Wij beschikken over 36 privéparkeerplaatsen rondom ons restaurant. Daarnaast grenzen er aan onze eigen parkeerplaatsen ook nog (gratis) gemeentelijke "lang-parkeren" parkeerplaatsen.

U kunt ons bereiken vanuit verschillende bushaltes binnen 5-10 minuten loopafstand.

Bezorgrestaurants in de buurt van Hoo Wah

1399962003 57
1406819932 62
1420535790 74

1. K. Mertens

Lekker gegeten in een mooie omgeving.

2. Zijn er regelmatig geweest, we eten daar de tapas. het is perfect en zeker voor iedereen aan te raden.
    Zelfs het personeel is erg vriendelijk.

3. Erg lekker gegeten

4. Vorige week met mijn gezin gegeten bij Chinees restaurant Hoo Wah in Heesch. We hebben met zijn 4-en gegeten van het all-you-can-eat menu. We zijn heerlijk verrast door alle verse kleine gerechten. Deze worden op het moment vers bereid, in tegenstelling tot veel andere wok restaurants waar alles in bakken wordt warm gehouden. Ook de bediening was erg vriendelijk en attent. We komen hier zeker vaker eten!

5. Hebben catering gehad bij Gildehof nistelrode was echt 100%

6. Sinds 2,5 jaar wonen we in Heesch en hebben we dit Chinese-Kantonese restaurant ontdekt. Het is echt de beste chinees in de omgeving. We komen hier bijna iedere week afhalen en elke keer is het weer verrassend lekker. Een aanrader voor iedereen die van chinees eten houdt!

7. Vorige week met een groep van 12 personen gegeten bij Restaurant Hoo Wah in Heesch. Het was echt een topavond. Heerlijk gegeten van het Chinese tapas menu en het personeel was erg aardig en netjes. We komen hier zeker terug!

8. Met 5 personen het tapas menu besteld. Eten koud en in 2,5 uur nog geen 4 rondes kunnen doen. Bijna 40 min per ronde! Zijn uiteindelijk gegaan toen ronde 4 zelfs maar voor de helft geserveerd werd. Heb beklag gedaan maar het werd weggewuifd onder het motto dat de bakplaat gewoon lang duurt. Vervolgens rekende ze nog voor de kinderen het volwassen tarief. We komen uit Heesch maar gaan hier nog geen bak nasi meer halen!

9. Heerlijk avondje gegeten met vriendin. Eten was lekker vers en een uitbreiding in het assortiment. Vriendelijke service, vriendelijke jongeman. Al met al een tof avondje uit eten bij Hoe Wah.

10. jos.timmers

11. Hebben chinees gehaald: nasi, sate en kroepoek. De nasi was smakeloos en bleek met als inhoud 1,5 cm. prei. Daarbovenop lagen 2 plakjes ham. De sate waren 4 stokjes uitgedroogde kip met een laffe naar chemicaliën smakende 'satesaus'. De kroepoek boog om van het vet. Bah.

12. Met 4 personen wezen eten op zaterdagavond. Werden vriendelijk ontvangen en uitleg werd gegeven over het concept. Daarna heerlijk gegeten van de diverse gerechten van de kaart. Hoofdgerechten zijn redelijk grote porties. Wel erg goede smaken en diversiteit. Kortom een restaurant met een heerlijke keuken en dat tegen goede prijzen.

13. Wij komen hier regelmatig eten met de hele familie. Dit keer was het op 2e kerstdag, 's avonds om 18:00.
    De sfeer was erg prettig, stoelen zaten fijn en het interieur was weer vernieuwd!
    Het menu was uitgebreid, leesbaar Nederlands en de service is goed te verstaan / goed!
    Eten was zoals altijd de prijs waard, genoeg smaak en warm. De kip en groente waren gewoon vers, enige was de ananas maar dat heb je bij elke chinees! Echte aanrader is de 'pa won kai' elke keer nemen wij die!
    Kortom: het blijft lekker en gezellig hier te komen eten
    Zeker een aanrader! Ook voor degene die te ver wonen: ze doen brengen en afhalen [even lekker en vers en goed verpakt]. Dus hier heb je altijd wat wils!

