Direct naast het restaurant is een openbare parkeerplaats met ruim voldoende plaatsen.

Bushalte op 5-10 minuten loopafstand

Bij Wolters eet je heerlijk voor een eerlijke prijs. Onze chef kookt met verse producten uit de streek, gecombineerd met topproducten uit de internationale keuken. Onze gasten komen hier om in een ongedwongen sfeer te genieten van elkaar, hun familie, hun vrienden, hun relaties én van mooi eten & drinken. Het restaurant is stoer met een vleugje chic, maar ook intiem en joviaal. Of dat Brabants, bourgondisch of typisch Wolters is?
Kom binnen, geniet, proef en oordeel zelf.

5. Betalen Master Card Visa pin

1410819386 63
1419771886 70
1527201887 76

1. Op zich een heel behoorlijk restaurant. Wel eentje die het overduidelijk zwaar heeft. Heb het restaurant vaak bezocht, op verschillende dagen van de week. Het is er te vaak rustig. Naar mijn overtuiging komt dat vanwege de vele personeelswisselingen; hoe vaak je er ook komt, geen mens herkent je. Het voelt dus ook nooit als thuiskomen. En dat is wel nodig in een dorp, waarbij je aangewezen bent op de terugkomende bezoeker. Ben daarom bang dat het niet gaat goedkomen met dit restaurant, terwijl de potentie er wel in zit/zat.

2. Rita v Valkenburg

Samen met een stel vrienden gezellig gegeten bij Wolters. Het was in een woord geweldig! Voortreffelijke gerechten op de juiste temperatuur en heerlijk op smaak. Eerlijke open keuken met vriendelijk personeel! Floris de chef was genegen n praatje te maken en vragen uiterst vriendelijk te beantwoorden. Bedienend personeel allert, gastvrij en ook erg vriendelijk. Een heerlijke avond gehad dus. Een absolute aanrader. Ga erheen en ontdek!

3. Als zusje van Allerlei in den Bosch waren de verwachtingen best wel hoog gespannen. Het draaide uit op een complete teleurstelling. Gerechten niet gaar, kommetje met sla was werkelijk compleet verlept. Biefstuk teruggegeven daar deze niet goed was. Soepjes vooraf… een aanfluiting. Eten werd niet gelijkertijd gebracht zodat ene persoon al half klaar was voordat de andere geserveerd kreeg.
    Rommelig, veel excuses maar geen geste om e.e.a. te compenseren, Er jammer, geen tweede keer meer.

4. Paul van Loosbroek

Erg goed en super fijn dat ze alternatieven bieden voor bereidingswijze en sausjes bij lactose-intolerantie! Komen zeker terug!

5. Super lekker gegeten! Heel vriendelijk personeel met top service!

6. Martin van de Ven

De sfeer en bediening was prima

7. Helma van Uden

Zeer goede service en heerlijk gegeten allemaal.

8. Frans van de Ven

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Er is kennelijk nieuwe bediening; nog niet helemaal goed ingewerkt. Verder geen problemen gehad.

9. G&TvanDinther

Heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant.

10. Het was weer helemaal top!! Prachtige aspergegerechten en die waren erg smaakvol. We hadden varianten met vis / schaaldieren (tonijn en langoustine) en vlees (beef tataki en lamsrack). Heeeeeerlijk met bijpassende wijnen. Een heerlijke avond gehad. We gaan snel weer eens terug. Bedankt!!!

11. Erno & Liane

Eerst lekker buiten gezeten om van het weer te genieten, later zijn we naar binnen gegaan om te eten. Gezellige ambiance, zeer vriendelijk personeel lekker eten. Ons hoor je niet klagen!

12. F Hoogstede

Prijs-Kwaliteit dik in orde, vriendelijk personeel . Geweldige avond gehad.

13. Enorm lekker gegeten! We kozen een proeverij van voorgerechten, toen bleek dat er vooral vis bij geserveerd werd en een van ons daar niet zo van hield. Kregen we direct een bord carpaccio en vitello geserveerd.
    Dat noem ik nog eens service! Hoofdgerecht was ook super! Aardig personeel... Voor herhaling vatbaar, dank je wel.

