Steakhouse Eldorado in Heerlen

1451420689 71
1458193409 74
1492057008 73
1519147886 76

1. Afgelopen vrijdag gaan eten met een socialdeal. Het begon al goed bij de gastvrije ontvangst. We werden naar een gezellige tafel gebracht en de rest van de avond ontbrak het ons aan niets! Een goede gastvrouw zijn kun je niet leren dat zit in je bloed al is het misschien maar een weekendjob. Chapeau dames van Eldorado! Het eten was heerlijk, een heerlijke tonijnsalade voor mij en mijn man warm brood met lekkere kruidenboter. Daarna de mixedgrill heerlijk mals vlees! Afsluiter koffie met een kruscovac, een top avond dank je wel!

2. Buiten op het terras is het gezellig. Als je van bepaalde humor houdt, is het personeel inderdaad vriendelijk. Ik vond het randje. Te duur voor wat je krijgt. Ging erg snel. Geroosterde kip was wit en zwom in water. Buffet goedkoopste groenten wat er is. Gaan niet meer terug.

3. sunny 117 punten

We zijn hier al 3 keer met Social Deal geweest. Ruime porties. Lekker eten en goede service.

4. Lenie en Ruud Kleinen

Gisteren (20-02-2016) wederom heerlijk gegeten bij jullie en genoten van de door ons zo geliefde Chateaubriand. Ook bedankt voor de vriendelijke bediening en goede service!

5. Met de kerst geweest eten, aangepaste prijzen. Prijs/kwaliteit totaal niet meer in verhouding. € 5.- meer betaald voor een mini stukje zalm, mix grill ook niet meer in verhouding. IJs met warme kersen en dame blanche waar kersen en chocoladesaus doorheen geschoten was! Daarbij zeer bijdehand en brutaal personeel! Geen leuk kerstdiner dus!

6. Leuke zaak waar je goed word geholpen (leuk en vriendelijk personeel). Wij hebben hier biefstuk en ossenhaas op, ze waren fantastisch.

7. We eten geregeld bij Eldorado, altijd lekker gegeten!
    Ook zeer vriendelijk personeel.

8. Belde met eigenaar om met voucher Socialdeal te reserveren. Moest schriftelijk. Dit gedaan en kreeg bevestiging. Enkele uren voor afgesproken tijd telefoontje van klantenservice: wegens overboeking ging onze afspraak niet door. Men zou kijken wat te doen. Zou worden teruggebeld. Geldigheid werd met een week verlengd. Helaas op ons gewenste datum en tijdstip, geen antwoord.
    Geld terug gevraagd, ging niet, wel kon tegoed van Euro 29,50 anders besteed worden. Ik wilde dat het bedrag op onze rekening zou worden teruggestort, omdat wij klaar zijn met zowel Steakhouse Eldorado alsook met ParkstadDeal. Service van beiden ver onder beschaafd niveau! Wij mogen hopen dat andere gasten als *gasten* behandeld zullen worden en dat men niet tracht mensen af te schepen. Foei Steakhouse Eldorado en Foei ParkstadDeal.

9. We gingen met veel plezier voor het eerst dit restaurant uitproberen, gezellige sfeer en inrichting. Fijne tafel. Maar waar het om draait 'het eten' vreselijk! Mijn kip was nog rauw. Natuurlijk meteen aangegeven bij de bediening. Haar eerste antwoord was "Oja ik zie het, maar het zit alleen in de binnenkant de zijkanten zijn goed." Waarnaar ik reageerde "Pardon, ik betaal voor een volledig goed stuk kip." Nou, ze hebben het van de rekening gehaald, dit was het minste wat ze konden doen.
    Aan het einde wel nog een drankje gekregen, maar nog steeds geen excuses voor het ongemak. Bij het afrekenen van het gerecht van mijn vriendin vroeg 'de baas' of alles had gesmaakt. Mijn vriendin reageerde erop dat mijn gerecht niet gaar was. De enige reactie van deze man was: "Tja, dat kan wel eens gebeuren..." Dit was het toppunt. Ook vanuit deze man geen excuses ontvangen. Dit restaurant ziet mij nooit meer terug!

