't Koffiehuuske in Heerlen

Naast het eetcafé is tevens een parkeerplaats exclusief voor bezoekers aan 't Koffiehuuske.

• OV

Vanaf station Heerlen met de bus lijn 2. Halte Benzenrade trap naar beneden en je ziet het eetcafé liggen.

ma 09:30 - 21:00

1324198787 77
1462071706 75
1517220874 72
1627519209 75

1. Op vrijdagavond hebben ze niet alle gerechten die op de kaart staan. Je zit aan een plakkerige tafel (wegens ontsmettingsmiddel tijdens Corona). Het eten smaakt oké. De bediening is heel wisselend. Er wordt al tijdens het toetje gevraagd of we koffie willen drinken. Tijdens de koffie wordt op een botte manier de bon op tafel gelegd met de vraag of we kunnen betalen, want ze gaan sluiten. Ze gaat in discussie over het feit dat dit wat vriendelijker zou mogen en vervolgens zegt ze dat zij ook alleen maar de boodschapper is. Wat een attitude. Een tegenvaller voor 160 euro. Hier gaan wij nooit meer naartoe.

2. Cecile Smeets

Mooie lokatie, gezellige sfeer, vriendelijke bediening!
    Tip: Sate saus in een kommetje apart serveren zodat je zelf kunt bepalen hoeveel je ervan wil eten. Portie saus was erg groot.

3. Margreet arts

Heerlijke lunch voor 3 personen.
    Zeer ruime porties.
    Vlotte en attente bediening en een magnifiek uitzicht. Een aanrader.

4. Heerlijk gegeten met oud klasgenoten. Opeens de vraag tijdens het natafelen of we over 5 min wilden gaan want de volgende reservering kwam er aan. Minuutje later mochten we naar een ander tafeltje. Maar na 20 minuten werden we weer verzocht te vertrekken vanwege het tijdslot ivm een reservering. Nog nooit meegemaakt dat een restaurant op deze wijze met gasten omgaat. Natafelen is toch het leukste wat er is en hoort ook bij de beleving van uit eten. Vanwege dierbare en sentimentele herrineringen stond het koffiehuuske hoog in mijn persoonlijke top 5. Maar door deze policy en hoe het gesprek over het voorval verliep, voelde mijn favoriete plekje van zijn voetstuk vallen. Kreeg het zelfs te kwaad omdat ik me realiseerde door dit voorval niet meer snel hier zal komen. Het is raar als je 140 euro afrekent en met een kater naar huis gaat. Dit moet even slijten.

6,7
  5. Chris Beld

Goed eten in een leuke setting.

6. Vorig jaar met afscheid van.mijn werk meerdere cadeaubonnen van koffiehuuske gekregen. Nu heb ik er nog twee over, waarvan er een op 19 juni verlopen is. Ivm coronatijd zijn we dus twee en een halve maand niet kunnen gaan eten. En koffiehuuske neemt deze cadeaubon niet meer aan. Schandalig. Wij gaan daar nooit meer naar toe.

7. Vanwege slechte weer binnen moeten eten. Menukaart beperkt, met gerechten die snel klaar zijn en voorgekookt bewaard kunnen worden in keuken. Als gevolg hiervan werd ons avondeten (2x sate en 2x zuurvlees) binnen 10 minuten na bestelling al geserveerd. Geen tijd om gezellig te tafelen en te babbelen. Nadat we klaar waren werd er direct afgeruimd en is ons zeker 3 maal gevraagd of de bediening nog iets voor ons kon betekenen. M.a.w., als je niets meer drinkt, dan wegwezen. Eten was OK, geen bijzonder hoogstandje. Bediening opdringerig, maar ongeschikte locatie om lekker te tafelen.

6,5
  8. Goed diner, vriendelijke bediening, goedkoop ontbijt voor goede kwaliteit. Echt een toptent!!!

9. Smulders R

Goed eten voor een betaalbare prijs. Vlotte bediening! Aanrader!

10. Deze eigenaren/ medewerkers weten niet hoe ze de klanten moeten behandelen. Vreemde huisregels. Als je binnen zit ben je verplicht te eten. Bediening weet nog niet eens hoe de horeca etiquette in mekaar steekt.

11. Heerlijk gegeten!

12. Slechte klant onvriendelijke bediening, nee voor ons NOOIT meer

13. N.Janssen-Haenen

Informele gezellige sfeer. Kindvriendelijk ! Eten goed .

