Rasa Senang in Heerlen

1334319385 94
1420306281 87
1710512054 89

1. Bert Spoelstra

Rasa Senang is een Chinees-Indisch restaurant met een ongedwongen sfeer; vriendelijke en behulpzame bediening en het eten is rijk van aanbod en smaak.
    Het is altijd een succes om er te gaan eten, mede omdat de prijs/kwaliteit prima is.
    Rasa Senang: ga zo door!

2. E.c.thielens

Een zeer goed restaurant, buffet was altijd goed en zeer aan te bevelen, nu in coronatijd maken wij gebruik van het afhaalmenu.
    Hoeveelheid ruim genoeg, prijs niet duur, smaakt uitmuntend, denken met je mee als er allergieën zijn of andere dieet beperkingen.
    Kortom chapeau en een dikke aanrader.

3. Heerlijk eten goede kwaliteit komen er al jaren van uit België leuke baas en personeel altijd voor een leuk praatje.

4. Atijd gastvrij, eten was heerlijk zoals altijd.
    Gezellig om met vrienden te zijn.

5. Gaan vaker hier eten halen wij zijn meer dan tevreden, Ming is altijd vriendelijk en zijn personeel ook. Een aanrader voor Parkstad

6. Heel gezellig en prima kwaliteit voor een redelijke prijs. Zijn heel vriendelijk.
    Wij komen hier al verschillende jaren.

7. R. Lemke

Heerlijk eten, gezellig en normale prijs. Kom er graag, al jaren en eten voortreffelijk!! Altijd vriendelijk, echt een aanrader.

8. Peter Os

9. Goed, lekker gegeten tegen een scherpe prijs.

10. verkoijen jan

Wij gaan al 10 jaar eten bij Rasa Senang in Heerlen.
    Graag nemen wij andere mensen mee want het is er heerlijk en goedkoop eten.
    Het is er zeer vriendelijk en erg gastvrij.
    Voor ons is het atijd een gezellig avond met vriendelijk personeel.

11. We hebben er altijd heerlijk gegeten. Er wordt altijd rekening gehouden met mijn dieet, geen gluten, lactose en paddenstoelen. Zelfs bij mijn eigen foutje bij het bestellen werd meteen nieuw eten gemaakt. Voor herhaling vatbaar.

12. Het eten had weinig Indisch. Wat ik miste waren de lekker gekruide recepten. Het smaakte bijna allemaal hetzelfde. De vleesgerechten hadden weinig smaak en de hete eieren, garnalen en een kipgerecht hadden allemaal dezelfde doorzichtige saus met wat chilisnippers. Voor mij was het de eerste keer daar en had er wel wat van verwacht, dus het was ook gelijk de laatste keer. De bediening is onervaren en liepen maar wat heen en weer. Ze willen al afruimen terwijl je nog aan het eten bent.

3,4
  13. Ming toffe peer. Personeel erg vriendelijk maar bazin erg onvriendelijk en bazig. Storend dat er steeds wel gevraagd wordt of je wat wilt drinken. Ook al is het nog niet op gedronken. Maar dit komt duidelijk van de bazin.

14. Op zich best een goed Chin-Ind. Restaurant, maar een paar maanden geleden hebben ze besloten in letterlijk elke maaltijd een overmatige hoeveelheid sambal te gooien. Zowel in de bami zelf als in alle gerechten: de babi pangag, de rendang, het maakt niet uit. Ik lust zelf nog wel een beetje sambal, maar dit gaat over mijn grenzen heen en mijn vriendin wil helemaal geen sambal. Onbegrijpelijke actie, want volkomen overbodig. Laat iedereen zelf naar believen sambal toevoegen (sambal wordt nog steeds kosteloos los meegeleverd). Reden om naar een ander over te stappen.

15. H. Meijer

16. Wij komen hier bijna wekelijks. De loempia's zijn bijzonder goed gevuld met kip en groenten en een heerlijk krokant deeg. We maken ook weleens gebruik van het buffet, heerlijk warm en genoeg keus, alles lekker vers. Mocht het voorkomen dat er iets op is word het snel bij gevuld.

Indien je gaat afhalen is het een extraatje van de eigenaar dat hij je iets te drinken aanbied, kosteloos. Ming en zijn vrouw zijn heel vriendelijk en zorgzaam voor hun gasten.

