Ristorante Da Nando in Heerlen

1204777201 74
1217891938 75
1342481944 74
1467071950 70

1. Prettige, gezellige no-nonsense zaak, geen dramatisch nepdesign.
    Er werd direct een flinke portie olijven gebracht met brood en zachte kruidenboter.
    De pizza's die we hadden besteld hadden een dunne knapperige bodem en daar houd ik van. Had wel moeite met het doorsnijden van de pizza ondanks het speciale hiervoor gedekte mes, opgelost door de grote stukken met de vingers op te eten… even lekker.
    Koffie en capucino waren heerlijk.
    Bediening erg aardig en relaxed (want tijd voor een praatje) ondanks de drukte.

2. Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening.

3. Gisteren mijn verjaardag gevierd.
    De tafel was feestelijk gedekt en zelfs een attentie voor de jarige... heel leuk.
    Lekker gegeten... en super gezellig.

4. Annie Slangen

Het eten was TOP en goed warm/heet. Heerlijk gegeten. We moesten lang wachten en kwamen een beetje in het gedrang met ons schouwburgbezoek. Dat hadden we van tevoren even moeten zeggen.

5. Bart en Chris

Lekker gegeten (een pizza en een lasagne), vriendelijke, vlotte en attente bediening, gezellig restaurant zonder poespas of pretenties. Wij gaan zeker nog eens terug!

6. Ronald

1 punt
  7. Da Nando is een restaurant wat we eens in de zoveel jaren weer bezoeken. Het ligt een klein beetje uit het centrum waardoor het er nooit echt heel druk is, dus je kan rustig van je avond genieten. Helaas lijkt het dat het personeel ook erg rustig is. Iedereen is heel vriendelijk, maar het duurde erg lang voordat ons eten klaar was en als je tijdens het wachten je glas leeg had gedronken moest je een redelijke tijd wachten tot er iemand langskwam om te vragen of je nog wat wou drinken.

Het eten is ok. Het blinkt niet uit, maar het is ook niet slecht. Bij ons laatste bezoek was ik gegaan voor de penne met 4 kazen, maar helaas was het allemaal een beetje flauw. Sommige van mijn tafelgenoten vonden hun gerecht wel erg lekker, dus misschien ligt het aan mijn keuze. Wel heel fijn is het brood met kruidenboter en de olijfjes die klaar stonden op tafel toen we binnenkwamen.

Waar het restaurant wel in uitblinkt is de sfeer. Het is een gezellig en knus restaurant wat heel geschikt is wanneer je op zoek bent naar een wat intiemere setting, zeker omdat het er ook wat rustiger is. Ook niet onbelangrijk is de prijs; we hadden allemaal een prijs in onze gedachten, maar ons bezoek was een paar tientjes goedkoper dan onze laagste gok. We waren per persoon 22€ kwijt voor onze maaltijd en drankjes.

Ik zal hier vast in de toekomst weer terugkomen en ik zal blijven hopen dat Da Nando me dan wel positief verrast, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt.

8. joost

9. Ben hier laatst op doorreis geweest vanuit het buitenland naar kennissen in Limburg. Was aangenaam verrast door het warm onthaal en de knusse uitstraling van 't restaurant.

Ik vond 't fijn dat het eten gewoon lekker simpel was, verder geen moeilijk of interessant gedoe, waardoor de prijzen ook betaalbaar zijn.

Puntje van kritiek, ik denk dat er teveel keuze op het menu is, daardoor is het vrij moeilijk te besluiten wat je wilt, en misschien zorgt een kleinere kaart ook wel voor een efficiëntere service voor de keuken.

Al met al, ontzettend fijn gedineerd en zal er zeker nog eens teruggaan!

10. Na bijna 2 uur wachten pas het voorgerecht. Zeer matig. Kon de coquille niet vinden en de garnalen waren op gedroogd. M'n mede eters met anti pasta vonden het ook matig, wat gesneden vleeswaren. Mijn hoofdgerecht zeer droge kalfsvlees. Maar het ergste waren de smoesjes waarom we zo lang moesten wachten. Voorgerecht hoefden we niet te betalen voor het ongemak. Waren al vol van het brood waar we mee stil werden gehouden. Dit restaurant nooit meer, zal het ook aan meer mensen in omgeving Heerlen vertellen, sorry. Slechte voorbereiding.

