La Bella Sera in Heerlen

• Rustig
  7. Betalen pin Visa Master Card

ma Gesloten
di 17:00 - 23:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1264191400 64
1293319216 75
1390411937 80
1419539753 73
1671980828 73

1. Zeer teleurstellend, personeel niet alert, eten was matig, zout en soms niet gaar.
    Ook verteld bij afrekenen, maar er stond niets tegenover.
    Ik beveel dit restaurant bij niemand aan.
    Wat een gezellige beleving had moeten worden werd een ergernis.

1,8
  2. Social deal actie. Het keuzemenu is al jaren hetzelfde. Porties zijn gehalveerd ondertussen. Toen mijn man olieen azijn pakte, werden we erop geattendeerd dat het door hun niet werd gewaardeerd. Nadat ik effe erna een servet onder mijn blote voeten had gelegd, kwamen de eigenaren woest vertellen dat ik de volgende keer mijn eigen servet moest meenemen. ?? Wij gaan daar nu nooit meer!

2,3
  3. De eerste keer gaan eten bij Bella Sera, ik herken mij absoluut niet in een aantal negatieve ervaringen die gasten hebben gerieviewd. Ik heb genoten van een heerlijk vier gangen menu. Kwaliteit van het restaurant is prima, complimenten aan de keuken. Ik ga hier zeker terug komen.

4. J.e.huberts

Waren paar dagen in Heerlen, en kwamen bij restaurant Sera uit, leuke aanvulling is dat onze kleindochter ook Sera heet.
    Lekkere tomaten soep gehad, stokbroodjes met heerlijk eigen gemaakte kruidendokter.
    Ik pizza peperoni genomen verse ingredieenten. M'n vrouw de Lascana heerlijk.
    Na twee dagen weer gaan eten de tomatensoep favoriet stokbrood en spaghetti bolonese heerlijk.
    Het meisje was beide keren zeer vriendelijk, En mooie nette verschijning, ook de mannelijke bediening goed.
    Jammer nu weer terug naar Meppel.
    Maar echt top gegeten.

5. H. Reuters

Gaan eten bij dit restaurant, hadden niet gereserveerd. We kregen en tafel, het was er NIET druk. Er lag een vies tafellaken (werd niet verschoond) en er waren geen servetten (heb ik zelf van een andere tafel gepakt). Mijn vrouw en ik hadden een pizza, deze was zeer smakeloos, de ingrediënten smaakten niet naar waar ze naar moesten smaken. De pizza’s waren erg neutraal van smaak.
    Bij het afrekenen aangegeven dat ik niet tevreden was. Men gaf aan dat ik ook niet gereserveerd had. Dus als je niet reserveerde wordt je ook slecht bedient en is het eten dus minder en moet je dus niet klagen. Ben van dit restaurant beter gewend. Moet je wel zoals blijkt reserveren. DIT IS GEEN RECLAME, MIJ ZIEN ZE HIER NIET MEER.

1,4
  6. Op een zondagavond gaan eten.
    Bediening prima. De menukaart is aan vervanging toe, letterlijk en figuurlijk. Als je mocht denken dat je in een authentiek Italiaans restaurant gaat eten, kom je bedrogen uit. In geen enkel gerecht konden wij de Italiaanse keuken proeven. De ministronesoep leek meer op een waterige tomatensoep. Het visgerecht was uitzonderlijk zout en zonder enige fantasie naast elkaar op een bord gelegd. Daarbovenop gloorde een aftands afgekookt worteltje.
    De bediening was zeer vriendelijk doch niet echt kundig. De witte wijn was niet koud genoeg en de thee gewoon van Pickwick.
    De ijscoupe bestond uit ijs waarvan de doos te vaak was opengegaan. Te hard en te taai. De chocoladesaus was ver te zoeken. Helaas, voor ons geen tweede keer.

7. Uit gaan eten met 8 personen. Zeer leuke en mooie sfeer. Over de service alleen maar lof. Vriendelijk, beleefd en mooi op tijd met de bestelling. Het apparaatje waarmee je een belletje kon activeren super idee. Het eten was voortreffelijk en meer dan voldoende. Ons zien ze terug.