Prijs - kwaliteit is fantastisch.

Ik vind het altijd erg om te lezen dat sommige mensen zo kunnen klagen. Mocht er iets niet goed zijn, dan is Ming juist diegene die er alles aandoet om je tevreden te houden. Hij staat open voor kritiek en zal hier altijd naar handelen.

Wij zijn vaste klanten en zullen dit zeker blijven.

Een echte aanrader!

17. Gisteren 25 juni waren we met een ploeg van 11 volwassenen en 3 kinderen te gast bij Rasa Senang.
    Het buffet was goed gevuld en verzorgd en voor elk wat wils , eigenlijk teveel.
    De bediening was vriendelijk en behulpzaam het was gewoon goed.
    Bij het afrekenen kwam de grote verrassing , ik had op het dubbele gerekend wat ik moest betalen dus alles bij alles een aanrader voor goed betaalbaar eten.

18. Lemmens

Voor de kleine portemonnee echt een aanrader. Alles wat je kan eten is lekker. Alleen het verwelkomen laat te wensen over. Al met al. Zullen we deze zaak nog vaak bezoeken.

19. Het was heel gezellig bij Rasa Senang. Het eten was goed en het personeel uitermate vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog eens een keer (of meer) eten. Een pluim voor dit Chinees restaurant.

20. Waren super behulpzaam (ik heb granen allergie wat niet zo bekend is). Ze hebben de ingrediënten uitgezocht en een heerlijk gerecht gemaakt.

21. Leuke bediening...heerlijk eten...genoeg keuze...zeker voor herhaling vatbaar...

22. Ronald Scipio

Gezellig restaurant, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Ming is een toffe gastheer die ervoor zorgt dat zijn klanten zich écht op hun gemak voelen. Wij eten hier regelmatig met de familie en zijn altijd super tevreden.

23. Goed eten, prijs kwaliteit is goed.
    Irish coffee is uitstekend.

24. Gisteren menu nasi compleet afgehaald. Nasi lijkt steeds meer op witte rijst zit nagenoeg niets meer in, besparen?
    Babi pangang was verbrand en is gelijk de kliko ingegaan.Tjap tjoi was vroeger een bak met groentemix, wij kregen een bak taugé, wederom besparen?
    Dit is de eerste keer dat ik Chinees moest weggooien, was nog nooit gebeurd, maar dit was echt niet te eten.

25. Super goed!! Ik heb een tarwe en soja allergie en de eigenaar heeft mij super geadviseerd welke gerechten ik wel en niet kan eten. Ik ga vaak eten afhalen en het is altijd even vers! Erg vriendelijk personeel. Kortom zeker een aanrader.

26. Fijne zaak eten is prima en prijsverhouding is goed, een aanrader!

27. Wij waren er met onze bridgeclub. Hebben er lekker gegeten, we waren met 44 personen. Men kreeg eerst een kop soep en daarna lopend buffet.

28. Ik ging eten bestellen en het was erg druk, kreeg het verkeerde menu mee.Toen ik de volgende keer ging bestellen gaf de zeer vriendelijke eigenaar me de bestelling gratis mee.In een woord super!! De kwaliteit was ook heel goed.Hier kom ik zeker terug.

29. Goed en lekker eten. Goede prijs. Vriendelijke eigenaar. Houden ook altijd rekening met de klant, gewoon goed!

30. Els Keydener

Vandaag voor het eerst hier gegeten. En het was in 1 woord super! Zal hier zeker nog vaker heen gaan.

31. Het is super goed, we komen er al zo'n 12 jaar. Altijd vriendelijk, maakt even tijd voor een praatje. Met je prijs/kwaliteit is in orde. In een woord geweldig. Ming en Amy.

32. Ik verheug mij iedere keer om bij Ming (de eigenaar) te eten. Heerlijk! Hele goede kok, perfect. Een 10+ voor deze persoon.

33. Margriet

Komen er regelmatig en het is altijd super lekker en vers. Ook zijn wij er al vaker met ons groepje "oud collega's" gaan eten voor de kerst en ook zij vinden het allemaal heerlijk. Ook onze Duitse vrienden vinden het geweldig en staan er steeds versteld van dat je er lekker en zoveel kunt eten voor zo weinig geld.
    Dus Ming en team jullie zijn top, en jullie zorgen altijd voor heerlijk vers eten, bieden een prima service en gezellige sfeer met een super prijs / kwaliteit.

