Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerlen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Heerlen

Jacky

2. Maria Consten

Het eten was erg lekker, zo lekker dat er vaak niks meer te krijgen viel. De buffetbakken waren snel leeg. Er was veel te weinig personeel aanwezig. Er was een meisje die alles alleen aan het regelen was, complimenten voor haar. De manager stond achterin de zaak te praten en deed weinig werk. Een vrouwelijk personeelslid commandeerde het meisje op een zeer onvriendelijke manier en sprak zeer slecht Nederlands. onacceptabel. Ik twijfel of ik terug kom, het eten was erg lekker en het meisje deed erg haar best om alles geregeld te krijgen, maar of ik deze manier van werken wel wil steunen..

3. Op zondag 17 maart écht 'last minute' - kan het over een kwartiertje ? - gereserveerd voor 6 personen, hetgeen probleemloos kon.
    Het was onze eerste kennismaking met El Popo en we zijn niet teleurgesteld, integendeel!
    De inrichting en aankleding is kleurrijk en eenmaal binnen in deze "Cantina" kom je eigenlijk al een beetje in vakantiestemming. De bediening is zeer correct, soms zelfs joviaal en daar is in een zaak als deze helemaal niks mis mee. De kwaliteit van de gevarieerde gerechten krijgt een dikke voldoende, ook al is het natuurlijk geen sterrenkwaliteit, maar dat moet je ook niet verwachten in El Popo. Het is allemaal gewoon erg lekker en zeker voldoende. Ze gaan ons er zeker terugzien, dat is zeker. En als ik dan tóch een klein aandachtpuntje moet noemen.. misschien is het leuk om het personeel ook een beetje Mexicaans te kleden, hetzij met een kleurrijke haarband, een bloem in het haar, een Mexicaans ogende blouse of iets dergelijks. Natuurlijk niet zo functioneel maar zeker de hele prettige sfeer compleet makend!
    El Popo is dus een aanrader voor gezellig ongedwongen tafelen met lekker eten en een geweldige sfeer!

4. Erg leuk en modern restaurant het eten is super en het is erg gezellig. De service vind ik ook goed.

5. Het licht een beetje buiten het zicht ik vind het superlekker eten er komen ook vrij veel jongeren.
    Vond sushi niet lekker tot ik hier kwam eten het liefst kwam ik iedere week.
    De service is goed en voor de rest een gezellig restaurant.

6. Iedere keer weer een feestje om bij Rasa Senang te gaan eten, vriendelijke en behulpzame bediening, en super leuke eigenaar, het eten is geweldig, zowel in het Restaurant als ook bij de afhaal. Snelle service!
    Toppie, wij blijven trouwe klanten van Ming en zijn team.

7. Miriam Huisman

Wij hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten. Wij waren met 9 vrouwen waar altijd wel iemand iets aan te merken heeft.. maar nu dus niet we kunnen het maar met een woord omschrijven; "geweldig". Alles was even lekker en de porties waren ruim voldoende.
    We hadden een soepje vooraf als hoofdgerecht, entrecote en als toetje tiramisu.
    We hebben echt een super fijne avond gehad.. Linda dank je wel.

8. Franssen

Wat een missers!

Normaal doe ik niet moeilijk over een kleinigheidje maar hier werden toch meerdere flaters begaan.
    Dit restaurant doet zich voor als "sjiek en luxe" maar maakt dit absoluut niet waar.

een paar punten:
    - Bestelde cola wordt in wijn glas geschonken?
    - Bestelde Ice tea wordt geserveerd zoals het hoort in origineel glas met schijfje citroen maar wel zonder rietje. een nieuwe ice tea wordt dmv een flesje bijgeschonken in hetzelfde glas waar het uitgeperst citroenschijfje in ligt.
    - Hoofdgerecht kabeljauw proef je meteen dat dit diepvries kabeljauw is. (vrij taai en niet echt smaakvol)
    - Tijdens het dessert besteld iemand van mijn mede gasten de vanille parfait met fruit maar vraagt nadrukkelijk of ze alleen het fruit mag omdat ze een melk intollerantie heeft. Als het dessert wordt geserveerd ligt er gewoon een bolletje parfait op het fruit en zegt de ober dat ze het bolletje maar eraf moest halen en aan haar buurvrouw moest geven.
    Dit kan dus echt niet en is zeer amateuristisch!!
    - Porties waren ook zeer klein waardoor we allemaal met honger naar huis gingen.
    - Bij de koffie wordt om een zakje extra suiker gevraagd maar hier wordt geen gehoor aan gegeven.

Al met al dus geen prettige ervaring waar we zeker niet meer terug gaan.

9. desiree.ranft

Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en mooie zaak. Niet te duur.

10. Kom er reeds langer heerlijk eten, mijn kleinkinderen kan ik geen groter plezier doen als daarheen te gaan. Ben zelf lekkerbek en mag helemaal niet klagen over het aanbod aldaar.