8. Sandra Kelders

9. Ina vallinga

23-2 heerlijk gegeten met onze kinderen op mijn verjaardag, ivm files waren enkele verlaat.
    Gejaagde indruk, iedere keer zelf om drinken moeten vragen(verwacht je toch niet ?)
    Toen toetje bijna gereserveerd werd, werden de wijnglazen al weggenomen, opschieten dus ? Weer 7 wijntjes misgelopen...
    Het eten was heerlijk, maar voelden we ons welkom ? :nee
    Ina

10. Heerlijk gegeten, zalige vitelli tonato en carpaccio van 3 vissoorten vooraf. Daarna lekkere pizza calzone en pasta met scholfilet. Leuke aardige dames in de bediening. En we hebben gesmuld. Daarna naar het theater voor de opening van schritt_macher, dansfestival. Topavond mede dankzij ons etentje in dit sympathieke restaurant.

11. Cindy Vos

Inmiddels 4 keer gaan eten bij dit restaurant. Het eten is voortreffelijk! Complimenten voor de kok en de geweldige gastvrouw!
    Vanavond komen we weer!

12. Bij binnenkomst stond de bediening aan een tafeltje te praten met andere gasten. Na 2 min. werden we welkom geheten en kregen we een tafeltje in de hoek.

Tafel was mooi opgedekt, maar helaas niet geheel schoon. Onder andere kaarsvet en andere "viezigheden" op de tafel en het laken. De bediening was redelijk traag, en had weinig aandacht voor ons. Na afrekenen al helemaal niet meer.

Mijn vriendin had de vissoep, deze was lekker, warm en goed gevuld. Het is echter jammer dat er bij de soep brood geserveerd werd welke aan de onderkant beschimmeld was. Dit kun je niet serveren.

Ik zelf had de spaghetti carbonara. Deze was lekker! Heerlijk romige saus, lekker krap gebakken spekjes en juist gekookte spaghetti. De portie was meer dan prima, en het werd goed warm geserveerd.

Op wat kleine dingen na een "oke" ervaring.

Ik hoop dat La Bella Sera hier wat mee doet.

13. We zijn hier zondag wezen eten.
    We waren snel klaar hier.
    De bediening is erg traag en druk was het niet.
    Maar dat is niet het ergste geval.
    Wat wel erg is beschimmelde bolletjes krijgen en dan zeggen jij dat komt door de oven.
    Nou als iemand mij kan vertellen welke oven schimmel plekken kan maken met haartjes dan versta je echt niet je vaak.
    En dan als je meteen wil afrekenen worden ze boos en krijg je geen sorry maar de volle mep of te wel bijna 22 euro voor 1 huiswijn a 4.20 Wat een kwart glas en 12 euro voor een carpaco en dan nog 3 biertjes.
    Ons zal je daar nooit meer zien.

1,4
  14. Wir hatten ein 4 Gänge Menu bestellt, aber nur ein 3 Gänge Menu bekommen. Wir waren zum vierten mal da, drei mal war das essen Super dieses mal waren wir nicht zufrieden.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Wij hadden een 4 gangen menu besteld, maar slechts een 3 gangen menu gekregen. We waren voor de vierde keer daar; drie keer was het eten super, maar dit keer waren we niet tevreden.

15. Eten best prima, maar bediening zeer slecht. Erg onvriendelijk personeel (allemaal!), totaal geen gastvrijheid. Nooit meer!

16. Ellis Leon

We zijn met een La Bella Sera deal gaan eten en uiteindelijk moet je bij elk gerecht nog bijbetalen wat NIET op de site staat! We hadden een deal voor 2 personen van E 14.95 en uiteindelijk heeft die "deal"ons E 52.00 gekost!
    Inplaats van E 29.90. Heb de drank er uiteraard niet bijgeteld en we hadden ook niets veranderd van het menu.
    Een glas huiswijn kost er E 4.20!!

Ben er vaker geweest, maar deze laatste ervaring doet de deur dicht.

17. MarianneKoppers

Al vaker wezen eten, ook vrienden mee genomen. Altijd top! Echte aanrader.

18. Gisteren heerlijk gegeten tegen een hele zachte prijs. Prima bediening.

19. sunny 117 punten

Zijn een keer met Social Deal hier geweest. Ruime keuzemogelijkheden (wel goed dat tegen extra betaling duurdere gerechten kunt bestellen). Kwaliteit eten was goed. Bediening oké.

