Op dit adres zit nu: Yiamas

Misato in Heerlen

• Luxe
    • Hip
  7. Betalen pin

1589203079 70

1. Ben sinds de opening al stamgast bij Misato. Ja: de bediening is niet altijd snel en accuraat, er wordt wel eens iets vergeten of omgewisseld. Ikzelf maak daar niet zo'n probleem van want als je erom vraagt wordt t alsnog netjes gebracht. Er is niet geïnvesteerd in goede bediening waardoor deze nogal wisselvallig van kwaliteit is. Gelukkig lijken ze daar wel van geleerd te hebben en lopen er nu wel capabele mensen rond. Ga hier niet eten als je haast hebt maar wel als je de tijd hebt om te genieten. Sushi is lekker en vers bereid. Uitgebreide keuze. Soms iets te veel rijst t.o.v. andere ingrediënten in de sushi.

2. Net klaar met eten. Nog ff lekker gebabbeld met de bazin.
    Eten was weer top en mega vers.
    En zoals altijd.. Te veel.. Laatste ronde niet kunnen voldoen.

3. We hebben genoten van de heerlijke gerechten/sushi en onze kinderen vonden het heel fijn om daar te eten! Lekker losjes en geen stijf gedoe :)

4. sunny 117 punten

Ruime keuze. Kwaliteit wat minder.

5. Helaas moesten wij wegens omstandigheden tijdens de 2de gang gaan. Netjes gevraagd of wij misschien iets te eten mee mochten nemen. Dit was geen probleem en wij mochten 10 gerechten kiezen. Van de 10 gerechten hebben wij uiteindelijk maar 4 gekregen, waarvan ik er 2 niet besteld had.
    Erg jammer.

4,9
  6. Met kleine aanpassingen kunnen ze zoveel meer maken van deze zaak! Geen wegwerpstokjes, keuken/bar meer opruimen, kaart uitbreiden en niet zeuren over bestelde gerechten. Dat laatste was het toppunt en heb ik nog nooit meegemaakt!!! We hielden ons netjes aan de vijf gerechten per keer maar omdat we de zalm kaas zo lekker vonden bestelden we daar wat meer vsn. 1 ronde waren dit totaal 5 bestellingen (voor twee personen). Kwam mevrouw even mededelen dat dit niet de bedoeling was (en dat terwijl we ons gewoon netjes aan het concept en de regels hielden!!). Wat een slechte service zeg!!! Ik zal hier nooit meer komen.

1,8
  7. Richard Bos
    Vertaal van English naar Nederlands

Very good sushi it is always very delicious. The sushi is always fresh and tasty. I consider this the best sushi restaurant of Heerlen.

8. De sfeer was nu heel rustig en er zaten weinig mensen. De sfeer viel nog heel wat mee. Het eten was heel lekker en drinken kreeg je gelijk nadat je hebt gevraagd had. De sushi was heel erg lekker. Maar jammer dat er geen thuisbezorging is, maar de rest is prima.

6,5
  9. susanne en roberto

Al een paar keer gaan eten bij hun, en ik vind het redelijk, niet goed maar ook niet slecht. Je merkt als het druk of drukker wordt, en vooral bij de biefstukjes.

Ik vind het vrouwelijk personeel erg jong en soms ook wat onervaren en vaak onvriendelijk, bot. Er kan soms geen lach vanaf, dat zou al heel wat uitmaken. Verder in de zomer als ze achteraan de deur open zetten tocht het behoorlijk voor de mensen die achteraan zitten. En inderdaad zou er ook ijs en/of vers fruit op de kaart mogen staan, en wat meer vernieuwing op de kaart is ook welkom.

Tevens je kunt er wel afhalen en er ook eten, maar als we iets willen laten thuis bezorgen met een verjaardag of zo kan dit niet, dat is jammer. En dan kan er wel gezegd worden dat het geen Michellin ster eten is, dat ligt er maar aan.

Een likje verf kan geen kwaad, eten up to date houden kan geen kwaad,en het vrouwelijk personeel in de bediening wat bijles geven in de bediening kan ook geen kwaad. En als een klant ergens eten gaat en het maakt niet uit hoeveel iemand te betalen heeft, dan wil diegene ook dat krijgen wat iemand besteld heeft.

We schrijven wel allemaal een recensie, maar doen de resturnts eigenaars van Misato hier iets mee? Want voor hun is het bedoeld. Van fouten leren we allemaal, zolang er maar iets mee gedaan wordt.

10. Miao Lin

11. Wij zijn al meer dan 20x bij misato gaan eten, de laatste tijd werd het wel steeds minder qua eten. Wasabi verdund, paar keer vragen en dan krijg je wel de echte wassabi. Gisteren spande echter de kroon, door de februari aktie was het bomvol.. dit was echt te merken, iedereen hoorde je en zag waren zich aan t beklagen. De sushi was perfect, daar kan je niks slecht over zeggen. Maar de warme gerechten werden louw ef bijna koud geserveerd. 35 min wachten op drinken en tot 3 maal dat over nieuw besteld te hebben eindelijk ons drinken gekregen. We ergende ons, dit was geen gezellig dagje uit met vrienden. 1e ronde 2 gerechten vergeten, 2e ronde 3 gerechten vergeten die wij besteld hadden, bediening echt extreem waardeloos, geen 1x iemand bij onze tafel gezien of wij nog wat wilde drinken. Bij de 3e ronde wachten 30 min en weer t drinken niet gekregen te hebben zijn wij opgestaan, we hebben ons bleklaagd en hebben uiteindelijk de helft betaald en zijn vertrokken.

