Bezorgrestaurants in de buurt van Il Castello

1312045941 73
1323119351 81
1334192761 83
1489220499 65

1. Wij wilden er gaan eten en kregen een onvriendelijke botte ontvangst. Daarna een tafeltje gekregen naast de telefoon en kassa. Zeer storende herrie. Toen de zaak verlaten.

2. Vera lassauw

Gisteren gaan eten voor de eerste keer. Warme gezellige sfeer. Vriendelijke eigenaar, ook erg kindvriendelijk. Eten was goed op smaak en prima verzorgd.

3. Roman

4. H.Persoon

Vandaag eten geweest met 10 personen.
    Pizza's waren koud en taai. Zeer slecht.
    Niet aan te bevelen
    Eerste keer restaurant bezocht, maar nooit meer.

5. Renata Cipali

6. Sonia van Soolingen

7. Peter Hulsink

8. Martijn Hamer

9. Martin

10. Hilda Rosman

11. De Opschepper

12. Super lekker en gezellig gegeten. Heerlijke cannelloni gegeten.
    Bediening was vriendelijk.

13. Lekker eten, bediening vriendelijk maar beetje chaotisch, vergaten 2× bestelde drankjes te brengen. Veel keus qua gerechten.
    Goed gegeten maar niet uitzonderlijk voor de gevraagde prijs, vond het duur.

6,1
  14. We namen plaats buiten op het terras waar plots andere mensen naast ons begonnen te roken met 2 personen. We vroegen om van plaats te veranderen maar de manager maakte daar een probleem van en zei dat we naar binnen moesten te gaan. Dit terwijl er voldoende plekken waren op het terras waar we ook konden plaatsnemen. Het feit dat de manager er onbegrip voor had vind ik best kwalijk. Eenmaal op een andere plek buiten werden we belaagd door een tiental vliegen, niet alleen wij maar ook gasten om ons heen waren op en neer aan het slaan. Toen we het eten kregen kwamen er ook nieuwe gasten aangelopen en de manager was zo enthousiast dat hij per ongeluk mijn vriendin bijna van haar stoel afduwde en haar nieuwe handtas op de grond viel. Terwijl we aten liepen zowel de manager als de andere bediende steeds achter mij tussen de tafeltjes terwijl er helemaal geen ruimte was. Bij de eerste keer voelde ik de vork in mijn keel prikken wat best onaangenaam was!! En dit terwijl een tafel naast ons bijna 1 meter ruimte was voor de gehele bediening. Onvriendelijk, onhygiënisch, onbegripvol, lomp, respectloos en daarom ook echt geen aanrader!

2,3
  15. Kathinka Pelt

Alweer heerlijk gegeten bij Il Castello! Ondanks dat het helemaal vol zat (het was op Woensdagavond), goede bediening en heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!!

16. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. We hebben niet lang hoeven te wachten en het eten was goed warm. We komen hier zeker terug!

17. Vandaag matige prijs kwaliteit geconstateerd. Bruschetta erg klein alleen tomaten blokjes en olie (€6). Hoofdgerechten voor mijn gevoel niet echt maagvullend, kwaliteit wel oké. Referentiekader leert mij dat je over de grens voor een fractie minder van de € wel voldaan naar huis gaat. Hier bij Il Castello dus geen herhaling.

5,7
  18. De snelle hap zou een gepaste naam zijn. De porties van het hoofdgerecht.. lachwekkend

19. Onno Giebels

Was redelijk rustig en toch pas na anderhalf uur het eten gekregen. Drinken zelf gaan vragen aan de bar.

3,2
  20. Nico Hachmang

Nadat we een uur en vijftien minuten gewacht hadden, vonden we het genoeg, we hebben afgerekend en zijn weggegaan.
    Het excuus was: U wilt toch geen rauw vlees!

