Bezorgrestaurants in de buurt van Da Peco

1429119831 66
1621942786 78
1710319974 71

1. Paul Kleijnen

Wij hadden gereserveerd 1e Kerstdag 25.12.2023 om 17.00.
    Nou om kort te zijn, eten ok, service en vriendelijkheid beneden alle peil, onder het motto zorg dat je om 19.30 klaar bent en wegwezen want om 19.45 kwam de 2e ronde mensen.
    Voor mij geen Da Pecco meer, hou andere klanten maar voor de gek mij niet meer!

2. De bediening is geschikt voor de koffie met cake in een crematorium. Geen contact, geen vraag of het naar wens is. Jas wel aannemen, maar zelf ophalen. Entrecote in basilicum niet te vinden… en de baas geeft het " goede voorbeeld"… heeft alleen aandacht en een fles wijn voor de aanwezige BNer. Niet voor herhaling vatbaar.

3. Eten erg was goed.
    Alleen ze meten met twee maten! Als je vaker komt krijg je amuse van het huis! Wij dus niet! En we hadden 3 gangen gehad is blijkbaar niet goed! Door dit komen we niet meer!

4. Jammer deze keer slechte ervaring gehad garnalen door gebakken, de pasta vongole dreef in de olie en water. En ik was mijn brood nog aan het eten ging de serveerster gewoon de tafel af ruimen, zonder te vragen of ik klaar was 😡.

6,5
  5. Roman

6. Nou heel erg kort. Een heleee grote kaart met veel gerechten moeilijk een keus te maken.

Kreeg de tournedos van het huis dus dat zal goed zijn, met groente en gebakken aardappelen. Flauwe saus aangelegd met? Aardappelen 4 partjes in een grote kom… en melig en lauw. Groente een paar koud, gevraagd waarom koud, daarna kreeg ik nieuwe groente, ook koud…..

Helaas slechte Italiaan kom niet meer terug

Prijs vond ik veel te duur € 80,00 drie glaasjes wijn water

7. Peter Hulsink

8. Het eten is van goede kwaliteit en zeer smakelijk. De bediening kan veel beter- we moesten erg lang wachten

9. Het dessert Tiramisu is de prijs niet waard, het is niet huisgemaakt, het was droog, klein, crème ertussen zuinig, geen lange vingers maar cake alleen heel veel cacaopoeder die wel zelf er bovenop gestrooid was.

10. Renata Cipali

11. Sonia van Soolingen

12. Martijn Hamer

13. Martin

14. Deken Hans Kuijer

Ik heb 1e paasdag het eten besteld bij Da Peco.
    We kennen Peco al van zijn Maastrichtse periode. Dus al bijna 30 jaar.
    Het eten dat ik zelf afhaalde was zoals gewend heerlijk, overheerlijk. Ik kan iedereen aanbevelen om in deze Corona crisis bij hem het Italiaanse eten te bestellen.
    Peco en Loridana, heel veel dank, door jullie inspanning hebben we uiteindelijk de eerste paasdag afgesloten met een heerlijk Italiaans diner. Tot gauw!

15. Hilda Rosman

16. Donderdag eten besteld, 2 x voorgerecht, 2 x pizza en 1 x salade voor vandaag. Ze zouden om half 6 het eten bezorgen.
    Om 18.00 Uur gebeld waar de bestelling bleef. Sorry iets mis gegaan, kan natuulijk altijd. Bestelling opnieuw doorgegeven en half uur later bezorgd. De voorgerechten waren lekker en de pizza van partner ook maar ik had een vegetarische pizza zonder artisjokken besteld omdat ik hier heel erg alergisch voor ben en er zaten wel artisjokken op. Eraf halen heeft geen zin want het zit toch in de pizza dus opnieuw gebeld dat er artisjokken op de pizza zaten. Sorry foutje we brengen een nieuwe vegetarische pizza zonder artisjokken. 1 Uur later werd de pizza bezorgd. Of hij lekker was? Geen idee want er zat salami op en als vegetarier eet ik dus geen vlees en ik heb een vegetarische pizza besteld en dan verwacht ik ook een vegetarische.
    Geen succes dus!

