Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heesch verdeeld zijn.

1. Karel Smits

Met 17 personen mijn verjaardag gevierd. We hebben lekker gegeten, personeel was vriendelijk, en het eten was top. Een gezellige ervaring, alles was goed geregeld. Gr.

2. Nederlands Heesch

In de ochtend met 20 personen afgesproken, netjes naar restaurant gelopen om te reserveren voor later op de dag na de wandeling voor wat koffie en gebak. Helaas kon reserveren alleen als er ook werd geluncht werd er aangegeven. Na de wandeling ons gemeld, heel onvriendelijk behandeld door personeel.
    Erg jammer, de wandeling en omgeving waren top.

3. Nederlands Heesch

Ik heb coeliakie dus rekening te houden met glutenvrij eten.
    28.04.23 geluncht.
    Naast belegde broodjes is er zeer weinig tot géén keus voor een ander gerecht.
    Enige restaurant wat ik ken waar een toeslag word berekend voor een glutenvrij broodje.
    Erg jammer.

4. Bestelling is altijd goed en lekker, maar deze keer bestelde we een zak friet van 5,55, maar er zat veel minder in dan vorige week in de zak van 3,50.
    De zak was maar voor 3/4 gevuld!
    En dat is heel vervelend, als je met jonge kinderen wilt eten, en er te weinig is!
    Daar betalen we niet voor!

5. De tafel die we kregen toegewezen voor 4 personen was een gammele toestand dus maar andere gevraagd en die gekregen, de gasten na ons het due keus niet meer en klaagde ook, zeer jeugdig onervaren personeel, die niet weet welk bier op de tap is, amstel radler gevraagd en of we amstel kregen, ja wel het bekende amstel radler glas maar bavaria radler flesje. Zeer onverzorgde vieze toiletten waar de handdoek automaat memo op zat deze niet werkte… maar het ergste was wel de open keuken waar we langs zaten en de gerechten bereid werden, verschrikkelijk, de “koks” die met de handen door de haren en natte neus wrijven en dan met die zelfde handen aan je eten zitten, en zakken gerechten vd supermarkt over je bord strooien… kale gerechten, of je moet er van alles bij bestellen… zeer luidruchtig. Nog nooit zo slecht gegeten. Ik schaamde mij voor de mensen met wie we op stap waren…

6. Nederlands Heesch

Tonny van Lanen

Prima gegeten, goede bediening, gezellig restaurant.

7. Nederlands Heesch

Jeanne van Gerven

Rustige omgeving, goede bediening en lekker gegeten!

8. Als voorgerecht het Abdijkaasje uit de oven met preiselbeeren en brioche. Laf kaasje, enige smaak ontbrak net zoals de ‘preiselbeeren’ die in het geheel weggelaten waren. Drie hard doorgebakken stukjes ‘brioche’ erbij. Gerecht smaakte in het geheel nergens na. Dan het hoofdgerecht: salade Brasserie Wolters met Pata negra, little gem, coquilles en ganzenleverkrullen. De little gem was op denk ik en vervangen door krulsla. De coquilles waren koud en taai, de dag ervoor al gebakken misschien? Om over de puntzak friet met voor de zoveelste keer opgebakken ‘frietjes’ maar te zwijgen. Het is lang geleden dat ik zo’n slechte restaurant-ervaring had. Het 6-je voor de service is niet gegeven voor de vieze toiletten waar de zeep ontbrak en handdoekdroger defect was maar voor de aardige jongens in de bediening die er nog iets van probeerde te maken. Nooit meer Wolters.

9. Gertruda

10. J v.d. hoeven

Calzone pizza was slecht gevuld, weinig kaas, plat en voor die prijs onder niveau

11. Warhoofd

Apart tentje. Voelde me totaal niet welkom daar! Laatste keer en dat voor een dorpsgenoot!

12. Nederlands Heesch

Danielle Heijmans

Zojuist weg gestuurd door één van de medewerkers, het is namelijk niet toegestaan om aan een niet gereserveerde tafel plaats te nemen met 2 personen, terwijl er nog plekken in overvloed waren. Ze hadden nog wel een mooi plekje voor ons in de schaduw, zonder stoelen. Hartelijk dank voor de onvriendelijke klanten service ons zien jullie NOOIT meer terug !!!

13. Nederlands Heesch

Heerlijk geluncht buiten op terras.
    Lekker gegeten en de sfeer was gezellig.
    Kwaliteit en service was uitstekend.
    Vriendelijke bediening en verder alleen maar complimenten.
    Kortom zoals vanouds!
    Komen zeker terug!

