Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerlen verdeeld zijn.

1. Pizzeria Heerlen

Zeer slechte pizza ria alles is vies ook wc kijk op die foto ze maken nooit schoon alleen geld in zaak stappen loop veel raten daar mensen niet eten daar want is echt vies

2. Internationaal Heerlen

Het restaurant 't Oude Poorthuys te Heerlen is een uitstekende locatie en het eten was prima verzorgd en smaakte gewoon voortreffelijk. Het personeel en de gasvrouw deden uitstekend hun best en waren heel vriendelijk naar hun gasten en behulpzaam. Het restaurant is dan ook een aanrader.

3. Nederlands Heerlen

Heerlijk eten.
    Gezellig.
    Fijn personeel.
    Mooie entourage.
    Aanrader voor een gezellig en betaalbaar avondje.

Matthijs

Super lekker om daar te zitten en eten en drinken.

6. Spaans Heerlen

Het eten is lekker en meer dan genoeg keuze! De cocktails zijn lekker maar ook erg zoet. Het personeel was vriendelijk.

Heel gezellig en goede service het was allemaal even lekker.

8. Snackbar Heerlen

Beste friture van Heerlen, verse friet en goede service!

9. Internationaal Heerlen

Jos

Smulders R

Goed eten voor een betaalbare prijs. Vlotte bediening! Aanrader!

11. Internationaal Heerlen

Monique thomas

Heerlijk gegeten… Fijne bediening… Wij komen zeker terug!

12. Internationaal Heerlen

Een reuze gezellige avond met super vers en een erg lekker 3 gangen menu aan een zeer democratische prijs.
    We hebben genoten van de vriendelijke bediening en van de hulp graag gegeven door de gastheer bij het terug rijden naar het hotel waar we verbleven.
    Dit is zeker een adres dat we zullen onthouden voor onze volgende vakantie. :)

13. Internationaal Heerlen

We hebben heerlijk gegeten maar het gastheerschap is voor verbetering vatbaar.
    De amuse was ook lekker maar werd opgediend zonder uit te leggen wat het was. Toen wij afgerekend hadden en weggingen werd er geen goedendag gezegd maar ons werd letterlijk van achter de bar de rug toegekeerd. Erg jammer… we hopen dat deze kritiek een positieve invloed heeft want voor het eten komen we wel graag terug.

Seray Coenen

Vorige keer review achtergelaten over het feit dat ik 3× achter elkaar geen saus had gekregen, 1× geen probleem, maar 3×! En dan bieden ze je een blikje cola aan als zwijggeld, want de koerier moest van zijn baas vragen aan mij waarom ik een review had geschreven terwijl ik een blikje cola kreeg bij mijn volgende bestelling. Haha, omdat ik mijn kippetjes niet in een blikje cola dip, niet echt lekker en ik ben gewoon eerlijk! Dus omdat ik een blikje cola kreeg, was dat een soort van zwijggeld voor het tot 3× toe vergeten van de saus. Aah, oke, zo doen ze dat. Het eten is altijd heerlijk, maar nogmaals, ik mag toch zeker vermelden dat men tot 3× toe de saus vergeet?!! Excuse me, new york pizza. Wist niet dat jullie mij het zwijgen op wilde leggen door het aanbieden van een blikje cola. De wereld draait inderdaad vaak om oneerlijkheid, maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook moet zijn. Dus nogmaals bedankt voor de cola, en het lekkere eten, en de saus die er dit keer WEL bij zat, maar ik ga niet liegen wanneer men zo vaak iets vergeet. Kippetjes zonder saus smaken nu eenmaal niet zo lekker als met saus, duzzzz…

15. Internationaal Heerlen

Het restaurant
    't Oude Poorthuys in Heerlen, hier komen we regelmatig. Het is een voortreffelijke restaurant, prijs en kwaliteit staan in geode verhouding. Sfeer is prima en de bediening is vriendelijk en doen hun best om de klanten naar hun zin te maken. Alleen hebben we nu een klein puntje, wat nu ons voor het eerst opviel, dat een man en vrouw met hond toegelaten werden.
    Zelf zouden wij als we een restaurant beheren en er na streefde om boven het gemiddelde uit te steken, niet een gezelschap met hond binnen laten en beslist niet als het regent. Het natte vacht van een hond laat dan toch altijd een iets onprettige geur achter.
    Ongeacht, of een hond of welk dier dan ook, mooi braaf erbij zit, wij vinden dieren horen nu eenmaal in een restaurant niet thuis, echter dit is onze mening. Wij zouden het zelf niet toestaan.
    Een uitzondering zijn uiteraard geleidehonden en hier was absoluut in dit geval geen sprake van.