17. Frans van Baaren

Sfeervol, prettige bediening en lekker eten.

18. De Opschepper

19. Heerlijk gegeten! Supervriendelijke bediening. Fijne ambiance. Komen zeker terug!
    Rika Marx.

20. Prijs/kwaliteit in goede verhouding! Vriendelijke bediening!!

21. Heerlijk gegeten, prima bediening in leuke ambiance!!

22. Riny Housmans

Lekker gegeten in een mooie ambiance

23. We hebben genoten van het eten en van de geweldige bediening. Chapeau.

24. In de wijde omtrek is er geen verfijnde echte Italiaanse keuken te vinden. Alle mensen die wat te zeggen hebben over het eten moeten lekker bij de surimi Italianen gaan eten, daar zullen ze zich thuis voelen. Er zijn er genoeg! Da Peco is gewoon goed eten en een verfijnde Italiaanse keuken, innovatief en voortreffelijk! Het beste Italiaanse restaurant in de wijde omtrek!

25. Wij komen binnen om 20 uur op onze gereserveerde tijd en meneer zegt dat tafel klaar wordt gemaakt, komen 4 vrienden van Peco binnen. Zij krijgen onze tafel en wij mogen meer dan half uur wachten aan de bar ?

26. manon smeets

Heerlijk! En flexibele bediening.

27. Ron Perlman

Als ik een tafel reserveer om 20:00 dan wil ik ook daar om 20:00 gezeten zijn! En niet om 20:30.. Dikke domper!!!

28. Goede architect gehad voor het interieur, niet voor het Italiaanse eten.
    Vond het matig, de 4 soorten pasta kan iedere huisvrouw maken.
    Bruschetta aangebrand.
    Inktvisringen en vitello tonno wel lekker.
    Rest van de kaart niet gehad.( maar ja ik zal ook niet teruggaan)
    Bediening niet veel gezien, en niemand die gedag zei bij het naar buiten lopen.

2,3
  29. Italiaanse mentaliteit heerst hier. Vrienden van meneer Pecos krijgen alle lof, voor 3 personen gereserveerd en veel last van tocht. We vroegen om een andere tafel en met veel tegenzin kregen we die uiteindelijk.
    Eten was goed, maar bediening keek je totaal niet aan. Op het einde kreeg iedere tafel een aperitief, behalve wij, gezien we van tafel verschoven...
    Na het afrekenen zei nog niemand ons goedenavond. Waardeloze mentaliteit van het personeel. Alleen grote groepen en vrienden krijgen alles daar.

30. Nu voor de 2de keer hier gereserveerd voor 2 personen.
    En net als de vorige keer word je met 2 personen als je niet tot de vriendjes behoort afgescheept met een tafeltje voor 2 vlak voor de bar.
    Iedereen die zit te wachten op een tafel kijkt op je bord, alles rent langs je tafel, je verstaat je partner niet door de herrie en je mag elke klant zien afrekenen.

Het eten is gewoon middelmatig en steekt niet boven de rest van de Italiaanse restaurants uit.

Wederom blijkt dat vriendjes en bekenden van meneer Peco hier voorrang hebben en met alle flair worden behandeld.
    De rest van de klanten is geen blik waardig.

De volgende keer proberen we het nog maar eens aan de overkant.

31. Ondanks dat de bediening soms vergeetachtig is, en ik de prijs iets te hoog vind voor hetgeen wat je krijgt, kom ik hier heel graag! Super

32. Wij kwamen binnen op een donderdag, zonder reservering, werden meteen correct bediend en kregen de laatste tafel in een bomvol restaurant!
    Het eten en de bediening waren goed, echter door de drukte, moesten we een paar keer vragen voor brood, wijn, extra water enz. Ondanks de grote drukte hoefde wij niet heel lang te wachten op de 3 gangen. Het is een groot restaurant en idd rumoerig, zeker als het vol zit met groepen mensen, niet bedoeld voor een rustig romantisch avondje. Eten en huiswijn uitstekend!
    Wij werden bediend door een zeer vriendelijke, charmante jongeman, die veel van wijnen wist. Toen we naar buiten liepen, kregen we een hand van de eigenaar, terwijl we niet eens vriendjes zijn :-)

33. Vorige week wezen eten samen met een vriendin. Na een drankje aan de bar mochten we plaats nemen aan tafel en werden zeer aangenaam bediend, met name door een zeer goed uitziende en charmante jongeman. Het eten was boven onze verwachting! Op aan raden om de volgende keer een verrassing menu te nemen komen wij weer snel terug. Hopelijk hebben wij volgende maand meer tijd om hele avond in dit restaurant te genieten!! Tot snel !!

