Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerlen verdeeld zijn.

1. Lunchroom Heerlen

Vreselijke tent... Wij komen hier nooit meer terug... Veelste lang moeten wachten op ons drinken terwijl wij ons eten al bijna op hadden. De baas (kraal) liep als een kip zonder kop heen en weer. Veegt met een doekje de grond af en erna de tafels er mee af! De prijzen zijn ook hoog!

Wij halen de pizza’s altijd af omdat NewYork Pizza Heerlen niet in Nuth bezorgd maar wij zijn super tevreden over de kwaliteit!

Pim Panne

Zeer slecht Argentijns (????) restaurant! Prijs/kwaliteit totaal niet meer in verhouding. Daarbij zeer bijdehand en brutaal personeel! Het is een restaurant dat door brutale Oost-Europeanen wordt gerund. Klanten krijgen weinig aandacht en op kritiek wordt alleen maar gereageerd met: ‘’rot op’’!
    Dit is een schande voor elk goed Argentijns restaurant. Pas op de uiteindelijke rekening!!!!

4. Internationaal Heerlen

Heerlijke asperges.
    Prachtige locatie.
    Komen zeker nog eens terus.

De 2 danes Vd bediening hadden het s’middags te druk bij een tafel met 2 bekenden, 20 min lang geprobeerd de aandacht van 1 Vd danes te krijgen maar ze hadden alleen oog voor hun bekenden.
    Jammer, geen service.
    Dus eerder weg dan gepland.

Vandaag met mijn vriend wat gaan drinken.
    2 Coca cola besteld en hiervoor €4.60 Betaald voor een glas pepsi cola uit en fles zonder prik. Naderhand gevraagt om een aansteker (vergeten) moesten hiervoor €1.50 betalen. Daarbij niet te vergeten dat je je eigen drinken moet bestellen en halen.

1,7
  8. Grieks Heerlen

O.Hellenbrand Smedts

We vinden het gewoon allemaal lekker en zullen zeker vaker naar Rhodos gaan.
    Je kunt alles vragen, er wordt voor gezorgd en zo hoort het, ze zijn altijd vriendelijk en beslist een aanrader!

9. Internationaal Heerlen

K.Winands

Heerlijk gegeten in een hele mooie accommodatie. Zeer zeker een aanrader.

10. Grieks Heerlen

Pluijmakers

Het was bij Rhodos weer supergezellig, eten was echt lekker en sfeer en bediening was weer super.

Leuk en gezellig personeel is snel en vriendelijk bestellen doe je via tablet (die hoort bij je tafel) en het eten is TOP.

12. Internationaal Heerlen

Wies Krewinkel

Slechte bediening, zalm niet helemaal gaar, geen brood aangeboden bij voorgerecht, frietjes werden aangeboden in sauskom, niet voor herhaling vatbaar

14. Internationaal Heerlen

Het was druk, eerste Paasdag, dus wel best lang wachten. Maar het eten was heerlijk en goede en vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!
    Interieur mag wel wat sfeervoller

15. Internationaal Heerlen

Maurice

Het eten was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk.

16. Internationaal Heerlen

jo

Smaakt prima en gezeleg....

17. Spaans Heerlen

Chantal

Eten was lekker en gezellige sfeer.
    Vaak gerechten niet gekregen en moeten vragen. Werd daarna wel snel gebracht. Personeel kon wat vriendelijker. Leken chagrijnig en leek alsof ze er geen zin in hadden. Kaartjes met nummers die besteld waren en gebracht werd letterlijk op tafel terug gegooid en wijn werd niet op een dienblad gereserveerd... Gewoon in de handen, niet netjes en niet zoals het hoort vind ik.
    Al met al, lekker gegeten, maar nog genoeg ruimte voor verbetering.

18. Internationaal Heerlen

Ilona steinbusch

Heerlijk gegeten, goede service, gezellige sfeer.

Topi… lekker en gezeleg.