Cindy en Rico

Lekker gegeten.
    Leuke sfeer.
    Gewoon goed👍🏻

fam kerkhofs

Het eten was net alsof ik thuis aan het eten was. Dit kan ik thuis ook klaaraken

18. Internationaal Heerlen

Je komt er niet 'zomaar' voorbij, maar het loont meer dan de moeite om Gasterij 't Oude Poorthuys te bezoeken.
    Wij waren met een groep van 29 personen. De ontvangst was joviaal. Wij mochten plaats nemen in de serre waar de tafels gezellig ogend waren gedekt. De bediening was zeer vriendelijk en hetgeen ter tafel kwam werd door alle leden van onze groep geprezen.

Wij wensen Agnes en Jos heel veel succes in hun nieuwe en stijlvolle locatie.

Was 1mooi restaurant. Met gezellige sfeer. Lekkere drankjes. Eten was ook lekker voor ieder wat wils.

20. Internationaal Heerlen

Heerlijk gegeten, in een super gezellige locatie, leuke vriendelijke bediening, ook voor de veganist onder ons heerlijke gerechten op de kaart.. Alles top! 👌

Marielle dibbets

Gisteren gaan zitten buiten op terras. Na een dik kwartier nog geen bediening. Terwijl de jongen ons had zien zitten en naar ons keek ging hij rustig bij een tafel staan kletsen en negeerde ons volkomen. Zeer onvriendelijk.

Maak je een reservering. Kom je aan bordje met dicht tot 20 sept. Geen melding niks op site en de facebook pagina weg.

Slecht!

23. Internationaal Heerlen

Prachtige locatie, heel vriendelijke en behulpzame bediening.
    Landelijk eten in de stad.
    Een oase van rust met mooi terras en serre en sfeervolle eetkamer.
    Het eten was zonder meer goed.
    Voor herhaling vatbaar.

24. Pizzeria Heerlen

Aanrader!! Nieuwe eigenaar heel vriendelijk, goede service en lekker eten. Sparibs lekker mals, vielen zo van het bot af!.

Dionne Boltong

Al een paar keer geweest bij Sushi Vandaag te Heerlen! Elke keer tevreden, door ruim keuze aan sushi en grillgerechten. Ik houd zelf niet van vis.. maar vind het super dat ze hier wel sushi met kip en bief serveren en ook lekkere grillgerechten zoals de beefterayaki! Misschien nog een idee om het uit te breiden naar ALL IN (incl. onbeperkt fris/water/koffie/thee) voor paar euro meer. Verder een top restaurant, wil graag ook eens die in Maastricht uitproberen. Ga zo door woo!

Kas Hos

27. Italiaans Heerlen

Zonder twijfel een van de beste restaurants in Heerlen. Heerlijk, typisch Italiaanse keuken.

28. Nederlands Heerlen

fam.van de Weerdt

Geacht team van Auberge de Rouch, paar minpuntjes! Eindelijk bediening aan onze tafel-beklag dat wij wat ver zaten, collega was boven, lift keuken kwam naar beneden, er kwam nog een tafel binnen, de rest bespaarde ze ons, zucht-hier komen wij niet voor! Wij hadden/hebben iets te bespreken gaat niemand iets aan! Heerlijk cocosmousje bij de koffie/munt thee, maar daar moesten wij zelf achterkomen omdat nors! Werdt gevraagd om onze keuze betreft eten door te geven. Geitenkaas salade noten&creme fraiche vergeten-carpaccio ossenhaas uitgedroogd-peper/zout niet op tafel, paar weken geleden hier met vrienden geweest ook toen werd van alles vergeten, kortom de gasten krijgen de schuld en moeten dit maar melden! Neen de bediening hoort op te letten! Ze vergeten helemaal hoe het zich hoort! 2De ronde koffie/munt thee wel de honing gevonden maar de munt vergeten-zitkussentjes maar bij 1! Tafel want de kans dat het ging regenen-zo waren er nog wel een paar minpuntjes en willen hiermee zeggen dit zijn wij niet gewend en verwachten een reactie van u. Fam. Van de Weerdt.

Frits en Els Hendriks

Heerlijk gegeten, goede wijn, vriendelijke bediening. We komen terug!

30. Chinees-Indisch Heerlen

Anton Zanders