14. Linda van den Bogaart

De prijs en de kwaliteit ligt erg ver uit elkaar. Wijn te lauw, carpaccio plakte aan de bord i.v.m. warmte, veel te warm binnen, bavette vol spiertjes, moet lekker mals zijn, gewoon gebakken champignons i.p.v. saus, staat op de kaart. Punt zakje friet en een klein schaaltje salade voor 4 personen bij het hoofdgerecht. Schandalig. Veel te dure gerechten voor de kwaliteit die je krijgt. Dit restaurant bevelen we niemand aan.

15. Twee weken geleden tafeltje -liefst bij het raam - voor drie personen besteld. Maar gisteravond bleek dat een tafeltje voor twee te zijn, waar een derde stoel bij aangeschoven was. Zo is er heel erg weinig plek voor drie personen. Maar wij kwamen niet om even snel een snack te eten.
    Dit probleem kon alleen opgelost worden door een tafel TOT half acht te accepteren.

Dan maar ergens anders gegeten. Jammer, want bij een eerdere gelegenheid hadden we wel met drie personen een tafel (van vier) bij het raam.

16. Fam Gloudemans

Kerstdiner bij Wolters dit jaar. De bediening was niet goed voorbereid, vragen over het menu moesten nagevraagd worden. Eten was goed, op het grand dessert na, dat het woord grand niet waard was. Zelden zo'n klein nagerecht gezien! Toppunt was de uitspraak van de serveerster op ons ontkennende antwoord of we nog iets wilde drinken: dan niet!

Voorlopig ook voor ons, Wolters niet!

17. Het is lang geleden dat wij zo miserabel hebben gegeten!! Garnalen slecht met kunstmatig sausje, wildsoep koud. Hertenbiefstuk weer koud, smaak van niks, sausje van niks. Abdijkaasje koud teruggestuurd, toen was schaaltje warm en kaasje nog steeds koud! Zelfs mijn thee was koud!

Kortom te koud om nogmaals te bezoeken en dat voor 55 euro pp! Nooit meer Wolters

18. J. Verweij

Afgelopen zaterdagavond bij jullie gegeten. Wij kozen voor de wildkaart. Het voorgerecht rillettes van wild zwijn bleek erg summier: veel croutons en weinig vlees. de hazenpeper (leuk opgediend) was erg zout. De frites waren erg hard, deze zijn omgeruild.
    Daarnaast was het vreselijk rumoerig en er werd zeer druk gecommuniceerd. Als duo konden wij ons moeilijk verstaanbaar maken. Jammer van deze ervaring.

19. Wat een waardeloze bediening, onbeschoft en totaal niet vriendelijk. Nooit meer Wolters.

20. Wij hebben zondag 20 september via de actie van de AH gegeten. Het was uitstekend, zowel het eten als de bediening was top. Wij komen zeker terug!!!

21. Mijn man en ik hebben 22 augustus jl. hier met de AH restaurantactie gegeten. Misschien lag het daaraan maar het was compleet waardeloos!! Eten was matig en service uitermate slecht!! Wij drinken graag een glas wijn. Mijn opmerking dat ik pas op basis van het menu een drankje / wijntje bestel werd door de serveerster met opgetrokken wenkbrauwen ontvangen. Ik probeerde nog toe te lichten dat mijn voorkeur is om liever witte wijn te drinken bij visgerecht en rode wijn bij vleesgerecht veranderde niets aan haar houding. Duurde lang voordat het drankje van mijn man geserveerd werd. Ons werd niet gevraagd of wij een mandje brood zouden willen (zat niet in de prijs en blijkbaar dacht men: als je met een bon van AH restaurantactie komt heb je niets te verteren dus dan bieden we het je ook maar niet aan). Vervolgens bestellen wij op basis van het aangeboden menu een fles wijn van 30 euro en toen, ja toen veranderde alles...

Wij gaan gemiddeld 6 a 7 keer per maand uiteten (weliswaar zonder korting) maar zullen ons niet 1 keer vergissen om hier nog een keer terug te gaan. Wij zijn vorig jaar 1x bij een ander restaurant gaan eten met de AH restaurantactie en zijn daar nog zeker 4x gaan dineren zonder kortingsbon. Daar maakte het blijkbaar niets uit dat je met een kortingsbon komt, want daar denkt men: wie weet komen deze gasten nog eens terug. Maar bij Restaurant Wolters hebben ze het echt niet begrepen. Gemiste kans...