34. Ik had meer verwacht van dit restaurant! Het meerendeel van het personeel heeft er weinig zin in, veeel te kleine porties, de bruchetta's smaakte chemisch, drankjes werden vergeten of teveel gebracht. Kortom een grote teleurstelling, ook de aankleding en sfeer in het restaurant vond ik erg koud!

3,1
  35. Het eten en drinken op zich is prima, echter geen hoogvlieger. De bediening is correct en snel. Het restaurant is sinds de uitbreiding een stuk rumoeriger geworden (is enigzins ook afhankelijk van het tafeltje dat je hebt). Indien je bij de incrowd hoort, zie je duidelijk een verschil in begroeting en behandeling door de gastheer/eigenaar; Peco. Dit past ons inziens niet.......

36. Ik begrijp die commentaren over Mijnheer Peco niet zo. Ik ben ook eens gaan eten en vond het bijzonder lekker. De ossenhaas was heerlijk zacht en smaakte uitstekend. De jonge medewerkers doen prima hun best en zijn netjes. De eigenaar heeft het natuurlijk druk om dit allemaal aan te sturen, niet vreemd gezien de grootte van de zaak en de hoeveelheid gasten. Heerlen mag blij zijn met zo'n zaak, waar je goed en gezellig kan eten. Dat het wat rumoerig was heeft mij niet gestoord.

37. Gisteravond vrij onverwacht besloten om uit te gaan eten bij een italiaans restaurant. Onze keuze was eigenlijk snel gemaakt want mijn vriendin Francie was hier al een keer geweest en dat was haar erg goed bevallen. Even gereserveerd en hup op naar Heerlen-centrum.
    In een heerlijke ambiance genoten van een tagliatelle met eekhoorntjesbrood en een zweem van truffel, met als bijgerecht de salade du chef.Niets als goeds over de bediening, erg alert en snel. Erg verrassend vond ik de prijs/kwaliteitverhouding. Enige kleine minpuntje, om toch maar iets te noemen was dat het iets te rumoerig was. Voor de rest niets dan lof, complimenten. Ik zou zo weer voor volgende week willen reserveren.

38. Heerlijk gegeten, eerlijke italiaanse keuken. De spaghetti al'olio is verrukkelijk en de toetjes zalig! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Goeie wijn erbij. En op verzoek zomaar een karaf kraanwater erbij. Gratis. Erg fijn.

39. Op 24 augustus hebben wij met vrienden een superfijne avond gehad in jullie restaurant. Samen met Peco alles leuk kunnen voorbereiden, zodat we ons echt welkom hebben gevoeld bij jullie. Het eten was heerlijk, de bediening heel fijn in één woord te zeggen hebben wij en onze gasten een geweldige avond gehad. Dank hiervoor.
    Ruud en Jenny

40. cindy 23 punten

Vanavond wezen eten, wat een teleurstelling .De zaak is zeer sfeervol ingericht ,personeel erg aardig maar die eigenaar Peco loopt er wat rond te sloffen met zijn lang gezicht terwijl de zaak bom vol zit .19.00 aanwezig toen we om 20.00 om wat brood hadden gevraagt omdat het koude voorgerecht er nog niet was.Werd ons verteld dat het wel in rekening werd gebracht !? Na veel wijn en veel water kregen we om 21.30 ons hoofdgerecht maar er waren gasten die later als ons arriveerde die eerder hun hoofdgerecht kregen ik had het gevoel dat het vrienden waren.Toen hij mijn vis kwam fileren vroeg ik of hij ook kon lachen en dat 2,5 uur wachten wel erg lang was.Hij verontschuldigde zich en we kregen het dessert gratis .Vind het jammer dat ik zelf over moest beginnen ,een echte gastheer had dat vooraf gedaan en had ons brood aangeboden .Eten is gewoon middelmatig. Jammer voor Heerlen had er meer van verwacht is echt weer een hype, als zijn arrogante vriendjes er niet meer komen zie ik er geen toekomst in.Voor ons geen tweede x .

