La Cubanita in Heerlen

1636620953 72
1640920447 72
1645219941 74
1649519434 74

1. Wat een top avond gehad, heb echt niks om te klagen. We kwamen aan tafel en er kwam meteen een meisje ons de uitleg geven. Hoeveel tapas per persoon etc. Cocktails zijn toppp. Nu hebben ze ook een actie cocktails voor €4,-.
    De personeelsleden die rond lopen warren allemaal vriendelijk en altijd klaar om te helpen.
    Ik en me familie heeft echt genoten, we komen zeker terug.

2. Recent, 18 oktober hier gegeten. Ruim restaurant.
    Vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening. Bestellen verliep prima via de app, zo hadden wij steeds verschillende tapas op tafel staan.
    Kwaliteit van het eten is oké.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Nooit meer, je mag onbeperkt eten. Maar als je 1 uur moet wachten op je eerste ronde is het een belachelijk concept.
    Doe dit niet, je gaat met honger naar huis, personeel zit op hun telefoon en komt niet niks vragen.

3,2
  4. Jamie-lee

Vriendelijk personeel, mooie ruime zaak.
    Tapas is goed, goede cocktails.

5. Op een zondag hier gaan eten, was harstikke druk maar hier merkte je niets van, er hangt een ontzettend fijne sfeer in het restaurant, personeel is vriendelijk en behulpzaam, eten en drinken is heerlijk! Zeker aan te raden als je ook met een grote groep gezellig ergens wilt gaan eten.
    En de cocktails voor die prijs ; in een woord TOP.

6. Tapas niet zelf gemaakt. Balletjes uit blik, spareribs zonder vlees, camerbert wat je aan gehemelte blijft plakken, salade herkende ik van andere winkel. Cocktails niet oke. Niks vers. Schijnbaar niemand op de hoogte wat tapas eigenlijk moet zijn. Toetjes die niet inbegrepen zijn, duur. Meisjes rennen zich kapot en zijn wel vriendelijk. Gerechten komen echter erg laat en random.

2,9
  7. Voor het eerst bij La Cubanita gaan eten. Normaal schrijf ik geen recensies maar de bediening was zo ongelofelijk vriendelijk dat ik dit toch het benadrukken waard vond. Bedankt!

8. Wij hadden om half 8 gereserveerd. Eerste ronde besteld, duurde erg lang maar goed. Tweede ronde besteld, duurde ook lang en een gerecht vergeten. Vervolgens bij de derde ronde kregen wij de gehaktballetjes in tomatensaus koud geserveerd. Dit hebben wij uiteindelijk aangegeven en kregen dan ook een kaartje zodat we voorhang hadden op de rest. Bij de laatste ronde hadden we kippenkluifjes besteld, maar deze waren aan de rode kant.. Na 2 en half uur gegeten te hebben zijn we gegaan. Het eten is opzich best lekker, maar doordat je steeds aan het wachten bent en het maar de vraag is of je de bestelling wel of niet compleet krijgt vergaat de honger en word je er niet vrolijk van. Kortom wij zullen geen stap meer binnen zetten.

9. Lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

10. Fred Hogendorp

Laatst voor het eerst gaan eten bij la Cubanita, jet was erg druk en moesten vaak een langere tijd wachten op Bepaalde gerechtjes toen we hier navraag naar deden nam de zeer vriendelijke gastheer zij ruim de tijd om ons uit te leggen waar dit door zou kunnen komen. Waarna hij met een rotvaart de trap op en af vloog om gerechtjes voor ons te zoeken. Erg te spreken over dit restaurant een leuk concept en een fantastische plek om lekker een avondje rustig aan te kunnen zitten en eten. Wij komen zeker terug!

11. Fred Schobben

Eten was heel lekker, een bere avondje voor een bere prijs.

