Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heesch verdeeld zijn.

1. Frans van de Ven

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Er is kennelijk nieuwe bediening; nog niet helemaal goed ingewerkt. Verder geen problemen gehad.

2. G&TvanDinther

Heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant.

3. Nederlands Heesch

Jacqueline de Graauw

Sfeervol, vriendelijk, lekker!!
    Komen zeker vaker terug.
    Goed dat we gereserveerd hadden, want het was heel druk, waar we overigens geen last van hebben gehad.

4. Nederlands Heesch

M v Someren

Perfecte afsluiter van ons weekend Landal Vennebos. Op de terug reis lekker gegeten bij Bomenpark. Wat jammer dat jullie restaurant niet in de buurt van het Plaatsje Dieren ligt anders waren we vaste klant geworden. Als we nog een keer langs Heesch komen stoppen wij bij het Bomenpark. Tot dan..?

5. Het was weer helemaal top!! Prachtige aspergegerechten en die waren erg smaakvol. We hadden varianten met vis / schaaldieren (tonijn en langoustine) en vlees (beef tataki en lamsrack). Heeeeeerlijk met bijpassende wijnen. Een heerlijke avond gehad. We gaan snel weer eens terug. Bedankt!!!

6. Nederlands Heesch

Ontzettend lekker! Keus is niet groot, maar alles smaakt voortreffelijk!

7. Nederlands Heesch

Adrian Stekhuizen

Zondagmiddag 9 april voor 3 personen gereserveerd bij rest. De Waard in Heesch; we vonden het restaurant op n plek waar we het niet hadden verwacht: min of meer in een woonwijk. Tijdens het aperitief kwam de smaakvolle amuse, coppa-ha. Jammer dat het heerlijke brood met tapenade en kruidenboter, op goede temp., tegelijk kwam met de aspergesoep. Soep voortreffelijk. Het hoofdgerecht " Asperges klassiek " was ook top, perfect bijtgare asperges met kriel mooie boterjus en de ham bijpassend. Dè aspergewijn van 2017, door het BAG gekozen, was n mooie begeleider! Het dessert maakte het door ons gekozen Aspergemenu af!
    Perfecte prijs/ kwaliteitverhouding!
    Basis gelegd voor nieuwe vaste gasten.

8. Erno & Liane

Eerst lekker buiten gezeten om van het weer te genieten, later zijn we naar binnen gegaan om te eten. Gezellige ambiance, zeer vriendelijk personeel lekker eten. Ons hoor je niet klagen!

9. F Hoogstede

Prijs-Kwaliteit dik in orde, vriendelijk personeel . Geweldige avond gehad.

10. Nederlands Heesch

Zoals altijd, geweldig!!!! Zeker 'n dikke 10 voor eten, gastvrijheid en personeel!!! Aanrader voor iedereen. Zeker met mooi weer, genieten op het terras (wel reserveren). Wij blijven komen en genieten, zeker van de zomer.

11. Nederlands Heesch

Prijs kwaliteit een dikke vette 10+! Genoten van het 5-gangen menu wegens het 5-jarig bestaan, verrassend en ruim voldoende. Mooie zaak en vlotte bediening met veel kennis en enthousiasme. Wij komen zeker terug!

12. Nederlands Heesch

Zeer slecht geholpen door personeel, te belachelijk voor woorden!! Nooit meer heen!!!

13. Enorm lekker gegeten! We kozen een proeverij van voorgerechten, toen bleek dat er vooral vis bij geserveerd werd en een van ons daar niet zo van hield. Kregen we direct een bord carpaccio en vitello geserveerd.
    Dat noem ik nog eens service! Hoofdgerecht was ook super! Aardig personeel... Voor herhaling vatbaar, dank je wel.

14. VAN DEURSEN

Een erg goed restaurant. Tapas gegeten, dit is een aanrader, de gerechten zijn voldoende, zien er goed uit en het personeel is zeer vriendelijk. We zijn hier al regelmatig geweest, nemen iedere keer andere mensen mee, ze vinden het erg lekker en voor herhaling vatbaar.

15. P. van den Akker

Bij de bestelling extra gevraagd het vlees goed gaar te bakken.
    Had aangegeven dat ik beslist geen ondoorbakken ruw vlees wil eten.
    Heb het tot 3x terug moeten sturen omdat het niet goed doorbakken is.
    Heb het uiteindelijk toch maar (nog niet goed doorbakken) opgegeten.
    Vond het verschrikkelijk.
    Jammer dat er niet goed geluisterd wordt naar de klant terwijl er toch een aardige prijs voor gevraagd wordt.

Ik durf dit restaurant niet aan te bevelen voor mensen die gewoon goed doorbakken vlees willen bestellen, dat krijg je zelfs na 3x terugsturen niet.

2,2
  16. Pizza's besteld
    1 Turkse pizza : was een hele natte slappe pizza er zat veel paprika op en 1 in stukken gesneden gehaktbal. Deze was echt niet te eten!

1 anjovis pizza: deze lag vol met kappertje en hier en daar anjovis deze was ook zo slap en heeel erg zout !