20. Redelijk goed eten, echter te duur voor wat het is en het kader. Vond 't vrij sfeerloos en de bediening is niet echt attent.

21. Schoenmakers

Wij gaan regelmatig bij Bella Sera eten, de sfeer is prima. Bediening is perfect. Op de tafel staat een bedieningpaneel om de ober te roepen en dit werkt prima. En dan het belangrijkste het eten is gewoon super, geweldige smaken en alles is super vers. Wij kunnen dit restaurant aanraden en zullen het nog vaak bezoeken.
    Gr. Sandra en Marcel

22. Tijdje geleden gaan eten. Vond het geen sfeervol restaurant. Bediening is zeer matig. Ze vergeten telkens drankjes. Eten was goed, maar te duur voor de kwaliteit. Er zijn betere Italiaanse restaurants in de regio.

23. Melissa

Afgelopen zondag gegeten met 2 personen via social deal. Het menu was best uitgebreid en genoeg keus. Ook gerechten met bijbetaling. Helaas wel weinig pasta gerechten, wat ik eigenlijk wel verwacht van een Italiaan. Voorgerechten waren lekker. Biefstuk was ook prima. Ook fijn dat je frieten en pasta erbij krijgt. Echter had ik zelf de makreel. Kreeg 2 stukjes, maar na 1 stuk had ik totaal geen zin meer om verder te eten. Bij iedere hap had ik minstens 3 graten. Het 2e stuk heb ik niet gegeten, maar wel gegeten door m'n partner. Maar ook die werd gek van de graten. Het eet niet prettig als je continu graten uit je mond moet vissen. Toen we dit aangaven, werden de schouders opgehaald en werd er gezegd; kan gebeuren. Jammer, want de makreel was wel lekker.

Als nagerecht is er alleen tiramisu of koffie. Erg lastig voor 2 mensen die geen of nauwelijks koffie lusten/drinken. Een ander toetje was geen optie want er was daarop ingekocht. We zijn er al eens eerder geweest een tijdje terug, maar vind ze er persoonlijk op achteruit gegaan. Wij zullen niet snel terug gaan.

4,1
  24. Wij wilden met 2 personen rond 17 uur pizza gaan eten bij la bella sera op zaterdag 28/2. De zaak was nagenoeg leeg, zat 1 stelletje eten. Jongeman vroeg bij binnenkomst direct naar je naam, had een lijst. Wij hadden niet gereserveerd, gaan graag op de bonnefooi. Hadden geen tafel meer pas vanaf 20 uur?? Zaak was nagenoeg leeg, ongezellig daar. Dit was ons te laat maar daar er restaurants genoeg zijn, zijn we naar Il Gardino in Schaesberg gereden, hebben altijd voldoende 2 pers tafeltjes. Voor ons nooit meer La Bella Sera.

25. Ik heb hier van de week gezeten met 6 gangen diner van sociale deal. De salade met warme groenten en de soep waren voortreffelijk!!! Als hoofdgerecht had ik een biefstuk met champignon room saus. Deze biefstuk was precies zoals een medium biefstuk moet zijn!!! Hier bij La Bella Sera weten ze precies hoe ze de Italiaanse keuken moeten bereiden en serveren!! Dit is echt een aanrader voor iedereen zowel voor mensen die in social deal hebben of alla karte gaan eten! Hier kun je pas echt genieten!!!

De bediening komt regelmatig vragen of er voldoende drank aanwezig was zo niet vulde ze deze zorgvuldig bij.
    Tevens is de prijs kwaliteit goed.

Dit restaurant is niet te duur het ligt er natuurlijk aan wat je pakt maar in dit restaurant heb ik het gevoel dat ik een sterren restaurant terecht ben gekomen. Met een woord geweldig, jullie zullen mij vast en zeker terug zien!!! Chapeau aan het hele La Bella Sera team!! En met name de kok, baas des huizes, voor de geweldige smaak en service!!!