34. Gerard Limpens

Verschillende keren goed en lekker gegeten in een uitstekende zaak.

35. ed mannens

Gisteren na lange tijd weer eens gaan uit eten bij de chinees. We waren door vrienden uitgenodigd. Gezellig druk, heerlijk eten, opmerkelijk vriendelijk personeel. Zeker als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding. Vrienden bedankt dat we deze zaak hebben mogen ontdekken.
    Ed

36. Een paar dagen geleden met de familie voor het eerst hier komen eten. Het restaurant was ontzettend vol vanwege een grote groep die gereserveerd had. Ondanks dat het personeel hard werkte om iedereen van drank te voorzien en het buffet gevuld te houden, waren er af en toe toch een aantal bakken leeg (niet raar natuurlijk wanneer > 40 man tegenlijkertijd eten).

Een vriendelijke serveerster bood ons aan een aantal gerechten aan tafel te brengen en zorgde er voor dat het ons aan niks ontbrak. Ze regelde zelfs een extra gerecht voor de vegetariër die we in ons midden hadden. Complimenten!

Zeker voor herhaling vatbaar, het heeft ons ontzettend goed gesmaakt, de service is geweldig en de prijs is ronduit top.

37. Lekker vers eten, vriendelijke mensen, ga zo door! Dit noem ik lekker eten! Ze houden ook rekening met wensen, super gewoon!

38. Er zijn altijd wel mensen die wat te mekkeren hebben! Is het niet over het eten of de hoeveelheid, dan is het wel over het personeel of de sfeer! Ik zou tegen alle ontevreden klanten willen zeggen: Gewoon weg blijven de volgende keer!
    Ik eet hier regelmatig en het eten smaakt mij net zo lekker als de eerste keer. Misschien komt het ook omdat ik een gemakkelijke eter ben en niet vlug kritiek lever op andermans kookkunst. Zolang het maar met smaak bereid is!
    Ik weet dat Indisch eten veel tijd vergt om dit klaar te maken en voor die prijs mag je zeker niet mopperen!

39. Aston Brouwn

Wezen eten vorige week, helaas niet tevreden. De bakken waren leeg, weinig variatie in wat men een buffet noemt. De rijst was hard. De sfeer was niet meer dan een 3, gezelligheid is ver te zoeken. Komt overeen met een gemiddelde frituur. Service, slecht lang moeten wachten om geholpen te worden. Daarin tegen betaal je weinig, dus positief. Laatste keer hier geweest!!!

Met vriendelijke groet,

Aston.

5,1
  40. Heerlijk wezen eten en gezellig gepraat met Ming. Wel eerlijk Ming, de jongedame heeft mij niet netjes geholpen, wanneer ik om nieuw biertje vroeg, liep ze door, alsof ze het negeerde. Maar ben al jaren trouwe klant, en geniet van je praatjes en volgende week kom ik weer lekker eten bij je.

41. Top restaurant voor een lage prijs! Ik snap de negatieve reacties niet. Dit restaurant heeft lekker eten, vriendelijk personeel en de sfeer is ook goed! De bakken zijn zelden leeg en worden snel bijgevuld. Geduld is een schone zaak.

42. Ad Spons

Ik ga geregeld hier lekker eten, prijs en kwaliteit zeer goed!
    Goed eten voor vriendenprijsjes. De eigenaar is zeer aardig, en kan er gezellige gespreken mee voeren.

Het personeel is wel achteruit gegaan, een jonge dame die ik nog niet ken, mij aanspreekt met "je", vind ik zeer onbeleefd! Als ik om de rekening vraag, een blik krijg van ga het zelf halen, ben ik niet tevreden over de service!

Ik ga dan ook hier niet meer uit eten, jammer. Zelfs in een friture wordt men aangesproken met u, zoals het hoort.

Ik heb getwijfeld om dit te plaatsen bij recensies, maar deze dame moet haar manieren kennen. Dus service helaas een 4, geen 1 de eigenaar is een goede vent.

Ad.

43. Ik kom hier al 20 jaar en nog steeds uitstekende kwaliteit en zeer vriendelijk personeel.
    De eigenaar is altijd in voor een lolletje maar neemt zijn zaken zeer serieus.

