Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerlen verdeeld zijn.

We namen plaats buiten op het terras waar plots andere mensen naast ons begonnen te roken met 2 personen. We vroegen om van plaats te veranderen maar de manager maakte daar een probleem van en zei dat we naar binnen moesten te gaan. Dit terwijl er voldoende plekken waren op het terras waar we ook konden plaatsnemen. Het feit dat de manager er onbegrip voor had vind ik best kwalijk. Eenmaal op een andere plek buiten werden we belaagd door een tiental vliegen, niet alleen wij maar ook gasten om ons heen waren op en neer aan het slaan. Toen we het eten kregen kwamen er ook nieuwe gasten aangelopen en de manager was zo enthousiast dat hij per ongeluk mijn vriendin bijna van haar stoel afduwde en haar nieuwe handtas op de grond viel. Terwijl we aten liepen zowel de manager als de andere bediende steeds achter mij tussen de tafeltjes terwijl er helemaal geen ruimte was. Bij de eerste keer voelde ik de vork in mijn keel prikken wat best onaangenaam was!! En dit terwijl een tafel naast ons bijna 1 meter ruimte was voor de gehele bediening. Toen we bijna klaar waren wilde ik mijn biertje opdrinken en had plotseling iets in mijn mond. Toen ik het terugspuugde in het glas heb ik het eruit gevist wat bleek dat het om een stukje kaarsvet ging (ZIE FOTO). Dit heb ik meegenomen als bewijs. Onvriendelijk, onhygiënisch, onbegripvol, lomp, respectloos en daarom ook echt geen aanrader!

2. Chinees-Indisch Heerlen

sharzar

Vertaal van English naar Nederlands

Het eten is lekker. De chinees en de friture evenzo. De kwaliteit is goed tegenover de prijs. Ze zijn altijd aardig daar.

3. Chinees-Indisch Heerlen

Altijd lekker, voordelig en vriendelijk.

4. Snackbar Heerlen

Vreselijk onvriendelijke dame achter de counter. Ik wilde een burger. Wat voor burger was de vraag. Dat weet ik niet, wat hebben jullie was mijn antwoord. Ja, zo veel. Moet u zelf bekijken was het antwoord.
    Lekkere manager daar die dat toestaat.

Voor de eerste keer er wezen eten. Het viel vies tegen. Hun concept is 2 gerechten per keer mag je bestellen, je krijgt daar 1 gerechtje van en de 2de komt pas veel later. Met het gevolg dat een persoon 2 gerechtjes binnen een bepaalde tijd krijgt en de ander een half uur niets. De prijs is dan ook veel te duur als je bekijkt wat en hoeveel je maar krijgt in die tijd. De wachtijden zijn erg lang, binnen anderhalf uur had mijn vrouw pas 4 kleine gerechtjes gekregen want het zijn tapas, dus maar 2 keer kunnen bestellen, terwijl ik 3 keer heb kunnen bestellen en ook het gevraagde heb gekregen. Houd jij van magnetron eten en gefrituurd eten dan zal je het waarschijnlijk wel lekker vinden, maar voor ons was dit de eerste en tevens de laatste keer.

Paul Albertz

7. Internationaal Heerlen

Th.Martens

Het eten was goed. Ook een hele mooie locatie. Alleen vonden wij dat de gastvrouw geen oog heeft voor alle klanten. Want toen we weggingen kon er niet eens spontaan iets gezegd worden van goede dag of goeden avond terwijl wij vlak langs de gastvrouw liepen. Ze was eigenlijk te druk met zich zelf bezig. Dit kan ze zeker doen. Maar mag wel ietjes minder zijn. Overigens het personeel niets dan lof waren zeer attent en vriendelijk.
    P.S..
    Wij willen deze gastvrouw echt niet afbranden. Want volgens ons moet ze hier een beetje opletten. Want de klanten kunnen haar dit kwalijk nemen, en is absoluut niet goed voor de klandizie. Overigens zullen wij zeker nog eens komen eten.