5,5
  21. Leuke sfeer, heerlijk eten, ook de huiswijn was prima!
    We kregen helaas wel de indruk dat meerdere mensen in de bediening (ipv 1 aangewezen persoon) de tafels in de gaten moesten houden, wat soms resulteerde dat we helemaal niet door de bediening werden opgemerkt (omdat ze van elkaar dachten dat de ander dat al had gedaan?). Na het uitdelen van de menukaarten stonden ze al snel aan onze tafel om de bestelling op te nemen, maar omdat we nog niet klaar waren, zouden ze terug komen en dat duurde helaas wel wat lang. Toen de glazen leeg waren, merkten ze niet op dat we droog stonden en toen ze een van 2 drankbestellingen brachten, maar niet de 2e, zeiden we dat we ook nog een wijtje verwachtten. Even laten stonden ze met 2 wijntjes aan tafel. Tenslotte vroegen we bij een wat oudere heer om de rekening, maar die bleef zeker een kwartier achterwege. Pas toen een serveerster toevallig langs onze tafel liep en wij erom vroegen, werd deze opgemaakt. Betaling kon contant, per bankkaart of CC. Dat ging wel weer prima.
    We zouden er zeker nog eens terug gaan, maar de bediening leek iets te chaotisch en kan wel wat training gebruiken.

22. Vandaag voor het eerst hier gaan eten, gezellig restaurant. Binnen is het aardig vol, maar we worden vrij snel geholpen. Drie keer een pasta gerecht besteld. Eten is lekker, maar de porties zijn erg karig, daar mag wel eens naar gekeken worden want de prijs staat niet echt in verhouding van wat je krijgt en het is al helemaal geen goed teken als je met honger naar huis gaat! Denk dat ik daarom niet meer terug zal gaan naar dit restaurant, porties zijn gewoon te karig voor wat je ervoor betaalt.

23. Supervriendelijk en kundig personeel.

Keuken is uitgebreid

Smaakt echt geweldig.
    Voorbeeld restaurant voor velen.

24. Met 2 volwassenen en 2 kinderen gegeten. We waren er om 17.45 uur en werden meteen geholpen. Drankjes waren er snel. Het brood met kruidenboter is geen aanrader. Koud en harde afbakbroodjes die in de ochtend zijn afgebakken.
    De pizza's Rucola en Picanta waren heerlijk. De kinderen hadden pizza Hawaï. Jammer dat er geen bambino pizza is. Nu kon de helft weggegooid worden. Wel kinderijsje op kaart. Toetje mousse Nero geen aanrader. Mousse zit in dessertglas met een hoop slagroom. Niet bijzonder. Ook jammer dat het personeel niet langskomt om drankjes op te nemen. We hadden zeker nog besteld, dus dit is omzetverlies. Prijs/kwaliteit pizza was goed.

25. Ik vind de prijs-kwaliteit ver te zoeken. €50 voor een eenvoudig dinertje zonder wijn is toch van de zotte. Bestel geen vlees of vis, want je hebt een toetje nodig om je maag te vullen. Het personeel is duidelijk aanwezig. De vaste gast wordt gezoend (ben blij dat ik geen vaste gast ben!). Maar in je achterhoofd denk je dan wel.. Die zullen wel beter bediend worden!

26. Mijn partner en ik zijn hier gaan eten maar voelde ons niet erg welkom. Terwijl we het eten aan het zakken waren laten werd ons gevraagd of we alsjeblieft aan een andere tafel wilde zitten als we nog niet van plan waren te gaan. Dit omdat er nieuwe gasten op die plek moesten zitten. Met tegenzin hiermee ingestemd. Maar wij gaan in ieder geval hier niet meer heen.

27. Hele mooie locatie om te eten, maar als je Franse diepvries frieten seveert bij een entrecote van €19,-- in een Italiaans restaurant, ben je wat mij betreft de weg kwijt. Daarbij waren de porties ook nog te klein waardoor we met honger naar huis gingen. Voor mij absoluut de eerste en de laatste keer!!

2,4
  28. Mooie lokatie om te eten, pizzabakker maakt er een mooie show van bij de steenoven. Communicatie tussen de bediening is waardeloos. Er werd buiten de kaart om iets aangeboden. Dat bestellen we en we krijgen als hoofdgerecht een klein voorgerechtje.

Zodra we aankaarten dat we dat niet besteld hadden, kunnen we nog 20min wachten tot we het goede krijgen of dit opeten. We besluiten 20min te wachten. Echter komt dan een andere ober eraan die zegt dat wat we hadden besteld op was, dus moeten we het daar maar mee doen.

Echter besteld 10min later de tafel naast ons het gerecht dat wij eigenlijk hadden besteld en 'op was'. Echter krijgen zij het gewoon gebracht.

Besodemieterd waar we bij stonden en met honger naar huis gegaan. Wel even €700 kwijt. Mooi niet dat we daar nog eens terug gaan.