12. Estelle 225 punten

We hebben een fijne avond gehad bij Da Nando.

De ontvangst en placering was goed en onder het genot van olijven, brood en kruidenboter maakten wij onze keuzes. Voorgerecht: antipasto misto alla napoletana. Hoofdgerechten: pizza margherita, pizza's pirata en calamaretti fritti. Wijn: Chianti D.O.C.G. del Barone Ricasoli en divers fris, in flesje geserveerd. Nagerecht: tiramisu (aangeboden van het huis aan de jarige). De porties waren ruim voldoende en lekker.

Tijdens het dineren ving men op dat er een jarige in ons gezelschap was. Hier werd erg leuk op ingespeeld.

13. Lekkere olijven vooraf. Hartelijke directrice maar qua eten minder. Pizza te krokant geserveerd, donkerbruin van onder. Gehakt erop was koud. Pasta van mijn vrouw was hard en vlees erin was taai.

14. Jonathan

Erg leuke ervaring. Ik vond de sfeer echt heel aangenaam met die zacht rode kleuren en goede Italiaanse muziek op de achtergrond. Ontzettend aardige mensen die je bedienen, hier klinkt het tenminste oprecht wanneer men je iets vraagt of tegen je praat. En die pizza's zijn zo lekker krokant hihi dat is echt lekker!!

Daarbij komt dat men hier in ieder geval niet zo moeilijk doet over dingen als kinderen, honden o.i.d. waardoor de drempel heel laag ligt, en dat vind ik aangenaam. Niet zo hooghartig of interessant doenend.

Fijne zaak!

15. Wat een gezellig restaurant is dit!

Ik moet zeggen dat ik met name erg aangenaam verrast was door de vriendelijkheid en warmte van het onthaal en de algehele bediening, iedereen rent zich de benen uit het lijf voor je, met een speciale noot voor - denk ik - de bazin.

Het eten is echt zo'n no-nonsense concept. Niet extra fancy en interessant proberen te doen, maar gewoon goede kost voor een degelijke prijs.

Sfeer is ook erg leuk. Erg rustig en relaxed voor de ogen.

Love it!

16. Een gezellig familie-restaurant met pizza 's van een kwaliteit die overeenkomt met wat in Italiaanse pizzeria's wordt geserveerd. De vriendelijke en efficiente bediening is top. Tutto bene!

17. Kom hier al jaren. Eten is erg gevarieerd en lekker. Bediening is vriendelijk en vlot! De pasta al forno is de topper!

18. mitch

19. Claudia en Ton

Sinds een paar jaar komen wij geregeld bij Da Nando. Al bij de eerste keer hadden wij een uitstekend gevoel. Een uiterst vriendelijke bediening, waarbij je je meteen thuisvoelt. Een ongedwongen sfeer, dwz. je kan op je gemak een menu uitzoeken zonder dat er iemand met een of ander notitieboekje na een paar minuten al naast je staat. Dan het eten, je waant je meteen in Italiaanse sferen. Onbeschrijfelijk lekker, je moet het gewoon geproefd hebben. Pizza, zoals een pizza zijn moet. Krokant en rijkelijk bedekt. Niet zo'n dikke vettige deegkoek die vele restaurants als pizza beschrijven en aanbieden. Wij nuttigen meestal de Italiaanse vlees of visgerechten. Een absolute aanrader.

Gewoon met een woord, geweldig in al haar facetten.

Hopelijk mogen wij er nog lang van genieten.

Claudia en Ton.

20. Annika 349 punten

Een gezellig klein restaurantje.

Ben hier een paar keer wezen eten en iedere keer was de kwaliteit verschillend.

Jammer!

Maar meestal toch wel goed.

Het restaurant is rolstoel onvriendelijk dus dat was een heel gesleep door de gang die volstond met fietsen.

