De Sarool in Heerlen

1440119476 93
1454207219 90
1517602066 92

1. Lieve van der Velden

De Sarool is helaas permanent gesloten. Super jammer, je kon er altijd heerlijk eten voor een naar Heerlense maatstaven goedkope prijs. De eigenaren hebben zichzelf de das omgedaan. Er komt de zoveelste pizzeria voor in de plaats. De Sarool, je gaat gemist worden!

2. Gezellig ingericht eethuis met fijne sfeer, dat veel meer is dan een frietzaak. Op sommige plaatsen wat weinig loopruimte tussen de tafels/stoelen en geen handdoekje in het toilet (dan maar toiletpapier gebruiken).
    Het eten is heerlijk, je kunt er prima het buikje rond eten (jammer dat sommige gasten echt veel eten laten staan!). Goede kwaliteit, vriendelijke bediening(!) voor een zeer betaalbare prijs. Wij komen vaker terug!

3. anke

4. Dave Hennen

Eten duurde eeuwig voor het op tafel stond... klanten die later kwamen kregen het nog eerder, ik vind t niet kunnen!

5. Theo Jungen

6. Super service. Heerlijk eten. Veel voor weinig. Top gewoon.

7. Heerlijk eten, super personeel en betaalbaar!

8. Marlies de Vis

Na uren gewinkeld te hebben in het aparte stadscentrum van Heerlen ploften wij neer in dit eethuis. De naam doet mij denken aan een eng wezen uit de zee - dat terzijde. Nadat wij plaats hadden genomen kwam een hele rare mijnheer binnen die begon te roepen over Annie en de meest interessante verhalen begon te vertellen tegen zichzelf. Nadat mijnheer aan de thee zat en zijn kaken vrolijk op en neer bewogen (door het kauwen, wel te verstaan!) kregen wij ons bord met eten. Geen gekookte spinaziemossels of fancy rommel, maar een lekker bord met frieten en snacks (voor de Hollanders: Friet. Geen patat).

Ik dwaal erg af. Het eten was erg lekker, zeer betaalbaar voor Heerlense maatstaven en de bediening was prima. Een erg vriendelijke vrouw. Over smaak valt niet te twisten, maar het aparte gedateerde interieur maakte dit geheel tot een overgetelijk eetmoment. Ik kom zeker nog eens terug. Veel beter dan Friet van Mariet!

9. ed lens

Lekker gegeten in dit eethuis. Je krijgt eigenlijk te veel om op te eten, dus zeker waar voor je geld.

10. Frietenboy

Hier krijg je lekker eten tegen een normale prijs. Inrichting is ouderwets en niet uitnodigend. Jammer, want het aanbod van deze veredelde frietenzaak is uitstekend. Enige minpuntje dus, maar voor de rest wel een aanrader!

11. Gezellig eethuis, kwam er al van kinds af aan. Gezellige, vriendelijke mensen, doen lekker normaal, maken tijd voor een praatje, kinderen krijgen altijd een cadeautje. Kortom: super gezellig en lekker betaalbaar eten.

12. Heerlijk eten en heel vriendelijk personeel maken altijd een praatje met hun klanten en zijn erg behulpzaam mijn man en ik gaan hier heel graag eten! Het eten is erg lekker en niet duur en je zit goed vol!

13. Hier is het niet alleen genieten van met liefde bereide producten maar vooral ook menselijk contact. "Gewoon" een gesprekje over van alles en nog wat, waar bestaat dat nog! Ik kom hier als begeleider van mensen met beperkingen heel graag een kopje koffie doen en af en toe ook heerlijk eten. Zeker voor centrum Heerlen een heel grote aanrader !!

14. Heerlijk eten, gezellig restaurant, vriendelijke bediening, aantrekkelijke prijzen. Op sommige plaatsen is een beetje weinig ruimte voor de stoelen, bij het opstaan. Maar de rest doet dit teniet. Gewoon blijven zitten en genieten. Ik kom hier regelmatig terug.

15. John en Ine

16. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, zelfs al was het heel druk.

17. Eten en drinken zijn er goed en niet te duur. De sfeer is ook goed. De tijd dat je op je eten moet wachten is ook oke en de bediening en de service zijn er ook helemaal oke. Het is er gewoon helemaal goed.

18. Alles is er echt super goed. Het eten, bediening en noem maar op. Dit eethuis is mijn favoriet, ik kom er heel vaak al vanaf toen ik een paar maanden oud was ging ik er met mijn ouders heen.

19. Kom hier al tijden elke zondag de schnitzel is supergroot en lekker de bediening is vriendelijk de sfeer is er aangenaam goed en de prijs/kwaliteitsverhouding is er uitmuntend. Denk dat het er daarom ook niet voor niets altijd zo druk is. Ga zo door en hoop hier over 25 jaar nog van te kunnen genieten.