Het mooiste was eigenlijk, toen wij opstapte en andere dat zagen zijn nog 2 koppels opgestapt waarvan eentje gewoon weg liep zonder te betalen.

Eindrapport

Sushi 9
    bediening 0
    Warme bijgerechten 2

12. sabrina mees

13. Al meerdere malen bij misato gaan eten en ik kan er geen slecht woord over zeggen. Sushi wordt vers gemaakt en dat proef je. Genoeg keuze en variatie (nigiri, maki, temaki, gunkan, wok, grill en gefrituurd). Ook de soepjes zijn lekker. Heerlijke consommé met verfijnde ingrediënten.

Al met al het eten is goed. Wat de bazin betreft: ze is heel vriendelijk als je met haar praat. Kan soms wat nors kijken maar dat is de cultuur. Als je kontenkruipers zoekt, ga je naar een michellinsterrentestaurant! Je kan geen perfecte service verwachten voor maar € 20,50. Een super prijs/kwaliteit verhouding.

14. Eten prima, bediening matig tot slecht. Paar keer wezen eten, elke keer wel iets vergeten bij een ronde. Concept is zeker leuk, alleen de uitvoering onder de maat.

15. Heerlijke sushi en ook genoeg andere hapjes. Geen haute cuisine maar wel lekker vers! Zelfs de frietjes die erbij zijn gekomen op de kaart zijn heerlijk. Dat niet altijd alles tegelijk komt vind ik totaal geen probleem, het duurt nooit heel lang voordat de bestelling op tafel staat. En je gaat gegarandeerd niet met honger naar huis. Er zou wel een bolletje ijs of wat fruit als dessert op de kaart erbij mogen.

16. Jan-Willem

Paar dagen geleden voor het eerst hier gaan eten voor de afwisseling. Waar ik altijd enorm bang voor ben bij AYCE sushi is de slechte service (lang wachten, verkeerde gerechten geserveerd krijgen, onoplettende bediening etc). De bediening was gelukkig in orde en de juiste sushi's werden redelijk snel geserveerd.

Ik vond de Nigiri's goed van smaak alleen heb ik persoonlijk altijd wat moeite met de grootte (ik geef zelf de voorkeur aan kleine nigiri's zodat je niet rijst zit te happen). De verhouding was echter goed! De maki's vond ik flauw van smaak wat ik jammer vond omdat dit bijna de helft van de sushi kaart betrof. Wel was ik zeer verrast over de kwaliteit van de handrollen. De nori was knapperig en goed gevuld. Dit was heel lekker. Ik heb een paar warme gerechtjes genomen en waren gewoon in orde.

Al met al was het in orde.

17. Ik ben hier al meerdere malen geweest en vind het een prima restaurant. Het eten is niet van top kwaliteit, maar wel erg lekker. Ik ben van mening dat wanneer je echt culinair wilt eten je niet naar een all you can eat restaurant kan gaan. Voor 26 euro kan je dus onbeperkt gerechtjes bestellen van de kaart. Je kruist aan wat je wilt en dan komt het eraan. Mensen moeten niet zeuren dat niet alles er tegelijk is, je krijg namelijk 1 'aankruiskaart' per tafel en die mensen weten niet wie wat heeft besteld. Het is juist de bedoeling dat niet alles tegelijk op tafel staat want anders worden je gerechtjes koud! Dat is natuurlijk super zonde. De bediening is prima, al vergeten ze heel af en toe dat je drinken hebt besteld. Er zijn trouwens verschillende soepjes te krijgen, sushi, gefrituurde gerechtjes en zelfs voor de cultuurbarbaren onder ons echte snackjes (frikandelletjes bijv.) en friet. Ik vind het een aanrader.