10. Eldorado Steakhouse is een sfeervol restaurant waar je heerlijk kunt genieten van goede kwaliteit steaks. Je betaald wel iets meer maar daarvoor krijg je smakelijk eten en vriendelijke bediening.

Meerdere keren bezocht en altijd top!

11. Vanavond wederom heerlijk gegeten hier! Gerechten zijn altijd goed bereid, grote porties! Ondanks dat het druk was, en dat is het vaker, aandacht van de bediening voor de gasten. Compliment.

12. Ria 2246 punten

Afgelopen zaterdag hier gegeten, rond 19:00u. Het was redelijk vol, maar gelukkig kregen we nog een tafel.
    Bestelling werd vlot opgenomen. En ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten op ons eten; ca 20 min na opnemen van de bestelling was ons eten er al. En ik moet zeggen, het voldeed meer dan aan de verwachtingen. Het vlees was supermals. Ik had een spies van ossenhaas en spek, bedekt met gebakken ui en paprika, geserveerd met rode rijst en pittige paprika-dip. Het was werkelijk waar errug lekker.
    Mijn vriend had een steak van 400 gram, met friet, champignonsaus en gebakken champignons.
    De steak was erg dik, maar desondanks perfect klaargemaakt: medium, rose van binnen en niet meer bloederig.
    De bediening was erg vriendelijk en droegen echt bij aan een goede sfeer en een bijna perfecte eet-beleving!

13. Annet en Marlies

Zelf ben ik niet zo'n grote vleeseter dus ik hield mijn hart vast...Maar écht heel lekker hoor! Ik was aangenaam verrast!
    Fijn buiten op het terras, helemaal in vakantiesfeer gekomen ook al woon ik maar 10 minuutjes verderop.
    Ik wil zeer zeker nog eens terug komen en dat kun je toch niet van alle restaurants zeggen!

14. Diverse keren met vrouwtje wezen genieten. Vooral soepen en vleesgerechten zijn overheerlijk.
    Halve liters bier (ik drink altijd halve liters) zijn met afstand het goedkoopst van hele binnenstad.
    Het eten is niet echt goedkoop maar daarvoor wel prima kwaliteit. De bediening is ,op enkele uitzondering na tijdens "spitsuur", attent.Restaurant is een van onze favorieten in Heerlen.

15. Het ziet er niet uit en de muziek is slecht, maar de bediening is super aardig en de ossenhaas verschrikkelijk goed.

16. Zeer lekker gegeten bij Eldorado in Heerlen. De service was vriendelijk en zeer goed!

17. Ben voor de eerste keer op 27 maart 2012 in El Dorado geweest met een 7 tal collega's. Het eten was goed en de bediening kwam zeer snel als je wat wilde drinken.

18. Voor de eerste keer in eldorado geweest afgelopen weekend.
    Zeer gezellig, eten smaakt heel erg goed. De prijzen zijn redelijk hoog, ma je krijgt goeie kwaliteit en lekker eten.
    De bediening was zeer vriendelijk.
    Kom zeker nog eens terug

19. Brenda van der Weij

We zijn tijdens de carnaval (wel vroeg op de avond) gaan eten bij Eldorado. Volgens mij waren de prijzen aangepast i.v.m. de carnaval. Dit vond ik minpunt nr 1. Daarnaast bestelde ik de schnitzel, deze werd mij gepresenteerd als: "De deurmat voor mevrouw". Vond dit geen stijl, ook was hij niet te eten, veel te zout. Helaas voor mij niet nog een keer Eldorado.

20. Keurig restaurant waar je lekker kunt eten voor een gemiddelde prijs! Bediening was vlot en vriendelijk!

Geen uitschieters naar boven maar ook zeker geen naar beneden!

21. Rene 1305 punten

Leuk ingericht met half ronde banken waar je met gemak met zes man aan kunt zitten.