11. Erg lekkere patat en een grote hoeveelheid tegen een lage prijs.
    Nette bediening.

12. Afhaal en bezorg Heerlen

Tom

Vannacht (02-03-2013) een bestelling gedaan bij Cyprus. Geen drank bijbesteld, alleen iets te eten.

Zelf had ik een broodje döner besteld, anderen bestelden twee pizza's. Over de gerechten van de anderen kan ik niet spreken, hier heb ik niet naar gevraagd. Ze leken goed in de smaak te vallen, maar dat is vrij gemakkelijk te bewerkstelligen bij jongelui die een aantal drankjes gehad hebben. Zelf had ik ook een aantal drankjes op, eerlijk is eerlijk, maar ik ben iets kritischer dan de gemiddelde persoon. Het broodje zelf was opzich 'ok', maar verder was er weinig bijzonders aan. Het was een redelijk klein stuk brood, oftewel het was een kleine portie (en ik ben al een kleine eter), de döner zelf was ok (hetzij aan de lauwe kant), en verdere ingrediënten waren slechts in kleine hoeveelheden aanwezig (lees; rauwkost). Qua service kan ik alleen spreken over de bezorgsnelheid, die tegenviel. Uiteindelijk 3x moeten bellen omdat we ons afvroegen of onze bestelling überhaupt nog wel geleverd ging worden. Omdat het een bezorging betreft kan ik niets zeggen over de sfeer. Over de prijs/kwaliteit ben ik niet tevreden, bij een broodje döner voor 4.50 verwacht ik ten eerste vol te zitten (wat niet het geval was) en bovendien verwacht ik voldoende vlees, rauwkost en saus. Nu was voor dit formaat broodje (net) genoeg saus aanwezig, maar bij wijze van service verwacht ik toch om saus over te hebben in plaats van de laatste restjes te moeten gebruiken.

Kortom; Prima om even een hapje naar binnen te werken, maar heb geduld en verwacht niet te veel voor je geld.

4,9
  13. Chinees-Indisch Heerlen

Lekker eten. Snel. Goedkoop. En voor 1 euro meer extra vlees/vis. Geen restaurant sfeer. Maar erg gezond en goed, altijd goed warm en gaar. Gezonder dan Mac Donalds.

14. Erik Paulus

Ik ben vorige week gaan eten hier, eten was heerlijk. Helaas moet de zaak opgeknapt worden, voor de sfeer moet u absoluut hier niet naar toe gaan, vloerbedeking afgesleten en de verlichting is niet sfeervol. Jammer! Al met al kunt u wel goedkoop hier lekker eten, maar sfeervol en romantisch uit eten zit er niet in, zolang de zaak eruit ziet alsof het opgeknapt moet worden.

15. Afgelopen week ben ik hier samen met mijn man weer gaan eten. We komen hier vaker en zijn altijd tevreden. Meestal nemen we de ossenhaas die heerlijk is. Deze keer hadden we zin in een pizza. Ook deze was super. Je proeft gewoon dat alles vers is.
    We zullen hier zeker blijven komen, want ook de sfeer en de bediening is dik in orde. Leuk om te zien dat het interieur altijd wordt vernieuwd. Nu waren er weer prachtige schilderijen opgehangen!!
    Ga zo door!!

16. p. strudel

Zeer goede Chinees, ik eet normaal niet graag Chinees, maar het eten van Het Verre Oosten heb ik altijd heel graag!

17. Heerlijk gegeten, leuke attente bediening. Zijn de volgende dag op herhaling gegaan, dat zegt wel wat!

18. Chinees-Indisch Heerlen

Wij eten hier regelmatig, bediening is altijd zeer attent,vriendelijk en snel.
    Over de kwaliteit van het eten kan ik alleen maar zeggen dat het ons altijd prima smaakt en dat de prijs/kwaliteit verhouding klopt.

19. Nu Cappuccino Lounge ruim een jaar open is en mijn vrouw en ik er regelmatig "koffiedrinken", menen wij ons een oordeel te mogen vormen.
    De sfeer is gezellig, ontspannen. De service ongedwongen, goed. Het eten en drinken is zeer goed verzorgd. De prijs-kwaliteitverhouding perfect!
    Een absolute aanrader is de zojuist ingevoerde "High Tea". Moet je geprobeerd hebben.

Advies: niet lang de recensies lezen, gewoon binnenlopen.

20. Diverse keren per jaar gaan we hier dineren of nemen we met vrienden deel aan de zondagbrunches. Elke keer is het smakelijk en is de bediening vriendelijk en correct. De eigenaar heeft altijd een vriendelijk woordje voor je over en (her)kent je als "vaste" gast. De omgeving, locatie is tevens charmant.

21. Weinig sfeer en slechte bediening. Je krijgt vaak niet wat je besteld en de eigenaresse doet vaak denigrerend naar haar personeel. Als de sushis vers zijn, zijn ze heerlijk!

22. Ik ga regelmatig naar de brasserie. . Altijd gezellig, altijd lekker eten en altijd een goede bediening! Ik ben fan! Pascal tot snel weer!