41. JSC 70 punten

Lekker eten, opmerkzame bediening, leuke sfeer.
    Ga zo door Peco.

42. Onlangs in dit restaurant gegeten.

Het is een grote zaak maar wel gezellig en knus ingericht.
    We hebben hier echt heerlijk gegeten. Soms iets langer moeten wachten maar niet storend voor een bom vol restaurant. De tournedos was van uitstekende kwaliteit en super van smaak. Garing had net iets beter gekund maar dat is dan ook alles wat wij konden opmerken. Heerlijke pasta, heerlijke vitello tonato, prima wijn, kortom sit back, relax and enjoy!

Prijsstelling was zeker goed en door de combinatie van lekker eten en een goed prijsniveau is dit restaurant zeker een aanrader. Wij komen weer terug.

43. Severina & Ben Kusters-Boi

Goede ontvangst, we werden meteen naar tafel begeleid. Alles was zoals het moest zijn ondanks de grote drukte.
    Eten was heerlijk, met name de carpacio a la zucchine. Hoofdgerecht Saltimbocca met gorgonzola saus was om te smullen.
    Kan helaas geen negatieve punten vinden.

44. robin en chantalle

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen door een jonge gastheer. Wat ons opviel was dat deze jongenman een zeer grote kennis heeft over de kaart en wijnen - wat je tegenwoordig niet meer in elk restaurant tegenkomt!!- na de st. jacobsschelpen en een carpaccio van vis (buiten de kaart) hebben we ons laten verrassen door de 4 soorten pasta's van de chef. zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht uit de kunst!! zelfs de wijn en service waren van grote klasse - iets wat wij niet hadden verwacht, maar zeker waarderen -
    Echter als ik toch een puntje van kritiek mag geven zijn wij van mening dat de zaak wel erg warm en rumoerig is. Ook dit is italiaanse ambiance, maar het zou al helpen om de verwarming een tandje terug te draaien.
    Wij komen snel nog een keer, is het niet voor de vriendelijke en spontane bediening, is het wel voor de wijn en het voortreffelijke eten!

45. Vandaag met 14 collega´s gaan eten bij Da Peco.
    Het restaurant is ruim en mooi ingericht. Onze gereserveerde tafel was gereed en mooi opgemaakt.
    Het personeel zorgde voor een warme ontvangst en stond direct voor ons klaar. Het personeel was heel vriendelijk.
    Het bestellen van het eten en drinken verliep goed, ondanks de grootte van de groep. We hoefden nergens lang op te wachten.
    Er was veel keus op de kaart. Het eten was erg lekker en goed bereid. De porties waren goed. Je moet geen grote bergen verwachten, maar je hebt geen honger meer als je naar buiten gaat.
    Prijs/kwaliteit was perfect. Gemiddeld voor 30 euro per persoon gegeten en gedronken.
    Ik zal hier zeker nog eens terugkomen.

46. D. Temmink

Ik vond het echt niet aangenaam. Het restaurant is op het eerste gezicht mooi ingericht, maar als ik er dan dieper over nadenk vind ik het eigenlijk veel te 'stylish' en er wordt teveel geprobeerd er één groot glamoureus gebeuren van te maken, terwijl dat bij de Italiaanse keuken niet past.

Het eten was wel lekker verder, smaakte prima, hadden wel iets grotere porties mogen zijn. Ook dat vind ik misplaatste chiqueheid, te kleine porties.

De service daarentegen was voor mij het dieptepunt, ik vind de eigenaar Peco echt ontzettend onvriendelijk tegenover het merendeel van zijn gasten, hij heeft alleen oog voor vrienden die aanwezig zijn en zodra iets minder goed gaat hoor je niets meer. Vind het sowieso een beetje ongeplaatst lef om recht tegenover je oude overgenomen zaak te gaan zitten.

Al met al geen ervaring die een tweede keer behoeft!