26. We hebben hier gegeten met een social deal 3 gangen menu voor 2 personen 30 euro. Het eten was lekker alleen wat weinig. Of dit altijd de porties zijn of de standaard porties weet ik niet. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht 1 uur moeten wachten, tussendoor kwam niemand aan tafel vragen of we nog iets wilde drinken. Het bestek van het voorgerecht moesten we bij ons houden en ook gebruiken voor het hoofdgerecht, vind dit niet echt netjes. Toen ik mijn drankjes ging afrekenen kreeg ik ook nog de opmerking "tafel die maar een drankje bestelde" en of ik niet even contant kon betalen aangezien ik altijd overal pin. Kortom; eten smaakt, service naadje, niet voor herhaling vatbaar.

5,3
  27. Lambermont

Voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht super lekker mals biefstuk. Mooi opgemaakte borden. Overheerlijke wijn. Prijskwaliteit is goed. Bediening vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Aanrader.

28. Vanavond zijn we gaan eten bij La Bella Sera met een groep van 8 personen. We hadden om 19u gereserveerd en kozen voor het menu waarbij je onbeperkt kon kiezen uit 20 gerechten.

Het eten smaakte lekker, en de bediening vroeg regelmatig of er voldoende drank was. Echter duurde het erg lang voordat we de bestelde gerechten ontvingen. Toen wij om 21.50u nog een laatste gang wilden bestellen, kregen wij te horen dat dit niet meer ging omdat de keuken om 22.00u dicht ging.

Toen wij aangaven dat wij dit niet gastvrij vonden, werd aangegeven dat dit 'onze mening' was. Ook gaf een tafelgenoot aan dat de salade met warme groenten amper warme groenten bevatte, waarop geantwoord werd dat zij geen volgende gang meer mocht bestellen omdat zij niet alles had opgegeten.

Tenslotte hebben we de rekening gevraagd. Wij wilden graag apart betalen, maar omdat wij niet hadden aangegeven dat wij apart wilden betalen bij het vragen van de rekening was het onmogelijk nog apart te betalen. Er werd ons letterlijk gezegd dat dit onze schuld was.

De gastvrouw gaf tenslotte nog aan dat het ongelimiteerd eten eigenlijk ook veel te goedkoop was, waardoor ze ons om 21.50u geen service meer wilden verlenen.

Samenvattend was het ontzettend slechte service omdat ons als klant de schuld werd gegeven van zaken waar wij ontevreden over waren.

6,3
  29. Chantal

Heerlijk gegeten via een Social Deal. In een gezellige omgeving.

30. Vertaal van English naar Nederlands

Met 4 personen gegeten via soc.deal. Eten was goed, ons werd gevraagd of we wat frietjes of spaghetti en saus erbij wilden, dat vonden we prima. Wij kozen de huiswijn, ook prima, echter toen wij de rekening kregen moesten wij resp. 8,00 7,00 en 8,00 en de wijn 25,00 (voor de gewone huiswijn) betalen. Dit vonden we erg veel voor die paar kleine bijlagen. De gastvrouw veranderde in een waterval en deelde ons mee dat dit bij hun normaal was (we hadden anders een kale biefstuk op een bord gekregen). Jammer, en een slechte reclame want zij ziet ons nooit meer terug!! Febr.2014

31. Gewoon heel erg goed en prima bediening, zo hoort het.

32. Dit is een echte topper onder de Italiaanse restaurants. Vriendelijke bediening en het eten is hier echt heerlijk. De wijn van goede kwaliteit, verder is het gezellig en warm aangekleed.

33. Tom-Eric

34. Het is een gezellig en sfeervol Italiaans restaurant. We worden iedere keer weer hartelijk ontvangen. We zijn er nu al 3 keer geweest en voelen ons al bijna een vaste klant! Het eten is om je vingers er bij af te likken! Heerlijke zoete witte wijn die je bijna bij ieder gerecht kunt drinken. Zowel pasta's als vlees/vis gerechten als pizza's zijn van verse producten met goede kwaliteit. De nagerechten worden zelf gemaakt en dat proef je ook, om van te smullen! Een echte aanrader!!

35. Afgelopen week ben ik hier samen met mijn man weer gaan eten. We komen hier vaker en zijn altijd tevreden. Meestal nemen we de ossenhaas die heerlijk is. Deze keer hadden we zin in een pizza. Ook deze was super. Je proeft gewoon dat alles vers is.
    We zullen hier zeker blijven komen, want ook de sfeer en de bediening is dik in orde. Leuk om te zien dat het interieur altijd wordt vernieuwd. Nu waren er weer prachtige schilderijen opgehangen!!
    Ga zo door!!