20. Super goeie service en heerlijk eten. Vooral de schnitsel met champ. Roomsaus is toch echt mijn favoriet. En altijd verse warme groenten erbij. Ga zo door

21. oei oei, wat ik hier lees bij sommige is totaal niet waar!

Het is eten is er top, vooral voor zo weinig geld ga ik er vaak, tot nu toe is het de lekkerste en heel veel word zelf gemaakt saus vlees etc.

Bediening is heerlijk, spontaan en oprecht. Wil je iets of iets vergeten ze lossen het zo snel mogelijk op.

De inrichting kan ouderwets zijn, maar waar heb je tegenwoordig nog een lekker gezellig eet tentje?

Groet,

Mevr. Diamond

22. ACKspace

Friture waar je zowel kunt zitten als afhalen. Wij hadden afgehaald.
    Was niet druk en heel snel klaar...Te snel. Friet was eerder gekookt dan gefrituurd. Slappe hap en vettig, helft weg kunnen gooien. Snacks waren wel ok. Hadden gehoopt op beter resultaat, maar het lijkt erop dat de kwaliteit in deze hoek te wensen overlaat. We gaan verder op zoek naar een deuglijke friture...jammer

23. Ga er al jaren met heel veel plezier eten! Het begon met mijn ouders toen ik nog jong was en tot op de dag van vandaag komen wij hier nog maandelijks. Vriendelijke bediening, uitgebreide menukaart en voortreffelijk voedsel. Een aanrader voor iedereen!!!

24. Heerlijk gegeten, vooral de kippenragout is een aanrader!!
    Altijd even vriendelijk!!

25. Richard breemer

26. Ik kwam hier al toen ik klein was. En vind het nog altijd erg lekker om te gaan eten. Met name de schnitzels zijn mijn favoriet!!

27. Een aantal weken geleden ben ik met mijn dochter voor het eerst in De Sarool gaan eten. Zij was er reeds eerder met collega's geweest en nodigde me uit om er ook eens te gaan eten! De zaak mag dan een beetje gedateerd zijn, maar doet niets af aan de vriendelijke service en het eten. Dat was prima verzorgd en het eten smaakte voortreffelijk!

Reden dat wij het vandaag nog eens gaan overdoen!

Een absolute aanrader!

28. D&E 185 punten

Al enkele jaren komen wij hier friet eten als we in Heerlen zijn. Porties zijn groot en de macaronisalade die standaard bij de gerechten zit is echt heerlijk! De prijs is ook super, gisteren voor slechts 4,25 bord frieten met mayonaise en glas frisdrank gehad. In een 'normale' frituur ben je zowat hetzelfde kwijt voor veel minder eten en mindere kwaliteit. De inrichting is wel aan vernieuwing toe, aan de muur hangen nog steeds de Anastacia bioscoop posters die er jaren geleden ook al hingen.

29. S. Regor

Voor een friture / eethuis een dikke voldoende! Veel keus (misschien wel te veel). Van een simpel frietje tot een biefstukmenu en van Indische gerechten tot een uitsmijter, het smaakt er allemaal prima! De service is erg vriendelijk (vooral mevr. Hannie). Bij drukte wordt het echter snel chaotisch... Helaas gaan ze de laatste jaren met de prijzen omhoog maar voor weinig geld krijg je er nog altijd een lekkere maaltijd. Inrichting kan er mee door. De ingelijste (kinder)filmposters die hier al jaren tegen de muur hangen zijn aan vervanging toe...

30. Nou voor een friture een zeer goede zaak! De bediening was niks op aan te merken. De prijs en kwaliteitsverhouding zeer goed. Vooral op de smaak. Heb me daar een kip met stroganoff gegeten. Echt een van de betere stroganoff die ik gegeten heb. De sfeer was normaal.

31. Eten super, maar de ervaring spreekt voor zich. Als je langs loopt en je hebt honger dan raad ik aan naar binnen te gaan.

32. We zijn gisteren een dagje met de trein weggeweest met z'n vieren, zo ook naar Heerlen. Daar kwamen we terecht bij eethuis Sarool. Echt geweldig. Niet duur en je krijgt er veel. Sommige hadden moeite om hun eten op te krijgen. En kei vriendelijk personeel. Een aanrader, we gaan er zeker nog eens heen.

33. We kennen de Sarool sedert twee jaren en zijn er razend enthousiast over. Buitengewoon vriendelijke mensen en bediening. Geweldige (en grote) schnitzels en een steak die je met de achterkant van een mes kunt snijden. Geen glas wijn maar een "bel ". En dat allemaal tegen ongelooflijk lage prijzen. Elke paar maanden gaan we er speciaal vanuit Utrecht naar toe en een beter kompliment kun je haast niet geven. Chapeau!

34. Ik en mijn coll. werken vlakbij. In de middagdienst bestellen wij vaak tot zeer vaak bij dit restaurant. Vooral de Friet taco en schnitsels.

Goed eten voor een goede prijs.