47. Wij komen hier regelmatig en met heel veel plezier, service is altijd goed, het eten fantastisch en Peco en zijn team maken er altijd een prachtige avond van. Bravo!

48. We hadden al veel verhalen gehoord over trattoria da pecco. Toch wilden wij het een keer zelf ervaren. Samen met mijn man besloten we om er heen te gaan. We werden vriendelijk ontvangen. Er heerst een ontspannen sfeer. Je bent omringd met luxe. Mooie inrichting, mooie kaart, mooie gerechten etc. Dit hadden wij nooit ervaren dat er zoveel aandacht aan je werd besteed. Als voorgerecht had ik de vitello tonato en mijn man had de vissoep. Voortreffelijk!! Als hoofdgerecht had ik de pizza a la vetariana en mijn man Kalfsescalope in een citroensaus. Ik ben zelf half italiaans en ik had het gevoel alsof ik terug was in Italie. buon cibo, buon vino, buon ristorante!

49. Er is veel te doen om deze nieuwe zaak in Heerlen en daarom toch maar eens geprobeerd. Het moet gezeg zijn de entourage is erg leuk. Een frisse combinatie van klassiek Italiaans en moderne elementen. De service was wisselvallig maar de gratis hapjes en drankjes maakten veel goed. Het eten was helaas een tegenvaller... veel te zout!! Jammer..

4,7
  50. Ik vertoef regelmatig in de Heerlense horeca. Maar wat mij opvalt is dat Trattoria da Peco wederom een geval van hype is. Een nieuw restaurant, bekende gezichten en opeens wil iedereen er eten. Voor de kijkers thuis een tip; Ga er niet eten. De gastheer is zeer onbeleefd en snapt totaal niet hoe hij zijn gasten in de watten moet leggen (zijn vaste gasten wel uiteraard, want die gaan voor). Het eten is koud en de porties veel te klein voor de prijs. Kortom een zeer sfeerloze avond met achteraf nog trek in echt lekker eten!

1,7
  51. Vorige week een tafel gereserveerd voor het begin van de avond. Tafel was vrij zoals het hoort maar het is wel een punt om extra aandacht aan te schenken want het wil wel eens vaker voorkomen dat de gereserveerde tafel nog bezet is.

Voorgerecht gegeten buiten de kaart en hoofdgerecht van de kaart. Beide gerechten waren goed, niks op aan te merken. Service was prima. Leuke zaak en zal er zeker terug komen.

52. Heb hier nu twee keer gegeten, pizza en spaghetti carbonara. Beide keren om je vingers bij af te likken. 2 olies bij de pizza, kaas bij de spaghetti. Gewoon zoals het hoort. Daar kunnen ze aan de overkant wat van leren (daar kom ik niet meer vanwege de abominabele kwaliteit).

53. Kon niet anders dan dat 't eten hier goed was, omdat de koks van Il Castello genoeg hebben meegemaakt aan de overkant.
    Maar het is en blijft dhr. Peco die het eten van hun kapot maakt met zijn lange wachttijden als je hebt gereserveerd en het voor laten van zijn vriendjes die alles weer kapot maken.
    We hadden gehoopt dat die er van geleerd had, maar helaas! Volgende keer weer gewoon aan de overkant.

5,9
  54. Perry Hunen

Een heel leuke avond gehad. De bediening was attent, het eten was goed verzorgd en erg lekker. Een aanrader.
    We komen nog zeker vaker terug.

55. H.Halmans

Vreselijk.
    Ik had voor mijn verjaardag 12 december 2011. 6 personen uitgenodigd om om 19.00 uur te gaan eten bij El Peco.
    Om 19.00 uur waren wij netjes aanwezig.
    Om 19.30uur kwamen zij vragen wat wij wilden drinken.
    Om 20.05uur kwamen zij voor de tweede keer vragen wat wij wilden drinken en brachten de menukaart mee.
    Om 20.35uur vroegen wij aan de kelner, een zeer correct persoon, of wij nog lang moesten wachten.
    Toen kwam de eigenaar op hoge poten.
    Wat wij ons niet verbeelden, wij hadden pas 20 minuten geleden besteld en waren nu al aan het vragen waar ons eten bleef.
    Ik heb hem toen medegedeeld dat wij al om 19.00uu aanwezig waren en tot nu toe nog niets gehad hadden.
    Mijn partner is kwaad weggelopen en de rest van het gezelschap heeft nog even zitten te peuzelen maar hadden ook geen honger meer.
    Wij zijn toen allemaal vertrokken.
    De kelner heeft ons toen ter compensatie een fles wijn meegegeven en ons alleen de drankjes laten betalen. Hij heeft van mij een fooi ontvangen.
    Hier kom ik dus nooit meer en zal mijn verhaal ook op feestjes vertellen.
    Huub Halmans.

