Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerlen verdeeld zijn.

• Eindcijfer 3,2
    3,2
  1. Mediterraans Heerlen

Sandra Vodisek

We komen er al jaren, super vers eten goeie wijn.
    Eigenaar en personeel altijd even vriendelijk 🤗
    En een hele gezellige sfeer in het restaurant.
    Echt een aanrader.

2. M hanssen

Het eten was erg lekker. Bediening ook goed

3. Eten was heerlijk, bediening vriendelijk en deden niet moeilijk toen n kind van 20 maanden niet langer wilde blijven zitten aan tafel.

4. Chinees-Indisch Heerlen

Wij zijn al jaren klant altijd zeer tevreden geweest, maar de laatste tijd is het niet zo goed meer. Weet niet of er iemand anders is die het eten klaar maakt, maar er gaat veel fout. Babi pangang, de spek al twee keer niet te eten, hard en zeer droog. Frikandel sp te veel curry en weinig maio.
    Had het er nog bij gezet dus beter lezen jammer was altijd zeer tevreden hoop dat het beter word zo als het was.

5,7
  5. Na lange tijd nog eens bij Carpe Diem gaan eten, was de tweede keer in dit grote restaurant. In oude kleinere accommodatie zijn we vaker geweest. Persoonlijk vonden wij de kleinere accommodatie meer sfeer uitstralen en gezelliger voor een avondje tafelen met z’n 2.
    Eten vonden wij nog steeds lekker! Wel jammer dat er soms 1 of 2 euro extra wordt gerekend per gerechtje. We hebben alle bestelde gerechtjes gekregen, op 1 na. Deze hebben we gewoon nog een keer besteld in de volgende ronde en toen kwam het wel.
    Personeel heel verschillend. Klantvriendelijk;1 jongen kwam steeds vragen of alles nog naar wens was en ook het vragen voor drinken werd goed gedaan!
    Op het einde nog een shotje ouzo gekregen van de zaak! Wij komen vast nog eens terug.

6. Heerlijke mezzes gegeten. Bediening was vriendelijk en het eten kwam snel.

7. Mijzelf

Frites gehaald met 2 snacks.
    Op de snacks curry te zitten… helaas geen curry.
    Vlees leek uitgedroogd evenals de ui.
    Frites slap en portie aan de karige kant.
    Krimpflatie…
    Geen aanrader en dus op zoek naar een ander.

8. frits h

Lekker, personeel staat wat ruzie te maken op vrijdag en wij worden waardeloos bediend. Wat een agressie. NOOIT MEER.

9. Diego Meijers

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Niet lang hoeven te wachten op onze gerechtjes en deze keer wel alles geleverd aan tafel. Top!

10. Eten was wel redelijk..prijs mag wel iets aan gesleuteld worden.. of meer variatie op de kaart… en meer voorraad aanleggen..
    En was berenkoud in jullie zaak..

4,1
  11. Na binnenkomst om 17u door vriendelijke dame tafel aangewezen. Eerste ronde eten was koud.. tweede en derde ronde was lauw. Zaten aan het raam/straatzijde. Leuk maar koud. Verwarmingsradiator stond uit. Na 2 uurtjes zitten koude voeten en benen. Eten was okee. Jammer dat je voor enkele gerechten 1 of 2 euro per keer moet bijbetalen. Entree is al duur genoeg en dan dit nog.
    Hebben uiteindelijk wel lekker gegeten en bediening was okee.

12. Ad steenbekkers

Voor de eerste keer daar gegeten. Ontvangst was goed. Tafel bij de raam gekregen, helaas enkel glas dus werd het daar steeds kouder. Kwaliteit van het eten was goed maar bij elke ronde waren er wel gerechten vergeten. De bediening liet bij enkele personeelsleden zeer te wensen over. Soms niet vooruit te branden en een ander was volledig ongeïnteresseerd en ronduit onbeschoft. Al met al kan het nog een hele tijd duren alvoor ik hier weer eens zou gaan eten. Ik betwijfel het zeer.

13. Liliana Donati

Al vaker bij carpe diem gaan eten, maar deze keer was het een echte teleurstelling. Buiten het feit dat het eten met mondjesmaat geserveerd werd en we er lang op hebben moeten wachten, waren de warme hapjes koud. Pluspuntje is het vriendelijk personeel en de leuke sfeer. Hopelijk was het een eenmalige slechte ervaring en herpakken ze zich zodat we er nog vaker terug zullen gaan.

14. We vonden het wel lekker eten en leuke resturant sfeer.
    Daar wel gezellig en klant vriendelijk mensen he.
    Is niet de duur eten dat we wennen wel aan… goed smaak eten super he.
    Geweldige avond.