12. Het restaurant is sfeervol en lekker ruim, waardoor je dus niet met ze alle op elkaar zit gepropt en het gesprek kan horen van de mensen van een andere tafel. De gastvrouw was heel erg vriendelijk en legde goed uit hoe het nieuwe systeem werkte. Het was even wennen maar het ging heel goed! Het eten en drinken kwam snel en het was erg lekker. Het concept ''onbeperkt eten'' is dan ook echt onbeperkt eten, er zit dus geen tijd aan vastgebonden wat heel erg fijn is. Ik raad het zeker aan om langs te gaan en ik kom snel weer terug!! :)

13. Had er meer positieve berichten gehoord dus zijn we er gister eindelijk zelfs eens gaan en het was top. Leuke sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

14. Gister wezen eten bij La Cubanita heerlen met mijn vader en vriendin van mijn vader. Direct een mooie tafel gekregen en door een super vriendelijke gastvrouw geholpen met het uitleggen van de nieuwe app. Eten en drinken kwam allemaal erg snel en was ook van super kwaliteit! Wij waren erg tevreden over de service en het eten en zullen zeker vaker terug komen! Een echte aanrader voor een gezellige avond dus! Extra complimenten naar de werknemers voor hun gastvriendelijkheid en service!

15. Gisteren uit eten geweest durfde het eigenlijk niet aan bang voor drukte/ lang wachten. Toch uit eindelijk gereseveerd en toen we aan kwam was het redelijk druk werden we naar onze tafel gebracht werdt ons het concept netjes uit gelegt want ze werken nu met een app plaats van vlitjes eerst een hard hoofd in maar uit eindelijk bleek toch een goede oplossing eten komt snel ondanks drukte en drinken ook.

Kort samengevat een top avond leuke sfeer, goed personeel niets is teveel gevraagd.
    Tot snel!

16. Frans de vries

Erg leuk restaurant met leuk en vriendelijk personeel, ik was hier op een zondag avond komen eten het was er toen erg druk, maar des ondanks redelijk snel mijn bestellingen gekregen personeel komt regelmatig vragen of alles na wens is, prijs kwaliteit vind ik goed. Mijn vrouwtje en ik komen hier zeer zeker vaker eten, top tent.

17. Marie Louise

Super service, bediening is heel vriendelijk en hebben altijd genoeg personeel.
    Ook ben ik er te spreken over het lekkere eten.

18. Rodrigo Sangines Torres

Leuke, gezellige sfeer met geweldige muziek.
    Het eten/drinken is echt lekker.
    De service is uitstekend en de bediening is vriendelijk en behulpzaam.
    De prijs/sfeer is goed.
    Echt één aanrader!

19. Al enkele keren geweest, maar de laatste paar keer slechte bediening en zoals al eerdere recensies schreven over de lange wachttijd... dat klopt helemaal. Er wordt heel vaak gevraagd of je nog iets wilt drinken, maar als er dan ca. 4 gerechtjes in 1,5 uur geserveerd worden is dat triest. Excuus... grote groep aanwezig, maja... pas je daar als restaurant dan op aan. Prijs kwaliteit is oké voor zover te oordelen omdat je door de drank minder honger krijgt en het oordelen hierover dan ook minder makkelijk is. Kortom dit was echt de laatste keer dat we hier geweest zijn.

20. Sandra Broekhuis

Ontzettend lekker gegeten. Goede service en het eten was heerlijk. Een aanrader, wij komen zeer zeker terug!

21. Vreselijke tent! Er is totaal geen sfeer. Het lijkt wel een grote kantine zonder het gevoel te hebben in een restaurant te zijn. Bestellingen duren ontzettend lang, als je überhaupt al iets krijgt. Eten is NIET vers. Gewoon opgewarmde troep die ijskoud is als het eindelijk op tafel komt. Personeel weet niet wat ze doen. Delen steeds een dienblad uit van hetzelfde en lopen daarmee de hele zaak rond. Blijkbaar zijn ze gewend dat hun gasten niet tevreden zijn. Spijt dat we hier onze avond verpest hebben. Volgende keer toch liever een paar euro meer betalen voor fatsoenlijk eten in een gezellige sfeer een paar straten verderop.

22. Eva Plessius

23. Karin Pachen

Heel lekker gegeten, vriendelijk personeel met een top service! We gaan er zeer zeker nog een keer heen.