6,5
  14. Coby Jongen

Heerlijk buiten met oud collega van onze lunch genoten.

15. Leuke, ongedwongen sfeer. Ik zat buiten, met 3 oud collega's. Fijn terras met terrasverwarming. Binnen vind ik het vrij donker en nogal spartaans ingericht. Tevens nogal rumoerig qua geluid. Slechte akoestiek door harde materialen, is hinderlijk bij het voeren van een gesprek. Dit uit ervaring in het verleden en zo te zien nog altijd zo is. Was blij dat we op het terras konden zitten.

16. Suzanne B.

Normaal ben ik niet van het achteraf schrijven en heb dan ook lang nagedacht... maar het zit mij niet lekker.

Een aantal weken geleden gezellig met een vriendin en 2 kids in de kinderwagen, iets gaan drinken. Over de plaatsing van de wagens werd moeilijk gedaan. Op de vraag of er rietjes in de flesjes voor de kinderen kon werd geïrriteerd gereageerd. En op de rekening hebben wij lang moeten wachten.

Maar goed we hebben het nog een kans gegeven en een tijdje later wilde wij een hapje eten zonder kids. We mochten buiten drinken en bestellen en binnen dineren. Maar ondertussen werd onze gezellige avond helaas ruw verstoord door een verontrustend telefoontje van thuis. Iets met de kids. Dus wij wilde onze drankjes graag betalen.
    Ook nu duurde het ellelang. Uiteindelijk maar binnen gaan afrekenen. Daar heb ik mijn verhaal gedaan over het telefoontje. De jongeman aan de bar was op z'n zachts gezegd niet blij. Of wij dat ons niet eerder hadden kunnen bedenken? Zo hielden wij een tafel bezet. Hij had al 1 tafel weg moeten sturen en dit nam hij ons behoorlijk kwalijk.
    Nogmaals proberen uit te leggen dat dit overmacht was.
    Maar hij was niet voor rede vatbaar. Hij was echt boos dat we niet wilde eten maar terug naar huis wilde. Wij hadden ons natuurlijk ook verheugd op een leuke avond en niet een ziek kind.
    Dus helaas geen 3e keer meer voor ons...

6,7
  17. Maroeska Dirksen

Wij zijn al vaker hier geweest, zowel om te lunchen als te dineren . Altijd goede service en lekker eten. Complimenten aan de kok, heerlijke Franse uiensoep!! Alle andere gerechten zijn ook voortreffelijk voorbereid.

18. Het was de derde keer dat ik in t Koffiehuuske kwam. In feite niets mis mee en ik vind het daar heel goed qua eten en gezelligheid, maar ik ben geen grote eter en ik vraag normaal gesproken altijd om een Doggy Bag. Ik gooi zelf nooit eten weg dus waarom moet ik dat in een restaurant dan wel doen. Ze geven hier om hygienische redenen en omdat ze daar geen vergunning voor hebben, geen doggy bag mee. Gelukkig had ik de eerste keer zelf iets bij me waar ik het eten in kon doen. De tweede keer dat ik er was vertelde men mij dat ik ook een halve portie kon bestellen, dus SUPER. Gisteren vroeg ik weer om een halve portie maar dat ging dus echt niet en men wou weten wie mij dat de vorige keer had verteld. Dat wist ik uiteraard niet meer, maar ze zouden kijken wat ze konden doen. Toen ik het eten gebracht kreeg vertelde men mij dat ze me per ongeluk toch een hele portie hadden gegeven. Uiteindelijk heb ik de helft laten staan en dat is dus weggegooid. Moeilijk verteerbaar met de wetenschap dat aan de andere kant van de wereld hongersnood heerst. Ik heb niet de hele portie hoeven te betalen, maar daar gaat het mij dus niet om.
    Ter aanvulling: ik kan me wel voorstellen dat je geen halve schnitzel of iets in die orde kunt bestellen, maar mijn gerecht was een pasta gerecht wat wel voor de helft kan worden klaargemaakt. Jammer.
    De persoon waarmee ik uit eten ben geweest is wel een grote eter en was dus wel helemaal tevreden.
    Zelf ben ik gewoon zeer teleurgesteld.

19. Tom 1305 punten

Prima gegeten hier. Gezellig eetcafé met huiselijke sfeer. De bediening is aardig en lekker informeel. De gerechten zijn redelijk basic, maar daar is de prijs ook naar. Zelf had ik een stoofpotje, heerlijk! Had wel ietsje meer mogen zijn. Helaas kan ik de genomen foto's niet meer vinden, zo was het bijvoorbeeld wel grappig dat de frietjes geserveerd werden op een houten plankje in een ouderwetse puntzak. Weer eens wat anders. Leuk plekje voor een simpele, maar lekkere maaltijd.