5,3
  29. B.R. Stil

Mooie zaak, redelijk druk en best wel lekker eten, maar een bediening die gewoon slecht was, na ca. 30 minuten en twee keer vragen een drankje gekregen, na bijna twee uur een pizza en de salade die wij besteld hadden nooit gekregen. In een goede horecagelegenheid kan dit gewoonweg niet. Ik dacht na de recensie te hebben gelezen dat het wel mee zal vallen over het lange wachten. Echt niet dus, het eten was voor de rest wel goed maar om daar zo vreselijk lang op te wachten is het niet waard. Mensen die veel later kwamen waren al klaar met eten toen moesten wij het nog krijgen. Zo moeilijk is het toch niet om twee pizza's te maken en twee drankjes te serveren. Overigens bij het melden hiervan werd er uiterst netjes gereageerd met excuses, maar ja daar heb je niet zoveel aan. Het is dus een structureel probleem. Wellicht moeten ze een betere bedrijfsleider hebben om het restaurant beter te leiden.

30. Echt fantastisch gegeten bij Il Castello. Snap de recensies, waarin staat dat je lang moet wachten, maar misschien leven wij hier in NL iets te veel op de klok. Wij hadden het gezellig, werden zeer vriendelijk geholpen en zoals gezegd was het eten uitstekend. Als we hier in de buurt gewoond hadden, wat niet het geval is omdat we hier alleen een weekend zijn, dan waren we zeker nog een keer teruggekomen om de rest van de uitgebreide kaart te proeven!

31. Het was alweer eens een hele slechte ervaring..
    Mijn vriendin en ik gingen heel graag eten bij Il Castello, altijd lekker vrolijke bediening en een goede prijs.
    Echter een 5 maanden geleden met een groep van 5 gaan eten, waar we werden geconfronteerd met hele lange wachttijden. We hadden iemand met suikerziekte bij ons en insuline moest spuiten. Hierdoor hadden we gevraagd bij bestellen van het voorgerecht of die persoon kon spuiten omdat hij dan niet heel lang kan wachten op het eten. Echter duurde het meer dan een uur, voor 4 soepjes en een carpaccio op tafel te krijgen na een aantal maal vragen. De soep was niet heel warm en de carpaccio was erg slecht opgemaakt.
    Dan het hoofdgerecht 1,5 na afruimen verder eindelijk op de tafel...het was wel lekker eten maar door de sfeer smaakt het niet naar de waarde ervan.
    Iedere keer zegt het personeel sorry en bieden ze excuses aan omdat het druk is, weinig personeel, enz, enz...dit zijn geen excuses omdat gast goed behandeld moet worden. Eigenaar is daarentegen druk in de weer (met rondlopen en bekenden van hem handjes geven), maar verder zul je hem niet zien.

Nu een aantal maanden later met een groep van 12 man gaan eten.. raad maar; hetzelfde liedje alleen nog een schepje erbovenop.
    Personeel ziet je niet zitten als je 20 minuten op je drinken moet wachten, lege glazen blijven op de tafel staan, afruimen als mensen nog eten, slecht opgemaakte borden, in discussie gaan met gasten, verkeerde bestellingen..
    Als je dan klaagt komen weer alle excuses die ze kunnen bedenken op tafel, maar een drankje van het huis of iets om het goed te maken, ho maar!!
    In ieder geval €500 lichter, maar heel veel negatieve reclame erbij!

1,8
  32. Slecht. Oma heeft een heel jaar gespaard om met de familie te kunnen gaan uit eten. Schandalig hoe je behandeld wordt als je een opmerking maakt over de veel te lange wachttijden. Een hoop incompetent personeel. Onjuiste bestellingen gebracht , voorgerechten waren totaal niet opgemaakt, slecht gefileerde vis enz..., erg jammer.

Oma's verjaardag zal hier niet meer gevierd worden.

2,2
  33. Heerlijke Italiaanse gerechten. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel. Een aanrader!

34. Het viel me zeer tegen. Voorgerechten werden appart geserveerd. Geen brood bij de soep. Mijn moeder kreeg haar drankje pas na 4 keer te hebben gevraagd. En het aller ergste vond ik nog mijn tournedos, totaal geen bord opmaak. Een stuk vlees met wat dunne ''mcdonalds'' frietjes. Kwam echt zeer zielig over. Wat kost het nu om er een beetje salade bij te doen? Ziet toch veel vriendelijker uit. De snackbar op de hoek van de straat serveert dit gerecht in ieder geval leuker. Mij zien ze er nooit meer terug.