Sfeervol en schoon restaurant met een een chinees muziekje op de achtergrond.
    Past uitstekend bij de sfeer en uitstraling van het restaurant.

De service is geweldig, het buffet wordt goed bijgehouden en bijgevuld.
    Aangezien het er meestal erg druk is kan het natuurlijk zijn dat een gerecht helaas toch even op is.
    Maar het duurt niet lang voordat het weer aangevuld is en het is zeker het wachten waard.

Mijn vrouw kent dit restaurant nu 7 jaar en is verslaafd aan het lekkere eten!!.

Heel graag tot de volgende keer (zal niet zo lang meer duren!)

44. diana schmit

Kom er al jaren en nog net zo tevreden als de 1e keer, super lekker en super vriendelijk personeel.

45. Ik kan niet begrijpen dat een enkeling toch meent hier niet goed te zijn ontvangen, of slecht te hebben gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is optimaal, de bediening steeds vriendelijk en attent, een echte aanrader. Zelfs als het heel erg druk is, blijft het gemoedelijk, en is er iets niet voor korte duur, dan vraag het even.
    Top! Houden zo.

46. Gisteren lekker gaan eten. Vriendelijk geholpen en redelijk lekker eten. Maar een ding is wel erg vervelend, de "liftmuziek". In deze zaak wordt verschrikkelijk muziek gedraaid. Eetlust was hierdoor helemaal bedorven. Hopelijk een keer betere muziek, en geen chinees lift muziekje!!! Voor de rest fijne budget zaak voor de medemens met weinig geld voor redelijk kwaliteit. Kom zeker keer terug om eens met de eigenaar te praten over onze nieuwe muzieksystemen.

47. Ik kwam er 10 jaar geleden voor het eerst ben er niet meer weg gegaan, het is super!
    Het eten, de bediening, alles is gewoon goed daar en het belangrijkste het is er echt niet duur. We komen er nog geregeld. Ming houd het zo super! Gr Marcellino en Anita

48. We zijn vandaag toevallig terecht gekomen bij Rasa Senang in Heerlen. We hebben hier lekker gegeten, en we zijn zeer vriendelijk geholpen door een jongeman. Na al afgerekend te hebben bood hij ons een heerlijk bakje koffie van de zaak aan. We wonen te ver uit de buurt anders kwamen we hier zeker terug. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

49. Ik had op 4 Aug 2013 om 16 uur een tafel aan het raam voor 7 pers. gereserveerd en moet zeggen het eten was heel goed.
    Doordat ik in Indonesië een tijdlang ben geweest, weet ik heus wel hoe het smaken moet vandaar dat ik aan de kwaliteit 4 Sterren toe voeg.
    Nogmaals bedank voor de heerlijke gezellige avond en wij zullen weer binnenkort komen eten.
    Vriendelijke groet,
    F.J.Hoen.

50. Jill vermeren

Gisteren wezen eten. Erg lekker maar jammer dat het soms op MC donalds lijkt hoe de mensen daar werken erg belabberd. Onderling lijken ze ruzie te hebben en zijn totaal niet klantgericht. Vandaar dat dit een budgetchinees betreft weinig geld voor chinees eten maar slechte service.

51. Jean Schepers

Eerlijk gezegd snap ik sommige negatieve reacties van bezoekers niet. Zal wel een andere reden hebben!
    Wij bezoeken regelmatig dit restaurant en nog nooit zijn wij ontevreden naar buiten gegaan. Goede kwaliteit van eten, een manager die zich in alle bochten wringt om het de gasten naar de zin te maken. Een goede bediening... Een groot compliment voor jullie zaak en ... ga zo verder. Jullie doen het goed!

52. Leon Hendriks

Ben gisteren gaan eten bij Rasa Senang. Het buffet was redelijk lekker, toch mist er een en ander bij het buffet. Maar voor de prijs hoeft men het niet te laten. Toch een opmerking, de service vind ik persoonlijk te weinig. Je wacht al snel 10 minuten op je drinken omdat de man die drinken zou brengen continu in gesprek is met andere klanten. Daarnaast is de sfeer niet gezellig, met als gevolg een flinke discussie met mijn vrouw. Dus al met al wat een leuke avond had moeten worden is dankzij Rasa Senang de soep in gelopen. Denk voortaan aan jullie klanten. Romantisch uiteten hoort toch wel belangrijk te zijn. Toch kom ik nog eens terug, om dit persoonlijk te bespreken.