56. Na een avond winkelen met mijn vriendin zijn wij met een hongerige maag gestrand bij da Peco. Helaas zat het restaurant vol maar we konden even op een tafeltje wachten. Tijdens het wachten vloog er per ongeluk een glas rode wijn over de witte jas van mijn vriendin heen. Het zal je maar gebeuren. De witte jas, net een dag oud, zat helemaal onder! Het was echt vervelend. Niet alleen voor mijn vriendin maar ook voor mevrouw achter de bar. Ze vond het erg vervelend en ze heeft ons zoveel mogelijk geholpen. Na heerlijk getafeld te hebben (eerlijk is eerlijk, pizza en contrafiletto alla gorgonzola erg lekker) met diverse extra's heeft de eigenaar het erg netjes opgelost. Ongelukjes gebeuren en zitten in een klein hoekje. Alles hangt er vanaf hoe het opgelost wordt. In dit geval UITSTEKEND! Geen aftroeven met een stomerijbon maar gewoon volledig zoals bij een jas van een dag oud ook hoort. Mijn complimenten! Wij zullen zeker vaker komen eten en het aan iedereen aanraden! Niet alleen om het heerlijke eten maar zeker vanwege de zeldzame service!

57. Een geweldig restaurant! Peco Bravo!

58. Recentelijk voor het eerst in dit restaurant gegeten en dat zeker met genoegen. We waren met een gezelschap van 8 personen in een vol restaurant. Ondanks de drukte liep vrijwel alles vlotjes. Persoonlijk wilde ik niet à la carte eten, maar vond bij de menukaart geen menu. Op verzoek werd i.o.m. de kok een 3-gangenverrassingsmenu met vis bereid. Voorgerecht was een ravioli met tonijn, welke met begeleidende saus goed op smaak was. Hoofdgerecht gamba's met een heerlijke saus (wijn, anijs?) en een goed op smaak gebrachte pasta. Nagerecht was een tiramisu, welke een beetje droog was, jammer. Het restaurant is smaakvol ingericht en biedt een redelijke menukaart. Wel jammer dat ze standaard geen menu's aanbieden.

59. Rob 2563 punten

Gisteren voor het eerst gedineerd in dit nieuwe Italiaanse restaurant in Heerlen. Dhr. Peco, die vroeger het er tegenover gelegen Italiaanse restaurant Il Castillo bestierde, is nu dus een nieuw en modern ingericht Italiaans restaurant begonnen.

Het is hier verbazingwekkend druk voor een maandagavond. Veel collega restaurateurs hebben er ondermeer een plekje gevonden en het is gezellig rumoerig in deze mooie zaak. Wij hebben gereserveerd voor vier personen en worden in eerste instantie aan een tafel gezet die gedekt is voor 7 personen, we worden daarna verplaatst naar een iets kleinere, maar nog altijd te grote tafel, voor 4 personen. Als aperitief drinken we een prima prosecco. Een olijfje of een stukje brood zou niet misstaan, zeker als de voorgerechten wat langer op zich laten wachten.

Wat we vanavond te eten krijgen is allemaal goed op smaak en bereid met goede producten. Zo zijn vooraf de scampi's heerlijk en de vitello tonato bevalt ook. Jammer is het dat de scampi's en de saus niet warm genoeg zijn, mede doordat de borden niet zijn voorgewarmd. Dit euvel doet zich ook voor bij de hoofdgerechten, die ook geserveerd worden op kouden borden. Daarnaast is de portionering van de hoofdgerechten aan de zuinige kant. Zeker de portie lamskoteletten is buitengewoon karig. 4 baby koteletjes die in evenveel happen zijn verorberd en zonder noemenswaardig garnituur, is gewoonweg niet te verantwoorden. De uitleg van de eigenaar, dat hij alleen met goede producten werkt en lamsrack nu eenmaal duur is, slaat natuurlijk compleet de plank mis.