22. Y.walraven

Een erg mooi restaurant met een gezellige sfeer. We hebben heerlijk gegeten, de kwaliteit van de gerechten was erg goed, de gerechten zagen er mooi uit en de bediening was erg vriendelijk en spontaan. Kortom wij komen zeker nog eens terug.

23. Michael

Wat fantastisch. Een persoonlijke ontvangst inclusief felicitaties vanwege verjaardag. Heerlijk eten, waanzinnige bediening en een kado van het huis. Hier moet je zijn.

24. We hebben heerlijk gegeten, was erg lekker! We komen graag terug!

25. Heerlijk genoten! Echt lekker, het proefje vooraf: pizza rauwe tonijn. De smaken daarvan pasten verrassend goed bij elkaar (beter dan bij de titel!)

26. Heerlijk gegeten en goede adviezen gekregen over de wijn. Vlotte bediening en goede sfeer.

27. Leon Belle van

We hebben er met een groep gegeten. Een zakelijk diner. De bediening was zeer goed en wist goed in te spelen op de vragen van de groep. Goede sfeer en flexibel. Het eten was voortreffelijk. De kaart is compleet en mooi gevarieerd.

28. van den boom

We hebben hier heerlijk gegeten. Vlotte bediening en een gezellige sfeer!

29. Kaat verschuur

We hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad.

31. GMJ Hekerman

Erg sfeervol, lekker gegeten, verwonderde ons dat de 2 koks nog zo jong waren! Super vriendelijk personeel. Een "opbouwende" opmerking: Slechte akoestiek! Is vermoeiend.

32. Do 7 punten

Fantastische avond, heerlijk gegeten. Alles wordt vers bereid en leuk om in de open keuken te kijken. De bediening was erg aardig en behulpzaam en kon ons een goed wijnadvies geven. Pata Negra voortreffelijk! Kortom: hier komen we snel weer terug!

33. M. Zomer

Heerlijke sfeer al was het door de drukte behoorlijk rumoerig.

34. 5 gangen menu op. Veel verschillende smaken en vlees en vis. Super lekker.

35. Zaterdag 10 januari at ik met mijn broer bij Wolters. Ik was al eens bij de Keuken geweest. De inrichting is minder chique maar wel gezellig. Het is een mooi ruim restaurant, met een leuke open keuken. De bediening is vriendelijk maar af en toe wat onhandig. De diverse vergissingen werden wel soepel opgelost (als je details wilt weten kun je mailen). Het eten was lekker, de carpaccio wel wat groot/veel en veel saus. De tong en het kippetje waren prima, de toetjes (dame blanche en tarte tatin) ook. Het allerlekkerst vond ik de pata negra als voor-voorafje. Prijs was in orde, past goed bij de kwaliteit.

36. Ben toch meerdere keren geweest afgelopen jaar, na een lange tijd niet geweest te zijn, merk ik dat de bediening en service nog steeds ver onder de maat zijn. Het eten was meestal wel redelijk constant maar het voorgerecht van wild was erg onder de maat. Nee na lange tijd niet geweest te zijn te weinig veranderd. Er moet meer sfeer komen, het is te gespannen, teveel op presteren gefocust. Als gast betaal je toch ongeveer 45 euro per persoon, dan verwacht je ook kwaliteit en sfeer, dat missen ze nog steeds.

37. Giel van den Akker

We vonden het fijn dat we naar een knusser hoekje konden. De bediening vonden we aanzienlijk minder dan de gerechten en de drankjes. We hadden het gevoel dat we niet goed genoeg "in de gaten werden gehouden".

38. Heerlijk gegeten. Sjieke en intieme sfeer. Leuk personeel. De oesters en Spaanse ham zijn echt aan te raden. Wat ik helaas wel even wil melden: de ganzenlever is niet op diervriendelijke wijze verkregen. Hierover zijn ze echter wel eerlijk als je er naar vraagt.

39. Ardy van de Louw

We hadden vrienden uitgenodigd die niet uit onze regio komen. Wij zijn bekend met Wolters, zij waren aangenaam verrast door de mooie ambiance, prettige sfeer, leuke bediening en het lekkere eten. Voor herhaling vatbaar!