Jose Extra

Met 4 collega's heerlijk gegeten en gedronken in een gezellig restaurant, met perfecte en vriendelijke bediening.
    Ik raad Da-Nando dan ook van harte aan.
    Zal hier zeer zeker vaker komen.

9. Internationaal Heerlen

Annelies

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Gastvrije niet opdringerige bediening. Tip, volgende keer echte slagroom op het toetje.

10. Grieks Heerlen

Leentje

Voor de 2 de maal weer zo gastvrij ontvangen. Super lekker gegeten. Echt een super aanrader. Wij komen zeker weer terug. Eten zalig lekker. Bediening echt super vriendelijk. Gastheer topkerel 👌. Doe zo verder team. Jullie verdienen een pluim.

11. Italiaans Heerlen

Erik Bielders

Zeer goede ervaring diverse malen geweest.
    Vriendelijke bediening.
    Goede waar mooi geprijst.
    Aanrader.

12. Internationaal Heerlen

Zeer onvriendelijke bediening door man in Heerlen. Werden onvriendelijk weggestuurd omdat hij dacht dat we alleen wilde drinken. Volgende x als ik weer honger heb, ga ik hier niet heen. Is blijkbaar alleen vriendelijk als je koopt. Dikke 1 voor hem.

Stefanie

Zelden zo’n inspiratieloos gerecht gegeten. De chickenwraps waren heel karig belegd. Het beetje groen wat ervan af kon naast de wrap was overspoten met een dikke saus, uit een tube of spuitfles? Dit was geen dressing voor salade maar een babecue saus voor bij een slecht feestje. Een zelfde variant zat er tussen de wrap. Allesoverheersend, klef en vies. Ons tafeltje werd ook al niet schoongemaakt toen we gingen zitten terwijl er toch duidelijk resten van onze voorgangers lagen. Pluspunt? De Chardonney was heel lekker, top wijntje.

14. Spaans Heerlen

Patricia

Ten eerste de 2 bestelde cola kwamen later dan het eten, 2 serveersters op zaterdag middag op een terras van 35 tafels… een gerecht kwam 10 min later… soep was zeeer zout, dit gemeld en ook opgelost.
    Omelet à 7,50 was letterlijk 2 sneeen wit brood en 2 geklopte eieren… bedekte niet eens het brood en geen toevoeging… een aanfluiting.

Meezenbroeker

Slappe friet en niet gaar, kroket was licht van kleur en slap helemaal niet krokant.
    En voor de prijs krijg je ergens anders meer en betere kwaliteit. 1 Keer en nooit meer eten daar halen.

Onvriendelijke bediening.
    Was voorheen zo geweldig.
    Staan niet open voor kritirk integendeel nors.
    Nee wij kwamen hier herl veel, maar nu niet meer eb velen met ons.

17. Grieks Heerlen

Jos en Margriet Coumans

De sfeer, uitstekend. Eventjes weer terug in Griekenland. Bediening attent en gastvrij.
    Het eten heerlijk…
    we komen snel terug…

Echt prima onderhouden en zorgvuldig! Heb niks te klagen...

Riccardo

20. Internationaal Heerlen

Judith Einerhand

We hebben heerlijk aan het water gezeten.