36. Cecile van Katoen-Jansen

Na kerst hier op een avond een hapje gegeten, mijn moeder kwam ook mee.
    Het gehakt dat in de maaltijd was verwerkt kwam duidelijk uit de diepvries, soepmok zat een barstje in! Dit ook tegen de leiding gezegd maar meer dan een oké kwam er niet vanaf! Zonde, m.i. mag je dan op zijn minst een kop koffie aanbieden namens het huis.
    Ik zal deze zaak niet gauw meer bezoeken.

37. Ik ben hier wel eens gaan eten. In dit restaurant hebben ze de lekkerste pizza salami naar mijn smaak. Het restaurant is heel netjes ingericht en op de service is niets aan te merken. Ga zo door, dit is een toprestaurant, zeker een aanrader!

38. Het eten is best oké; De prijs echter te hoog. Bijv. een karafje (0,5l) eenvoudige rosé voor €12.00,= is veel te duur.

39. Smaak is natuurlijk iets wat bij iedereen anders is, maar ik vind het picco bello. Ook zeker een aanrader. Bediening was ook goed te noemen! Ga zo door met het runnen van deze goede zaak.

40. Fam. Van Straaten

Is gewoon super daar.. wij komen er al jaren en de kwaliteit blijft hetzelfde!!! en die bediening is ook heel vriendelijk!! groetjes

41. Op valentijdsdag hier gegeten met een vriendin. Beiden hadden de 3 pasta ! Smaakte vers en lekker. Ook was de bediening van de dames vriendelijk en attent.

42. Ik haalde in het verleden regelmatig een pizza of pasta af. Helaas is de kwaliteit steeds minder geworden. Er worden vlakke smaken gebruikt uit standaard produkten. Ik ga voorlopig zelfs naar een pizzaria in Hoensbroek (ik moet er 30 minuten voor rijden). Over een tijdje probeer ik het nog een keer...

43. Chantal Robbertsen

Wisselende ervaringen met deze zaak. De ene keer is het goed, de andere keer minder. Ik vind het een afknapper dat er gerookt mag worden in deze zaak, vooral omdat het stiekem in een hoek wordt gedaan.

44. Die keren dat wij hier zijn geweest waren onze ervaringen positief. De bediening is vriendelijk en het eten smakelijk. Een verbeterpunt hebben wij wel, de broodjes die vooraf geserveerd worden (van het huis) mogen wat "verser" zijn.

45. Vandaag weer eens gebruikgemaakt van het "bella sera"-effect. Oftewel iemand getrakteerd op een lekker etentje.

En ja....het was weer geslaagd. Samen met mijn vrouw, mijn moeder mee uit eten genomen. Genoten van heerlijke spijs en dranks. Een goede Montepulciano rood, een heerlijke witte Pino Grigio en vooral:

Een heerlijke runder carpaccio met vitello tonato, een Argentijnse tournedos en een toetje dat de vingers deed aflikken.

Dat met een fantastisch personeel, maakte dit avondje tot een zeer geslaagde avond. Ondanks lang niet te zijn geweest.... Bella ga zo door!

Tsja, geen 10-en......het kan altijd beter! Kritisch blijven is het beste!

46. Ik kom hier nu ruim een jaar.

Al snel had ik dit restaurant ontdekt. En het is een van mijn favorieten in Heerlen.

Vooral de zalm met pasta is geweldig!

Maar ook de Pizza's zijn prima.

De bediening is altijd vriendelijk. Dit kleine restaurant ademt intimiteit en kwaliteit.

Ik beveel het van harte aan.

Eetsmakelijk!

47. Ramona

Met twee personen gegeten aan een tafel buiten. Vooraf vitello tonato, daarna ossenhaas met een sausje van het huis. Afsluiten met koffie. Tafelgenoot, een carpaccio en pizza.

Conclusie: slechte kwaliteit van producten, vlees niet goed, sauzen niet in balans, pizza vet. Waardeloze wijn voor veel te veel geld. Lijkt erop dat er weer bezuinigd is op de producten.

Tip: geef iets minder of reken een euro meer als het echt moet (maar dat denk ik niet) maar geef kwaliteit.