Lysette Kuiper

We kwamen alleen voor een wijntje, maar het smaakte zo heerlijk, de zaak is prachtig en uiteindelijk zijn we gebleven voor het diner.
    We hebben genoten, zo heerlijk voor een super lage prijs, personeel is heel attent en vriendelijk dus zeker gauw weer bij Zaartje.
    Ik hoorde dat er binnenkort een nieuwe kaart kont dus daar verheugen wij ons al op.

22. Internationaal Heerlen

Prima! De inrichting vh restaurant is vrij klassiek en zal daardoor misschien vooral ouderen erg aanspreken. Da’s jammer omdat het restaurant qua eten en drinken ook voor een jongere doelgroep het nodige te bieden heeft. De prijs/kwaliteitverhouding is prima en ons zien ze zeker terug!

23. Internationaal Heerlen

We hebben heerlijk en gezellig geluncht in de wintertuin met uitzicht op de vijver bij 't Oude Poorthuys. Een aanrader!!!

Op het eten en de drank is niks op aan te merken allemaal goede kwaliteit en heel lekker.
    Wel oppassen met bestellen want voor bepaalde gerechten vraagt men een kleine extra bijdrage.
    Bediening is te aanwezig en wordt niet echt gewezen op manieren. Voor mijn gevoel is er geen leidinggevende / eindverantwoordelijke aanwezig waardoor het personeel er een feestje van maakt.
    Veel rommel op de vloer en tafels qua papier, stokjes, eten op de grond en van de tafels werden enkel de glazen en bordjes geruimd na lange tijd. Etensresten werden niet opgeruimd en de tafel werd pas met een doek schoon gemaakt totdat nieuwe klanten er plaats aan namen.

25. Steakhouse Heerlen

stephanie

Gebeld en gevraagd of er ook een pizza taco was, die was er zeiden ze pizza mexicano.
    Jaren geleden pizza taco vandaar super, saus erop taco die erop lag.
    Nu kreeg ik een pizza met super veel tomaten saus, weinig gehakt die erin lag en niet bovenop, totaal niet wat ik verwacht van een pizza taco!
    Kan ook aan mij liggen dat ik hem op andere plekken totaal anders krijg.
    Maar deze zal ik niet meer bestellen.
    Voor de rest snelle service

26. Snackbar Heerlen

Broodje koude smakeloze kip met plakje kaas van plastic. Frietjes waren lauw. Niet echt lekker dus. Waarschijnlijk wordt het eten van te voren bereid en ligt het veel te lang. De maiskolf was als enige redelijk te eten, een schrale troost. Verbaast me allemaal niks met zulke onkundige ongeïnteresseerde jeugdloners. Goedkoop is duurkoop KFC. Neem eens fatsoenlijk personeel aan. Ik blijf uit voorzorg voorlopig weg.

27. Snackbar Heerlen

Freedom Signals

Rene

adriaan

Na een tip van een kennis meteen maar gereserveerd, met aanbetaling, voor een lunch op donderdag. Oriëntatie op de site leert je dat hier van alles mogelijk is. Maar liefst vier verschillende verrassingsmenu’s met verschillende thema's en prijsklassen. Er is een royale keuze van wijnen per glas van voordelig tot relatief kostbaar. We waren wel benieuwd.

Parkeren kan voor de deur, fijn. Naar onze reservering moest even gezocht worden, die stond namelijk een week later, niet zo handig van mij. We kregen een plaatsje in de hoek achter in het restaurant. Zwarte tegel vloer met witte wanden die helemaal met graffiti zijn beschilderd. Geen ramen naar buit, dat is jammer, wel een dakvenster. Tafels met houten bladen zijn ingedekt met placemats. De fluweel beklede kuipstoelen hadden een goede pasvorm.

Als aperitief een witte huiswijn, Bergerac die aardig was. De amuse, structuren van bloemkool met een krokante chip van Italiaanse salami, erg lekker. De chef kwam onze wensen doorspreken. We upgraden onze reservering naar de Heerlijk aanbieding.