18. Hans Koenders

Ging voor chinees afhaal en kwam onverwachts hier terecht! Kwam hier voor de eerste keer. Was redelijk druk en ik was alleen. Mijn eerste indruk van dit ''Japans'' restaurant was, dat het heel eenvoudig was ingericht, wat je niet bij een Japans restaurant zou verwachten. Toen mij het eet-systeem was uitgelegd, 4 gangen 5 gerechten per gang, heb ik me volledig verdiept in de vele hapjes op de kaart en heb mijn eerste gang besteld. Mogelijkheden zat om te kiezen. Het smaakte mij voortreffelijk! De bediening was goed, de bazin hield een oogje in het zeil. Haar kleindochter (denk ik) was vriendelijk de klanten een pepermuntje aan het aanbieden en kletste met hen. Oke, de hapjes kwamen niet altijd tegelijk, maar dat voorkomt het schrokken, wat we in onze cultuur gewend zijn. Kom jongen eet je bordje leeg, zei mijn moeder altijd, dan krijg je het volgende. Moderne tijd van nu is, alles tegelijk en wat over is wordt weggegooid! Dus 1 pluspunt voor dit restaurant, geen weggegooid eten. Het tweede pluspunt is dat je eindelijk eens een fatsoenlijk gesprek met elkaar kunt voeren omdat het er zo therapeutisch rustig en relaxt aan toe gaat. Leeggoed wordt snel opgehaald, vriendelijke bediening en wat de boze bazin betreft, ze begint nu pas een beetje Nederlandse te praten (meisjes van de bediening zijn allemaal Nederlands)! En een stelletje waarmee ik in gesprek kwam naast mijn tafel, verklapte mij dat ze nu al een jaar hier kwamen en dat ze eigenlijk niet Japans maar Chinees was! Ze hadden altijd voortreffelijk gegeten en vonden het heerlijk om een avond samen hier te eten. Dus een derde pluspunt is het contact. En dan nog een vierde punt wat meetelt is natuurlijk Hollands, de prijs! Als ik naar de friettent ga ben ik voor mij gemiddeld €10,- kwijt met drinken erbij. Moet ik het zelf halen, het smaakt de halve tijd niet, frieten niet goed, te vet, te hard enzovoort. en als je gegeten hebt denk je bij jezelf aan de vettige zooi die je dan naar binnen hebt gewerkt. Dan zou ik je adviseren eens bij Misato te eten. Je zit echt vol, je kunt een andere eetcultuur ervaren en uitproberen en het is nog eens gezond eten. Ik had drie biertjes, waarvan een Japans en t/m de derde gang van de kaart en ik zat vol op een aangename manier en had overheerlijk gegeten en moest €30,50 afrekenen. Wie doet dat na!

19. Ik ben al heel vaak bij Misato gaan eten (zowel alleen als met anderen) en kom er telkens graag. In de negatieve reacties kan ik mij dan ook niet vinden! De bazin spreekt dan wel niet goed Nederlands, maar ik babbel altijd even gezellig met haar en ze is ook super vriendelijk als je met haar praat. We kunnen ook lachen...

Het 4x5 gerechtjes bestellen, is ruim voldoende (heb nooit alles gered!). Dat de gerechtjes niet tegelijk komen was de eerste keer even wennen, maar nu ik dit weet, is het geen probleem. Als je met meerdere bent, kan diegene zonder een gerechtje even babbelen terwijl de anderen al beginnen... na de eerste ronde merk je er al niets meer van, omdat iedereen in een ander tempo eet en er altijd wel gerechtjes zijn/staan. Eigenlijk geeft dat juist de ongedwongen sfeer aan tafel.

Volgens mij wordt alles zelf gemaakt! Er zijn inderdaad lauwwarme sushi's doordat bijv. de garnaal eerst knapperig wordt gefrituurd voordat de sushi wordt gemaakt. Ik heb nog nooit iets gehad wat niet vers is. Ook de warme gerechten zijn lekker en goed. Mocht er iets niet naar wens zijn of je wilt bijv. bestek, kun je alles vragen!! Ik heb er nooit een naar gevoel gehad. Altijd vriendelijk en leuk om naartoe te gaan.

Eindelijk eens iets anders in Heerlen dan al die zelfde wok restaurants.
    Het is heerlijk om telkens iets te kunnen uitproberen en/of iets te kiezen wat je het aller lekkerst vind. Zeker aan te bevelen!

20. Lekker gegeten, ook de bediening liep goed. Alle gerechten snel geleverd. Ook over de eigenaresse kan ik geen slecht woord zeggen.

21. De sushi is geweldig, net als de warme gerechten. Ik zou het liefst elke week wel willen gaan. De kwaliteit van het eten is goed net als de versheid. De inrichting mag misschien wel iets chiquer of juist in een Japanse stijl. Maar het is echt om je vingers bij af te likken!

22. Ik eet regelmatig bij Misato. Enerzijds omdat je er nooit hoeft te reserveren, anderzijds omdat ik de koude sushi redelijk tot goed vind smaken. Nadeel is dat de gerechten niet per ronde tegelijkertijd aan alle tafelgasten wordt uitgeserveerd. Dus soms zit de een al aan de gefrituurde garnalen, terwijl de ander moet wachten op een eenvoudige koude maguro. Dat moet anders kunnen. Waardoor het eten gezelliger wordt en er niet om de 5 minuten een serveerster een bordje of kommetje op tafel komt zetten of weghalen. Ik vind dat storend. Het is een all you can eat principe. Dus 4x5 gerechten. Ik ben nog nooit verder gekomen dan ronde 3 met maximaal 2 gerechten. Op de kaart ziet het er kleiner uit dan in werkelijkheid. Dat sommige gerechten uit standaard emmers/verpakkingen komen (zoals in zovele restaurants) neem ik op de koop toe. Het is in ieder geval grotendeels vers klaargemaakt en het smaakt beslist beter dan de kant en klaar sushi uit een supermarkt.
    De eigenaresse spreekt slecht Nederlands en kan daardoor onvriendelijk overkomen. Maar dat is ze beslist niet. De bediening kan beter, maar ik verwacht van middelbare scholieren niet al te veel. Kortom, voor Heerlense begrippen niet slecht.
    Tip: je kunt de gerechten ook telefonisch bestellen en afhalen.