53. Kom vaker bij Rasa-senang. Heb zelf een glutenvrij dieet en het is vaak moeilijk om ergens glutenvrij eten te krijgen. Maar in dit restaurant is dat super geregeld. Iedere keer als kom zorgen er toch weer voor glutenvrij (ook met afhalen) Ze passen dingen makkelijk aan naar de wensen van de klant! Ik kom hier vaker en blijf ook hier komen. kortom een top service en top eten.

54. Maria Consten

Het eten was erg lekker, zo lekker dat er vaak niks meer te krijgen viel. De buffetbakken waren snel leeg. Er was veel te weinig personeel aanwezig. Er was een meisje die alles alleen aan het regelen was, complimenten voor haar. De manager stond achterin de zaak te praten en deed weinig werk. Een vrouwelijk personeelslid commandeerde het meisje op een zeer onvriendelijke manier en sprak zeer slecht Nederlands. onacceptabel. Ik twijfel of ik terug kom, het eten was erg lekker en het meisje deed erg haar best om alles geregeld te krijgen, maar of ik deze manier van werken wel wil steunen..

55. Iedere keer weer een feestje om bij Rasa Senang te gaan eten, vriendelijke en behulpzame bediening, en super leuke eigenaar, het eten is geweldig, zowel in het Restaurant als ook bij de afhaal. Snelle service!
    Toppie, wij blijven trouwe klanten van Ming en zijn team.

56. Erik Paulus

Ik ben vorige week gaan eten hier, eten was heerlijk. Helaas moet de zaak opgeknapt worden, voor de sfeer moet u absoluut hier niet naar toe gaan, vloerbedeking afgesleten en de verlichting is niet sfeervol. Jammer! Al met al kunt u wel goedkoop hier lekker eten, maar sfeervol en romantisch uit eten zit er niet in, zolang de zaak eruit ziet alsof het opgeknapt moet worden.

57. Bij toeval terecht gekomen bij Rasa Senang Heerlen en vanaf de eerste keer helemaal "in de ban " van Rasa Senang: Ming en medewerkers. Het eten is super. Vers, gevarieerd en er wordt alles aan gedaan om aan al je wensen te voldoen. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan optimaal. Kortom: ming, je ziet ons snel weer terug!

58. Leon Visser

Smaken verschillen en over de smaak van de meeste gerechten (buffet) hebben wij niet te klagen, er zitten altijd wel lekkere producten bij maar ook gerechten die niks met Indisch eten hebben te maken, ik weet dan ook niet of dit restaurant daar helemaal op is gebaseerd.

De sfeer is goed en voor een lekker uitgezakt ontspannen etentje is dit de juiste plek, zeker met de kwaliteit prijs verhouding.

Wij zitten zelf in de horeca en weten hoe moeilijk het is om het een ieder naar zijn zin te maken en je kwaliteit altijd consistent te houden.
    (welke eisen je als klant hieraan stelt is dan ook zeer persoonlijk).

Wij zijn al een paar keer geweest en zullen hier met afwisseling van andere restaurants zeker nog vaker terug komen.

Voor ons doe je het niet slecht, goede zaken toegewenst.

Leon Visser
    Lunchroom "De Piccolo"

59. Vorige week weer eens heerlijk genoten van het eten daar. De bediening is er prima en hele vriendelijke eigenaar die altijd een woordje voor je heeft en uitermaten behulpzaam is.
    Ik vind het een heel fijn restaurant en kom er zeker vaker.

60. Uitstekende bediening en hartelijk ontvangst ieder keer wanneer we er komen eten of afhalen. Eten is totaal niets op aan te merken vooral niet als je kijkt naar de prijs welke je op het einde pas hoeft te betalen.

Rasa Senang: ga lekker zo door en wij blijven geregeld komen.

61. Vandaag weer eens heerlijk gegeten. Zoals gewoonlijk weer voldoende keuze, voor iedereen is er wel iets wat hij lekker vindt. De bediening is ontzettend vriendelijk en het zal je aan niets ontbreken. Voor ons na zoveel jaar altijd weer een feest om naar toe te gaan.