De eerste wijn werd beknopt toegelicht, een Zuid Afrikaanse Chenin Blanc 2017 van Simonsig, lekker fris met een aroma van lentebloesem. Ernaast sappige tartaar van geelvintonijn Aziatisch aangemaakt met soja en tapioca, erop structuren van radijs, gerookte crème, bloemen en takjes monniksbaard, afgewerkt met een vinaigrette van passiefruit. Een complexe smakencombinatie met mooi texturen. Enkele groene blaadjes verstoorde de koppeling naar de wijn. (9,5)

Ook de tweede gang zag er prachtig uit. Tartaar van carabineros met ijs van yuzu en avocado, waarover algenpoeder en gedroogde grijze garnaaltjes. Verfijnde smaken, heerlijk. De Furmint 2016 van Dereszla uit de Tokaji sloot naadloos aan. De kop was helemaal schoongemaakt en konden we helaas niet meer uitzuigen. (9,6)

Door naar de derde gang met een cilinder ganzenleverpaté waarop toefjes van verschillende crèmesoorten, mandarijn, miso, hazelnoot en gefermenteerde knoflook, op een poeder van yoghurt. Een echte delicatesse. De Grenache Blanc 2016 van Delas uit de Rhône kreeg er een aangenaam bittertje van. (9,7)

De topper van deze middag was de op de huid gebakken zeebaars in een soepje van kokos met olie van dragon waarbij verschillende structuren van pompoen. Een verrassend mooie smakencombinatie waarnaast de Albariño 2015 van La Marimorena uit de Rìas Baixas een dienende rol had. (9,75)

Het pièce was filet van zwartpootkip met melousse, witlof, beukenzwammen en bimi, aan tafel afgewerkt met een rodewijnsaus. Keurige cuisson met mooie pure smaken. (9)

Dessert was Tiramisu “Del Mondo” style. Ernaast een dikke PX van Gonzalez Byass die de verfijning wat uit het gerecht haalde. (9,3)

Bediening was goed verzorgd door een jongeman uit de keuken. Correct met beknopte omschrijvingen van wijn en spijs.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik ruim voldoende. Dit lijkt een lage score maar dit is eigenlijk meer op de kwantiteit gebaseerd. Doordat er maar een amuse was, de gerechten amuse porties hadden en we het met met het brood net niet helemaal konden compenseren bleef er een onverzadigd gevoel, jammer.

Samengevat kan ik stellen dat het een keuken is met potentie en aantrekkingskracht. Slechts een amuse en de porties van de gerechten waren klein. De sfeer en bediening waren minder dan we gewend zijn.

30. Italiaans Heerlen

Zojuist wezen eten bij L’incontro. Leuk restaurantje!

Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd en kregen we een leuk tafeltje aangewezen.

Al snel kregen we de menukaart en mochten we rustig op ons gemak kijken naar hun aanbod. Het menu is netjes, echter zou een uitleg van wat er in/bij de (pasta) gerechten zit wel handig zijn.

Bij het opnemen van onze bestelling ook meteen het drinken bij besteld. Het drinken kwam snel, en niet veel later kregen we een amuse.

De amuse was simpel, maar erg lekker.

Het hoofdgerecht.

Ik bestelde tagliatelle carbonara. Op de menukaart stond alleen spaghetti carbonara, maar hier werd niet moeilijk om gedaan. Omdat de tagliatelle vers gemaakt werd, rekende ze hier €2,- extra voor. Geen probleem natuurlijk!

De tagliatelle was goed gekookt, en goed op smaak! De spekjes waren mooi krap gebakken, en in de juiste hoeveelheid aanwezig.

Omdat we snel door moesten helaas niet gegaan voor ‘n nagerecht. De volgende keer gaan we dat zeker doen.

En die volgende keer gaat er zeker komen!