24. Erg fijn restaurant om lekker een hapje te komen eten, Top bediening met name complimente voor de leiding, top sfeer, en heel erg lekker eten, wij komen hier zeer zeker nog een keer terug echte aanrader.

25. Laats wezen eten met een groepje vriendinnen, zeker een aanrader als je met n groepje vrienden ergens gezellig wilt gaan eten. Diverse keuze uit gerechten en cocktails voor ieder wat wils. Onbeperkt eten is hier ook echt onbeperkt er zit geen eindtijd aan verbonden en je mag zelf zo vaak als je wilt bestellen echter wel 2 gerechten p.p. per ronde maar dat is ook logische het moet wel leuk blijven! Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker nog eens terug!

26. Op een donderdag avond hier per toeval terecht gekomen. Het eten was goed en ook de bediening. Wij komen terug.

27. Gaan eten met een groep vrienden. Mega lang wachten op je gerecht, als het al kwam. Hamburgertjes terug kunnen sturen vanwege niet goed gebakken, terwijl de beefstukjes te doorbakken waren. Eerste en laatste keer dat we komen.

2,5
  28. Op zondagavond hier wezen eten met vrienden. Het smaakte allemaal prima totdat ik op een gegeven moment even niet wist waar ik op zat te kauwen. Bleek dat er 2 stukjes plastic (beide stukjes ongeveer 1x1 cm) in het gerecht zaten. Toen ik het de bediening liet zien was de reactie: ik zal de keuken laten weten dat ze beter moeten opletten.
    Mij werd gevraagd of ik een nieuw gerecht wilde, maar dat hoefde van mij niet. Het is een all-you-can-eat concept, dus dat is niet echt een compensatie.
    Je zou toch verwachten dat je op z'n minst een hele dikke verontschuldiging krijgt aangeboden met een rondje van de zaak o.i.d.
    Toen iets later nog 2 andere medewerkers kwamen vragen of alles naar wens was en ik zei dat ik plastic in mijn eten had aangetroffen, volgde ook hier een erg lauwe reactie. Alsof ze het al gewend waren of zo. Ze waren niet bepaald geschokt erdoor.
    Maar goed, het was erg druk in de zaak en ik ben niet bepaald het type dat stampei gaat maken. Ik heb dus gewoon de rekening betaald (zonder fooi).
    Verder was het eten redelijk tot goed. Maar ik zal er beslist nooit meer gaan eten.

6,1
  29. Ria Bakker

Leuke ontvangst, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.
    Wij waren al een paar keer bij jullie en komen zeker nog heel vaak terug.
    Top restaurant met veel keuzes.

30. Laat ik beginnen met het feit dat het 'all you can eat' concept verloren gaat op het moment dat je elk uur 2 gerechtjes (lees: een bordje met plakjes kaas en een stokbroodje met tomatensalsa) ontvangt omdat het restaurant zo vol zit dat het personeel het niet aan kan. Dat gezegd hebbende gaat het mij niet om het 'zoveel mogelijk te kunnen eten' op een avond, maar dat het eten wel een onderdeel uitmaakt van onze gezellige avond samen. Het is dan verre van prettig om steeds een half uur na het doorgeven van je bestelling in onzekerheid te zitten of het gerecht nog wel gaat komen en dan uiteindelijk toch de bediening hierna te moeten vragen. De manager benadrukte dit gevoel van lang wachten door tot 2 keer toe in de keuken te gaan vragen om ons eten. Onze beleving was verpest en toen we vroegen om onze aanwezigheid in dit restaurant vroegtijdig te eindigen was dat prima als we maar wel even de volledige prijs wilden afrekenen, tenslotte waren wij de enige klagers van alle 100 klanten die allemaal op hun eten zaten te wachten. Het is dus belangrijk dat je begrijpt dat als je op zondagavond in dit restaurant gaat eten, wachten (vooral niet vragen) het grootste onderdeel van je avond zal zijn. Dat is prima hoor maar dan was het prettig geweest als dit vooraf was aangegeven zodat we hier vooraf een afweging in konden maken en niet halverwege de avond waardoor je toch de volledige rekening moet voldoen. Wij kiezen ervoor om niet meer naar dit restaurant te gaan omdat er bij het personeel en eigenaar geen ruimte is voor diversiteit in de klantbeleving.

