Op deze locatie zit nu 'Pannenkoekenhuis -en meer- Heesch'

Café Restaurant Manjefieck in Heesch

1. Na Manjefieck kwam restaurant de Heerlijckheit en daarvoor is het doek ook al bijna twee jaar geleden gevallen (16-08-2008 ).

Nu runnen wij Pannenkoekenhuis Heesch en dit doen we met succes al ruim anderhalf jaar, tijd om de site te updaten?

Als u positieve recencies wilt plaatsen dan graag op de pannenkoekenhuisHeesch pagina, negatieve recensies mag u uiteraard ook plaatsen maar dan heb ik liever dat u dat me persoonlijk verteld wat er te verbeteren valt zodat we daar iets mee kunnen doen!

2. Geen Manjefieck meer maar een pannenkoekenhuis, en wat een verbetering!

Vriendelijk personeel, snelle service en lekkere, grote pannenkoeken, wat wil je nog meer?

Mocht je geen fan zijn van kleine rennende en schreeuwende kinderen, dan adviseer ik wel na 19 uur te gaan eten ;)

3. Tegenwoordig is er Pannenkoekenhuis Heesch gevestigd...super! ideaal voor groot en klein, van alles wat, niet alleen Pannenkoeken, ga zo door...

4. Menukaart is leuk maar op je bord valt het erg tegen. Wij waren met een grote groep en moesten erg lang wachten, vervolgens klopte er ook nog eens vanalles niet.
    Personeel was niet vriendelijk.

5. Mw. van Dinther

een gezellige sfeer met gastvrije bediening en een warm en keuzevol menu