23. Tom-Eric

24. Priscilla

Ik ben al vaker bij Misato wezen eten en ik vind het echt heel lekker. Het is ook vrij snel klaar en als je vragen hebt over een gerecht helpt het personeel je wel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar de bazin daar in tegen.. Ze is onvriendelijk en het lijkt wel alsof ze altijd boos is. Altijd als we er gaan eten is ze heel bot en kortaf tegen de klanten en tegen het personeel. Ik vind de sfeer fijner in het restaurant als zij niet in de buurt is. Als je niet klantvriendelijk bent moet je geen restaurant beginnen.

En ik had een paar keer fooi afgegeven bij het afrekenen bij de bazin en ik had duidelijk gezegd dat het voor de meiden in de bediening was maar telkens als ik aan een van de meiden vroeg of ze het de vorige keer ook hebben gekregen bleek dat niet zo te zijn. Dus ik heb het daarna maar gewoon aan de bediening zelf gegeven want ik vond het echt absurd dat de baas het zelf hield.

25. Jaqueline

Wij zijn een paar keer gaan eten bjj misato en dat is tot nu toe altijd goed bevallen. Het eten is erg lekker en je hebt keuze uit ongeveer 90 gerechten dus voor iedereen zit er wel iets lekkers tussen. De bediening is erg aardig en behulpzaam. Het zijn allemaal jonge meiden van rond een jaar of 16. Het enige minpuntje is de bazin. Ze komt soms een beetje bot over en is vaak niet erg aardig voor haar werknemers. Ik vraag me wel af hoe er met de fooi wordt omgegaan. Wij hebben het rechtstreeks aan de meisjes in de bediening gegeven. Zodat wij teminste zeker weten dat hun het krijgen.
    Verder is het zeker een aanrader voor een gezellige avond.

26. Het is voor 1 bedrag 2,5 uur eten, maar na 4 ronde wordt je niet meer bediend. Je moet de kaart echt bij de bediening in de handen duwen. En dan krijg je het eten verder verdeelt over de overgebleven uren. De vis is niet gekoeld en gebruiken tonijn/zalm salade om de rollen te maken. We hebben in verschillende sushi restaurants gegeten en dit was wel de slechtste.

27. Ondanks de mindere recensies toch bij Misato gaan eten. Ik heb, privé en zakelijk heel veel restaurants bezocht, de een minder dan de ander. Ik ben echter nog nooit weggelopen. Nu wel.
    Duurt lang voordat de gerechtjes op tafel komen. Komt ook niet tegelijk, waardoor de een wel wat heeft, maar de tafelgenoot 10-15 minuten moet wachten op het gerecht.
    Tafelgenoot kan niet met stokjes overweg, dus bestek gevraagd. Aan 3 verschillende serveersters!!! want het kwam maar niet. Sommige hapjes waren heel erg vet. Redelijk smakeloos, het sausje moet het uiteindelijk doen.
    Tweede biertje besteld. Gasten om ons heen kregen drinken, wij niet. Bij een andere serveerster nogmaals besteld. Zelfde verhaal. De eerste serveerster aangesproken en uitgelegd dat ik al twee keer besteld had maar nog steeds niets had gekregen. Dat werkte.
    Tweede ronde weer alles in etappes. Even moeten wachten met eten omdat een serveerster van alles van onze tafel wegnam, tussen ons door...
    Toen werd het ons teveel en zijn we opgestapt.
    Bij het afrekenen werd niet meer gevraagd of alles naar wens was geweest. Gezicht sprak boekdelen waarschijnlijk.
    Wij komen er nooit meer en raden het iedereen af.
    Er zijn betere restaurants in de directe omgeving. Veel!!

2,4
  28. Wij zijn er om 17.00 gaan eten en waren dus ook de eerste gasten van de avond. Toen wij bestelde kwam er net een 2e tafeltje binnen. En toch hebben we ruim een half uur op de gerechten moeten wachten. En toen kregen we eerst de gefrituurde producten het heeft nog ruim een kwartier geduurd voor dat de sushi kwam. De vis op de sushi was lauw. Je zou zeggen dat als je zolang op sushi wacht je dan toch verse sushi krijgt, maar het leek alsof die al een paar uur buiten de koeling had gestaan. Bij de 2e ronde duurde het weer zo lang en hebben we ook sommige gerechten niet gekregen. Niet meer voor herhaling vatbaar

29. Lotte Hofman

Ik ben al een paar keer gaan eten bij Misato en ik moet zeggen dat het me zeer bevalt. De sushi is vers en zeker voor die prijs is het heerlijk. Verder een grote keuze aan vlees, vis, groenten, salades etc. Jammer dat er geen nagerechten zijn, dat is wel een klein minpuntje.