40. Super gegeten! Prima kwaliteit en normale prijzen. Echt top!

41. Positief verrast. Leuke sfeer. Goede gerechten. En fijne bediening. In de bediening zat wel verschil. Ervaring? Leerling? Onzekerheid. We kregen in ieder geval prima service en een mooi menu.

42. Was met vrienden uit eten, wat een fantastisch restaurant, heerlijk gegeten.
    De bediening was vriendelijk erg attent en de ambiance is zeer sfeervol.
    Kan het erg aanbevelen.

43. Wat een verschrikkelijke avond hebben wij gehad vorige maand. Mijn vriend heeft een allergie en toen ik de bediening daar naar vroeg, kende ze het niet (oké, dat kan) maar toen ik vroeg om de leidinggevende om het uit te leggen, kon ik deze niet spreken omdat hij 'druk bezig was'. Beetje gek op een rustige avond.

Wij hebben uiteindelijk het gerecht gekozen wat we normaal in andere restaurants altijd pakken, omdat we verwachtten dat er dan geen allergische reactie zou optreden (dit is gelukkig ook niet gebeurd). Wij hebben ruim 1 uur gewacht op ons voorgerecht. Na 3 kwartier wachten hebben we gevraagd wanneer het klaar zou zijn en toen verontschuldigde het meisje van de bediening zich, ze was het vergeten in te voeren in de computer.

Het voorgerecht, de tomatensoep, smaakte voor geen meter, er zat totaal geen smaak aan. Nadat wij dit hebben gezegd was het enige wat ze zei; "Oh jammer,.." ze haalde onze borden op en kwam ook niet terug.

Na weer ruim een halfuur wachten kwam ons hoofdgerecht, allebei een steak, wederom een totaal andere smaak als het hoort te zijn en ook nog half koud. Dit hebben we weer aangegeven en nog eens gevraagd naar de leidinggevende, maar deze kon ons nog steeds niet te woord staan. Wij hebben toch maar alles opgegeten, zonde van het geld anders.

Na het hoofdgerecht hebben wij afgerekend en zijn we gegaan. Wat een schande is dit restaurant zeg. Wat een leuk 1jarig jubileum van onze trouwdag zou moeten zijn.

Een paar maanden geleden heb ik hier gegeten met een vriendin, toen was wel alles prima. Lekker gegeten, vrolijke en leuke bediening. Weet niet wat er in die 2 maanden is veranderd, maar dat is erg jammer van zo'n geweldig mooie zaak.

Misschien hebben wij net de verkeerde dag uitgekozen dat er allemaal nieuwe mensen aan het werk waren, dat kan het zijn geweest. Maar wij waren erg teleurgesteld.

44. Bediening probeert problemen wel op te lossen met mooie praatjes, maar daar hebben we niets aan. Na vragen of we de leidinggevende mogen spreken, zegt ze dat deze druk bezig is. Restaurant is mooi aangekleed, maar echte sfeer is er niet.

45. Brigitte

Heerlijk gegeten bij Wolters. Sfeervolle ambiance, vriendelijk personeel en prima gerechten. We komen hier zeker terug!

46. Voor de 4e keer heerlijk gegeten, sfeer gezellig en service goed. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Komen hier nog zeker terug in dit mooie pand.

47. Slechte bediening. Eten was niet super, wat bij een stuk vlees van 60,00 euro toch zeker wel moet zijn.

48. Het eten was honderd procent, we hebben nog nooit zulke lekkere spareribs gegeten en ook die je met mes en vork van de plank kon eten, super.

49. Kan nog veel verbeteren! Eten goed, maar heel duur voor kleine portie's (vooral voor en na). Sfeer is oké. Service is matig, bediening is erg jong en ontwetend, hierdoor komt het onprofessioneel over. Gastheer doet zijn best, maar dit is niet genoeg. Hij lost problemen niet op. Restaurant straalt gezelligheid uit, van buiten. Binnen is het echter wel anders. Gasten praten luid, muziek staat hard, tafels staan (te) dicht op elkaar, je hebt dus totaal geen privacy.

50. Gerechten zonder gefriemel, leuke bediening en een prettige sfeer. Dit hebben we in Oss niet. Prijs/kwaliteits verhouding is écht geweldig.

51. Sofie!

52. thea kanning