62. Gezellig en sfeervol restaurant met een vriendelijke bediening.
    Buffut ziet er goed en smaakvol uit.Meer als genoeg keuze, wordt op tijd bijgevuld. Personeel zeer vriendelijk.

63. Wat een gezellige besloten avond had moeten worden, werd een rommelige avond. We werden in een aparte zijkamer gezet met 7 mensen, met twee grote tafels. Een van die tafels was bezet met wat een kinderfeestje leek, zonder toezicht. Van 4jaar tot hooguit twaalf jarigen, waarschijnlijk ook de kinderen van de eigenaar zelf.
    De gerechten vielen vreselijk tegen, gekookt vlees gewoon in een saus gedumpt. Het ene zou dan smoor moeten zijn en de andere ?babi ketjap? Het vlees hoort helemaal naar de saus te smaken, en niet naar gekookt vlees in een onduidelijke saus De garnalen van hetzelfde laken een pak. Die werden gewoon gekookt aangevuld en karig ook nog. We moesten steeds roepen om drank er bij te krijgen. Serveerster is dan ook twee keer geweest. Wat absoluut ergerlijk was; was dat de eigenaar zich alleen met één tafel bemoeide, en daar ook de hele avond bleef staan praten. Weet hij niet dat mensen komen om te eten? Laat ze dan rustig eten en dring je niet zo op om een praatje te maken. Ik ben kritisch omdat ik zelf Indisch ben. En kan dan ook zeggen dat het eten maar weinig Indisch te noemen is.
    Maar goed, daar is de prijs ook naar. Ik had me meer van het buffet voorgesteld. Jammer.

64. Wiel Uitslag

Zeer goed ,goed verzorgd, het buffet is zeer smaakvol, word goed bijgevuld, eten van goede kwaliteit, heel klantvriendelijk personeel, wij komen er al bijna 20-jaar en zijn zeer tevreden.

Wiel en Jose

65. Ruim 20 jaar vaste klant bij Ming en voorheen bij zijn ouders.
    Altijd vriendelijk en altijd goed eten. Communie van mijn dochtertje gevierd, verschillende verjaardagen en vaker tijdens de Kerst gegeten. Altijd vriendelijk , en het eten heeft mij nooit teleurgesteld. De band tussen de eigenaars en de buurtbewoners is echt uitzonderlijk, men is erg betrokken bij elkaar. En de prijzen? Geef mij de naam van 1 restaurant dat goedkoper is, ik ken ze niet! Mooi uitgebreid buffet, hard werkenden mensen die er alles aan doen om je een fijne avond te bezorgen. Respect!

66. Wij komen er al een paar jaar. Vanaf de eerste keer vriendelijke eigenaar die het leuk vindt om aan wensen van gasten te voldoen. Vooral de gebakken bananen zijn overheerlijk, die zijn bij drukte snel weg. De mensen in de keuken en bediening maken overuren om alles bij te houden als er erg veel gasten zijn, je kunt gewoon vragen of iets wordt aangevuld, sommige dingen worden dan zelfs aan tafel bezorgd. Er zijn leuke hoekjes in het restaurant, goede sfeer. Echt een aanrader.

67. Geweldige zaak om te gaan eten. Eten is overheerlijk, gezellige sfeer.
    Mensen genieten er ook van het eten, heerlijk om te zien

68. Marco janssen

Ik kom al zeer lange tijd bij rasa senang en mijn mening is eten is echt wel lekker en helemaal niet vet de mensen werken hard en ze hebben plezier erin.kortom prijs kwaliteit is echt wel goed. We hebben nooit problemen gezien in bijna 14 jaar dat we klant zijn publiek is vriendelijk en sociaal.soms is het erg druk dan zijn de bakken inderdaad leeg maar gun ze ook tijd om het bij te vullen er is immers genoeg tijd om gebruik te maken van het buffet.overal krijgen ze dus een ruime voldoende ik vind ga zo door

69. Ongezellige, en gedateerde inrichting. Buffet is ver onder de maat, vettig en smaakloos eten. Lege bakken bepalen het beeld in het restaurant.
    Ben veel gewend, maar dit was ondanks de lage prijs ver onder de maat.
    Nee, het heeft weinig met Indisch eten te maken. Voor goede maaltijden kun je beter een paar euro meer uit geven in een ander restaurant in Heerlen.