c.n.m.verkoelen

Ja na zoveel positive verhalen en een bon afgelopen donderdag naar fuerte gegaan netjes gereserveerd.
    Hoge verwachtingen, binnenkomend al wat moeite met de enorme muurschildering van de stier sorry maar in deze tijd not done!
    Maar goed heel nieuwsgierig naar alle positive verhalen wat ons te wachten stond, een beetje verrassingsgevoel!
    Het eten werd als subliem echt authentiek spaans betiteld.
    In alle rust de kaart bekeken, gevraagd om de wijnkaart met prijzen maar die was er niet?
    Ja iedereen bestelde om ons heen flessen wijn??
    Als voorgerecht brochetta besteld met olijven, sorry erg kort door de bocht weinig smaak brood was helemaal doorweekt, daarna naar aanraden inktvislamellen besteld, prima smaak maar13,00 euro voor een klein schaaltje hiervan, over de top!
    We hadden nog champignons besteld op een lekkere manier klaargemaakt stond op de kaart en puntpaprikas met pijnboompitten.
    Ook hier echt weinig smaak, voor een spaans authentiek tapasrestaurant echt niet oke.
    En ook weer opnieuw hele kleine porties, tapasporties harstikke goed maar zorg dan ook dat het tapasprijzen zijn het is gewoon niet in verhouding.

Uiteindelijk de rekening gevraagd, bediening was voor ons al niet echt oke maar dat we echt een half uur moesten wachten omdat een bedieningsdame het echt nodig vond om nagegoeg een half uur bij EEN tafel te blijven bijkletsen totaal idioot aangezien het hele ding volzat haar collega nam het over maar ook de bediening was echt niet oke.
    Het moet me gewoon van het hart, we komen echt op heel veel plekken in het land we wonen in heerlen, maar wat vond ik dit een regelrechte teleurstelling jullie hebben nog een hele lange weg te gaan om echt voor mij althans een oke plek te worden dat zijn jullie op dit moment echt niet, wat iedereen ook aan positive recensies schrijft, maar probeer eens echt kritisch te zijn en doe iets met mijn feed back, groet carli.

M.vergoossen

Zondag bestelling gedaan.

Frite een gore rotzooi volgens mij 3×opgebakken en veelste bruin in oud vet gebakken.
    Zuurvlees vol met dikke vet kwabbels zo weg gedonderd.
    Frikandellen waren de uien op geschoten
    Nog nooit zo een rotzooi gezien.
    Schande dat zo een zaak etenswaren mogen verkopen

Susanne

Het eten zag er erg goed verzorgd uit, de bediening vond ik correct. De sfeer was prettig.
    Eigenlijk niks op aan te merken, gewoon goed, zoals ik dat van hun gewend ben.
    De prijs is ook nog steeds prima.
    Kom zeker nog vaak hier terug.

Super middag gehad! Heerlijk gegeten en super vriendelijke jongedame in de bediening! Ons zie je zeker terug.

25. Chinees-Indisch Heerlen

Kom er al jaren en kan mij niet in de slechte recensies vinden. Paar keer wel eens meegemaakt iets vergeten met bezorgen maar bel en ze brengen het gelijk. Goede frieten en lekkere chinees. Goed eten voor een goede prijs

Bij binnenkomst welkom geheten, maar dat was ook de enige vriendelijkheid die avond. Nadat de drankjes opgenomen waren, na ruim 20 minuten toch maar een ober moeten wenken. Daarna kregen we ons eten op tafel "gekwakt". Totaal gevoelloos. Geen smakelijk eten o.i.d. Men had er écht geen zin in.

Bekri meze was erg lekker. Goed op smaak gebracht. Mijn tafelgenote genoot ook van de gyros met calamares. Ondanks het lekkere eten volgende keer toch maar deze Griek voorbij lopen. Zo ga je niet met je gasten om!

27. Indiaas Heerlen

Pim

Tweede maal dat we hier geweest zijn.
    De gastheer was erg vriendelijk en diende ons graag van advies wat betreft een lactose-allergie en ook over de combinatie van voor- en hoofdgerecht.
    En het eten was weer erg lekker. Niets op aan te merken.
    Wel moesten we na het hoofdgerecht wat langer wachten tot er werd afgeruimd en we het toetje konden bestellen.

28. Internationaal Heerlen

Frits Voost

Eerste keer in het Oude Poorthuys en we waren positief zeer verrast.

Daan

Prima tapas en altijd vers. Nu een aantal keer geweest en altijd zeer goed gegeten. Prima kwaliteit en meer dan genoeg keuze. Top!

Daan