21. Niet meer zoals het ooit geweest is.. De bediening komt gehaast en onprofessioneel over en er lopen een paar chagrijnige meiden tussen die kijken alsof ze geen zin hebben om hun werk te doen.. Vaak kan een begroeting bij binnenkomst er nog net vanaf. Daarentegen is de eigenaresse altijd even vriendelijk.

Eten is nog wel te doen en voor een redelijke prijs.

Het is ook vaak koud in de zaak, veel tocht.

Bezorgen raad ik af, vaak zijn de pizza's afgekoeld bij aflevering.. Zonde van het vaak lange wachten.

Afhalen is een betere optie, TIP: bestel van te voren, dan hoef je meestal niet lang te wachten bij het afhalen.

22. Rene 1267 punten

Te klein restaurant voor zoveel tafels. Het is een beetje hutje mutje zitten.

Ik had spaghetti besteld. Veel spaghetti, maar weinig saus waardoor de smaak wel heel erg flauw was.

Dit kan ik zelf beter en veel goedkoper. Personeel is wel vriendelijk.

23. Zeer goed italiaans restaurant. aardige bediening, lekker eten en ook goed te doen met kinderen.

24. P. de Bruijn

Laatst geweest, erg lekker eten, zo hoort Italiaans eten te zijn. Helaas duurde het voorgerecht even, maar ja het was ook erg druk. Mooi scala aan wijnen. Vooral de bediening springt er uit, zeer vriendelijke gastvrouw, enkele andere mensen uit de bediening geven je ook het gevoel alsof je de enige bent die telt. Ambiance is fijn, zacht licht en zachte kleuren, kinderen vermaken zich in hun eigen hoekje. Prijs is helaas iets verhoogd meen ik me te herinneren, maar nog steeds het eten dubbel en dwars waard, en nog steeds goedkoper dan veel andere concurrenten.

25. Goede bediening met vriendelijke mensen.
    Gerechten waren smakelijk en goed bereid.
    Huiswijn lekker.

26. Veel goede dingen over gelezen en gehoord. Eindelijk dan maar eens naar toe geweest, en het viel tegen.
    De penne all'arrabiata was niet goed. Elke italiaan maakt 'm weer anders, maar op z'n minst hoort ie pikant te zijn. Niet dus.
    Pizza's kun je bij de shoarmaboer krijgen, daarvoor hoef ik niet naar een italiaan, hieroverkan ik dus niet oordelen. Pizza's zagen er wel lekker uit.
    Misschien ga ik nog eens terug.

27. M de brug

Dit restaurant raad ik zeker aan iedereen aan. Het is erg kindvriendelijk. De kinderen krijgen een kleurplaat, en er is een kinderhoekje achterin, en de kindermenu's niet te vergeten!
    We hebben hier erg genoten. Vriendelijke bediening wat ook zeer fijn is als je gaat uit eten.
    De rode huiswijn is aan te raden!

28. maud godschalk

Leuk en lekker Italiaans restaurant. Het interieur is niet bijzonder, maar door de gastvriendelijkheid is de sfeer toch prettig. Het eten is heerlijk!

29. Dhr en Mvr Jacobs

Als je binnen komt word je direct hartelijk ontvangen. We werden direct begleid naar ons tafeltje. Op tafel stond een mandje met italiaans brood en een bordje met olijfjes en kruideboter.
    De Italiaanse huiswijn is hier zeker aan te raden. ( Merlot )
    Op de zondag dat wij hier geweest zijn was het redelijk druk. Eten is er heerlijk. We hebben al besloten dat we hier een volgende keer komen!

30. Willemsen

Prima italiaans restaurant. Langrekt zitgedeelte, gezellig interieur. Uitgebreide italiaanse kaart. Prima kwaliteit eten. Prijsniveau OK, sommige gerechte (bijv. carpaccio) aan de dure kant voor het gebodene. In prijs inbegrepen: lekkere stukken ciabatta met olijven, een absoluut pluspunt.

31. Het is er erg gezellig, lekker eten ook, kortom; een leuk avondje uit!

32. Tiny Wetzels

Een gezellig restaurant.
    Tip: svp de openingstijden vermelden op jullie site.