14. Nederlands Heesch

Peter Verhagen

De ontvangst was hartelijk en gemoedelijk. Na een drankje gedronken te hebben, werd de lunchkaart overhandigd. In alle rust dan ook een gerecht kunnen uitkiezen, geen druk werd uitgeoefend, heel fijn. Tussen bestelling en het aanbieden van het eten zat voldoende tijd om nog een drankje te bestellen. Het eten smaakte heerlijk, volop van genoten. Daarnaast ook genoten van de omgeving en de ambiance. Al met al een geslaagde lunch.

15. Nederlands Heesch

Nellie

Heerlijk gegeten en de bediening was super.
    Alleen erg druk.
    Maar voor herhaling vatbaar.

16. Nederlands Heesch

Zoals altijd super gegeten en vriendelijk personeel.

17. Nederlands Heesch

Yvonne Aarts

Zo zeg.
    Die Tonijn.
    Jeetje wat heerlijk.
    En we zaten zo fijn aan het raam, het was koud buiten maar warm binnen.

18. Sabine van Kessel

Gisteren weer een keer Restaurant Wolters bezocht. We werden keurig ontvangen en onze jassen werden aangenomen. Gemoedelijke sfeer.
    We hadden een tafel op de verhoging met zicht op de keuken. Leuk om alle bedrijvigheid te zien. We hebben ons laten verrassen met een chefs diner, en dit was een goede keus, heerlijke gerechten. Ook een mooie wijnkaart, en goed advies omtrent passende wijnen. We gaan hier zeker nog eens vaker komen.

19. Nederlands Heesch

Hannie Danen

Gisteravond met 7 mensen gegeten, ik herkende niet hoe t eerder ooit was. T was minimaal, t was niet bomenpark waardig. Voor t geen we hebben gehad ook te duur. Nee ik ga daar voorlopig niet meer heen.

20. Nederlands Heesch

anne-marie kuiper

Het was fantastisch. Vooral de bediening was heel goed. Het eten heerlijk. Voor ons was het een feestje. We komen zeker terug’

21. Nederlands Heesch

Ik ben super, super tevreden over deze locatie(voelt als vakantie), 't eten en de bediening.

22. Nederlands Heesch

Monique Sterken-

Het eten was heerlijk.
    Goede bediening.
    Gezellige sfeer.

23. Hoi hoi. Wij komen heel graag bij jullie voor de koffie/ gebak, en lunchen. Nergens commentaar op, echt prijs/kwaliteit prima! Alleen jullie hebben broodjes vervangen door gewoon brood, en dat doet voor mij afbreuk aan t lekkere beleg. Want t broodje maakten t bijzondere eraan. Wat of wel beleg je er ook op nam!
    Groetjes Joke.

24. Nederlands Heesch

Antoinette van aarle

Vlotte vriendelijke bediening. Lekkere lunch prima verzorgd. Chapeau. Zeker een aanrader.

25. Nederlands Heesch

Het was heerlijk, gaan zeker weer terug!

26. Al jaren kom ik af en toe bij Wolters.
    Al jaren, plakken de tafels.
    Al jaren ziet de wc er uitgewoond uit.
    Vroeger was er aandacht voor de gast, tegenwoordig veel aandacht van personeel voor de verhalen die ze elkaar te vertellen hebben of voor hun telefoon. In de binnenlanden van Australië heb je trouwens eerder oogcontact met iemand dan met het bedienend personeel bij Wolters. Hoge mate van arrogantie en sarcasme onder het (continue wisselend) personeel. Onlangs was mijn laatste bezoek aan Wolters, als ik me laat afblaffen, zou ik graag weten hoe ik me moet gedragen bij Wolters als gast. Die wetenschap zal het restaurant, wat mij betreft, geen goed meer doen.
    Ons zul je hier niet meer aan de sticky tables zien zitten.

27. Broodje shoarma, stokbrood hete kip en kapsalon gehaald. Allemaal super lekker. Gastvrij ontvangen en wij komen zeker terug.
    Ramon en Natasja.

28. Nederlands Heesch

Leuke en gezellige indeling, vriendelijk personeel, niet opdringerig en je hoefde ook niet erg lang op je bestelling te wachten. Zeker een aanrader.

29. Het begon al met een ontzettend wiebelig tafeltje. Na wat kartonnen viltjes eronder werd t enigszins beter maar we hebben ons glas maar voor de zekerheid op het andere tafeltje gezet. Jammer dat er bij de soep en bij de carpaccio geen stukje stokbrood of een broodje geserveerd werd. Was een karig geheel. Bij de tournedos werd de friet en de salade pas geserveerd toen deze bijna op was. Smaak was goed. Maar het geheel viel ontzettend tegen. Jammer.

30. Nederlands Heesch

Tonny van der Linde

Heerlijk geluncht met mijn kleinzoon. We aten een "twaalf uurtje"(naam vergeten!). Soep, kroket en spiegelei met salade en heerlijk rustiek brood.