23. Wij hebben vaker bij La Valeur gegeten en zullen dat ook zeker blijven doen. Ook 3 koffietafels i.v.m.overlijden fam. en kennissen. Kan alleen maar met vol lof spreken over de kwaliteit van het eten. Dat was voortreffelijk. De bediening vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding goed. De koffietafels waren prima verzorgd. Luxe gevarieerde broodjes rijkelijk belegd met vers beleg. Ook de vla was overheerlijk. Bij onze reservering konden wij kiezen uit standaard broodjes met vlees kaas e.d. Er was echter ook de mogelijkheid om te kiezen voor luxe broodjes. Naar wens event. met soep b.v. Diverse opties waren bespreekbaar en dat alles in een mooie ambiance. Als het weer ons goed gezind is, vertoeven wij heerlijk op het terras, met een mooi uitzicht. Wat kun je nog meer wensen?

24. Samos, ja wat kan ik persoonlijk daar nu op zeggen. Ik ken deze man vanaf het eerste moment dat hij op zichzelf is gegaan. Dagvers en met liefde bereid eten. In het beginsel kookte hij zelf. Nu heeft hij meer uit handen gegeven aan koks. Dat kan maar maakt het toch wel wisselend. Dat bevalt je dan weer of gewoon niet. Het kan overal denk ik wel eens een keer wat minder zijn daar er geen machines koken maar gewoon koks.
    Over de sfeer? Top, na al die jaren als ik binnenkom wordt ik nog steeds uitermate vriendelijk en gastvrij ontvangen. Typisch op zijn grieks eigenlijk. De gastheer / eigenaar kan soms wat nukkig en houterig overkomen maar ik vind dat hij de klant bovenaan stelt. Zijn humor moet je kunnen lezen en begrijpen maar in elk opzicht heeft hij zijn eten lief en ik merk dat. Het is en blijft goed, zeker niet top maar zeker wel goed zoals hij was en nog steeds is.

25. John Voncken

Na een hele lange tijd niet meer te zijn geweest, stapte ik op een drukke dag de brasserie binnen om gezellig een hapje te eten.
    Ik voelde nog steeds de gezellige sfeer, passie en romantiek van jaren terug.
    Fijn om dit te ervaren.
    Ik vind Brasserie Bracke echt een aanrader voor mensen die iets anders willen......
    Een goede sfeer, gezellige inrichting, goede service, divers aanbod aan eten en een goede prijs/kwaliteits verhouding. Een top locatie......waar een ieder trots op mag zijn.

26. Steakhouse Heerlen

Eet.nu is ook voor de wat mindere vermeldingen. Wij zijn nu al een aantal keer gaan eten bij dit restaurant wat ons altijd super bevalt. Nu dachten wij, na op hun website gezien te hebben dat je onbeperkt spareribs kunt eten voor 15,95 p.p dit ook te gaan doen!

Dit dus ook zonder de kaart gezien te hebben doorgegeven aan de bediening. Het was weer verrukkelijk en de bediening verder ook weer oke. Al met al dus een fijne avond gehad totdat het bleek dat volgens de bediening (iedereen op de hoogte zou zijn van hun nieuwe kaart) de spareribs voor ons 4 met 12 euro omhoog ging....(3 euro pp.) nu wil ik niet zeuren om de prijs maar het feit dat wij netjes aangeven dat op hun website 15,95 staat werden wij als gast gewoon met de volle prijs naar huis gestuurd zonder enig overleg mogelijk.

Wij vinden het jammer dat ze standvast bleef en voor iedereen, ga maar niet uit van de website want daar houdt niemand zich mee bezig, en om teleurstellingen die wij helaas hebben gehad te voorkomen altijd beter om te informeren blijkbaar.....

Toch zullen we niet wegblijven want verder hebben wij nooit iets te klagen ;)

27. Ik bestel altijd pizza hier (gemiddeld 1keer per maand en dat al een paar jaar)en altijd andere smaken en combinaties.
    Pizza's zijn altijd lekker! Goede , snelle service en bezorgen naar Voerendaal is nooit een probleem.Echte aanrader dus!!!

28. E van Rheenen

Leuke avond, vriendelijke eigenaar en personeel. Verlichting kan sfeervoller...maar eten is heel goed in verhouding met prijs. Wij zullen zeker terugkeren. Zeker voor de vittelo, heerlijk op smaak . Dus niet alleen voor een lunch, ook voor een goed diner.

29. De Cappuccino Lounge in Heerlen is een echte aanrader maar zeker ook een aanwinst voor de Heerlense binnenstad!
    Niet alleen is de prijs/kwaliteit verhouding prima, het fijnste is hoe je er wordt ontvangen, week na week altijd weer even vriendelijk!
    Voor ons is het geen vraag meer waar we gaan koffie drinken, maar wat we erbij nemen ;)
    Complimenten!

30. Andalouse

Heerlijke broodjes met elke maand een nieuw fris broodje. Het broodje met kip en andalouse saus is een echte aanrader of voor extra pittig, neem je hem met samourai saus! Ik zeg doen! Keep up the good work.