35. Dick Dijkstra

Heerlijk gegeten! Orata alla griglia... Super!!! Pizza's van mijn disgenoten waren eveneens top! Dus blijven we hier gewoon terugkomen!

36. Agora 110 punten

Heerlijk!! saampjes met mijn vriendin hier geweest, te gek, nog nooit mijn asperges zo perfect bereidt gehad! Chapeau voor de kok!! De bediening, lekker hip, snel, correct.

Zie je snel weer!!

37. Een heel gezellig restaurant, een heel lekker restaurant, een heel sjiek restaurant.
    Het eten is er heerlijk ze zijn gastvrij.
    Kortom, een prima restaurant!

PS. aanrader is de tagiatelle el salemone> pasta met zalm en een lekker sausje

groetjes,
    jill

38. Het is duidelijk in de recensies te zien dat sinds dhr. Peco hier weg is het een stuk beter gaat.
    De combinatie van Jasper en Kim is gewoon geweldig gezellig en leuk.
    De nieuwe kok die is gekomen giardino maastricht is ook een echte aanwinst en voor de rest was dit restaurant al jaren top. We komen hier meerdere keren per maand en blijven trouw na een enkele uitstap naar de overkant.

39. Brasserie De Zwaluw

Het is voor ons altijd weer een feest om hier als Horecamensen weer binnen te stappen.

Men heeft onderweg de smaak van de gerechten al tussen de tanden, dus een goed teken.

Verder is de sfeer erg aangenaam, en het eten wat men hier geserveerd krijgt heeft niets te wensen over.
    Een adres waar wij al menig jaar naar terug komen, dit zou toch voldoende over dit bedrijf moeten zeggen.

Wij gaan NIET in details vertellen wat wij gegeten hebben, maar ga heen en laat u positief verassen.

Met vriendelijke en culinaire groet, vanaf het eiland Texel.
    Brasserie De Zwaluw
    S.Mayweg
    F.F.Bakker

40. Ik ben hier een tijdje terug gaan eten.
    Maar echt niks op aan te merken. Steenovens om pizza mee te maken pasta was vers gemaakt. En het eten was echt lekker. En vooral belangrijk een lekker wijntje erbij. De bediening was zeer vriendelijk. Hier zal ik beslist vaker komen!

41. Helemaal TOP! Het eten en de Italiaanse sfeer proef je in alles door. Zeer goede en attente bediening. Een absolute aanrader!

42. Hier nu drie keer wezen eten, en iedere keer is het even goed bevallen.
    Het eten is heerlijk, er is een hele diverse menukaart, en het personeel is vriendelijk. Gisteren was ik er met mijn vriend, we hadden niet gereserveerd, dus moesten een paar minuten wachten op een tafel. We kregen direct een welkomstdrankje, wat er voor zorgt dat je het niet erg vindt om even te wachten.
    De prijs ligt vrij hoog, maar de prijs/kwaliteit-verhouding is dan ook goed. De ossenhaas met gorgonzola, pijnboompitten en rucola die ik gisteren bestelde was heerlijk mals en prachtig opgemaakt met een omhoogstaande kaasrand. Jammer vond ik het dat de spaghetti ook kaas bevatte, dat was een beetje teveel van het goede. Daar moet ik echter wel bij zeggen dat ik ook had kunnen kiezen voor aardappeltjes of patat als bijgerecht, waarmee dat eigenlijk zou zijn opgelost.

Kortom: heerlijk eten, mooi ingericht restaurant, en een goede sfeer.

43. Met alleen pizzeria doe je dit restaurant veel te kort. De vis- en vleesgerechten zijn van een goede kwaliteit! De rekening kan met alles erop en eraan misschien wat hoger uitvallen maar de gerechten rechtvaardigen dat.

44. Super!

Ik eet nergens zo lekker Italiaans als bij Il Castello in Heerlen!

Jullie pizza's en pasta's zijn echt de allerbeste! Ik verheug mij keer op keer om weer te komen!

Vriendelijk personeel!