20. Prijs kwaliteit prima, sfeervol we hebben heerlijk gegeten, bedienig heer erg vriendlijk!

21. Heerlijk en gezellig getafeld.De mosselen op Italiaanse wijze waren helemaal top.

22. Wij komen hier al jaren. Altijd goed. Ook de service is extreem hoog. Sinds een aantal maanden ook veel afwisselende kaarten.

23. De ontvangst was prima en de service om snel voorgerecht etc te serveren mede vanwege twee kleine kinderen was goed. Het hoofdgerecht liet lang op zich wachten en daar naar vragend werden excuses aangeboden: "Er was iets fout gegaan in de keuken". Alles bij elkaar toch genoten en buiten dit incidentje tevreden.

24. Marc 861 punten

Vaak hier geweest voor een zakelijke lunch. Nu voor de eerste keer een diner. Aspergesoep was goed gevuld, wel heel erg gebonden dus vrij dik. Smaak was prima. Daarna op aanraden van de bediening gekozen voor zwaardvis. Bij t opdienen gaf de bediening aan dat ze benieuwd waren naar mijn ervaring omdat ik de eerste was die t zou gaan eten. Knap dat je t dan toch kan aanraden zonder ervaring. Geserveerd met pasta. De pasta was erg flauw en plakkerig. De zwaardvis werd keurig geserveerd. Zag er mooi uit. Wel viel op dat de saus direct een verkleuring liet zien en een velletje ontstond. Bij t roeren in de saus viel ook op dat deze erg olierijk was, druppels goed zichtbaar. De zwaardvis was ronduit taai en amper te snijden. Ook weer zeer flauw.
    De bediening vroeg naar mijn ervaringen en ik heb bovenstaande gemeld. Hij zou direct de kok op zijn kop gaan geven was zijn reactie. Helaas schiet de ontevreden klant daar helemaal niets mee op. Er is daarna ook geen enkele terugkoppeling meer geweest. Wij hebben besloten om t toetje dan maar elders te gaan nuttigen. Het is een erg leuk ingericht restaurant en de sfeer is top, maar dit gerecht zou ik niet meer proberen te serveren.

5,7

26. Wobly

27. Wij hebben hier 22 maart geluncht, vanwege een verjaardag en geslaagd voor school van onze kinderen. Ik heb dit aangegeven tijdens de reservering om wat extra aandacht bij de kids. Toen we aan tafel zaten kwam er meteen iemand van het personeel vragen en feliciteren wie de gelukkigen waren. Ook de bediening en aandacht waren top! En ook het eten was prima, zo zou het overal moeten zijn.

28. De afgelopen 4 weken 3 keer wezen eten bij het koffie huuske.

De eerste keer geluncht waar wij een lunchplankje hebben weggeten wat enorm lekker was met een goede prijs van 10€.

De keer erop carpaccio en als hoofdgerecht saté en biefstuk. Dit was wederom over heerlijk! De carpaccio is zeker een aanrader aangezien deze erg vers is en een grote hoeveelheid bevat.

afgelopen avond hebben we wederom de carpaccio gegeten met als hoofdgerecht het zuurvlees, goede kwaliteit!

Wij zijn zeer tevreden over het personeel en het koffie huuske zelf, zeker een aanrader!! Het is zeer attent dat je als voorafje brood met kruidenboter en tappanade krijgt en bij het hoofd gerecht een fles water! Dit geeft het personeel ook aan als je brood wilt bestellen dat je dit als apparatief krijgt van het huis.

29. Mooi restaurant en vooral gezellig!

30. Fam. Snijkers

Heerlijk gegeten, perfecte prijs/kwaliteitsverhouding! Sympathiek personeel wat snapt hoe het werkt. Leuke ambiance en zeker een aanrader.

31. Vriendelijk personeel, lekkere cappuccino, broodje tonijn waar de tonijn salade zeer dunnetjes was aangebracht en verlepte sla met bruine aanslag, sandwich met zalm van oud brood gemaakt, zuurvlees uit een emmer van een bekend merk...pluspunt de zelfgemaakte mayonaise, vreemd als de rest niet uit eigen keuken komt !
    Toen we zeiden dat de sla verlept was en oud brood, was het commentaar dat ze het aan de keuken zouden doorgeven, maar deden er verder helaas niets mee ...jammer we gaan er niet meer terug.