Ik denk dat Misato zijn best is aan het doen om de sfeer te verbeteren. Ik zie steeds vaker nieuwe lampjes hangen. Het is modern ingericht, rode banken die comfortabel zitten. Alleen zijn de twee persoons tafeltjes net iets te klein, maar als het niet al te druk is kan je gewoon aan een vier persoons tafel gaan zitten, wat fijn is.

De serveesters zijn jonge meisjes van een jaar of 17 schat ik. Ik vind echt dat ze hun best doen, als ik vragen heb zijn ze geduldig en begripvol. Mijn dochter heeft een kippenei intolerantie. Ook daar hebben ze rekening mee gehouden door de rijst zonder ei te serveren. Alleen de bazin komt soms onvriendelijk over. Ze lacht niet erg veel ofzo. Dat schrikt denk ik veel klanten af. Ik denk dat de service beter zou zijn zonder haar. Ik moet wel zeggen dat ze in Misato erg vriendelijk zijn tegen vaste klanten.

Volgende week ga ik er weer eten, ik ben dol op sushi en ik kom graag terug naar Misato.

30. Na een paar slechte recensies hier hadden we onze twijfels. Het is natuurlijk een all you can eat zaak, dus je weet van te voren dat het geen a la carte zaak en kwaliteit is (oishi) Het eten is ons echter heel goed bevallen en de sfeer is ook prima. Bediening vergat een drankje te brengen en 1 sushi werd vergeten, maar ja om een restaurant daar op af te rekenen, nee dat gaat te ver ;-)

31. Gewoonweg belachelijk.

Heb er eergisteren gegeten met mijn vrouw en 2 vrienden.
    de 1ste ronde hebben we gewoon 30 minuten op ons eten staan wachten, eenmaal de sushi op tafel bleek dat de verkeerde bestelling te zijn dus moesten we weer 15 minuten wachten (Belachelijk). De sushi die we kregen was ijs en ijs koud, net als of het de hele nacht in de koeling heeft gestaan. De warme gerechten smaakten allemaal het zelfde.

Ik heb bijna een half uur met een leeg glas op tafel gezeten.

Service echt slecht en de eigenares die kan er toch een potje van maken (niet wat ik gewend ben van de Aziatische keuken).

Mij zie je nooit meer terug.

Echt een afrader!

32. Erg lekker, maar niet echt verse sushi

33. A. 29 punten

Heel fijn sushi-restaurant! Hield nooit echt van sushi, tot dat ik hier ging eten. Wij zijn een jong stel dat vaak gaat uiteten, maar hier bij misato komen we geregeld terug. Lekkere verse sushi, vers gemaakt en veel keuze. Niet duur. Personeel zou iets attenter kunnen maar ik stoor me er gewoon niet aan, ik kom voor het eten. Aanrader!!

34. Wij zijn zeer te spreken over Misato. Vlak na de opening was het soms even moeilijk voor de bediening, gelukkig is dit niet meer het geval. We zijn er nu een paar keer gaan eten, telkens is het eten zeer goed en vers. De atmosfeer is goed, het enige minpuntje zijn de iets krappe zitplaatsen. De kaart waarop de verschillende gerechten worden besteld is een zeer leuk idee, ondanks dat het verwarrend kan worden voor grotere groepen. Ons advies is een persoonlijk lijstje maken met de bestelde gerechten erop. Zo voorkom je dat je schoonvader je sushi opeet ;) een aanrader voor een leuke avond.

35. Erg leuk en modern restaurant het eten is super en het is erg gezellig. De service vind ik ook goed.

36. Het licht een beetje buiten het zicht ik vind het superlekker eten er komen ook vrij veel jongeren.
    Vond sushi niet lekker tot ik hier kwam eten het liefst kwam ik iedere week.
    De service is goed en voor de rest een gezellig restaurant.

37. Weinig sfeer en slechte bediening. Je krijgt vaak niet wat je besteld en de eigenaresse doet vaak denigrerend naar haar personeel. Als de sushis vers zijn, zijn ze heerlijk!

38. We zijn na lange tijd toch weer langs misato gegaan omdat we ze toch weer een kans wilde geven, zoals de meeste sushi restaurants hebben ze hier ook problemen met het vragen of je nog wat wilt drinken, schijnbaar hoort dat bij de meeste restaurants. Eten klopte niet altijd,
    meestal moest er nog wat nakomen, en de smaak ja ( welke smaak )
    gelukkig was er genoeg wassabi om er toch nog wat lekkers van te maken. Omdat het erg lang duurde wilde we graag de laatste ronde meenemen omdat we door het trage maken en brengen van de rondes graag nog wat anders wilde gaan doen. Dit kon niet volgens de eigenaar en begon een heel verhaal over waarom niet..

Tevens kun je bij misato maar 4 rondes eten in de 2,5 uur die je hebt, nou kun je blij zijn dat je je 4 rondes krijgt binnen die tijd, maar als je snel genoeg alles hebt, moet je voor de volgende ronde bij gaan betalen, volgens mij snappen ze het all you can eat concept dan niet helemaal. We zullen dus weer een erg lange tijd wegblijven en naar ons favoriete restaurant in maastricht gaan.