3,3
  48. ontevreden klant

Wij waren echt niet tevreden. De pizza was niet lekker, bodem was heel hard. De pasta aglio al olio had weinig smaak.

De bediening weinig vrolijk.

Jammer, maar ons zie je niet meer terug!

3,4
  49. mitch

50. augenbroe

Vandaag voor de eerste keer gaan eten bij La Bella Sera.

Nog nooit zulke lekkere inktvisringen gehad!

En wij hebben al in veel Italiaanse restaurants gegeten.

De rest was ook overheerlijk.

En vriendelijke bediening,

Wij gaan zeker nog eens terug!

51. Wisselend.

Personeel is niet altijd even vriendelijk. Als het niet druk is hangt personeel over de bar. Mij stoort dit.

Eten is prima, maar niet altijd vers. Salade met tonijn is bijvoorbeeld duidelijk tonijn uit blik, dit mag niet vind ik.

52. A. Eygelshoven

Zeer sfeervol restaurant met heerlijk eten. Bediening is rustig en vriendelijk. Omdat het moederdag was kregen de moeders een roos. Echt heel attent!

Zeker weten een aanrader!

53. Tevreden klant

Goed restaurant!

Lekker eten, snelle bediening, vriendelijk personeel en een leuke sfeer.

Aanrader dus!

54. Klein gezellig ristorante.

Vriendelijke bediening.

Lasagne is een aanrader en de Tiramisu.

55. Wij zijn hier al een paar keer uit gaan eten en ik kan alleen maar lof uitpreken.

De bediening is zeer rustig en vriendelijk. En het eten is zeer goed.

Leuke, kleine, gezellige zaak.

Mijn favoriet is de spaghetti.

Ga zo door!

56. We zijn hier vorige week op aanraden van een vriend gaan eten met z'n vieren. Het is ons goed bevallen. Prettige bediening.

Leuke sfeer en het eten was erg lekker.

Wij komen zeker terug.

57. Wij zijn met ons 2 jarig samenzijn lekker gaan uiteten. Of wacht even, lekker? Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt. Wij hebben een plaatsje gereserveerd om half 7. We worden zeer vriendelijk ontvangen, met de bediening is dan ook niets mis.

Het eerste wat mij bij binnenkomst opviel is dat het linnengoed verdwenen was. De laatste keer dat wij bij La Bella Sera geweest zijn lag er nog mooi linnengoed op de tafels, nu alleen een loper met een servet. De prijzen immers nog steeds hetzelfde, maar de prijs kwaliteit verhouding is een lachertje. Ik bestelde gamba's met pasta en mijn vriend een biefstuk met pasta. Na een half uur te hebben gewacht werd ons aangeboden : stokbrood met kruidenboter, omdat het eten nog wel een tijdje zou duren.
    Nou dat vonden we niet zo erg... We hadden heel erge honger maar omdat we het brood kregen hadden we er niet zo veel problemen mee. Nou, na lang wachten kwam het dan, een aangebrande biefstuk en echt zwart van buiten en knalrood van binnen met lL Bella Sera saus die hartstikke flauw was.

En dan mijn gerecht. Mijn lang verwachte gamba's. Hoe speel je het klaar? Gamba's laten aanbranden? Dan moet er toch echt iets goed mis zijn wil je dat klaarspelen, er zat ook een of andere citroen dressing overheen... lijkt me lekker als ze goed klaargemaakt zijn, maar niet met een aangebrande gamba smaak erdoor. En dan nog maar niet te spreken over de spaghetti. Eigenlijk vind ik het een schande om dit spaghetti te noemen.

Ik vroeg aan de gastvrouw of ik er pasta aglio olio e peperoncino bij kon krijgen waarop op zij antwoordde: ja natuurlijk dat zit er altijd bij. Dat was het absoluut niet. Iedereen die eens bij een goede Italiaan gegeten heeft weet wat pasta aglio olio is en dat is de spaghetti van La Bella Sera niet. Er zat zelfs tomatensaus doorheen en olijven, geen slechte combinatie, maar noem het beestje dan wel bij zijn naam.
    En over beestje gesproken. Toen mijn vriend een hap van zijn spaghetti wilde nemen zag hij tot zijn grote verbazing dat er een vliegje in zat! Dat was voor ons de druppel, we hebben dan ook de bediening erbij gehaald en ze probeerde het goed te praten door te zeggen: hij leeft tenminste nog. Het kan inderdaad wel eens een keer gebeuren maar toen wij daarna nieuwe spaghetti kregen die opeens heel anders smaakte, vonden we het maar raar. En toen we de rekening kregen moesten we ook nog het stokbrood met kruidenboter betalen! Geen wonder dat op deze vrijdagavond de zaak leeg was.