3,7
  32. Drie weken terug hier met z'n zessen gegeten. Het brood en de kruidenboter vooraf waren heerlijk. De voor- en hoofdgerechten echter matig. Zo was het zuurvlees slijmerig en raar van structuur. Voor de prijs die je betaalt mag je wel iets meer verwachten. Verder was het overgrote deel van het personeel vriendelijk, afgezien van één medewerker. We zaten binnen aan een grote tafel bij de deur naar het terras. Die avond was het flink afgekoeld, maar de deur naar het terras stond regelmatig open waardoor het erg tochtte. Vervolgens gevraagd of de deur misschien dicht kon waarop we als antwoord kregen dat dit niet ging, want "dat zul je toch altijd hebben". Ook al is het voor het personeel niet altijd mogelijk om de deur te sluiten, zeg dan in ieder geval dat je probeert rekening te houden ermee. Dat is een stuk klantvriendelijker.

Al met al dus geen goede ervaring. We komen hier dan ook niet meer terug.

33. Chris Peeters

34. Erg lekker eten,binnen een gezellige,huiselijke inrichting en in de zomer een leuk terras om buiten te zitten. Zeker een aanrader!

35. Laatst met een groep geweest.
    Bediening was aardig en in voor een grapje.
    Eten was jammer dat er verschillende gerechten niet meer waren en dus een andere keuze gemaakt moest worden en vegetarisch was er nog maar voor 1persoon.
    Verder werd toch wel ruim voor sluitingstijd vriendelijk verzocht de rekening te voldoen. Weet niet of dit nog een vervolg krijgt.

5,1
  36. We hebben van de week een hele gezellige avond gehad. De sfeer in het restaurant is aangenaam, het personeel behulpzaam en vriendelijk. Het was nog moeilijk kiezen uit de verschillende gerechten; er zat veel van onze smaak bij! Het eten was heerlijk, we hebben echt genoten. Prijs/kwaliteit verhouding is in onze ogen prima! Na het dineren was er ruim voldoende tijd om nog even na te keuvelen. De kinderen werden bezig gehouden met een leuke kleurplaat. Op zeer korte afstand van het terras is een klimtoestel geplaatst, dat erg aantrekkelijk was voor onze kinderen! We komen zeker nog eens terug. Bedankt voor de gastvrijheid!

37. Gezellig, knus restaurant!
    In de zomer heerlijk buiten zitten op het voor- of achterterras, in de winter de open haard aan..
    Regelmatig een nieuwe menukaart afgestemd op het seizoen. Een keuze maken uit de gerechten levert àltijd problemen op (in positieve zin welteverstaan) :)
    Aperitiefjes zoals de Spritz en de Ugo zijn ook altijd het proberen waard!

38. Annemieke

Ons favoriete restaurantje in de buurt. Gewoon even snel of een gezellige avond tafelen. Eten altijd lekker en bediening erg vriendelijk! Wij komen zeker weer terug!

39. Ook hier een niet zo heel goede ervaring...
    Ondanks het jonge personeel, niet veel affiniteit met kinderen.
    Serveerster was zich al aan het ergeren aan de plek waar we waren gaan zitten om daar nog een kinderstoel bij te krijgen.
    Ze zei het niet, maar het was overduidelijk te merken aan haar hele houding!
    Zo werd het ook niet gewaardeerd dat onze jongste heel enthousiast haar kleurplaat wilde laten zien, en ja, misschien ietwat hard riep kijk: mooi he!! Maar goed, een kind van 2,5! Varkenshaas zaten veel pezen in, maar uit mijn ervaring weet ik dat je daar niet altijd iets aan kan doen. Zo ook gezegd, maar aan de hele houding van personeel was te merken dat dit niet gewaardeerd werd. Er heersen rare regeltjes in dit restaurant, waardoor ik het gevoel van gastvrijheid erg mistte.... Jammer! Want locatie is wel geweldig, maar denk toch dat ik liever voor een gastvrijer restaurant in de stad ga...

