Lunchroom Brasserie le Boulevard in Heerlen

1. Nog nooit zo'n gore friet gegeten.

2. Heel erg slecht qua bezorgen. Ze hadden aangegeven dat het 3 kwartier zou duren (veel minder tijd als alle andere horeca zaken op zondag). Denk je hier te bestellen wacht je al een uur en een kwartier, bel je even en word er gevraagd om welk adres het gaat en vervolgens duurde het nog een uur.. ivm met een ongeluk op de weg! Geloof je het zelf, dan hadden ze heus wel even kunnen bellen. Ik kreeg als vergoeding een flesje drinken erbij, heb de gehele bestelling afgezegd, bah! Alleen al om deze reden zou ik hier niet gaan bestellen, als de afspraken niet worden nagekomen.

3. Ruud Garfield

4. Wij zijn per 1 november 2011 de nieuwe eigenaar van friture de heister. Wij hebben al jaren ervaring in het horeca wezen dus betekent dat wij altijd goede verse produkten bereiden dus kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Ook bieden wij onze produkten tegen scherpe prijzen. Verder bezorgen wij graag. We hebben een eigen keuken dus vers vers hopelijk komt u snel langs om te oordelen over ons eten en binnenkort kunt u bovendien ook Chinees afhalen. Mvg de directie de Heister.

5. Gehakt bal van de nieuwe eigenaar met satesaus is overheerlijk. Friet en zuurvlees veel beter.
    Een echte aanrader.

6. 2 keer frieten van laten bezorgen, maar nooit meer.

Vrouw wat komt bezorgen kan niet rekenen en 1x zelfs verkeerde levering gehad. Smaak was trouwens ook niet echt super.

7. mitch

8. Snacks zijn wel erg lekker! Enige nadeel is dat de frieten vet en plakkerig zijn. Deze komen aan elkaar geplakt de zak uit en dat vind ik eigenlijk wel zonde. Verder zijn ze redelijk snel.

De prijs mag ook wel wat minder, overigens.

9. Geweldig! Zeker aan te raden! Snacks waren super!

10. stenniz

Super-friture!

Altijd goeie snacks en ruime hoeveelheid lekkere frites!

Aanrader. :)

11. Altijd lekkere frieten! En je krijgt altijd superveel!

Personeel is ook super aardig!

12. De beste friture in Hoensbroek. Uitstekende service ga zo door!

13. Zeer lekker eten altijd goed warm bezorgd met alles erop en eraan en ook nog snel. Een dikke 10.

14. Marleen

zeer goede kwaliteit!! snel met bezorgen!! en is bij mij nooit iets vergeten!! zeker de beste uit omstreken