Al met al, wat wij gewoon even kwijt willen is dat onze Sera niet zo Bella was!

58. Het eten was ronduit slecht en de smaak was heel smerig.

Alles uit de diepvries en sauzen van Calvé. Werkelijk niets was vers bereid.

Wat een ontzettend slechte keuken. Het is een schande voor de Italiaanse keuken waar deze knoeilappen beweren zich van te bedienen.

Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

2,2
  59. Gister een heerlijke avond gehad bij deze Italiaan!

Romantische sfeer, heerlijke rosé en het eten was wat ons betreft perfect.

Wij komen zeker nog een keertje terug!

60. Ergens in het begin van het bestaan langsgeweest met 4 mensen.
    Er staat me bij dat ik me dit bijzonder goed heb laten smaken. Heb daar toen Tris di pasta gehad, bij gebrek aan een ovengerecht met verschillende soorten pasta's.
    Hier deed men niet moeilijk om met allergieën rekening te houden.
    Sfeer is gewaagd, kleine zaak en modern ingericht.
    Dat ligt je of dat ligt je niet.
    Neemt niet weg dat het eten erg goed was, zoals gezegd.

61. Olga 170 punten

Mijn man en ik zijn hier verschillende malen geweest en hebben hier altijd heerlijk gegeten. De bediening is ook heel aardig, rustig en attent. We voelen ons altijd welkom, iets wat niet van elk restaurant gezegd kan worden.

Er wordt veel zorg aan het eten en de manier van presenteren bereid. Echt een aanrader, dit restaurant.

62. Christine

Heerlijk eten. De lamskoteletten zijn een gedicht. Vriendelijke bediening. Ontspannen sfeer. Een echte aanrader. Prijs- kwaliteit zeer goed.

63. Dhr peter lenders,

ik kan u goed herinneren, u bent op Valentijnsdag bij ons geweest, u kwam rond 19:00 binnen vervolgens geven we u een menu kaart en serveren een drankje. Als u niet aangeeft dat u aan tijd gebonden zit gaan we er van uit ( zeker op Valentijnsdag) dat u er een avondvullend geheel van wilt maken. Heeft u 4 gang menu gekozen (voorgerecht:carpaccio van verschillende soorten vis, tussen gerecht: Jacobs mosselen, hoofd gerecht zeebaars filets met pasta en dessert voor € 29,95!!!! )

1. U heeft zelf de fout gemaakt met een kind van 3 jaar op een drukke dag een 4 gangen menu gekozen.

2. In uw reactie heeft u, alleen aangegeven dat u het hoofdgerecht om 21.45 heeft gekregen, u vergeet dat u in de tussen liggende tijd ook nog 2 gangen en dranken heeft gehad.

Bedankt voor u reactie. We zullen er in de toekomst meer rekening me houden.

64. peter lenders

Helaas, hebben wij een mindere ervaring gemaakt!

Extra vroeg gereserveerd (19.00 uur) omdat onze kleine van 3 Jaar mee was. Op tijd binnen en het Menu besteld voor 2 pers. Echter kwam het hoofdgerecht pas om 21.45 ! Het was druk ok, maar zo lang ?? Natuurlijk sliep de kleine om 21.30 en werd om om 22.00 uur schreeuwend wakker. Resultaat was afrekenen binnen een paar minuten en naar huis.

OK, ik reis zeer veel in Europa (ook in Italie!) en ben wat gewend maar toch moet ik zeggen dat de verhouding prijs /Kwaliteit hier ook ver zoek is. Ik begrijp ook de vorige recensie niet helemaal. Mijn vis (een Zeebaars van 15 cm x 7 cm!) had helaas geen smaak.Bovendien hebben ze ook geen vismes!?

Al met al niet aan te bevelen voor de regelmatige restaurantganger. Bediening wel vriendelijk maar niet erg profesioneel.

2,3