5,3
  40. fer olberts

je krijgt niet het gevoel dat je de gast bent. Alles moet volgens de huisregels, en dat geeft een erg ouderwets "schoolgevoel" , dat niet prettig voelt. Afwijkingen op de kaart zijn eigenlijk niet welkom. Een van onze kinderen wilde alleen pasta met saus (i.p.v. pasta vongole) en hiervoor werd toch de volle prijs gerekend (Euro 16,=!). Blijft voor ons een lokatie met gemengde gevoelens; aangezien Heerlen niet echt veel goede horeca kent, zullen we toch nog wel een keertje terug komen. "In het land der blinden is 1-oog koning".

41. Anke Koffiehuuske

42. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, prettige prijzen, wat wil je nog meer!

43. Net heerlijke asperges gegeten bij t koffiehuuske!! Lekker zacht met heerlijke aardappeltjes en een wereldsaus!!

44. Ch. Janssens

Wij dachten met vrienden lekker asperges te eten, maar dat viel tegen: slecht geschild, waarschijnlijk gestoomd, dus kei en keihard, droog. Gereclameerd, terug naar de keuken, maar wij kregen nagenoeg hetzelfde, keiharde, niet te eten asperges terug. Het personeel probeerde wel hun best te doen.

45. Zeer vriendelijke bediening. Gezellige sfeer binnen en buiten. Lekker en goed eten voor een goede prijs.
    Iets beperkte keuze voor mensen die vegetarisch eten, maar wel bereid gerechten geschikt te maken voor vegetariers.

46. Leuk restaurant en lekker eten.

Alleen de bediening is erg vreemd, met aparte regels.

Ook is het restaurant niet erg kindvriendelijk. Dit lijkt op het eerste gezicht wel zo (kleurplaat, potloden e.d). Maar het horecapersoneel blijkt niet erg veel te hebben met kinderen. Men vindt het erg als een kind een viltje doorscheurt en merkt dan vervlgens op dat zij de rommel eigenlijk niet wensen. Ook weet het restaurant moeilijk om te gaan me eenvoudige warenkennis vragen omtrent allergieën (of het mogelijk is om afwijkend van de kaart iets te maken wat geen ei of noot bevat).

Resaurant is ondanks gezellige avond absoluut geen aanrader.

Ook bij vorig bezoek van restaurant (enkele weken geleden) werden vreemde vragen gesteld zoals: jullie kunnen buiten of binnen zitten, maar niet eerst buiten en dan naar binnen. Voor iemand met een beetje horeca-ervaring en klantvriendelijkheid weet dat dit echt net kan, al was het maar om de wijze van formuleren.

Tip: "als je iets leuk vindt om te doen, dan leg je er ook je passie in; als het gaat om er commercieel beter van te worden en zonder je gevoel erbij in te brengen, is het mijns inziens jammer....."

6,1
  47. Leuk restaurant in een mooie omgeving. Op een zomerse avond is het genieten op het terras. Het eten is smakelijk en voor een eerlijke prijs. Wat opvalt is dat hier veel mensen op leeftijd komen eten.

48. Je kunt heerlijk eten en genieten bij 't Koffiehuuske!

Binnen erg gezellig en buiten rustgevend. Leuke en vlotte bediening en een smakelijke kaart. Een fles water en brood met tapenade van het huis meestal, dus erg attent allemaal. Aanrader!

49. Heb eerlijk gezegd ook wisselende ervaringen. De lunchkaart is best summier en zou wat meer keuzemogelijkheden mogen hebben. De bediening is wel altijd vriendelijk, maar krijgen volgens mij hele vreemde regeltjes opgedragen. Zeker niet passend bij een zaak die zo graag hoog in de terras top 100 zou willen staan.

Zo waren laatst al alle grote terrastafels op voorhand gereserveerd voor als er misschien grotere groepen zouden komen. Niet eens al een echte naamsreservering dus. Dit terwijl ze allemaal nog vrij waren. Alle tweepersoonstafeltjes die vrij waren, lagen aan de zaak in schaduw of naast een jong echtpaar met een schreeuwend kind (kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen) in de kinderwagen (die daarom wel aan een 4-persoonstafel mochten zitten?)

Als je dan voor het eerst sinds jaren met een oude bekende hebt afgesproken en lekker in het zonnetje wilt lunchen, vind ik het echt belachelijk dat we dan toch verzocht worden om niet aan een vrij 4-persoonstafel te zitten..

50. Mijn ervaringen met dit restaurant zijn wisselvallig, zowel wat de kwaliteit van het eten als de bediening betreft.

Je kunt er zeker heerlijk eten, maar er zijn ook missers. Zo had ik een keer bedorven mosselen en halfrauwe bloedworst die ik moest teruggeven. Die werden trouwens niet in rekening gebracht, dus wel een coulante afhandeling.