31. Voor de eerste keer er wezen eten. Het viel vies tegen. Hun concept is 2 gerechten per keer mag je bestellen, je krijgt daar 1 gerechtje van en de 2de komt pas veel later. Met het gevolg dat een persoon 2 gerechtjes binnen een bepaalde tijd krijgt en de ander een half uur niets. De prijs is dan ook veel te duur als je bekijkt wat en hoeveel je maar krijgt in die tijd. De wachtijden zijn erg lang, binnen anderhalf uur had mijn vrouw pas 4 kleine gerechtjes gekregen want het zijn tapas, dus maar 2 keer kunnen bestellen, terwijl ik 3 keer heb kunnen bestellen en ook het gevraagde heb gekregen. Houd jij van magnetron eten en gefrituurd eten dan zal je het waarschijnlijk wel lekker vinden, maar voor ons was dit de eerste en tevens de laatste keer.

2,3
  32. Nou we waren om 5uur daar toen waren we als enige aanwezig de bediening kwam snel vragen wat we wilden drinken en daarna hadden we wat besteld het eten kwam een kwartiertje erna. Toen hadden we onze tweede ronde op geschreven op het viltje en moesten we drie kwartier wachten totdat iemand kwam het viltje op halen na een half uur kwam het eten eindelijk dus na anderhalf uur hadden we maar twee keer een beetje kunnen eten daarna zijn we maar gegaan we hadden geen zin om de hele avond daar tegaan zitten om onze buik vol te krijgen

6,3
  33. Heerlijk, relax gegeten.
    Veel verschillende hapjes geprobeerd.
    Vriendelijk personeel.
    Aanrader voor avondje uit met vrienden en of familie, wel niet bang zijn dat je tafelgenoten mee pikken van jouw bestelling.

34. Gaby

35. Silvia Verscharen

Gezellige accommodatie. Lekker eten en vriendelijk personeel.

36. Waar moet ik beginnen?
    De reservering. Ik wilde een tafel om 18u. Dat ging niet. Wél om 18.30. En dan kom je de zaak binnen en dan zie dat er uiteindelijk méér dan 10 tafels vrij zijn.

Het eten. Het is hoofdzakelijk diepvriesvoedsel. Er zal in de keuken hoofdzakelijk gefrituurd worden en de bel van de magnetron zal met grote regelmaat klinken. Dat kan ik thuis veel beter. Maar dan met verse ingrediënten.

De bediening bestond uit vriendelijke meisjes, die hun best deden. Het is voor mij niet duidelijk waarom meerdere gerechten véél te laat of niet ter tafel verschenen. Geen idee of die fout in de keuken of bij de bediening lag.
    Voor 1 gerecht hebben we tot vier keer nagevraagd waar het bleef. Het verscheen uiteindelijk nadat de toetjes al op waren.

37. Reserveren is aangeraden want het is altijd druk, zegt echter ook wel weer wat over de prijs-kwaliteit en aanbod. Prima gegeten en gedronken, personeel was adequaat, beleefd en pro-actief. Al met al een prima restaurant!

38. Heerlijke gegeten, fijne sfeer en goed personeel.

39. Het eten was heerlijk, zeker voor de prijs/kwaliteit en het all in principe! Daarnaast leuk ingericht! Gelukkig weer een nieuw all you can eat concept in Heerlen, lekker afwisselen!

40. Super prijs kwaliteit verhouding! En erg vriendelijk geholpen, top avond

41. Elsje Dorssers

Met mijn man hebben we hier heerlijk gegeten. Het all you can eat principe vonden wij altijd al top, maar na tig keren sushi te hebben gegeten is het leuk om eens wat anders te proberen. Na wat tips van vrienden bij La Cubanita terecht gekomen en wij waren aangenaam verrast. Goed eten voor een schappelijk prijs, heerlijk ontspannen sfeer en prima bediening!