45. Mariana

We zijn hier vaker geweest, maar laatste keer zijn we er op het terras gaan zitten om iets te gaan eten. De bediening ziet je wel maar was te moe om je te helpen. Na een minuut of 5 komt een grote groep aan die ook op het terras plaats neemt, zij werden wel meteen geholpen. We zijn meteen opgestaan en ons zien ze ook nooit meer terug.

46. Dit is een hele goede pizzeria!

Als we naar een pizzeria willen gaan we bijna altijd hierheen.

Pizza's zijn heerlijk.

Ijs is ook heerlijk.

De service is hier echt prima en super kindervriendelijk!

Alleen jammer dat de prijzen hier vrij hoog zijn.

Conclusie: een goede en vriendelijke pizzeria aan de Geleenstraat in Heerlen.

47. Ik kom nu alweer 4 jaar in het restaurant.

Het eten is vrij prijzig, maar gezien de kwaliteit van het eten vind ik dit meer dan waard.

Personeel is altijd vriendelijk, en als je dan ook nog eens bij de pizza oven zit is de sfeer ook meer dan ok.

48. Tony la Torre

Goed restaurant wat ook nog eens buiten de kaart lekkere pasta's en salades bereidt!

Italiaanse keuken is eerlijk en vers!

49. Een goed restaurant met heerlijke pizza's en pastas. Je wordt altijd hartelijk ontvangen door de eigenaar, maar zeker ook door het vriendelijke personeel. Je moet wel reserveren want het is bijna altijd vol. ( zegt iets over de kwaliteit!)

Een aanrader voor de Italiaanse keuken. Heerlijk! Prijzen zijn oke.

Wij komen er al jaren!

50. Onze eerste ervaring op woensdag 24 februari was goed.

In ieder geval voor herhaling vatbaar!

51. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Enkele jaren geleden heb ik hier een super lekkere malse tournedos gegeten. Afgelopen week vond ik het behoorlijk tegenvallen. Il Castello is toch niet meer zoals het in het verleden was. Als je alleen voor pasta of pizza gaat is het goed te doen, maar voor een lekker stuk vlees helaas niet meer.

52. Super restaurant, mooie omgeving, gastvrije bediening.
    Top restaurant, heerlijk gegeten en genoten.

53. Hier 1 keer gegeten.
    De ossenhaas was goed te doen.
    Alleen prijs/hoeveelheid verhouding ligt wat scheef, ik ben geen grote eter, maar ik zat niet vol.
    Verder moet je groenten en salades apart bestellen.
    Van rennende kinderen hebben we geen last gehad.
    Wel van een niet al te snelle bediening.

6,5
  54. Rob 2563 punten

Prima Italiaans restaurant in het centrum van Heerlen. Het is er altijd druk en gezellig Italiaans rumoerig. De pizza's worden in de zaak bereid in een authentieke houtoven en hebben een perfecte dunne en krokante bodem. De menukaart is uitgebreid. Vooraf zijn de gefrituurde scampi, slakken in pittige tomatensaus en ook de zalmcarpaccio absolute aanraders. De gerechten zijn allemaal simpel, hier geen poespas op het bord. Als hoofdgerecht is de ossenhaas met saus van eekhoorntjesbrood overheerlijk, ook is er een uitgebreide keuze aan pasta's. De ossobucco viel enigszins tegen, door de mindere saus (een beetje van jezelf en een beetje van maggi?) die daar bij geserveerd werd.

Dit is geen topzaak, maar wel degelijk een goede italiaan, met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Pizza's rond de tien euro, evenals de voorgerechten en natuurlijk betaal je voor een ossenhaas ook hier over de twintig euro, maar dat zijn zeker geen belachelijke prijzen.

55. Johanna

Weer een heerlijk uitje gehad!

Snap niet dat mensen klagen over de rennende kinderen of de chaos. Dit hoort er gewoon bij.

Zelf ben ik Italia fan en eet alleen, in de niet toeristische restaurants tussen italiaanse families.

Neem aub een tip aan....

Filetto al Barolo of de Ossobuco en eens geen pizza.
    Ben eens on-hollands!

Ciao x.

56. Dhr. Frijns

Ik kan mij heel goed vinden in de recencies hieronder, ook ik heb alleen maar slechte ervaringen. De manier waarop je bejegend wordt is uitermate belabberd, men geeft je het gevoel alleen maar je geld te willen hebben. De hoeveelheid en prijs/kwaliteit van het eten laat ook te wensen over. De enige reden waarom ik er nog heen zou gaan is het interieur, en dat is geen pré wanneer je uit eten gaat.