Nee ik bestel hier nooit meer

17. Mijn zoon is in deze buurt komen wonen en ik heb nu een paar maal, weliswaar hetzelfde (super smulrol met satesaus), hier gehaald. Op de bediening was niets aan te merken (was wel niet druk toen ik er was). Maar het bestelde was gewoon goed bereid, lekker! En een mooie portie voor die prijs. Ik zal nog eens iets anders uit proberen. Maar kom zeker vaker terug als het zo blijft. En dat is het beste compliment zou ik zeggen. Als het niet naar mijn zin is ben ik heel makkelijk. Maak er niet veel ophef over. Maar zien me gewoon niet terug. Toch!!

18. Nederlands Heesch

Met 7 personen genoten van de Waardse draaitafel! Echt een aanrader. Sinds jaren niet zo lekker gegeten, vonden wij allemaal. Voor herhaling vatbaar.

19. Nederlands Heesch

Kirsten de Jonge

Wij hadden een rondje gedaan in het bomenpark met onze hond en wouden achteraf wat drinken. Op het bordje stond 'HONDEN ZIJN AANGELIJND TOEGESTAAN OP HET TERRAS EN IN DE SERRE'. Dus wij lopen naar binnen en krijgen te horen dat onze hond droog moet zijn om in de serre te kunnen. Uiteindelijk op alle bordjes gekeken en op maar 1 van de 4 bordjes staat dat aangegeven, en nog niet eens duidelijk. Ook vind ik jammer dat de honden die wel NAT en VIES de serre in mochten een bak met water kregen en wij op het terras niet. De warme chocolademelk was wel te drinken, maar helaas zullen wij hier niet meer terug komen met onze hond.

5,7
  20. Nederlands Heesch

Denise Bevers

Hierbij wil ik even terugkomen op mijn review van 8 dagen geleden. N.a.v. dit review heeft het restaurant direct contact met mij gezocht en hun excuses aangeboden. Ook hebben ze een hele nette oplossing geboden. Wij gaan voor de herkansing, want dat is dan wel zo netjes.
    Door hen zeer goed gereageerd en eerlijk, complimenten wat dat betreft.

21. Nederlands Heesch

Denise Bevers

Na veel positieve berichten hier afgelopen zondag gegeten. Wat een tegenvaller qua eten. De pasta aglio e olio met gamba's smaakte naar vermicelli met heel veel peterselie (die ik nog nooit in deze pasta ergens heb gezien) en er was geen pepertje te bekennen. Ook de tournedos van dochter en de kalfsoester van partner waren matig, zeker gezien de prijs. Ook de wijn is hoog geprijsd. Prijs/kwaliteit is dus niet ok wat ons betreft. Ligging, bediening en service waren prima.

22. Nederlands Heesch

G. vd Bergh

Perfecte bediening, goed eten, heerlijk. Zeker een aanrader om hier weer te eten.

23. Nederlands Heesch

Komen al jaren bij het Bomenpark, altijd naar tevredenheid!! Top bediening, lekker eten, drinken, prettig vertoeven. Jammer dat het afgelopen zondag qua eten tegenviel maar dit werd door de bediening prima opgelost. Bomenpark blijft favoriet!!

24. Nederlands Heesch

Wederom een superavondje gehad bij het Bomenpark. Top bediening en lekker eten voor een mooie prijs. Wij komen zeker terug

25. Nederlands Heesch

Fam. L v d berg

5 nov. Wij dachten Bomenpark, lekker etentje. Nou dat viel echt vies tegen. Nadat we de menukaart hadden bekeken viel ons oog op"DE TOPPER" toma hawk. Nou dat was geen topper, maar een grote misser!! We kregen een groot bot op een bord, gedeeltelijk het vlees eraan gesneden in plakken. Dat was van binnen helemaal echt rauw!! Nadat we het gemeld hadden, werd het even mee terug genomen naar de keuken. Nou nog niks hoor, vol pezen en vet. Prijs... 27.50 pp. Ander bestek gevraagd, want het was niet te snijden zo taai!! Wel werd ons gevraagd of we nog wat warme friet wilden hebben, nou nee dankjewel. Na enige discussie werd ons "zomaar als excuses" een kop koffie aangeboden. Het was niet echt goedkoop. Nota voor een avond ergernis € 109.00!! Geen aanrader!!

2,4
  26. Jan van Hoepen

Afgelopen donderdag, 20 oktober 2016, even snel gegeten bij Tunneke. Zowel bediening, ambiance en het eten zelf was bijzonder goed en voor ene hele schappelijke prijs. Zeker een aanrader!

27. Nederlands Heesch

Gerrie Leeijen

Top geweldig.Prijs aan de hoge kant

28. Vorige week met mijn gezin gegeten bij Chinees restaurant Hoo Wah in Heesch. We hebben met zijn 4-en gegeten van het all-you-can-eat menu. We zijn heerlijk verrast door alle verse kleine gerechten. Deze worden op het moment vers bereid, in tegenstelling tot veel andere wok restaurants waar alles in bakken wordt warm gehouden. Ook de bediening was erg vriendelijk en attent. We komen hier zeker vaker eten!

29. Hebben catering gehad bij Gildehof nistelrode was echt 100%

30. Mariëtte van der Steen

Zeer goede kwaliteit zowel van producten als service.