39. Wij gaan ongeveer eens per maand bij Misato eten. We zijn al bij diverse Sushi restaurants in de omgeving geweest, maar gaan toch het liefst bij Misato. Je kunt bestellen wat je wilt en doordat het in rondes gaat is het vooral gezellig! Je moet er niet heengaan als je een snelle hapt wilt....
    Het restaurant kent wat opstart moeilijkheden met personeel, maar waar is dat nou niet? Wij storen ons er niet aan en worden altijd vriendelijk benaderd. Voor de prijs en het eten zeker de moeite waard om eens langs te gaan.

40. Grote probleem hier is dat wat je op de kaart besteld er niet zo in het echt uitziet. Als er dan een stuk of 10 gerechten op tafel staan herken je niet wat je besteld hebt. Vraag je vervolgens aan de bediening wat wat is weten ze de helft van de tijd niet wat het is. Daarbij kregen we eten wat we niet besteld hadden en komt vervolgens de eigenaresse om te vragen waarom we het niet op aten!!!
    Uiteindelijk hebben we met zijn vieren maar gegeten wat er stond zonder vaak te weten wat het was.
    Eten was meestal wel lekker
    Bediening is dus niet zo best maar niet onvriendelijk op de eigenaresse na.
    Restaurant ziet er leuk uit en sfeer is verder prima.
    Bij ons vielen de wacht tijden nog wel mee met vaak maar 15min na een bestelde ronde terwijl het best druk was.
    Ondanks dat het er een beetje een chaos is komen we nog wel een keertje terug omdat we het concept wel leuk vinden.

6,5
  41. Ik ben er nu al een paar keer geweest, qua eten is het erg lekker. De bediening is echt slecht. En de bazin is een drama. Ze praat en verstaat bijna geen Nederlands. We waren met 4 personen. Na ruim 1,5uur kregen we onze eerste ronde. Deze was helaas niet compleet. De 2e ronde kregen we na 3 kwartier. Ook hier ontbrak weer wat, drinken wat maar niet kwam enz. De 3e ronde was er na 3 kwartier. Ook hier ontbrak weer het een en ander. Toen kwam de bazin zeggen dat we maar 2,5 uur hebben om te bestellen. Wij verteld dat het allemaal wel erg lang duurde en dat er elke ronde wel wat ontbrak. Wat ze blijkbaar alleen in de het Nederlands kon zeggen is, alleen voor deze keer, alleen voor deze keer.

5,7
  42. Nu al twee keer geweest. Eerste keer hadden ze ons vergeten, het eten was wel lekker.
    Nu voor de 2e keer geweest, 40 minuten gewacht, nog niet geholpen alleen de kaart gekregen!
    We zijn er maar vandoor gegaan!
    De inrichting is mooi modern. alleen op hygiëne kunnen ze wat beter letten.

43. Ben hier al diverse keren geweest maar het lijkt wel of het steeds dramatischer word. Het eten is prima ondanks dat de sushi steeds kleiner word en er geen sushichef meer aanwezig is wat zichtbaar is aan de sushi. Maar wat een waardeloze bediening. De meisjes doen wel enorm hun best maar er klopt helemaal niks van. Over de slecht Nederlands sprekende eigenaresse nog maar te zwijgen, dat zoiets een horecazaak probeert te runnen!!

6,1
  44. Ik ga hier heel vaak eten met mijn vriendin omdat het eten echt heerlijk is en de mensen erg vriendelijk zijn. De service/bediening is misschien geen ervaren horeca personeel maar ze doen hun best.. Ik vind het eten erg lekker en de prijs is redelijk hoog, maar daarvoor is het eten ook lekker.

Verder vind ik het verrassend dat er toch een paar mensen zijn die negatief zijn, want ik ben hier al minstens 10x geweest en elke keer was het goed. Misschien is het ook een observatief verschil. Als ik sushi ga eten zorg ik dat ik geen haast heb en neem over alle tijd voor.

45. Erg verwarrend systeem voor de bestellingen. Zo verwarrend dat zelfs de bediening in de war raakte.
    Terwijl mijn tafelgenoten te gelijkertijd het zelfde bestelde kregen we niet te gelijk het gerecht. Het was voor mij de eerste keer dat ik sushi ging eten en als ik de bediening vroeg wat ze op tafel zette wisten zij dat niet. Het duurde ook erg lang tussen de verschillende gerechten. Je kon per ronde 5 bestellingen doen maar die werden niet geserveerdt of ze kwamen met het verkeerde. Op het laatst wist niemand meer wat we nu wel en niet hadden gehad.
    Na zo'n 2 uur hadden we amper iets gegeten maar figuurlijk hadden we al genoeg gegeten en gedronken..
    Omdat we naar mijn idee maar de helft hadden gehad van wat we ons er van hadden voorgesteld, vond ik dat we ook maar de helft hoefden te betalen. De baas van de zaak ging hier niet mee akoord. Maar na lang touw trekken hebben we toch iets meer dan de helft betaad.
    Ons zien ze er nooit meer terug

5,3
  46. Michelle

Ik ga regelmatig eten bij Misato met een groepje vriendinnen. Over het eten kan ik niks anders zeggen dan heerlijk. De gerechten zijn super vers en lekker. De bediening is misschien niet super professioneel maar wel hartstikke aardig!! Vaak wezen eten en kom zeker nog terug!!

