Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerlen verdeeld zijn.

1. Pizzeria Heerlen

Hasan Alsisi

R.E. van Leeuwen

Super kwaliteit, geen lange wachttijd en persoonlijke aandacht. Mensen weten wie je bent en wat je graag wilt.

Gezellige sfeer en de eigenaar is heel erg gastvrij! Er worden echt heerlijke cocktails gemaakt, kon er geen genoeg van krijgen! Het eten was om je vingers bij af te likken! Hier gaan we als Brabanders zeker nog eens terug naar toe!!!

Cindy Vos

Inmiddels 4 keer gaan eten bij dit restaurant. Het eten is voortreffelijk! Complimenten voor de kok en de geweldige gastvrouw!
    Vanavond komen we weer!

Didi

Didi

Super mooie zaak, vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een super lage prijs .
    Ben groot fan van deze zaak , ga zo door !!

Jean Krempkes

Zoals gewoonlijk, weer genoten van het heerlijke eten. Mooie portie's en vriendelijke bediening.

11. Internationaal Heerlen

Geweldige ervaring. Zal vaker terugkomen.
    Kwaliteit eten mag zich meten met erkende sterren restaurants

12. Chinees-Indisch Heerlen

Boy quijs

Heel erg slecht, eten onder de maat geen smaak niet gaar, het eten werdt in een kommetje gepleurd boven op het bonnetje gatver… Sagerijnige bediening sfeer als in een graftombe ik heb twee happen gegeten en het hele bakje weggegooid buiten en dat voor 5,50€ deze rent moet gesloten worden!

Afgelopen Kerst eerste keer Cucina Del Mondo bezocht! Aangezien hun Michelinster en eerdere ervaringen in sterrenrestaurants bepaalde verwachtingen... in 1 woord samen te vatten... waardeloos! Nog nooit zo slecht gegeten voor zoveel geld, weinig smaak of weer net te kwistig met de zoutpot. Eens maar nooit weer, GEEN AANRADER, ster is onbegrijpelijk...

14. Pizzeria Heerlen

Kathinka Pelt

Alweer heerlijk gegeten bij Il Castello! Ondanks dat het helemaal vol zat (het was op Woensdagavond), goede bediening en heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!!

Laatst wezen eten bij Ronnie’s. Prima bediening, zeer betrokken en snelle afhandeling van de bestellingen.

Eten is meer dan prima. Je merkt dat het huisgemaakte spare-ribs zijn. Ook voor een burger kun je bij Ronnie’s terecht!

Prijs is ook in orde voor hetgeen dat je krijgt.

Al met al een aanrader om eens (of meerdere keren) te gaan eten!

Altijd lekker eten, vriendelijke mensen, gezellige sfeer, echte aanrader. Zijn vaste gast ondertussen.

Samen met een vriendin hier gaan eten, zij was al 1× eerder bij Zaartje gaan eten en was zeer enthousiast (prijs kwaliteit verhouding). Helaas deze keer niet meer. De kip was vettig en totaal niet mals. De varkenshaas was droog.
    Daarbij was het onmogelijk om af te wijken van het 3gangen menu. Brood (koud/droog afgebakken stokbrood) met kruidenboter kostte maarliefst 3.50 Extra. Dit kiezen ipv carpaccio of een ander voorgerecht was absoluut onmogelijk. Ik vond het personeel alles behalve vriendelijk of professioneel. Hier mag zeer zeker nog aan gewerkt worden!

1,1

Lindsy Roeks

19. Snackbar Heerlen

Gezellig ingericht eethuis met fijne sfeer, dat veel meer is dan een frietzaak. Op sommige plaatsen wat weinig loopruimte tussen de tafels/stoelen en geen handdoekje in het toilet (dan maar toiletpapier gebruiken).
    Het eten is heerlijk, je kunt er prima het buikje rond eten (jammer dat sommige gasten echt veel eten laten staan!). Goede kwaliteit, vriendelijke bediening(!) voor een zeer betaalbare prijs. Wij komen vaker terug!

Jochen Reinders

Vandaag op oudjaaravond wilden wij met vrienden gaan uit eten bij Akropolis in Heerlen. Weken van te voren gereserveerd en moesten toch nog wachten. Voorgerecht kwam nog redelijk snel maar het eten hebben we niet gekregen. Hadden na een uur wachten nog maar eens gevraagd of het eten eindelijk zou komen. Het lag op de grill en binnen 10 minuten zou het op tafel staan. 25 Minuten later (het was intussen 20.53 Uur en het restaurant zou om 21.00 Sluiten) zijn we maar opgestaan en gezegd dat het voor ons niet meer hoefse. De sfeer en honger was weg. Dat heb ik ook duidelijk gemaakt en dat we niet tevreden waren. Toch nog 61,25 euro moeten betalen voor 3 voorgerechten en 2 rondjes frisdrank voor 6 personen. Zonder excuses. Akropolis heeft voor ons volledig afgedaan. Shame on you.

Gaby

Als je voor sfeer en ambiance wil indammen op de service en versheid van de producten, dan is dit -the place to be-.
    Ga je voor kwaliteit en authentieke smaak, loop dan even verder.

23. Chinees-Indisch Heerlen

Erg goed voor de eerste keer vandaag. En geen bezorgkosten krijg de bezorger tenminste extra fooi.

Max en Yvonne

Heerlijk gegeten, goed en vriendelijke bediening. Leuke avond gehad.

25. Grieks Heerlen

Eten was prima, wel heel slecht aangekleed, hele saaie salade en schotel was erg weinig.
    Zag er sober uit.
    Bediening was slecht... Eigenaar doet echt zijn best, maar het meisje loopt maar verloren rond in de zaak en ziet niks ....

26. Italiaans Heerlen

Na enige malen hier gegeten te hebben valt de keuze steeds moeilijker en valt op dat de menukaart toch wel beperkt is. Het kan ook zijn, dat er gewoon geen vis meer is. Op… In het begin stond deze op de kaart, nu alleen op aanbod verkrijgbaar. Ook de voorgerechten zijn summier. Teveel bruschetta. Ik begrijp het principe dat verse vis het lekkerste is, maar we zitten niet aan de haven zodat er elke dag verse aanvoer is… Goed klaargemaakt, en dat is het, is diepvries helemaal geen probleem. Beter als "nee"verkopen, lijkt me…

Nemen geen bestellingen aan en bezorgen niet in Kerkrade wat vanuit Heerlen gemakkelijk moet kunnen tegen een vergoeding qua bezorgkosten.

Sarina Frohn

Bij binnenkomst stond de bediening aan een tafeltje te praten met andere gasten. Na 2 min. werden we welkom geheten en kregen we een tafeltje in de hoek.

Tafel was mooi opgedekt, maar helaas niet geheel schoon. Onder andere kaarsvet en andere "viezigheden" op de tafel en het laken. De bediening was redelijk traag, en had weinig aandacht voor ons. Na afrekenen al helemaal niet meer.

Mijn vriendin had de vissoep, deze was lekker, warm en goed gevuld. Het is echter jammer dat er bij de soep brood geserveerd werd welke aan de onderkant beschimmeld was. Dit kun je niet serveren.

Ik zelf had de spaghetti carbonara. Deze was lekker! Heerlijk romige saus, lekker krap gebakken spekjes en juist gekookte spaghetti. De portie was meer dan prima, en het werd goed warm geserveerd.

Op wat kleine dingen na een "oke" ervaring.

Ik hoop dat La Bella Sera hier wat mee doet.

Heerlijk eten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Hardwerkend personeel.
    Fijne sfeer.
    Veel privacy.
    Dus een heerlijk avondje uit.