3,4
  70. Eten is overheerlijk.
    Waar kan je nu eten voor dit geld ?
    De eigenaar maakt voor iedereen tijd. De rest van het personeel is heel vriendelijk.
    Verlichting is heel sfeervol. Op het toilet wc hebben ze een tijdje led verlichting gehad. Inderdaad hard licht. Maar de eigenaar denkt tenminste aan het milieu en aan de energieprijzen. Je gaat toch daar eten omdat het eten zo lekker is en omdat de prijs zo goed is en niet omdat de lampjes in het plafond zo mooi zijn.
    De toiletten zijn heel schoon en proper.

71. Henk Cornelis

Voor de eerste keer hier wezen eten, een woord heerlijk. Personeel is vriendelijk. De man die daar rondliep bleef wel veel met andere mensen praten. Wat persoonlijk over kwam alsof hij sommige klanten negeert. Jammer. Het overige personeel deed zeer goed hun werk,en zal zeker nog een keer terug komen. Top eten voor een goede prijs.

72. Een hemelse ervaring om te eten in dit restaurant, alles even lekke,r vooral het buffet als je echt van chinees eten houd moet je minstens 1keer in je leven hier gegeten hebben. Voor de prijs hoef je het niet te laten, want waar kun je nu buffetten voor deze prijs?

73. Eten heeft mij heerlijk gesmaakt, erg genoten van Bami Pangang. Het persooneel is uiterts vriendelijk, de eigenaar is wel iemand met vlotte babbel. Klein minpuntje, de verlichting op de wc. Koud en kil, na een warme maaltijd valt dit erg tegen. Tevens waren de toiletten erg geurend.
    Daarin tegen is de prijs gunstig.

74. Wim Verheezen

75. Hmmmm, Pangsitsoep, Vuurschaal Ossenhaas in Kerriesaus en als afsluiting een Irish Koffie ;-)
    Top restaurant, gastvrij en vriendelijke bediening!

76. Vandaag, donderdag, weer eens wezen uit eten bij Rasa Senang met de vrouw.
    In enkele woorden "waanzin op je tong"
    Wat een culinaire belevenis en dat midden in de week. Wij eten een beetje van alles en wachten dan een uur om nog eens op te scheppen, te gekke subtiele smaken. De Kok is echt wel Michelin ster waardig (famous chinese restaurant) naar onze mening. Super lekker.

77. Zeer heerlijk gegeten, daarnaast is er altijd een gezellige sfeef waar altijd een leuk grapje wordt gemaakt. Drinken is heerlijk. Kortom komen zeer zeker snel terug.

78. Zowel afhalen als lekker gaan zitten eten in restaurant zijn aan te bevelen.

79. Ik heb wat minder goede ervaringen; ik vind dat de kwaliteit van het eten (smaken) ver achteruit is gegaan. Het lijkt wel alsof alles 't zelfde smaakt terwijl ik vroeger practisch iedere week daar ging eten. De laatste keer ben ik zo'n 2 jaar geleden geweest omdat het eten wéér tegen viel.

Ik kook zelf Indisch, dus proef ik het verschil van toen met nu, jammer maar waar!

80. jmc houben

81. Ik ben echt waar, heel erg onder de indruk van het zeer uitgebreide Indische buffet. De verzorging is uitstekend en de bediening was zeer vriendelijk. Bovendien is het zeer prijsbewust, toch wel een must in deze tijden. Wij zullen dan ook zeker vaker komen.

82. Mooie verzorgde zaak, personeel zeer vriendelijk, alles vers heerlijk gewoon.

83. Het eten is van uitstekende kwaliteit, de sfeer heel goed en de bediening is heel vriendelijk en bekwaam.

Een aanrader!

84. Huub Lindelauf

Heel goede kwaliteit, prettige sfeer en goede bediening. Ik hoop er nog eens terug te komen.

85. Lekker eten en altijd gezellig. Echt een aanrader!

86. Het is daar elke keer weer lekker en vers en superbediening!! Wij komen er heel graag en raden anderen ook aan als je een gezellig leuk en geen dure avondje uit wilt, moet je zeker daar heen gaan!

87. al vaker gegeten en iedere keer geweldig
    genoten heele vriendelijke bediening en spot goedkoop

88. Heerlijk buffet en super personeel.

89. pauline

de beste loempia speciaal om af te halen.wel even bellen word ie vers bereid.