42. Martijn Gelissen

Met een vrijgezellenfeest van in totaal 10 personen hier gegeten. Ideaal want iedereen kan zijn eugen eten bestellen zonder dat de rest van de groep rekening hoeft te houden met allergieen etc. Ontvangst was prima en de eigenaar wist de sfeer van het vrijgezellenfeest prima in te schatten en ging hier leuk mee om! De gerechten waren prima en het tempo waar andere mensen hier over klagen herken ik helemaal niet! Wij hebben ruim 7 rondes gegeten en toen was iedereen ook verzadigd! Ook de drank werd ruim op tijd gecontroleerd en waar nodig bijgevuld!

Kortom: tevreden terugkerende klant!

43. Lekker gegeten hier! Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer! Hier kom ik zeker weer terug!

44. 100% authentieke tapas zijn het misschien niet, maar de meeste gerechtjes zijn hartstikke lekker. Wij zijn (wel gereserveerd)op een maandagavond gaan eten en het restaurant was lekker druk, dus het is ook aan te raden een reservering te maken voor kleinere groepen en door de week. We hebben met zijn allen bijna alle gerechtjes wel eens besteld, hartstikke veel keuze en er was bijna geen enkel gerechtje bij dat met moeite werd opgegeten. Voor ieder wat wils met vlees, vis, vegetarisch, koud, warm etc. Vriendelijke en vrij snelle bediening! De all-you-can-eat-prijs is hartstikke redelijk. Binnenkort wil ik snel weer teruggaan, want had nog graag de dessertjes geproefd, maar die kregen we niet meer op!

45. Ad van der sluis

Zijn gisteren daar geweest. Lange wachttijd, 25min op een tapas gerecht gewacht, niet één keer maar constant. Tafel voor twee uur gereserveerd, twintig minuten van te voren komen ze aan dat de tijd bijna om was, was nog steeds op mijn derde gerecht aan het wachten, moet hem nu nog krijgen. Daarom prijs kwaliteit te duur, de stukjes biefstuk waren volgens mij al voorgebakken, zo taai. Ik heb het gewoon laten staan. Mijn advies: weg blijven.

46. Slecht!! Te lange wachttijden en na 2 uur konden we blij zijn als we 3,5 ronde hebben gegeten.. we werden 10 minuten voor tijd van de tafel afgekeken door het personeel omdat we de tafel maar tot 19:30 gereserveerd hadden.. door de lange wachttijden dus niet alles gehad wat we besteld hadden en maar vertrokken omdat wij geen zin hadden om nog langer op ons eten te moeten wachten!! En dan kan je blij zijn als je met wat meer mensen bent je allemaal iets te eten hebt want het kwam vaak genoeg voor dat er eentje aan de tafel al alles gehad had en de rest nog zat te wachten

47. Wederom heel lekker gegeten.
    Er is zoveel keuze.
    En de bediening is perfect in orde snel en zeer vriendelijk.

48. Onbeperkt tapas eten
    Je kan hier onbeperkt tapas eten.

De kosten zijn van zondag t/m donderdag €17,50 en op vrijdag en zaterdag €22,50, deze bedragen zijn exclusief drank en dessert.
    De prijs die voor de vrijdag en zaterdag gevraagd wordt, is voor de kwaliteit die geboden wordt te veel.
    Er zijn genoeg restaurants waar je voor hetzelfde bedrag of net iets meer veel beter kan eten en in een vele gezelligere ambiance!

De bediening is vriendelijk maar zeer erbarmelijk.
    Regelmatig kwamen de verkeerde gerechten maar door de lange wachttijden hebben we toch maar aangenomen en weer een nieuwe bestelling geplaats.
    Begin van de avond waren diverse gerechten die op de kaart stonden al op, jammer.

5,1
  49. Ben nu al een paar keer geweest. Je wordt iedere keer leuk en vriendelijk ontvangen. Het eten is erg lekker en er is veel keus! Daarnaast is de bediening vriendelijk en behulpzaam. Echt een leuk restaurant om voor weinig geld lekker te eten.

50. Geweldig goed eten, goede service en heel erg smaakvol eten!