Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerlen verdeeld zijn.

1. Ivo van Drongelen

Het was redelijk rustig dus sfeer was niet echt geweldig. Voor een keer was het leuk maar voor het eten zou het voor mij niet nog een keer hoeven.

5,7
  2. Tom Bakkers

Toen deze zaak pas open was op de oude locatie was het echt een super leuke zaak om een avondje lekker te eten en te drinken.

Maar deze nieuwe locatie is echt niet sfeervol te noemen.

Porties van het eten zijn bijna gehalveerd. De kwaliteit van het eten was ook ver onder de maat. Je kan elkaar bijna niet verstaan.

En het wordt na 21:00 bijna een discotheek in plaats van een restaurant.

En voor een slordige 75 euro is dit natuurlijk ook in deze tijd veels te veel geld!

Ik wens jullie het beste toe maar dit was echt bizar slecht.

1,5
  3. Mediterraans Heerlen

Perfect restaurant dat Heerlen nodig heeft. Lekker eten, prima sfeer en prijs/kwaliteitsverhouding is meer dan prima. Als je ‘gewoon een goede hap’ wilt eten moet je hier naar toe.

Enige tip: als je een Italiaans restaurant bent zou ik altijd Perroni op de tap zetten.

4. Irene Szlanina

Op mijn verjaardag werd ik door mijn kinderen uitgenodigd voor een 4 gangen diner.

Het eten was te weinig en liet te wensen over. Bediening die de borden voorlangs doorgaf en vroeg of het even wilde aanpakken. Om 22 uur werden we gevraagd om af te rekenen. Was net een winkel sluiting.

Nee geen aanrader en ook nog eens veel te duur. Willen doorgaan als een sterrenrestaurant. Maar dat was alleen de prijs 🤑

5. h.burgers

Over het algemeen is het eten/drinken prima, echter het personeel laat te wensen over.
    1 Hamburger zonder sla besteld en 1 hamburger zonder sla en rauwkost besteld, dat was blijkbaar te moeilijk. Toch 1 hamburger nog gekregen met sla. Bediend door 2 medewerksters.

6. De 30ste verjaardag gevierd van een vriendin. Super leuke avond gehad!

7. Eten en drinken was super. De bediening:Niets dan lof, vriendelijk personeel en een snelle bediening. Was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste. Een echte aanrader.

8. Leuke en lekkere ervaring. Bediening was snel. Alleen werd niet altijd aangegeven welke tapas werd opgediend, dus aan tafel uitzoeken wie wat had besteld.
    Porties waren genoeg en lekker. Ruime keuze en voor elk wat wils
    Bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
    Prijs van koffie e.d. was erg duur kan wat aan worden gedaan.
    Muziek stond wat hard naar mijn smaak wat het moeilijk maakte om elkaar te verstaan.
    Het was er erg warm dus investeren in een airco zou geen slecht idee zijn.

9. Mediterraans Heerlen

Heerlijk gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke huiselijke en gezellige sfeer en heel vriendelijk en professioneel personeel! Wij komen zeker terug 😉

10. Eten was lekker en restaurant had een leuke sfeer. Echter was het personeel onprofessioneel en chaotisch.

6,5
  11. Jos Kleijntjens

Enorme teleurstelling!

Enorme teleurstelling! Gisteren gegeten met familie en moeten concluderen dat het restaurant weliswaar een goede kok in huis heeft, maar dat het op alle andere fronten serieuze steken laat vallen. We waren voor 5 personen; 5 gangen menu en begeleidend wijnarrangement, ruim 500 euro kwijt, maar dat was het allesbehalve waard. Het werd vanaf het begin duidelijk dat e.e.a. niet liep zoals het zou moeten. Variërend van verkeerde wijnglazen en bestek, tot foutieve uitleg betreffende eten en wijnen, vergeten bediening, veel te kleine porties (ik dacht dat we de nouvelle cuisine al lang achter ons hadden gelaten), geknoei, rennen door de ruimte van personeel en wat niet al meer. Kortom, de kwaliteit van het gebodene kwam totaal niet overeen met de prijs die we moesten betalen. Een echte misser! Niet voor herhaling vatbaar.....

12. Heerlijk gegeten en gedronken. Was erg gezellig.

13. Stephan van Laar

Lekker gegeten, buiten gezeten omdat het binnen net zo warm was, blij met keuze want akoestisch binnen heel erg onrustig, aanbod cocktails mocktails en bier is prima, bier wel een beetje aan de dure kant maar niet al te erg.
    Service was prima, warm eten kwam snel en was bovendien lekker warm, sommige gerechten wel een beetje zout maar met het warme weer ook niet echt erg

14. Goede en snelle service, eten was weer heerlijk. Lekker buiten gezeten met gezellige achtergrond muziek…

15. Burdy van Loo

We hebben heerlijk gegeten. Soms vergaten ze wat kleine gerechten, maar werd prima opgepakt. Voor herhaling vatbaar!