47. Mevrouw Henssen

Ik heb samen met mijn vriendinnen afgelopen zaterdag hier gegeten en vond het erg slecht! Het eten was wel lekker maar de service en bediening uitermate slecht.
    Als eerste stoorde we ons al aan de "gecreeerde tafel" in het midden van het restaurant die aan de kleine kant was. Vervolgens hebben we zeker een half uur op ons drinken moeten wachten en voor de 1ste ronde sushi 1 uur. We hadden om 19.30 uur gereserveerd en om 21.45 uur hadden we pas de 1ste ronde gehad. Er werd door de bediening niet gevraagd of we nog iets wilde drinken en naar ons formulier werd ook niet omgekeken. Wat ons wel op viel was dat de tafels om ons heen wel telkens hun gerechten kregen.
    Toen ik na 1,5 uur er iets van zei tegen de eigenaresse die erg slecht verstaanbaar Nederlands sprak deed ze nogal uit de hoogte. We hadden inmiddels na 2 uur verder en pas 1 ronde geen honger meer en wilde vertrekken maar de € 23,00 echt niet ervoor betalen. Het enige wat ze kon doen was een drankje aanbieden en het enige wat ze zei was dat we maar gewoon moesten bestellen.
    Omdat we het te duur vonden voor 1 ronde hebben we uiteindelijk toch nog iets besteld omdat we toch die € 23,00 moesten betalen en kregen we ook nog garnalen voorgeschoteld die we niet hadden besteld. Vervolgens gaf de eigenaar in gebrekkig Nederlands ook nog even tussen neus en lippen door dat we snel moesten bestellen want de keuken ging zo sluiten. Met andere woorden moesten we dus ook nog opschieten.

Dit was voor ons de 1ste maar ook de laatste keer dat we hier ooit nog zullen gaan eten.

48. Mw Schut

Ik ben vandaag met 2 vriendinnen bij Misato gaan eten.
    Eten & drinken: netjes gedaan en lekker.
    Service: we hebben niet lang op ons eten hoeven te wachten, vriendelijk personeel en professionele bediening.
    Prijs vond ik prima.
    Als ik ergens een opmerking over mag geven: we hebben ons een klein beetje gestoord aan klanten die 2 tafels verder dan ons zaten en nu en dan eens flink luidruchtig waren.
    Verder is het ons goed bevallen en we komen zeker nog eens terug.

Mw Schut

49. Natalie

Inmiddels al een keer of 6 bij Misato gaan eten. Steeds prima gegeten. Ik hoop dat de kwaliteit zo goed blijft!

Sushi was elke keer erg lekker en vers bereid. Ook de warme gerechten waren prima verzorgd. Veel variatie op de menukaart. Ook de porties zijn prima! Je mag 4x 5 gerechten bestellen, en dat was ook altijd zat. Ronde 4 lukt meestal niet eens meer...

Bediening is ook goed: netjes, vriendelijk, ze halen steeds op tijd de bordjes weg en letten op of je nog een drankje wilt.
    Ook toen het heel druk was, hoefden we niet lang op onze bestellingen te wachten.
    Naar mijn mening een erg goed restaurant, ik ga hier zeker nog vaker eten!

50. Ga hier ongeveer een keer in de twee maanden heen.
    Ben ervan onder de indruk en het personeel is zeer vriendelijk. Veel keuze en het is echt 'all you can eat'.
    De prijzen vallen reuze mee en het eten is voor treffelijke.

Bij drukke avonden gaat het allemaal wel wat langzamer, maar het eten is altijd allemaal aanwezig.

51. Erg lekkere Sushi! En €20,50 voor onbeperkt eten is helemaal niet duur.

De zaak oogt modern, maar niet zo heel sfeervol. Er zit een bijna onzichtbare verhoging in het midden van de zaak. Er zijn lichtjes die dit aangeven, maar toch struikelt bijna iedereen erover, levensgevaarlijk!

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, alleen spreken sommigen wat gebrekkig Nederlands.
    De eerste keer dat ik er kwam hoefde ik maar de helft te betalen! Wel uitkijken als je gaat pinnen, de bediening maakt wel eens tikfouten (€0,70 is wel erg weinig voor onbeperkt eten)

Ik ben er meerdere keren geweest, en ben altijd tevreden naar huis gegaan, binnenkort weer!

52. Wat een waardeloos personeel. Nog nooit van oogcontact gehoord? Asjeblieft en dankjewel kent het personeel ook niet.
    De meisjes van de bediening waren wel heel erg simpel.
    Er word gekozen voor goedkoop ipv goed personeel.
    Ook slechte zaak; de eigenaren spreken amper nederlands.

Het eten was voor de rest wel prima, maar nee; ik kom hier niet meer terug.

