen ons zoveel jarige huwelijk te vieren. Iedereen ging met een voldaan gevoel naar huis. Voor herhaling vatbaar.

Ruby

Na een leuk dagje uit met mijn neefje zijn wij beland in dit pannenkoekenhuis.Wat een leuke zaak met vriendelijke bediening. Na het eten van onze heerlijke pannenkoeken mocht mijn neefje een cadeautje uitzoeken in het speelgoedwinkeltje, super blij was hij met zijn Pijl en Boog.
    Ook kon hij zich heerlijk uitleven in de binnenspeeltuin, een uitkomst met deze Hollandse zomer!
    Een fijne afsluiting na een hele gezellige dag, zeker de moeite om nog eens terug te komen!

Nog nooit z'n droge pannenkoek gehad, zowel mijn zoons als mijn pannenkoek waren allebei droog en aangebakken. Daarbij komt dat ik rozijnen vroeg in plaats van kersen, wat denk je, 4 euro extra. Rozijnen zijn goedkoper dan kersen. Ik voelde me echt opgelicht. We hebben geen fijne avond gehad. Het was ronduit slecht, kom hier ook nooit meer.

1,3

Zoals altijd (zeker tien keer) was het weer heerlijk. We komen er vaak met ons gezin (3 kinderen) welke ook zeer graag bij restaurant Negen komen.
    Vast van overtuigd dat er nog vele bezoeken zullen volgen.

Voor 12 personen een buffetje besteld voor € 13,95 pp. Voorstel eigenaar om het niet apart klaar te zetten maar op de tafel te zetten. Daarvoor kwamen er 2 warmhoudplaatjes op tafel wat me al geen goed gevoel gaf. Wat werd er vervolgens geserveerd: 2 potjes varkenshaas in roomsaus, 2 potjes kip in satésaus, 2 schaaltjes rauwkost, 2 mandjes brood met boter, frites en gebakken aardappeltjes, mayonaise. En dat was het dan voor 12 (!!!) personen. Ik begrijp nou waarom de eigenaar het op tafel wilde zetten! Alleen voor de frites/aardappelen werd gevraagd of er nog bijgebracht moest worden. Wij waren afgegaan op de ervaringen van anderen maar als je voor de afgesproken prijs niet voldoende kunt of wilt serveren moet je dat van tevoren duidelijk maken. Wij voelen ons in ieder geval zwaar bekocht en zullen deze gelegenheid dan ook nooit meer bezoeken en zeker niet aanbevelen bij anderen.

18 maart gegeten bij Negen. Verschillende keuzes gemaakt aan tafel. Twee keer viergangen en een keer driegangen verrassing en een à la carte.
    Eten was uitstekend, bediening was goed en leuk. De geadviseerde wijn was een perfecte keuze bij het diner. Leuke ambiance, geen opsmuk, gewoon Brabants gezellig. Was helaas niet vol, jammer voor degenen die niet geweest zijn.

22. Chinees-Indisch Heeswijk Dinther

M

Erg lekker gegeten! En een hele leuke eigenares, hier komen wij zeker terug!

Heijden

Dank voor jullie goede zorgen!! Het was voor ons met kleinkinderen een gezellig uitje. Jullie waren even de babysits voor de kids, eten, wat ze alle 4 heerlijk vinden!!! + jullie speelzolder helemaal top! Ga zo door👍🏻

Rien Vorstenbosch

Op 13 februari met 4 personen wezen eten, echt top. Zeer vriendelijk en correct handelend personeel, zelfs toen het even mis dreigde te gaan met het hoofdgerecht werd er zeer adequaat door de bediening gereageerd, echt top!!!
    Wij hadden een 4 gangen diner wat voortreffelijk smaakte, compliment voor de kok. Echt aan te bevelen!!

Op 9 januari 2016 zijn wij met de hele familie (8 personen) wezen eten bij restaurant Negen in Heeswijk Dinther. Het personeel was heel vriendelijk en had verstand van wat ze aanboden. Het eten was erg lekker. We hebben een super leuke avond gehad! Bedankt.

Toevallig hier terecht gekomen via de website. Hartelijke ontvangst en royale tafel. Een bijzonder aperitief werd aangeboden met lekkere knabbeltjes en een zeer origineel menu op rijm, het zogenaamde pakjes menu. 4 gangen gegeten die allemaal even overheerlijk waren en erg leuk op het bord gepresenteerd werden. De bediening bleef attent en er werd een prettig tempo aangehouden. We waren alle drie zeer aangenaam verast! Dit wordt een restaurant waar we zeker vaker naar terug gaan. Ook de gehanteerde prijzen waren prima prijs kwaliteit verhouding. Geen wonder dat de zaak helemaal vol zat. Een aanrader!!

Goed eten, voor een zeer goede prijs in een leuk concept.

28. Chinees-Indisch Heeswijk Dinther

Kleine dure porties met weinig smaak. Veel vet in de babi pangang en Indisch rundvlees niet eetbaar door het vet. Een van de slechtste Chinezen waar ik gegeten heb.

Heerlijk gegeten in het kleine restaurant. De bediening was vriendelijk en netjes. Ook wij kozen het Kan nie kiezen menu. Je krijgt veel voor weinig geld (€ 21,50). En het belangrijkste: het smaakte erg goed! Zeer zeker een aanrader.

Wij zijn hier gisteren op aanraden van iemand gaan eten, voor de schnitzels. Echter is dit alleen in het weekend met van alles er bij. Ik kreeg nu gewoon een schnitzel uit de frituur!! Met wat friet en champignonsaus die smaakte naar champignon soep uit blik. En een mini bakje rauwkost voor € 12,00, echt veel te duur.

Ik voelde me echt bedonderd. Ik had beter gewoon een frietje en een snack kunnen nemen, dat was ongeveer hetzelfde geweest.