Rhodos in Heerlen

Tot snel bij Rhodos Heerlen!

Het begin:
Paschalis Siderakis opende Grieks specialiteiten restaurant Rhodos in het voorjaar van 1987. Rhodos is dan ook niet meer weg te denken uit centrum van Heerlen. Sinds de opening heeft Paschalis alle recepten geperfectioneerd waardoor ieder gerecht zijn eigen smaak heeft en alle ingrediënten tot zijn recht komen.

De keuken:
De Griekse keuken is van origine een zeer gevarieerde en gezonde keuken en bij restaurant Rhodos staan deze eigenschappen hoog in het vaandel. Hiernaast staat natuurlijk iedere gast centraal en is een vriendelijke bediening in een gastvrije ambiance ons handelsmerk.

Kom proeven!
Laat u verrassen door de smaak van de originele Griekse keuken en verse ingredienten. Bij ons kunt u kiezen voor een heerlijk menu, of lekker á la carte genieten. U bent van harte welkom! Ons team zie u graag verschijnen in ons restaurant. Reserveren kan via email, per telefoon of in onze zaak. U kunt natuurlijk ook gewoon binnenlopen!

1195839851 85
1203306275 85
1233171970 74
1337701901 87
1419832562 87
1472097528 73
1501963222 78

1. Leentje

Voor de 2 de maal weer zo gastvrij ontvangen. Super lekker gegeten. Echt een super aanrader. Wij komen zeker weer terug. Eten zalig lekker. Bediening echt super vriendelijk. Gastheer topkerel 👌. Doe zo verder team. Jullie verdienen een pluim.

2. Jos en Margriet Coumans

De sfeer, uitstekend. Eventjes weer terug in Griekenland. Bediening attent en gastvrij.
    Het eten heerlijk…
    we komen snel terug…

3. Zoals gewend was het eten, de sfeer en de bediening gewoonweg weer van Top klasse.

4. Geweldige bediening! Wat een leuke spontane meisjes, totaal niet opdringerig, heel beleefd en zorgzaam! Top.

5. Geweldige sfeer, bediening en wat betreft het eten... een smaaksensatie van jewelste. Komen hier al 26 jaar en dat wil toch wat zeggen.

6. corrie

We eten graag hier leuk personeel altijd gezellig en rustige sfeer altijd gezellig

7. O.Hellenbrand Smedts

We vinden het gewoon allemaal lekker en zullen zeker vaker naar Rhodos gaan.
    Je kunt alles vragen, er wordt voor gezorgd en zo hoort het, ze zijn altijd vriendelijk en beslist een aanrader!

8. Pluijmakers

Het was bij Rhodos weer supergezellig, eten was echt lekker en sfeer en bediening was weer super.

9. Eten was prima, wel heel slecht aangekleed, hele saaie salade en schotel was erg weinig.
    Zag er sober uit.
    Bediening was slecht... Eigenaar doet echt zijn best, maar het meisje loopt maar verloren rond in de zaak en ziet niks...

10. Tommy Vader

11. Het eten is zoals grieks moet zijn. Naar mijn mening de beste in Heerlen.

12. Gisteravond gezellig en vooral weer heerlijk gegeten met een paar mensen en kinderen. Blijft een van de betere Griekse restaurants in Parkstad. Mager vlees, smaakt niet allemaal het zelfde, verse groenten en heerlijke zelf gemaakte desserts. 👌

13. Als echte Griekenlandgangers zijn we dol op het erg gevarieerde en vooral pure Griekse eten. Als je in Heerlen ook een echte Griekse ervaring wilt op het gebied van eten, gastvrijheid, gemoedelijkheid en vooral gezelligheid moet je in Grieks Specialiteiten Restaurant Rhodos zijn. Het is zelfs mogelijk om een kleinere portie te bestellen zodat je ook nog een lekker voorgerecht op kunt.

We komen hier al vele jaren en hopen dat nog lang te kunnen doen.

Efcharisto poli

Susan en Mark

14. Eten was oke, ik wilde snel afrekenen en vroeg om de btw bon, stond ongeveer 7 minuten te wachten tot de eigenaar een btw bon maakte. Ik zei duurt het zo lang?
    Hij werd boos en deed heel onbeleefd, ik voelde me als vrouw niet op me gemak dit omdat hij me bijna aanviel. Ik zou nooit bij Rhodos willen eten.