16. Het Gouden Mes Beek

Even teambuilding met onze medewerkers… We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Super sfeer en wat een mooie en gezellige binnenruimte! We verheugen ons al op de thema avonden zodat we ook los kunnen gaan op de dansvloer!

17. Wat een flauwekul, geen menukaart meer???
    Gaan daar nooit meer heen.
    Speelt zo een auwe man met een robot die overal tegen op loopt en iedereen in de weg loopt.
    Prijzen alweer verhoogd en drankjes de hoofdprijs.
    Weg blijven!

1,8
  18. De koude/ voor gerechten waren oke, de warme gerechten vonden wij tegenvallen, gyros heeft iets van een speculaas smaak, varkenshaas is droog, souvlaki ook droog zag uit als soepvlees/ draadjes vlees.
    Desserts was niet heel uitgebreid, baklava was wel lekker.
    Verder vind ik het een donkere grote hal waar je boven de muziek moet uit praten om elkaar te kunnen verstaan dus niet echt gezellig zitten.
    Bediening was wel oké.
    Al met al niet voor herhaling vatbaar.

19. Jacky Megens

Het is altijd een fijne plek om met vrienden te eten en drinken. Ik ben er geregeld met mijn vrouw. We gaan er graag naar toe. De eigenaren zijn top.

20. Sven Beckers

Zelfs als de vaste bediening (leuke vent) niet aan het werk is geven ze je nog steeds advies over de wijn. Zeker een aanrader als je een avond heerlijk wil vertoeven.

21. Chinees-Indisch Heerlen

Hebben er kipsaté gehaald er zat totaal geen smaak aan, de gebakken banaan was naar mijn mening opgewarmd in de magnetron was erg zacht en niet te eten. Voor ons de laatste keer.

1,2
  22. Bjorn Heckers

Zeer goede sfeer, relax restaurant om heerlijk te zitten en te eten. Personeel is echt top! Alleen wat verwarring eerste keer om precies de hoeveelheid te meten van de bordjes en drinken is.

23. Margreet arts

Heerlijke lunch voor 3 personen.
    Zeer ruime porties.
    Vlotte en attente bediening en een magnifiek uitzicht. Een aanrader.

24. Stefanie

Eten is niet verkeerd maar het wachten voordat het bezorgd wordt aan tafel duurt erg lang. Ik snap dat niet alles tegelijkertijd zal komen omdat er aparte afdelingen zijn. Zoals keuken, sushi en grillplaat. Maar sommige items kwamen pas bijna twee rondes later en na het toetje gegeten te hebben komt op het laatst nog een warm gerecht geleverd. Irritatiepunt ten top! Heb het twee keer de kans gegeven, maar nu ga ik liever ergens anders waar het beter geregeld is. Zonde want het eten op zich is niet verkeerd.

25. René Hensgens

Snelle en vriendelijke bediening. Heerlijke tapas.

26. mijn dochter en ik hadden allebei nr 42 waarbij ook 2 souvlaki's zouden zitten. Bij levering werd gezegd dat mijn dochter nog 1 souvlaki zou krijgen (we hadden allebei maar 1 stokje gekregen). Om die van mij heb ik moeten vragen. Hetzelfde als dat we alle vier geen salade erbij kregen, pas na vragen werd dit erbij gebracht. Het meisje bood wel haar verontschuldiging aan. De souvlakis waren veel te gepeperd waardoor je de Griekse kruiden niet meer proefde. Ook over de grillschotels waren mijn man en schoonzoon niet heel enthousiast. Jammer maar we hebben betere Griekse restaurants in Heerlen bezocht.

27. Heerlijk eten in een prima ambiance. Ga hier vaak naar toe en de kwaliteit is altijd zeer goed. Ik ben een zeer tevreden klant en ga hier beslist nog vaak naar toe!

28. Robert Van 't Klooster

Lekker eten en prima vriendelijke service.

29. Francine van Tuijl

Kwam hier vroeger regelmatig met veel plezier. Na lange tijd weer eens gereserveerd. Geen spijt van. Nog steeds een gezellig restaurant met mijn klassieke overheerlijke gerechten. Gezellige en vriendelijke sfeer. Nog steeds een aanrader.

30. Mooie lokatie, restaurant met een prachtige uitstraling en moderne inrichting met voldoende ruimte, genoten hebben wij van het diner en de zeer prettige en vriendelijke bediening.