Voor we onze bestelling kregen wilden we graag wat stokbrood met kruidenboter, maar de kok had blijkbaar honger, wat deze hebben we nooit gekregen.

Mijn vriendin en ik hadden een gerecht voor 2 besteld wat werd geserveerd op een aparte bijzet tafel.

Helaas is deze zo breed dat het ons blokkeerde als we wilden op staan om salade en dergelijke te halen. Erg onhandig.

Het eten was verder naar behoren en de hoeveelheden ook.

Personeel is vriendelijk maar komt niet snel genoeg langs voor drankjes.

Salades kon je zo vaak halen als je wilde uit een soort buffet opstelling.

Al met al een prima avond op een paar service puntjes na.

22. Waren hier laatst eten met een groepje van 6, restaurant was goed vol, maar desondanks werden we goed en op tijd bediend. Waren zeer tevreden met het eten, het was heerlijk.

Decor geeft je het gevoel dat je op vakantie bent met hun traditionele Argentijnse stijl. Wij waren zeer tevreden en zullen zeker terugkomen.

23. Céline

Na herhaaldelijk vragen hebben wij, anderhalf uur nadat we besteld hadden, ona eten pas gekregen. Dit viel vervolgens erg tegen, het vlees was erg droog, de aardappelkroketjes aangebrand. De bediening was onvriendelijk en schoof de schuld van het late eten steeds op iemand anders af. Bovendien was het erg duur, zeker voor de slechte kwaliteit die er geleverd werd. Wij zullen hier zeker niet meer terug komen.

1,3
  24. Het eten is er erg lekker en ik vind het heel erg leuk dat je er een salade bar hebt. De bediening is wel vriendelijk, alleen niet altijd in de buurt. De inrichting is gezellig.

25. Een aanrader! Ondanks de pittige prijs is het eten zeer goed! De salade uit de bar is vers en goed van smaak!

26. Monique Wolfs

Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten, ossehaas was erg mals en lekker. Voor herhaling vatbaar. Alles uit de saladebar was vers en lekker. Schenken goede wijn, voor een redelijke prijs. Gezellige sfeer.

Personeel was vriendelijk en gastvrij.

Komen zeker nog eens terug.

Personeel was erg vriendelijk.

27. Personeel was inadequaat wat betreft kennis van zaken. Eten was beneden pijl. Bij het biefstuk bestond de 'peper roomsaus' uit peperbolletjes die bovenop de biefstuk waren gegooid. De spareribs waren veel te veel, ongemarineerd en ronduit smerig. Bovendien veel te duur (soep + hoofdgerecht = 25 euro pp). Ik kom hier nooit meer terug.

28. Hier twee keer gaan eten. Het restaurant doet wat ouderwets aan qua inrichting. Het personeel is echter vriendelijk en doet z'n best om het je naar de zin te maken. Het eten was ook goed te doen, alleen wat aan de prijzige kant.

Ondanks dat het in principe een prima steakhouse is, zou ik hier niet snel nog eens gaan eten.

29. Ik ben twee weken geleden hier gaan eten. Ik vind het echt een aanrader! Het eten was heerlijk, het vlees is uitstekend en je kunt lekker salade opscheppen uit de saladebar. De bediening is zeer vriendelijk en het eten is snel klaar! De prijzen vind ik best te doen voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.

30. Eten is prima, bediening ook. Vind de prijs alleen te hoog voor de porties. Verder geen nadelen...

31. Prima restaurant, heerlijke schotels. Vriendelijk personeel, een aanrader.
    Vlees is goed bereid, niet droog niet te rauw, zeer goed!!

32. f.hendriks

Heerlijk eten,super bediening.echt een aanrader.Zelfs als je het niet op krijgt,pakken ze het in voor het hondje als je dat vraagt natuurlijk.En waarom niet,heeft het diertje ook nog wat ervan.Mijn complimenten aan dit restaurant.

33. L.D.Hermans

Heerlijk die aardappel in folie met een lekker stuk Ossehaas doorbakken.Mmmmmmm....