Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerlen verdeeld zijn.

1. Internationaal Heerlen

De gerechten bij de wild brunch waren redelijk, al viel het aantal wild gerechten tegen, er was vis en andere vlees gerechten, en veel salades prima van smaak.
    De bediening is matig je moet vaak vragen om drank, het was druk en te weinig personeel.

Een geweldig diner met vrienden in het prachtig kasteel op Terworm. Het eten was voortreffelijk, borden waren schitterend opgemaakt, heerlijke wijn. De bediening is van uitstekende vakmanschap, dit zijn mensen die hun vak verstaan, prettig om zo bedient te worden.

frans

Lilian keijdener

Het viel tegen ons gerecht werd op koude borden geserveerd.
    Waar bij het gerecht vrij snel koud was.
    Hier moet meer aandacht aan besteed worden.

5. Afrikaans Heerlen

6. Lunchroom Heerlen

7. Steakhouse Heerlen

9. Internationaal Heerlen

Tom-Eric

Super leuke avond gehad, lekker eten en nog lekkerdere prijs. De service is ook echt top, met name een serveerster, zij heeft ons enorm goed geholpen en is heel gezellig!

Silvia Verscharen

Gezellige accommodatie. Lekker eten en vriendelijk personeel.

12. Chinees-Indisch Heerlen

John Ubags

13. Italiaans Heerlen

Super ervaring gehad.
    Eerste keer dat ik 2,5 uur aan tafel heb gezetten en het gezellig was tot de laatste minuut. Bediening is erg betrokken, eten smaakt zeer goed.
    Qua prijs ben je vrij want er is zowel eten voor 5 euro als voor 15 euro per gerecht.

Extra pluspunten was de lagavullin 16 jaar oude whisky.

14. Chinees-Indisch Heerlen

Gisteren bami en nasi chefkok gehaald. Had gebeld, en bestelling was kwartier later klaar.
    Gerechten waren prima verzorgd, zeer lekker, en ruime porties. Vandaag nog genoeg om even op te warmen.
    Zeer zeker een aanrader. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Vriendelijke mensen.

Ger

Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Zelfs de eigenaar kwam nog aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Op het einde nog een drankje van het huis gekregen. Al met al een super ervaring… wij komen zeer nog eens terug!

16. Internationaal Heerlen

Henk Engelen

Gezellig, prijs / kwaliteit goed.

Tot heden van alle frituren die ik heb bezocht in mijn leven, leveren deze mensen de beste kwaliteit. Ga het maar zelf checken, ik zuig niks uit mijn duim.

18. Grieks Heerlen

Het eten is zoals grieks moet zijn. Naar mijn mening de beste in Heerlen.

Krijg mijn frikandel en friet nooit doorbakken, waardoor het een slap geval is en naar paté smaakt, niet krokant. Als ik dus vraag om de friet ook iets te doorbakken, krijg ik het antwoord dat ik niet moet zeuren. Ik stond perplex. Friet is dus klef, frikandel slap en smerig van smaak. En dan ook nog eens brutaal behandeld worden. Woon vlak bij maar ga toch maar naar mijn oude en vele malen betere frituur. Aan die kwaliteit kan deze frituur niet tippen.

Vandaag frieten gehaald met een multi-snack, bij thuiskomst was mijn multi-snack gewoon zwart verbrand, echt verbaast waarom ze zoiets mee geven.

Waar moet ik beginnen?
    De reservering. Ik wilde een tafel om 18u. Dat ging niet. Wél om 18.30. En dan kom je de zaak binnen en dan zie dat er uiteindelijk méér dan 10 tafels vrij zijn.

Het eten. Het is hoofdzakelijk diepvriesvoedsel. Er zal in de keuken hoofdzakelijk gefrituurd worden en de bel van de magnetron zal met grote regelmaat klinken. Dat kan ik thuis veel beter. Maar dan met verse ingrediënten.

De bediening bestond uit vriendelijke meisjes, die hun best deden. Het is voor mij niet duidelijk waarom meerdere gerechten véél te laat of niet ter tafel verschenen. Geen idee of die fout in de keuken of bij de bediening lag.
    Voor 1 gerecht hebben we tot vier keer nagevraagd waar het bleef. Het verscheen uiteindelijk nadat de toetjes al op waren.

René Splitthoff

Al sinds 37 jaar een heel betrouwbaar adres. Hier zorgt Jan de eigenaar persoonlijk voor de kwaliteit.
    René

23. Broodjes Heerlen

Broodje zonder saus gekregen en pas er achter gekomen toen ik er al paar happen uitgenomen had. Kreeg als vervanging kleine beetje saus op wat er nog van het broodje over was. Lekker dan

jan bakker

Met 8 personen heerlijk gegeten we zijn al 10 tallen jaren een soort eet clubje wat door Limburg en grensstreek eet gelegenheden bezoekt.
    Dus we hebben wel het een en ander met elkaar vergelijken.
    7 Personen een dikke plus een persoon minder enthousiast.

25. Lunchroom Heerlen

Na lekker gegeten en gedronken te hebben ben ik mijn net nieuwe telefoon vergeten. Gelukkig was de bediening zo eerlijk om te zorgen dat ik hem terug kreeg top!

Reserveren is aangeraden want het is altijd druk, zegt echter ook wel weer wat over de prijs-kwaliteit en aanbod. Prima gegeten en gedronken, personeel was adequaat, beleefd en pro-actief. Al met al een prima restaurant!

27. Spaans Heerlen

Hanjo Klaver

Vanaf dag 1 heerlijk gegeten in Bueno. Zitten er nu 6 weken boven in het hotel maar elke avond met dezelfde spontaniteit en vriendelijkheid bediend. Met name Kirsten verdiend een pluim dat ze altijd een lach om haar mond heeft en altijd sociaal om even een praatje te maken met ons. Enorm genoten!

28. Spaans Heerlen

4 Weken in het hotel gezeten en heerlijk mogen eten bij Bueno.
    Personeel was zeer vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar om terug te gaan. Dank je wel Kirsten en Nicole voor het leuke verblijf.

Heerlijke gegeten, fijne sfeer en goed personeel.

Het eten was heerlijk, zeker voor de prijs/kwaliteit en het all in principe! Daarnaast leuk ingericht! Gelukkig weer een nieuw all you can eat concept in Heerlen, lekker afwisselen!