De bediening is altijd even enthousiast en snel, maar ook hier af en toe een behoorlijke misser. Zo kon de parasol vandaag niet open, terwijl ik klaagde over een brandende zon, want stel je voor: het kon nog gaan regenen vandaag. Binnen zat niemand, maar ik mocht nergens plaatsnemen, want alles was gereserveerd. Ik was om 16.50 u daar, ik kan me niet voorstellen dat iedereen om klokslag 17.00 u aan tafel zou zitten. In de meeste andere restaurants wordt gekeken hoe laat de reservering is en dan wordt 1 persoon die een kleinigheid wil eten gewoon aan tafel gezet. Die improvisatiedrang vind je niet bij 't Koffiehuuske. Ook de aan de barkrukken mocht ik niet zitten, want stel je voor dat het ging regenen, dan zouden de mensen van het terras daar moeten kunnen zitten.

51. Bart uit Heerlen

Ik heb al verschillende keren bij het Koffiehuuske gegeten, altijd lekker, altijd vriendelijke, gezellige bediening. Binnen is het knus, en het terras is natuurlijk heerlijk als het mooi weer is.

Na een mooie wandeling door het Imstenraderbos is dit een heerlijke pleisterplaats. Een van de leukste plekjes in Heerlen, of ja eigenlijk Benzenrade. Het durpke bij de stad :-)

52. Vanavond ben ik voor het eerst gaan eten bij dit restaurant. Ik vond het in een woord geweldig! De ontvangst en de bediening was uiterst attent en professioneel. De wat jongere serveersters zijn allemaal goed getraind en waren ook oprecht vriendelijk. Niks gespeeld dus, maar echt mensen die het leuk vinden om er te werken. Althans dat straalden ze uit. Het eten was ook van prima kwaliteit. Ik heb er vandaag de aspergesoep en asperges op Limburgse wijze gegeten. Nee ik moet zeggen: gesmuld! De ligging en de sfeer van 't Koffiehuuske zijn ook zeer aangenaam. Ik weet het zeker: ik kom vaker terug!

53. Heel erg leuk en gezellig restaurant!

Ontzettend knusse inrichting en heel vriendelijk en bekwaam personeel.

Wij hebben beiden het "zoervleisj" gehad en het smaakte voortreffelijk.

We gaan hier zeker vaker komen!

54. Anoniem

Vandaag na een flinke wandeling neergestreken op dit schitterende terras. In eerste instantie alleen om te drinken, maar toch besloten om te eten. Heerlijk gegeten, ik had de spies en mijn vrouw de pasta met garnalen. Eentje had zuurvlees en 2 de lam (in totaal met 5). Bedienende meisjes waren erg vriendelijk, en we zijn perfect geholpen. We gaan hier zeker vaker terug komen.

55. Ik ben twee weken geleden hier komen eten, en ik ben zeer tevreden!

De kaart is niet heel uitgebreid, maar er is wel een grote verscheidenheid aan gerechten (van vleesspies tot ravioli). Ik had als voorgerecht de salade met gerookte zalm, deze was erg groot en lekker. Als hoofdgerecht had ik ravioli met kaas gevuld in een saus van basilicum en walnoten, dit gerecht was ook heerlijk.

De Prijs / kwaliteit verhouding is prima en het personeel is zeer vriendelijk, er werd interesse getoond en er werd vaker gevraagd of alles naar wens was.

Een dikke 10 dus!

56. Goed terras in de zomer. Eten niet bijzonder goed of slecht. Van de zomer wel gemerkt dat er niet altijd even vriendelijk werd bediend door met name meneer. Laatste keer erwtensoep gegeten. Was veel te dun, waterig en niet lekker. Daarna nog een poging gedaan te reserveren waarbij meneer mij zo onvriendelijk te woord stond dat ik heb besloten er niet meer heen te gaan.

57. Lekker eten, gezellige sfeer. Vooral in de zomer kun je lekker relaxen op het terras.

58. Het koffiehuuske moet je echt doen.

Zorg alleen dat je reserveert want anders heb je pech.

In de zomerperiode is er een leuk terras, waar het altijd gezellig druk is. Met name de lunchgerechten zijn in een prima kwaliteit/prijsverhouding.

Voor het diner is zowel het Limburgse konijn, (knien in zoer) maar ook het Limburgse zuurvlees een aanrader.

De bediening is zeer voorkomend, en vriendelijk.