Nee, dan ga ik toch liever naar een van de andere betere restaurants.

4,7
  57. Heb besloten niet meer te gaan, ik begrijp werkelijk niet waarom het hier zo druk is. Het eten is matig, de bediening is echt heel slecht, onvriendelijk en onpersoonlijk daarnaast zijn de prijzen schandalig hoog. Kortom, beslist geen aanrader.

2,6
  58. Ik ben hier met een groep gaan eten en een keer samen met nog iemand anders. Beide keren teleurgesteld. Over het eten, de service en de prijs. Het is meestal druk, maar vraag mij af waar deze gasten op af komen.

Porties zijn matig, prijs is te hoog voor wat je krijgt, bediening onvriendelijk en bij opmerkingen gaan ze in discussie. Het enige wat ik dan nog wel leuk vind is de inrichting... Maar alleen daarvoor kom ik niet.

5,5
  59. Gisteren hier nog eens gaan eten na een tijdje weg te zijn geweest. Bij binnenkomst was de gereserveerde tafel weggegeven omdat we te laat waren terwijl we nog hebben gebeld met de mededeling dat we een kwartiertje later zouden komen. De bar stond propvol met veelal wachtende mensen op gereserveerde tafels! Na 3 kwartier kwam eindelijk een tafel vrij. Opmerkingen hierover kan men beter niet maken want dan wordt men afgesnauwd met "wat bent u chagrijnig". Bij drukte gaat het er hier chaotisch aan toe.

6,1
  60. Heerlijk eten, gezellige sfeer en harstikke leuke bediening. Alles voor een goede avond!

61. Bediening was redelijk, maar eten was slecht. scampi's met waterige saus en pizza was ook niet om over naar huis te schrijven. snap niet waarom het daar zo druk is, veel te duur voor de kwaliteit!

2,5
  62. Ziet er erg aardig uit, maar kwaliteit valt iets tegen. Zeer druk, rennende kinderen. Daardoor wordt ambiance teniet gedaan. Ook veel te lang moeten wachten (was nog niet druk toen)Ober vergat bestelling, konden bijna zonder betalen weg. Chaotische toestanden. En dan moet je ook nog reserveren! Over de top...

63. We hebben 45 min gewacht op onze gereserveerde (!) tafel, 30 min op ons eerste drankje en 60 min op het voorgerecht. De bediening snauwde ons af en de gillende kinderen waren erg overheersend. Het was afschuwelijk! Geen aan te raden restaurant.

2,4
  64. Gezellig leuk restaurant, pizza's goed eten maar slecht belegd. Veel vervelende rondrennende kinderen waar personeel (en ouders) niks over zeiden!! dat verpestte de avond wel een beetje

65. Paul H.

Leuk ingericht restaurant, bediening was aardig. Kwaliteit van eten was redelijk, hoeveelheid een stuk minder. We kregen +/- 15 frieten en een entrecote met een citroen, helaas geen salade wat we graag erbij hadden gehad. Voor grote eters adviseer ik een ander restaurant.

5,1
  66. Mark v D,

Heerlijke pasta gegeten, lekkere wijn, goede lokatie (op 50 m afstand van het uitgaanscentrum). Een voltreffelijke avond gehad !

67. lilianne

Het eten was er lekker. De bediening daarentegen, erg onvriendelijk. Gaven ook zeer sterk gevoel dat we snel de deur uitgewerkt werden. Kortom, gemengde gevoelens.

68. Eten was hier niet geweldig. Mijn pizza was nog week en nat.
    Interieur is wel gezellig maar vaak vies, en er zaten in de 2 keer dat wij hier geweest waren, vieze en vettige vlekken op de tafel. Bediening vrij nors.

5,9
  69. lekker eten, pizza's zijn echt heel erg lekker. en voor de rest een leuke sfeer.

70. Lekker eten, goeie sfeer, uitstekende pizza's. Pizza pascalle is echt een aanrader.

71. Heerlijke maaltijden goede verzorging en zeer vriendelijk personeel! echt een aanrader!

72. We gaan er vaker eten. Zeer goed restaurant. Eten is altijd goed. Personeel is alleen soms een beetje nors.

73. We wonen helemaal niet in de buurt, maar met vakanties gaan we er altijd eten. Helemaal super!!