35. Ga er al zo een 16j geregeld eten..

Heerlijk...

36. Waar voor je geld, aardig personeel.

37. Ik ben vaste klant daar en kom er al vanaf mijn 6e..
    Ik ben nog steeds tevreden over alles! Heb het aan iedereen voorgesteld, nu zeurt mijn familie weer wanneer we er weer heen gaan!

Je moet het zeker een keer gaan proberen!

38. Door john.

Ik ben een verwende bourgondiër en eet vaak voor mijn werk in dure restaurants. Ik noem dit een vijf sterren cafetaria.

Heerlijk eten voor een lage prijs.

39. Het eten is goed en lekker.

Je krijgt ook genoeg waar voor je geld, vriendelijke service.

Leuke sfeer.

Alleen, je moet er soms lang wachten!

Maar dat heb ik er zeker weten voor over!

40. De kip in de Sarool is overheerlijk, zeker met champignon roomsaus. Deze bestellen mijn vriend en ik bijna altijd en lekkerder hebben we nog nergens gehad!

Ook de macaronisalade is heerlijk, en bij de wat duurdere (nou ja, wat is duur bij de Sarool?) gerechten krijg je ook nog heerlijke warme groente.

Daarbij is de prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding uitstekend.
    Al met al een aanrader.

Eén minpuntje; soms mag de bediening iets sneller, maar vriendelijk zijn ze zeer zeker altijd!

41. We gaan regelmatig eten bij de Sarool, heel vriendelijk personeel, lekker en veel eten voor een prima prijs. Voor kinderen wordt ook de moeite genomen, ze krijgen iets te kleuren en vaak een kadootje bij vertrek, heel leuk! Het enige wat we missen is een vegetarisch hamburgertje op het menu.... maar zelfs dat vergeet je al snel, als je de lekkere friet met pindasaus eet.

42. Het eten was redelijk, voor kip met friet moet je duidelijk ergens anders zijn, de rest was wel ok.

43. Vrolijke vier

Wij kwamen hier afg. woensdag binnenwaaien.

Meteen viel me naast het ruime assortiment op dat er een groot glas frisdrank geserveerd werd; en let op geen ijs met fris zoals je wel vaker tegenkomt, maar alleen koele frisdrank, vond ik meteen al een pluspunt.

Tja en het eten, netjes, ruime porties, prijs / kwaliteit verhouding, waar vind je het nog op een vergelijkbare manier?

Ik ben er dus vlug klaar mee; een aanrader!

Tot de volgende keer!

44. Ik kom al zeker 3 jaar maandelijks bij de sarool en kan vertellen dat de prijs/kwaliteit verhouding super is. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en de bediening gaat snel. Een top eetgelegenheid waar ik geen genoeg van kan krijgen. Vooral de huisgemaakte macaronisalade die je standaard bij je menu krijgt is om te smikkelen!

45. Erg goed en lekker. Zowel afhalen als binnen iets eten, het is goed. Erg uitgebreid menu en prijzen zijn prima! Zeker een aanrader!

46. Heerlijk eten. Vooral de taco schotel is een aanrader.
    Het is hier altijd aardig druk maar de eigenaars en het personeel zijn altijd heel erg vriendelijk en werken heel hard.

Hele goede prijs/ kwaliteit verhouding.
    Je krijgt flinke borden!

Genieten

50. Patricia en Ferry

Neem vooral de schnitzel!!!!! ALTIJD HEERLIJK

51. fam de vreeze

kan hier ALTIJD lekker en goed eten met ons hele gezin zeer lekker

52. met het hele gezin goed eten voor een redelijke prijs. Vooral de kip

53. Eten is fantastisch. Probeer vooral de schitnzels, biefstukjes of varkenshaas. De saus is onvergetelijk. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Betere biefstuk/schitnzel in Heerlen niet te vinden. Bij drukte is de snelheid van de bediening wat minder. Het eten maakt dat goed

54. Heerlijk eten. De schnitzels en biefstukken vooral. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Ongeveer € 10,- per schotel en minder.

55. Mijn ervaring is dat je er meestal goed kan eten voor een goede kwaliteits prijs verhouding. oh ja je krijgt ook nog extra veel.
    je betaald gewoon niet te veel.voornamelijk de schnitzels en sate en de biefstukken gewoon heerlijk

56. Heel goeie keuken! Alles is GOED klaar gemaakt en smaakt ook zo! Prima tent!Ga zelf maar eens proeven. Lekker man! (dit is geen friture)

57. kippetje gegeten.
    Deze was niet gaar en had geen smaak.

2,1
  58. lange wacht tijden en bi drukte wordt er geen ijs uitgeserveerd. Bediening door kinderen

59. hennes korfer

heerlijk eten voor een kleine prijs
    wat ik u aanraad is de hongaarse schnitzel en kogelbiefstuk

60. heerlijk om te eten

61. prettige plek om te komen met zeer charmante bediening !