15. Mediterraans Heerlen

Vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten met zicht op een gezellig brandende pizzaoven. Met amuse vooraf en limoncello van de zaak na afloop extra leuk. Een aanrader.

16. Mediterraans Heerlen

Vlees en pasta was top. Je kon proeven dat het eten met veel zorg was bereid. Een aanrader!

17. Het eten en drinken bij café Grande in Heerlen was goed. Wij komen al jaren geregeld bij café Grande in het Loon te Heerlen. Mijn vrouw en ik bestellen altijd iets te eten en 4 koppen cappuccino. Lekker. En iedere keer dat wij koffie dronken, kregen wij bij betaling 4 stempels op een stempelkaart. Wij hadden 1 volle kaart en op de andere kaart zouden wij nog 4 stempels erbij krijgen. Dan hadden wij 1 volle kaart en een kaart met 5 stempels.

Wij gingen betalen en toen hoorden wij dat de stempelkaarten niet meer geldig waren. Want bij 1 volle kaart kreeg je 1 kop koffie gratis. Maar nu niets. En dat viel vies tegen. De mensen moeten stempels sparen en op dat moment van uitbetalen in de vorm van 1 kop koffie gratis is niemand thuis. Dit noemt men klantvriendelijkheid en zo houden zij straks geen klant meer over.

Verder had de kok geen handschoenen aan tijdens het eten bereiden. En dat is niet zo hygiënisch. Wij hebben pas geleden het corona- tijdperk gehad. Maar daar ging het niet om. Het gaat om de geldigheid van de stempelkaarten. En dat is een grote flop. Maken de mensen blij met een dooie mus.

P.s. De stempelkaarten heeft het Grand café ingenomen zonder er iets voor terug te geven.

18. Lekker en snel.

• Eindcijfer 9,8
  19. Mediterraans Heerlen

Eten erg lekker… portie ravioli scampi vond ik aan de kleine kant… voor rest, prima bediening. Had er wel iets warmer mogen zijn en prijs koffie en thee vond ik wel erg royaal, meer dan € 4. -. Maar ga er zeker nog eens eten.

20. Heel donker in het restaurant, erg koud, eten was prima, duurde half uur voor wij het drinken kregen. Niet voor herhaling vatbaar. Let ook op welk gerecht je besteld bij sommige gerechten moet je 1 of 2 euro bij betalen.

3,7
  21. Snackbar Heerlen

Marianne Vroomans

Bekers waar ze 1.50 Voor vragen. Geld krijg je terug 😂als je de code scant. Nou, dit werkt dus niet. Geld vragen voor een beker, ABNORMAAL, Mij zien ze daar niet meer. Ga navragen of dit wettelijk mag…

22. Ik mis jullie lekkere kip. Boehoehoe

23. Voor de eerste keer naar dit restaurant om 2 pita gyros af te halen. Prijs €9,50 per broodje, op zich geen probleem, maar niet als je er thuis achter komt, dat het broodje voor het grootste gedeelte is afgevuld met patat en ijsbergsla. Heel erg jammer en voel me echt in de maling genomen. De hoeveelheid gyros was overigens zo weinig dat mijn partner nog niet gegeten heeft.

3,2
  24. Heel erg achteruit gegaan, en heel duur geworden voor de meeste gerechten komt er nog een 2 euro bovenop!! Vindt dat echt schandalig en duurt erg lang voor dat iemand de bestelling komt opnemen
    Ik ga er niet meer heen veelste duur, en voor wat je moet bijbetalen krijg je erg weinig geen aanrader!!

3,9
  25. N Jongen en C jongenbeerens

Wij waren nog nooit bij jullie geweest en hebben hulp van een medewerker gekregen om bij jullie te boeken om 18.00u. Heel vriendelijk ontvangst, geweldig personeel en heel goed advies top. Maar het belangrijkste het eten geweldig. Ze gaven ons de tijd om tussen de gerechten door voldoende pauzes te nemen en als laatste ik Gulpen bier besteld en was gewoon bier. Ik vroeg of ze ook Neubourg bier hadden, zeker zei de medewerkster: ik neem deze mee en u krijgt Neubourg, terwijl het flesje open was en dat was mijn fout. Geweldig toch. Heb ze bedankt voor de service en komen beslist terug. 😀

26. Nu al een paar keer hier chinees afgehaald, steeds lekker, 1 van de beste in omstreken, enigste minpunt ze doen geen aanpassingen in de menu's en je kunt geen kleine porties bestellen. De dames mochten iets vriendelijker zijn.

27. Nathalie

28. Eten is super, de bediening is ook echt top. Je kan er echt op je gemak tafelen en proeven van veel verschillende gerechtjes. Topervaring!