15. sunny 117 punten

Een keer met Social Deal hier gegeten. Eten niets bijzonders. Gyros wat aan de droge kant. Soep niet goed gevuld.

16. Altijd heerlijk eten bij Restaurant Rhodos! Eenmaal Rhodos gewend eet je nergens anders meer Grieks! Ik ben altijd blij als ik weer eens in de buurt ben. Goede sfeer en vriendelijke bediening... 👍 Topper

17. Kom hier al 16 jaar! Zoals altijd heerlijk en gezellig.. Helemaal top!!

18. Zeer slechte service… ongelooflijk zo onervaren en onvriendelijk personeel… nog nooit meegemaakt.

19. Lekker gegeten. Genoeg, warm, lekker gekruid. Ambiance is persoonlijk maar heb wel eens een gezelligere Griek gezien. Service viel tegen. Liep 3 'man' en druk was het zeker niet, maar een vraagje of je nog iets drinken wilde of dat alles naar wens was...? Nee. Telkens wenken om de aandacht te krijgen. Op het eind zelf maar naar de bar gelopen. Jammer!

20. Team Gipskamer Zuyderland

Met een groep van 19 personen een gezellige en vooral lekkere avond gehad. En met 19 personen a la carte eten en alles tegelijk op tafel!! Petje af en wij komen zekers nog een keer terug.

Team Gipskamer Zuyderland Ziekenhuis.

21. Gisteravond weer fantastisch gegeten bij Rhodos. Voor ons de beste Griek van Heerlen en ver daarbuiten. Zeer goed vlees en perfecte kruiding. Pascal, bedankt!

22. Gewoon goed, vandaag heerlijk gegeten. Een aanrader!!

23. Joyce Albers

Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Heel vriendelijke bediening, kortom een fijn restaurant waar we zeker terug zullen komen!

24. j.v.d.kammen

Vandaag weer eens gaan eten na jaren. Was super lekker en goed verzorgd. Gaan we vaker doen.

25. Laatst wezen eten bij Grieks specialiteiten restaurant Rhodos. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en konden we rechts plaats nemen. Als voorafje kregen we zoals gebruikelijk een Ouzo, en de menukaart. De menukaart is uitgebreid en bijna alle specialiteiten staan er wel op.

Het voorgerecht:
    Als vooraf bestelde ik taramosalade met brood en tzatziki. De taramosalade zag er goed uit en smaakte goed en al helemaal in combinatie met de tzatziki.

Het hoofdgerecht:
    Na lekker gepeuzeld te hebben aan het voorgerecht kwam niet lang daarna het hoofdgerecht. Ik had als hoofdgerecht de Rhodos schotel. De schotel bestaat uit een steak, souflaki, een lamskotelet en gyros. Het vlees was goed bereid en smaakte heerlijk. Tijdens het eten werden we diverse malen gevraagd of alles naar wens was, en of het smaakte waarop ons antwoord een duidelijke 'ja' was. De tzatziki was zo lekker dat we een extra portie bestelden.

Nagerecht:
    Na het hoofdgerecht kregen we de kaart nogmaals om te kijken voor een nagerecht. Mijn keuze viel op de baklava met ijs en slagroom. Het nagerecht zag er leuk uit, en smaakte bovendien echt goed. Precies zoals ik hem in Griekenland gehad heb.

Nadat we onze buiken rond gegeten hadden, hebben we de rekening, die lager uit viel dan gedacht, betaald en zijn we voldaan met een vriendelijk tot ziens vertrokken. Al met al is Rhodos een aanrader. Je kunt er terecht voor een heerlijk en gezellig avondje Grieks tafelen.

26. Heerlijk gegeten, je proeft dat alles vers is. Een aanrader!

27. Ron en Janet

Prima eten in een ongedwongen sfeer ! Echte aanrader !

28. P Mieris

29. Vandaag heerlijk gegeten bij rhodos. Zeer vriendelijk en spontaan personeel.

Het restaurant is zeer sfeervol en gezellig.

De amuze van het huis heeft heerlijk gesmaakt.

Het eten was heerlijk, en zeer snel klaar.

Zeer goede prijs kwaliteit.

Zeker aan te raden!

30. Hans 13 punten

Restaurant Rhodos is bij uitstek een van de betere Griekse restaurants van Heerlen en omstreken. Na het welkomsdrankje worden de tongen gestreeld door een (gratis) amuse waarbij de kok kosten nog moeite gespaard heeft om er een feestje van te maken. Het eten is puur en eerlijk en er komt niets uit een potje.

De bediening is heel erg vriendelijk en professioneel en is graag bereid het menu uit te leggen.

Men hanteert een vast gevarieerd menu afwisselend met gerechten waarbij seizoensproducten gebruikt worden. Een echte aanrader voor Griekofielen en lekkerbekken.

31. Sinds jaar en dag ons favoriete( Grieks) restaurant.

Het eten is van een constante kwaliteit en zeer smaakvol. De bediening is zeer vriendelijk. De diverse aanpassingen aan het interieur maken het tot een sfeervol restaurant.

De prijs/kwaliteit verhouding vind ik gewoon goed.

Kortom een aanrader!

32. Gisteravond wederom langs geweest bij Rhodos. Naar mijn mening nog altijd de beste Griek van Heerlen. Vriendelijk personeel, geweldige eigenaar die altijd de moeite neemt om een praatje met je te maken, schoon restaurant, producten van prima kwaliteit en altijd een volle maag wanneer we naar huis gaan. Ik kom hier al zeker 10 jaar, en het smaakt nog altijd net zo goed als op dag 1!

33. Loek&Beatrice

We zijn al vele jaren gasten bij Grieks restaurant Rhodos te Heerlen en komen hier regelmatig eten. Niets is de eigenaar en zijn personeel teveel om het naar je zin te maken! Ook voor vegetariërs is er voldoende keus en de creativiteit van de keuken maakt je vegetarisch gerecht tot een heerlijke maaltijd.

Alle producten die we hier gegeten heb zijn altijd vers, zelf gemaakt, in beste kwaliteit en goede hoeveelheden. Wij waarderen de prima service en klantvriendelijke houding van dit restaurant.

Absoluut een aanrader voor mensen die in een goede atmosfeer willen genieten van prima heerlijke Griekse gerechten.

34. André en Rinie

Zeer goed restaurant, met smakelijke gerechten en voldoende keuze.

Speciaal aan te raden is de Hermes-schotel. Deze krijg je echt nergens anders beter. Heb je speciale wensen dan wordt hier altijd naar tevredenheid aan voldaan. Ik (wij) blijven hier zeer zeker terug komen. Ik kan het iedereen aanraden.

Speciaal complimentje aan de kok is dus op zijn plaats. Ga zo door jongens!

35. Ik kwam laatst in het restaurant, eten het was verrukkelijk en de werknemers waren klantvriendelijk.

Als je een keer een leuk avondje wilt hebben is Grieks restaurant Rhodos echt een aanrader. Ik kom zeker terug.

36. Wiel 168 punten

Nog steeds het beste Griekse restaurant in de wijde omgeving. Sinds een tijdje zijn de kerstverlichting en de eiken balken verwijderd waardoor het restaurant een opener karakter heeft gekregen. Het eten is er prima, elk soort vlees heeft zijn eigen kruiden. De gyros is een aanrader eerste klas. Onovertroffen!

37. We komen hier regelmatig eten met enkele vrienden. We zijn er altijd enorm welkom en er zit geen tijdslimiet aan. Er zijn alle mogelijkheden om je gerecht aan te passen. We krijgen altijd voldoende opgeschept. Alle producten die ik hier gegeten heb zijn altijd vers. Het vlees is altijd in beste kwaliteit en in juiste hoeveelheden en als je extra wilt wordt hier nooit moeilijk om gedaan. De service is altijd vriendelijk, ze weten precies te timen wanneer we iets nieuws willen.

We komen hier al menig jaartje en het is ons nog nooit slecht gevallen.

Dus absoluut een aanrader voor mensen die rustig willen eten en van uiterste goeie Griekse kwaliteit willen genieten.

38. Elke keer weer zeer goed eten. Mag zeker niet klagen. Genoeg vlees, en friet. Gratis voorafje en goede prijs.

39. Vandaag eten besteld en opgehaald. Wij hadden goede verwachtingen van dit restaurant, maar dit viel vies tegen.

Ik had een portie inktvisringen besteld, volgens de meneer aan de lijn zou dit een bord vol moeten zijn. Wat blijkt bij thuiskomst, 6 ringetjes:(
    Mijn vriend had een Athene schotel, vrij weinig vlees.

De Tsaziki was aan de zure kant en niet te eten. Kortom prijs kwaliteit verhouding was zeer slecht. Veel te duur in verhouding met wat je krijgt.

40. Super restaurant, kwaliteit van de produkten is super. Ook wel eens met een grote groep gegeten, was ook super geregeld! Altijd een goede bediening. Echte aanrader!

41. Ik kom hier regelmatig eten en het smaakt altijd voortreffelijk.

Ook vind ik het erg leuk dat je een amuse krijgt die wederom verukkelikk is. Het personeel is over het algemeen zeer attent en vriendelijk, ik zal hier in de toekomst zeker weer lekker gaan eten!

42. Samantha

Twee weken geleden met een vriendin gegeten bij Rhodos.

We hadden allebei gyros besteld, naar onze mening was het vlees te lang gebakken en zat er genoeg vet aan de gyros. Vooraf hadden we brood met kruidenboter besteld. Nu vond ik 5 sneetjes brood met kruidenboter erg bescheiden. Menig restaurant geeft al een mandje met brood als welkom. Bij het verlaten van de zaak ook geen vriendelijk tot ziens of dergelijk. Eigenaar of leidinggevende zat met klanten aan tafel te praten, vind toch dat hij elke gast tot ziens mag wensen.

43. Heerlijk en veel botermals vlees. Echt genieten van deze maaltijd.

Iets aan de dure kant maar dan krijg je wel een vriendelijke bediening en heerlijk eten.

44. Dit restaurant is zeker weten de moeite waard. Ik en mijn familie komen hier al sinds 2008.
    De gerechten en de salade-bar smaken echt lekker, het smaakt ook echt vers. De porties die je krijgt zijn goed klaar gemaakt en vooral veel, je hebt best moeite om het op te krijgen. De prijzen zijn dan wel aan de dure kant, maar je krijgt er dus veel voor terug. Het hoofddeel van Grieks eten: de gyros, deze gyros is bij Rhodos gewoon verrukkelijk en heeft tot nu toe, pas één keer iets minder gesmaakt. De sfeer is rustig, en het restaurant ziet er altijd keurig uit.

Kortom, een aanrader om eens lekker te gaan uit eten.

45. Zeer lekkere schotels, de Bifteki is van uitzonderlijke kwaliteit (je moet er wel van houden!).

Fijne, prettige bediening, niet opdringerig maar wel heel attent!

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

46. De moeite waard om te gaan eten.

Een Grieks restaurant waar het vlees op b.v de grillschotel elk zijn specifieke smaak heeft en gelukkig niet zoals in veel restaurants allemaal hetzelfde gekruid zijn en dus hetzelfde smaken. Kortom lekker eten, leuke rustige sfeer, prettige bediening.

De moeite waard om terug te gaan.

47. nvt 75 punten

Prima Grieks restaurant. Goed eten, vriendelijke bediening.

Aanrader!

48. De vleesschotel was erg lekker, maar wel een kleine portie en veel te weinig rijst (twee zeer kleine "ijsbolletjes"). De vega-schotel was ronduit waardeloos. De saladebar was half leeg en niks Grieks. De bediening was onervaren, en reageerde bot op onze klacht over de vega-schotel. Daarna was de bediening zelfs ronduit slecht en onvriendelijke.

Duur en onvriendelijk. Hier komen we nooit meer terug.

49. Een van de beste griekse restaurants waar ik gegeten heb. is alleen redelijk duur. zeer fijne griekse ambianse en goede bediening

50. Heerlijk eten. Het is vrij prijzig maar je krijgt er wel veel voor. Vlees krijg je niet op. Bediening is ook super vriendelijk.

51. Laatst verukkelijk gegeten! ook de bediening en eigenaar zijn heel vriendelijk zoals het hoort. Ik ga zeker terug.