14. Van Doorn

Op aanraden van vrienden hebben we afgelopen vrijdag hier gegeten met 4 personen.
    Gekozen voor een Chinese rijsttafel voor 4.
    De soep kwam snel en was verassend goed.
    De hoofdgerechten waren grote porties. Deze kregen we niet op en mochten we meenemen naar huis in afhaalbakjes. Fijne service.
    De volgende hebben onze kinderen hier nog van kunnen genieten.
    Aanrader!

15. Nog nooit zo slecht gegeten bij een Chinees restaurant (en ja we eten een keer of 3 per week buiten de deur) bami waar nauwelijks of geen groente oid. in zit en veel te veel producten uit blik

Mvg. Ron

16. H. de Helm

Echt een goede chinees, komen hier een maandje sinds dat de chinees in mijn dorp is gesloten. Ze zijn op alle fronten beter dan wat ik gewend was van een chinees.
    Ze mogen wel een tweede vestiging openen bij mij in de buurt!

Helma

17. Wij vinden dit restaurant uitstekend. Heerlijke gerechten, erg vriendelijk personeel. In de regio Oss is het het beste Chinese restaurant. Wij komen er bijna wekelijks, alleen met vrienden en familie. Hoort en zegt het voort!!!

18. E. van Saunden

Gewoon een prima Chinees, veel keuze, kwalitatief zeer goed.
    Kan in het weekend erg druk zijn, daarom gaan we liever doordeweeks.
    Ik denk dat de meeste mensen uit omgeving Oss wel die kant op gaan voor hun Chinees.

19. Wij zijn echte wok cq chineesliefhebbers , ook Kantonees geniet onze voorkeur.
    Op aanraden van onze familie zijn we gisteren ook de nieuwe formule gaan proberen. De menukaarten werden op tafel gedonderd en de eerste menu's kwamen , koud en met een chagrijnig gezicht . Wat een slechte, slechte kwaliteit eten. Niet vers, sommige gerechten waren koud en zelfs de sperzieboontjes kwamen uit blik. Was het dan nog dat het om een zogenaamde tientjes chinees ging ok dan had ik het nog kunnen begrijpen maar dit was duur en slecht , geen aanrader, echt de afknapper van de eeuw, eens en nooit meer.

20. Familie van der Lee

Veel goede verhalen gehoord over dit restaurant. Dus we waren hier afgelopen weekend om te eten met zijn viertjes. Het was erg druk, maar dat zat niet in de weg wat betreft de bediening en het eten. Bediening was erg vriendelijk en het eten was heel goed! Prijs kwaliteit zeker de moeite waard!

Enig minpuntje - maar dat mag ik eigenlijk niet eens noemen - was dat het af en toe wat langer duurde voordat het eten kwam of voordat er iemand bij ons kwam kijken. Maar dit was van te voren al vriendelijk aangegeven. We wilden namelijk gebruik maken van het onbeperkt eten menu en dit zou langer kunnen gaan duren. Dus het werd ons afgeraden, maar we hebben het toch gedaan en we hebben absoluut geen spijt! Hier komen we zeker vaker! De beste Chinees in de buurt! Dat zeker!

21. R. 35 punten

Voor een dag in het weekend was het erg rustig. Veel tafels leeg. Dat was om te beginnen geen goed teken.

Het interieur zag er wat simpel uit. De lelijke groene kleur springt er enorm bovenuit. De stoelen zitten bovendien ook niet fijn.

Vervolgens het eten. Op bepaalde gerechten is niks aan te merken. Maar helaas op het grootste deel wel. Over het algemeen was het eten wat aan de flauwe kant. Weinig gekruid.

De prijs is daarentegen wel goed. Maar misschien komt dat door de ietwat mindere kwaliteit van het eten.

De service mag naar mijn mening ook wat beter. Ze komen niet vaak vragen of je nog wat drinken zou willen, dus ''je staat geregeld droog''.

Kortom, niet voor herhaling vatbaar.