De eigenaar/gastheer wekt sowieso al weinig sympathie deze avond. We bestellen een chardonnay van Branko en krijgen ongevraagd een Pinot Grigio van een heel ander wijnhuis, omdat deze lekkerder is en ook nog goedkoper, zo zegt de eigenaar. Ook de rode wijn die wij bestellen, krijgen wij uiteindelijk niet geschonken, maar de eigenaar schenkt weer zonder overleg een andere wijn. Dit kan dus absoluut niet.

Al met al dus een redelijk teleurstellende ervaring gehad. Ondanks dat dit een mooi restaurant is, waar ook goed gekookt wordt, zijn er te veel op- en aanmerkingen om tot een voldoende te komen. Heel jammer!

5,3
  60. Ben niet tevreden over dit restaurant.
    Prijs/kwaliteitverhouding is absoluut ver beneden de maat.
    Vissoep was erg lekker, maar meer als 2 lepeltjes was het niet. Pasta hoofdgerechtje past echt in een holle kies.

Prijzen zijn vergelijkbaar met het oude restaurant van Peco, alleen de porties zijn gehalveerd.

Daarnaast is dhr. Peco nog steeds even onvriendelijk als vroeger. Een open keuken is leuk, maar laat je personeel dan aub niet in een trainingbroek op sloffen rondlopen.

1x geprobeerd, maar dat zal geen 2e keer gebeuren.

3,7
  61. Echt een super gezellige avond gehad hier. De huiswijn was erg lekker en ook de hoofdgerechten waren van uitstekende kwaliteit. Inderdaad zoals hierboven beschreven vrij luidruchtig door minder goede akoestiek, maar dat stoort helemaal niet aangezien je inderdaad bij een Italiaans restaurant bent en dat erbij hoort. Ook het persoonlijk contact als zeer prettig en niet als opdringerig ervaren en rookruimte kwam ons goed uit. Hoef je tenminste niet in de kou te staan. Zou daar eventueel iets sfeervollers van maken. Moet toch ergens kritiek op hebben...

62. Rasa van Oppen

Leuke betaalbare zaak. Pluspunten de pizza's, de verse broodjes met boter en de wijn die ze in een mooie karaf schenken. Bediening is spontaan, gastvrij en flexibel.

Jammer dat er in een gang mag worden gerookt waardoor de niet rokers hier toch e.e.a. van mee krijgen. Een minpunt is ook de gehorigheid als ze hele zaak vol is.

Al met al een leuke zaak en we komen zeker terug !

63. Heerlijk gegeten met enkele collega's. Sfeer is prima, eten geweldig. Bediening erg vriendelijk. Je voelt je welkom. Een puntje van aandacht. Wij zaten met 6 personen aan 2 tafels. 1 was rond en ander vierkant. Waarom niet 2 vierkante tafels, dit verdeelde de groep. Maar de rest was super en we komen zeker terug. Een aanwinst voor Heerlen, zo gastvrij. Eten erg vers, we hebben genoten, Mieke

64. Monique Amkreutz

65. Eten is Italiaanser dan in Italie, pizza's zijn van bovenaardse kwaliteit, nog nooit zulke goede pizza's gegeten

Sfeer is top

Gastheerschap van Peco en zijn crew is van grote klasse, je wordt als een koning behandeld.

De wijnen zijn echt van bijzondere kwaliteit.

66. Heerlijk eten in een warme ambiance !
    Keep up the good spirit, Pecco & Family

67. Eric Dijksma

Eerste avond geweest en een erg mooi restaurant. De sfeer is zeer gezellig en ongedwongen. De zaak ziet er schitterend uit met een mooie italiaanse ''touch''. De bediening is gastvrij en de gastheer Peco zorgt voor een persoonlijk contact en geeft je een welkom gevoel. Het eten is top! De kaart is gebalanceerd en de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar!