Rhodos in Heerlen

Tot snel bij Rhodos Heerlen!

Het begin:
Paschalis Siderakis opende Grieks specialiteiten restaurant Rhodos in het voorjaar van 1987. Rhodos is dan ook niet meer weg te denken uit centrum van Heerlen. Sinds de opening heeft Paschalis alle recepten geperfectioneerd waardoor ieder gerecht zijn eigen smaak heeft en alle ingrediënten tot zijn recht komen.

De keuken:
De Griekse keuken is van origine een zeer gevarieerde en gezonde keuken en bij restaurant Rhodos staan deze eigenschappen hoog in het vaandel. Hiernaast staat natuurlijk iedere gast centraal en is een vriendelijke bediening in een gastvrije ambiance ons handelsmerk.

Kom proeven!
Laat u verrassen door de smaak van de originele Griekse keuken en verse ingredienten. Bij ons kunt u kiezen voor een heerlijk menu, of lekker á la carte genieten. U bent van harte welkom! Ons team zie u graag verschijnen in ons restaurant. Reserveren kan via email, per telefoon of in onze zaak. U kunt natuurlijk ook gewoon binnenlopen!

1. Ambiance

1319839516 86
1401901041 83
1494220256 76

1. Piet en annie

Sfeer was niet goed. Eigenaar snauwt iedereen, ook zijn personeel, waar iedereen bij is, af.
    Daardoor was het eten al minder.

2. Afgelopen vrijdag hier gegeten met mijn vrouw en dochtertje. Eten was heerlijk, service was prima in orde. Niet lang hoeven wachten op het eten en alles smaakte vers! Het enige nadeel was dat ik met een te volle buik naar buiten ging, maar dat zegt genoeg over hoe lekker het was!

3. Anita Senden

Op advies van mijn vriendin bij Rhodos geweest, leuke locatie en een gezellige warme sfeer, bediening vriendelijk en correct, heerlijk gegeten, toetje en koffie erna, alles bij alles zeker een aanrader!

4. Esther Slaats

Heerlijk gegeten met collega's.

5. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een goede hoeveelheid!

6. Louis Cordewener

Gezellig gegeten met familie, goede bediening en grote keuze uit voor en hoofdgerechten

7. Allereerst de oudste Griek van de stad. Vroeger wel geweest, niet super maar best ok. Vandaag zwaar onder elke maat. Prijzen in verhouding sky high dwz slechte friet, drie vingers breed half gaar gyrosvlees. Bifteki zouter dan zout a 19,00. Moussaka idem portie zonder enige smaak etcetera. Op de kaart staat ook nog wilt u een Griekse salade (hallo waar ben ik dan?) plus prijs 5,45 de salade nu op tafel was werkelijk beschamenswaardig! Niet meer eten en voor ons een vraagteken hoe deze zaak het zo lang heeft overleefd. Triest…

8. Peter Hoen

Gezellig, goed personeel en voortreffelijk eten.

9. Verrassend lekker gegeten, leuke intieme sfeer, discreet maar attente en vriendelijke bediening! Heel graag tot snel!!

10. Jolanda Wetzels

Vriendelijke bediening, heel lekker eten wel wat kleine porties.

11. Ina en Michael Ogg

Lekker gegeten in een ontspannen sfeer; het was op woensdagavond dus niet druk; iets nieuws uitgeprobeerd: kipfilet in metaxa kaassaus; dit was héérlijk, zelfs lekkerder dan de vertrouwde mixgrill van mijn vrouw! Verder vonden wij de menukaart zeer uitgebreid dus al met al is dit restaurant een terugkomertje!

12. Piet fredrik

Lekker gegeten voor prima prijs!

13. Raymond

Wat geweldig om weer gezellig te mogen genieten van het heerlijke eten. Blijft voor ons nog steeds een favoriet restaurant met altijd een super vriendelijke eigenaar en zijn personeelsleden. Ook zonder reservering wordt er moeite voor je gedaan om toch lekker op je gemak te kunnen tafelen. Altijd weer genieten van spijs en drank in een sfeervol restaurant. Onze complimenten en alle goeds gewenst voor de toekomst na deze verschrikkelijke corona-tijd. Tot ziens weer, fijn weekend en groeten.

2 vorige recensies
  14. Op Carnavalszondag met 15 man gegeten. Keurige zaak en prima eten. Maar de eigenaar ergerde zich duidelijk aan ons gezelschap. Iemand die een stoel pakte ( de jarige van het gezelschap notabene) die vrij leek te zijn, werd niet gevraagd om die stoel terug te zetten omdat die stoel nodig bleek te zijn maar werd meteen afgesnauwd. Dat is niet nodig. Kennelijk wat last van stress want personeel kreeg ook regelmatig een snauw. Dat is onnodig en jammer. Als je niet tegen carnaval vierders kunt moet je misschien gewoon dicht blijven met carnaval. Dus een dikke plus voor het eten maar helaas een onvoldoende voor het gastheerschap.

15. We hebben heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Vroeg wanneer we het volgende gerecht wilden hebben.

16. Maria Zinzen

Een fijne en vriendelijke bediening.
    Het eten was héérlijk tevens mooi geserveerd. De muziek op de achtergrond was prima je kunt gewoon een gesprek voeren zonder stemverhef.
    Alles was zeer schoon.
    We komen zeker terug.

17. Wij komen al jaren bij Rhodos, telkens goede ervaringen en we blijven zeker terugkomen.

We hebben genoten. Wel leek de bediening het op een gegeven moment even kwijt te zijn met drankbestellingen en excuseerde zich netjes hiervoor. Het was na lange tijd ook weer goed vol, dus begrijpelijk dat zij weer moeten wennen.

In een woord: Aanrader!

18. Het eten was erg lekker. Ik vond alleen de moussaka niet lekker, maar ik heb het ook nog nooit geprobeert dus het is waarschijnlijk gewoon niet mijn ding. De rest was top! Heerlijk gekruid vlees, zelfs de frieten en mayo waren erg lekker. Het was een beetje druk en klein en ik mis het oude uiterlijk van rhodos. Voorheen was het meer authentiek. Personeel was heel vriendelijk, vooral de eigenaar. Maakt een praatje met iedereen en zorgt ervoor dat alles naar wens is. Een aanrader!

19. Heerlijk gegeten, dit is de plek voor een heel gezellige avond. Vooral de souvlaki moet je geprobeerd hebben. Wederom top! Wij komen snel weer!

20. We hebben hier heerlijk gegeten. Zowel de voor-, hoofd- als nagerechten waren prima in orde, alleen de spies had iets warmer gemogen van mij. Deze was lauw. Bediening was ook vriendelijk en correct. Het is een sfeervol aangekleed restaurant. Als ik weer eens in de buurt ben zou ik graag terugkomen.

21. Jan Klinkhamer

Rhodos is al jaren een grieks restaurant dat door de tijd heen altijd sfeer, lekker eten en kwaliteit biedt. Hoop van harte dat de eigenaar nog lang doorgaat en op termijn een goede opvolger heeft.
    Gisteren ook weer heerlijk gegeten.

22. Vaker wezen eten hier voor Corona, echter na Corona lijken de porties gehalveerd. Ouderwets goed en lekker maar erg weinig.

23. Nellie de Wever

We hebben heerlijk gegeten. De kwaliteit is heel constant. Mijn gegrilde kipfilet was heerlijk mals en sappig. Al met al heel fijn dat het restaurant weer open was!

24. Fijne ontvangst door de gastheer, prettige bediening. Salade bij het eten zou wel wat meer mogen zijn maar het eten is super lekker. Sfeervol ingericht. Komen hier zeker vaker eten.

25. Restauranthouder heeft zich correct aan de Coronaregels gehouden! Zo hoort het! 👍🏻
    De gerechten die wij hebben genomen waren heerlijk! Eigenaar had interesse in de klanten en was zeer voorkomend! Komen zeker weer terug!! Top zaak! 👍🏻

26. Het was niet druk, maar toch gezellig. COVID regels werden goed nageleefd. Bediening was heel vriendelijk en er was geen lange of te korte tijd tussen de gangen. Het eten was erg lekker. Zeker een aanrader. Wanneer wij weer in de buurt zijn, gaan wij zeker terug.

27. Annet Hendrix

Het eten was echt super lekker! Hele vriendelijke eigenaar. We komen zeker nog een keer terug vanuit Venlo.

28. De bediening was erg slecht met het drinken, we zaten al een half uur met een leeg glas, werd langsgelopen maar niks gevraagd. De sfeer was niet erg gezellig en heel koud en kil.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  29. Lekker keuzemenu gehad, op het gemak kunnen eten, alles perfect verzorgd.

30. Het is heerlijk vertoeven in dit kleinere Griekse restaurant. Niet zo massaal zodat je ook nog een gesprek kunt voeren. Bediening erg vriendelijk en het eten heerlijk. Lang niet meer geweest maar snel weer eens bezoeken!

31. Als afsluiting van de vakantie met mijn gezin gaan eten bij Rhodos. Helaas viel het heel erg tegen. We hebben anderhalf uur moeten wachten op ons eten. En toen het kwam, vlees geen smaak, frites niet gaar en de salade was zo weinig. Daar hadden ze geen bordje vuil voor hoeven maken. De bediening was aardig, verontschuldigde zich dat het zo lang duurde. Jammer, had er meer van verwacht.

32. Naar aanleiding van de goede recensies hier gegeten. Ik vond het eten matig, de gyros was iets te vet en de moussaka erg bleek van kleur en iets flauw van smaak. Frieten vond ik persoonlijk ook niet zo lekker. Salade zou nog gebracht worden maar dat zijn ze vergeten. Bediening is verder wel oké en het voorgerecht, de tzaziki was goed.

33. Vriendelijke bediening en vlot genoeg. Eten goed en flinke porties. Wat over was meegenomen en nog een avond van genoten.

34. Gillissen

Wij hebben lekker gegeten.
    Leuke sfeer en bediening was goed.

35. Eten was heerlijk en genoeg. Bediening vriendelijk.

36. H. Geurts

Het was voor ons de eerste keer dat we daar hebben gegeten, het was zeker voor herhaling vatbaar. Het was lekker en de bediening was vriendelijk!

37. Super gegeten en zeer vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar.

38. Veenstra-Schreurs Iris

Heerlijk gegeten samen met familie!
    Altijd een feestje om naar restaurant Rhodos te gaan!

39. Wil Schmitz

Heerlijk gegeten, wat vooral ook heel prettig was je kunt kiezen voor kleinere porties.
    We gaan zeker binnen kort nog eens eten.

40. Marcel en Micheline

Heel gezellig restaurant waar je de Griekse gastvrijheid voelt, eten is heerlijk, personeel en eigenaren, zeer vriendelijk, zeker een aanrader, voor een gezellig avondje Grieks eten sfeer en muziek

41. Sharon Orsel

Heerlijk gegeten bij Rhodos. Zeer vriendelijk personeel. Ruime keus, en niet te duur. Echt een aanrader. Jammer dat wij eenmalig bij Rhodos hebben gegeten. De beste Griekse keuken die ik tot nu toe heb gehad. Top!

42. Hebben vanavond bij Rhodos besteld. Echt een aanrader! 🇬🇷🥗🍗🍟🇬🇷Heerlijk om weer eens Grieks🇬🇷 te eten! Het eten was ook goed warm bezorgd.
    Vriendelijk personeel.💙

43. In een woord zalig. Alles klopte gewoon, de ontvangst was vriendelijk , het eten lekker vers, de latte Macchiatto was perfecte smaak en de sfeer was ook hemels.

44. Fijne bediening, heerlijk eten, veel eten maar dat krijg je mee.
    Heerlijke avond gehad.

45. Prettige ambiance. Zachte muziek. Zeer vriendelijke bediening. En eten prima. Kortom: een aanrader.

46. Heerlijk gegeten, een echte aanrader!

47. Jos Sevaerts

Wederom top gegeten in een gezellige sfeer.

48. Heerlijk gegeten met een grote groep, prima bediening en lekkere Griekse gerechten op de kaart, heerlijke tzatziki!

49. Carla van Geffen-van Berkel

In een rustige en gezellige omgeving hebben we heerlijk gegeten. Alles was goed verzorgd.

50. Eten was heerlijk, vriendelijke bediening. Leuk fijne sfeer. Prijs/kwaliteit is écht wel prima 👍 zeker een aanrader.

51. Andre en Rinie

Het was weer super lekker en gezellig, zoals altijd.
    Pascal en team jullie zijn goed bezig. Succes!!’

52. Marion oberje

Het was super verzorgd en eten was goed, personeel erg vriendelijk.

53. g. piras

Alles werkelijk top kon niet beter, perfect eten vriendelijke en adequate bediening, gezellige sfeer, Corona regels worden in acht genomen. Een dikke pluim.

54. Jaco Bruger

Prima eten, sfeer kan beter.

55. Hanno Keus

Komen hier al jaren regelmatig eten en het bevalt nog altijd. Gaan wel eens 'buurten' bij andere grieks restaurants maar bij Rhodos is het gewoon beter. Door het kleinschalige opzet van het restaurant blijft de kwaliteit van het eten op hoog niveau en service is top. Je hebt NIET het gevoel dat je in een "vreet" schuur zit.

56. N.S. Westerink

Lekker eten, goede en sympathieke bediening : top avondje!

57. carla en paul

Het was weer als vanouds, heerlijk, fijn dat Paschalis persoonlijk achter de pannen stond en we even met hem konden kletsen, op gepaste afstand, kortom we komen snel weer genieten van deze fantastische griek.

58. Anoniem

Heerlijk gegeten en leuke bediening. Ondanks de corona maatregelen toch sfeervol!!

59. Laat aub niks bezorgen, de porties zijn waardeloos!
    Véél te klein, niet te vergelijken met in het restaurant en de smaak ook niet!

60. Heerlijk gegeten. Voor mij de beste Griek in Heerlen. Gewoon goed.

61. Jos en Margriet

Gastvrijheid
    Heerlijk eten
    Vriendelijkheid
    Goede prijs
    Je bent terug in Griekenland

62. Fam Kievit

We hebben zoals altijd weer Heerlijk Relaxt gegeten dit ondanks dat het erg druk was.
    We wensen alle medewerkers van restaurant Rhodos een gezond en gelukkig 2020

Fam Kievit

63. S. Franssen

Zoals elk jaar met kerst weer heerlijk gegeten! Porties waren precies goed en ook de sfeer was gezellig. Medewerkers waren zeer vriendelijk en alert. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.

64. Vroeger kwamen we hier met grote regelmaat. Nu anno 2019 smaakt het eten als vanouds. Vers bereid en smaakvol. De bediening komt in eerste instantie een beetje stug over, maar gedurende de avond wordt dit steeds vriendelijker en losser. Regelmatig komen vragen of alles naar wens is. En de prijzen vallen reuze mee.

65. Frans Bertrand

Heerlijk gegeten met z'n allen. Was alweer poos geleden. Leuk om Pascalle weer eens te ontmoeten. Kwaliteit eten prima en een verrassende facelift van de zaak. Gaan in de toekomst zeker vaker hapje eten.

66. Het eten was lekker en voldoende, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, mooi ingericht.
    Hebben meteen gereserveerd voor tweede Kerstdag, fijn dat we dan ook gewoon a la Carte kunnen eten.
    Zeer zeker een aanrader!

67. De zoveelste keer lekker gegeten!
    Warme sfeer, vriendelijke bediening!
    We blijven terugkomen😊

68. conraads - kolb erika

Het Eten was eerstklassik, de Service uitstekend. De Prijs was perfect, sfeer nodigt uit om weer te gaan.

69. Klein gezellig restaurantje met heerlijk Grieks eten, vriendelijk personeel, snelle service, uitmuntend!

70. Een juweeltje in Heerlen, vriendelijk personeel, en het eten is heerlijk, vers en mooi opgemaakt. Het restaurant ziet er net en verzorgd uit. Echt een prettig restaurant.

71. Van der Wal

Heerlijk gegeten, het eten was ruim voldoende en lekker, bediening vriendelijk en een fijne sfeer in het restaurant 👍🏽

72. Guido Janssen

Sfeer is prima in dit kleinschalig restaurant-prima prijs/kwaliteit; aardige bediening.

73. Kosters

Prima eten voor een prima prijs, zeer vriendelijk personeel.

74. Dautzenberg

Goed eten, perfecte service en goede prijs.
    Wij komen zeker nog terug👍

75. Rrob van Laar

Heerlijk gegeten.
    Mooi restaurant, hele vriendelijke bediening, en een goede prijs!
    Perfect dus.

76. Martin Drescher

We hebben uitstekend gegeten. Absoluut een aanrader!

77. Het eten was zo lekker!
    Tot heel gauw weer :)

78. Heerlijk gegeten! Het zelfgemaakte ijs is echt top!

79. Goede sfeer, heerlijk eten, goede service bediening, komen graag een keer terug.

80. Leentje

Voor de 2 de maal weer zo gastvrij ontvangen. Super lekker gegeten. Echt een super aanrader. Wij komen zeker weer terug. Eten zalig lekker. Bediening echt super vriendelijk. Gastheer topkerel 👌. Doe zo verder team. Jullie verdienen een pluim.

81. Zoals gewend was het eten, de sfeer en de bediening gewoonweg weer van Top klasse.

82. Geweldige bediening! Wat een leuke spontane meisjes, totaal niet opdringerig, heel beleefd en zorgzaam! Top.

83. Geweldige sfeer, bediening en wat betreft het eten... een smaaksensatie van jewelste. Komen hier al 26 jaar en dat wil toch wat zeggen.

84. corrie

We eten graag hier leuk personeel altijd gezellig en rustige sfeer altijd gezellig

85. O.Hellenbrand Smedts

We vinden het gewoon allemaal lekker en zullen zeker vaker naar Rhodos gaan.
    Je kunt alles vragen, er wordt voor gezorgd en zo hoort het, ze zijn altijd vriendelijk en beslist een aanrader!

86. Pluijmakers

Het was bij Rhodos weer supergezellig, eten was echt lekker en sfeer en bediening was weer super.

87. Eten was prima, wel heel slecht aangekleed, hele saaie salade en schotel was erg weinig.
    Zag er sober uit.
    Bediening was slecht... Eigenaar doet echt zijn best, maar het meisje loopt maar verloren rond in de zaak en ziet niks...

88. Tommy Vader

89. Het eten is zoals grieks moet zijn. Naar mijn mening de beste in Heerlen.

90. Gisteravond gezellig en vooral weer heerlijk gegeten met een paar mensen en kinderen. Blijft een van de betere Griekse restaurants in Parkstad. Mager vlees, smaakt niet allemaal het zelfde, verse groenten en heerlijke zelf gemaakte desserts. 👌

91. Mark en Susan

Als echte Griekenlandgangers zijn we dol op het erg gevarieerde en vooral pure Griekse eten. Als je in Heerlen ook een echte Griekse ervaring wilt op het gebied van eten, gastvrijheid, gemoedelijkheid en vooral gezelligheid moet je in Grieks Specialiteiten Restaurant Rhodos zijn. Het is zelfs mogelijk om een kleinere portie te bestellen zodat je ook nog een lekker voorgerecht op kunt.

We komen hier al vele jaren en hopen dat nog lang te kunnen doen.

Efcharisto poli

Susan en Mark

Eén vorige recensie
  92. Eten was oke, ik wilde snel afrekenen en vroeg om de btw bon, stond ongeveer 7 minuten te wachten tot de eigenaar een btw bon maakte. Ik zei duurt het zo lang?
    Hij werd boos en deed heel onbeleefd, ik voelde me als vrouw niet op me gemak dit omdat hij me bijna aanviel. Ik zou nooit bij Rhodos willen eten.

93. sunny 117 punten

Een keer met Social Deal hier gegeten. Eten niets bijzonders. Gyros wat aan de droge kant. Soep niet goed gevuld.

94. Altijd heerlijk eten bij Restaurant Rhodos! Eenmaal Rhodos gewend eet je nergens anders meer Grieks! Ik ben altijd blij als ik weer eens in de buurt ben. Goede sfeer en vriendelijke bediening... 👍 Topper

95. Kom hier al 16 jaar! Zoals altijd heerlijk en gezellig.. Helemaal top!!

Eén vorige recensie
  96. Zeer slechte service… ongelooflijk zo onervaren en onvriendelijk personeel… nog nooit meegemaakt.

97. Lekker gegeten. Genoeg, warm, lekker gekruid. Ambiance is persoonlijk maar heb wel eens een gezelligere Griek gezien. Service viel tegen. Liep 3 'man' en druk was het zeker niet, maar een vraagje of je nog iets drinken wilde of dat alles naar wens was...? Nee. Telkens wenken om de aandacht te krijgen. Op het eind zelf maar naar de bar gelopen. Jammer!

98. Team Gipskamer Zuyderland

Met een groep van 19 personen een gezellige en vooral lekkere avond gehad. En met 19 personen a la carte eten en alles tegelijk op tafel!! Petje af en wij komen zekers nog een keer terug.

Team Gipskamer Zuyderland Ziekenhuis.

99. Gisteravond weer fantastisch gegeten bij Rhodos. Voor ons de beste Griek van Heerlen en ver daarbuiten. Zeer goed vlees en perfecte kruiding. Pascal, bedankt!

Eén vorige recensie
  100. Gewoon goed, vandaag heerlijk gegeten. Een aanrader!!

Volgende pagina