53. Ik eet hier erg vaak. Altijd prima kwaliteit en erg lekker. Snelle service. Attent personeel.

54. Afgelopen donderdag 22-12-2011 wezen eten bij Misato!
    Het was erg lekker! En de 4 rondes waren makkelijk te halen! Niets te klagen over de sushi's, deze waren perfect en ook de rest van het eten was erg lekker!
    De wachttijd was helemaal niet lang! Alles ging lekker vlot, en voor je het wist kwam het volgende alweer!
    Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug!

55. Wat een mooi, trendy Japans sushi & grill cafe. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke sushi en warm gerechten. Ga zo door Misato, jullie zullen ons hier nog vaker zien.

56. Ben afgelopen weekend bij misato geweest. Helaas wat mijn voorgangers ook melden. Eten wat we bestelden duurt erg lang. Zeker ruim een half uur gewacht, tevens zijn ze een paar hapjes vergeten te brengen. Na wat vragen en aandringen hebben we het toch gekregen.

Eten was oke. Was niet helemaal onder de indruk. Sushi valt uit elkaar wat niet mag vond ik wel erg jammer. Denk door drukte. prijs kwaliteit is op zich wel in orde.
    Onbeperkt a la carte eten. Is voor mij nog een nieuw concept. Alleen ze moeten wat meer personeel aannemen. Alles duurt daar veel te lang. Sfeer ziet er oke uit. Netjes modern.

6,7
  57. Ons eerste bezoek was op aanraden van een nichtje die het restaurant al eerder had bezocht.
    We waren dus al ietwat voorbereid op wat ons te wachten stond. Het eten met stokjes was uiteraard al hilarisch, dus de sfeer was al goed voor we begonnen (die bepaal je voor een groot deel toch zelf). De bediening was een beetje chaotisch en af en toe was iedereen (ook wij) de draad een beetje kwijt. Desalnietemin een aanrader. Eten was voortreffelijk en ikzelf heb altijd een bepaald beeld gehad bij "sushi' (rauwe gerechten). Dit was dus absoluut niet het geval en er was voor elk wat wils. De moeite (en het geld) waard!

58. Zondag voor de eerste keer met mijn beste vriendin gaan eten bij Misato. Telefonisch reserveren ging erg moeizaam, degene die de reservering aannam sprak amper Nederlands en wist volgens mij niet eens hoe je een reservering telefonisch aanneemt. Als je 1 gang besteld krijg je niet alles tegelijk wat erg jammer is! De eigenares & het meeste van het personeel liepen er onprofessioneel bij. Slecht oogcontact, achter in het restaurant wat is afgeschermd door de hoge banken wat er staan werd erg slecht toezicht gehouden. Veel te veel licht, hele irritante muziek die ook veel te hard stond. Het was allemaal erg chaotisch terwijl de zaak niet eens halfvol was. Het eten was wel erg goed vers & lekker. Afhalen zou ik daar wel doen maar om daar nog een keer te gaan zitten nou nee de sfeer was niet echt gezellig jammer.

59. Kort na de opening zijn we hier gaan eten. Er bestond wat verwarring bij de uitleg. Door het gebrekkige Nederlands van de serveerster, was het niet duidelijk hoe het bestellen werkt. Je mag dus 3 keer 5 gerechtjes bestellen per persoon van een menukaart met foto's.
    De gerechtjes kwamen vrij snel achter elkaar, met als gevolg, dat we na 2 bestellingen (10 hapjes) al zo goed als verzadigd waren. In de gerechtjes (soep, grote variatie sushi's, salades, vlees en vis) zat een goede afwisseling. Alle gerechten waren vers en smaakvol bereid. Het restaurant is strak ingericht. Leuk voor af en toe, maar onze voorkeur blijft uitgaan naar de restaurants een paar kilometer de grens over, waar de prijzen aanzienlijk lager liggen en de kwaliteit toch een stukje hoger is. Desalniettemin een aanwinst voor Heerlen, waar je voor sushi's aangewezen was op de droge en 'voorgefabriceerde' producten in de bekende wok-restaurants.

60. marie josee

Heb nu de 2e keer sushi`s afgehaald voortreffelijk, vriendelijke mensen, heerlijk vers klaargemaakt en heel veel is mogelijk.

Misato tot gauw.

MJ.

61. B. 170 punten

Misato is een nieuw restaurant en nu al een van mijn favorieten.

Dat is mede doordat zij nu het enige restaurant zijn dat zich op de Japanse Keuken specialiseert in Zuid-Limburg.

Het menu is redelijk uitgebreid, maar de gerechten zijn werkelijk voortreffelijk! Ze worden snel na elkaar gebracht, niet tegelijk.

Je kan zien hoe de chef de sushi maakt, wat ik best speciaal vond.

De bediening is vriendelijk en heeft verstand van de gerechten, zij konden altijd wel uitleg geven over de gerechten die geserveerd werden.

De inrichten van het restaurant is modern en stijlvol, alhoewel de muziek niet Japans is maar Chinees.

Op de prijs kwaliteit is niets aan te merken, het eten is erg goed en je betaald niet veel. Vaak zit je bij de laatste ronde al aardig vol. Mij gaan ze zeker vaker terug zien!