22. Dit is pas waar voor je geld.. goede service en heerlijke gerechten. Beste Chinees in Brabant!

23. Heb voor de eerste keer hier gegeten na er hele goede verhalen over gehoord te hebben. Afgelopen zondag kwamen we rond 6 uur eten. Erg druk in het restaurant en ook bij de afhaal. We dachten eraan om een andere keer terug te komen omdat we niet te lang wilden wachten op het eten. Toch besloten om maar te gaan zitten.

In een woord: geweldig.

Het eten kwam erg snel, gezien de drukte en was overheerlijk. Vlot en vriendelijk personeel, praten goed Nederlands.

Prijs-kwaliteit is perfect.

Top restaurant waar wij erg enthousiast over zijn.

24. J. Franssen

Ik woon hier nog maar ongeveer een jaar en ben zeeer tevreden.

25. we komen hier al zo'n 15 jaar wekelijks eten of afhalen en we genieten er elke week weer van. we zijn in veel chinese restaurants geweest in de buurt, maar toch gaan we altijd naar heesch om chinees te eten. Voor het restaurant hebben ze drie verschillende menukaarten met een ruime keuze.
    Echt een toprestaurant met vriendelijk personeel.

26. Supper goed en die mensen die een 3 hebben gegeven ga een keer als het wat minder druk is ;) Tuurlijk kan er iets mis gaan het is echt super.

27. Fam. Bakker

Wij komen hier al 30 jaar regelmatig eten. Op 17 augustus waren we hier met 7 personen. De bediening was ronduit slecht te noemen. De bijgerechten werden ver van tevoren op tafel gezet voor de maaltijden kwamen, toen waren de bijgerechten dus koud. Pa Wong Kai besteld (extra heet, dit zou door worden gegeven) er zaten in totaal maar drie kleine dunne peperschijfjes in. Thee besteld voor bij het eten, die werd gebracht nadat het eten vrijwel op was, dit werd gemeld maar is niets mee gedaan. (nog geen sorry)Tussendoor totaal geen interesse van de ober. Na een half uur kwam de ober vragen of we nog iets wilden, wij wilden alleen maar koffie, na een half uur wachten hebben we de koffie maar afbesteld en hebben afgerekend. Met de klachten is dus niets gedaan ook niet bij het afrekenen. Wij komen hier dus nooit meer terug.

28. Het beste chinese restaurant waar ik ooit heb gegeten. Vooral het kantonese gedeelte is echt heerlijk!

29. Janneke van den Broek

Wij waren met een kleine groep vrienden hier op een willekeurige dag wezen eten. Ik was er nog nooit geweest maar heb er goede verhalen over gehoord. Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomt en ik vond al meteen dat er een gezellige sfeer hing.
    We hadden gebruik gemaakt van dat speciale menu; onbeperkt geserveerd eten. Voor een redelijke prijs (19.50 euro) zeker goed gegeten!! Je krijgt er ook nog een kop koffie of thee na. De bediening was erg vriendelijk en vlot. Verder hebben ze ook twee menukaarten viel me op. De meeste restaurants hebben één kaart met beperkte keuze. Hier kom ik zeker vaker eten en ik raad het andere mensen ook aan. Het is een van de beste Chinese restaurants waar ik heb gegeten.

30. Theo Roosenboom

Het was maandagmiddag 2e pinksterdag rond 18.00 uur. We hadden meteen een tafel. We bestelden een chinese rijsttafel voor 2 personen. De soep als voorgerecht en het ijs en koffie als nagerecht waren goed, echter de hoofdmaaltijd werd lauw opgediend, weliswaar op warmhoudplaten maar dat mocht niet meer baten. De bediening was wisselend soms heel correct en soms ronduit onbeschoft. Na het hoofdgerecht moesten we lang wachten op ons nagerecht, zeker 20 min. Men was ons vergeten. Naderkand werd de rekening in het voorbijgaan achteloos op tafel geschoven, zonder op- of omkijken. Er niet gevraagd of alles naar wens was, dus alles ging zoals het niet zou moeten gaan. Het was spitsuur voor de bediening maar dat mag geen excuus zijn. Iedereen wil tenslotte waar voor zijn geld. Samenvattend een zeer teleurstellende eetervaring dat ik bij een restaurant met zo'n geweldige reputatie niet had verwacht. Heel jammer.