La Diligence | De Pannenkoekentuin in Heerlen

1319231707 49
1591162036 59
1602039249 60

1. Rob Wingen

Wij hadden voor zondagavond 31 juli om 18.30 uur gereserveerd, samen met onze kleindochter van 5 jaar. Wij zijn zeer gastvrij onthaald en hebben heel lekker gegeten. Prijs/kwaliteit is absoluut goed. Personeel en eigenaren waren erg vriendelijk en zeer geïnteresseerd in hun gasten. Wij zullen hier zeker vaker komen.

2. Gezellig voor de kinderen en lekkere pannenkoeken gegeten.

3. Jo en Maria van Loo

Geweldig, vriendelijke jeugdige… zowel de mannelijke als vrouwelijke bediening.
    Mijn echtgenote, een echte pannenkoeken fanaat was verrukt over de kwaliteit. Mijn eigen bestelde croquetten met brood werden geserveerd met groente en een goede portie heerlijke mosterd.
    Het was niet druk, we moesten ongeveer 20 minuten wachten voordat geserveerd werd. Maar dat tekent de versheid van de geserveerde producten.

Hier gaan we zeker nog vaker naar toe.

4. In een geweldig mooi ingericht restaurant genieten van overheerlijke gerechten die met veel liefde zijn bereid en zeer goedkoop worden opgediend door erg vriendelijk personeel. Meer hoeven we niet te vertellen, iedereen is er welkom!

5. Ik kwam met mijn kinderen aan en helaas moest ik zoeken naar personeel. Nadat ik iemand had gevonden moesten we in het bos café gaan zitten i.p.v. De Pannekoekenkamer naast het speelparadijs voor de kids.

Ik was nogal flabbergasted toen ik zag dat er gewoon echt niemand te vinden was. Geen klant of gast aanwezig. Ik kreeg mijn bedenkingen maar de jongeman die ons te woord stond was ontzettend vriendelijk. Ik besloot uit beleefdheid en het spelen voor de meiden te blijven. We namen het all inclusive arrangement. Drinken pannekoeken en ijs zoveel je wilt en ook geen entree voor het speelparadijs. De kids mochten gelukkig door de andere vertrekken naar het speelgedeelte want erbij zitten en daar eten kon niet vanwege poetswerkzaamheden.

De jonge man was echt geweldig! Hij nam de kids mee als het eten klaar was voor ze. Super vriendelijk en behulpzaam. De dame in het speelgedeelte hield een oogje in het zeil op de meisjes.

Het eten... Tja... het was een beetje jammer dat je kon proeven dat het geen zelfgebakken pannekoeken waren en ook het beslag was volgens mij echt niet zelf gemaakt. Ik at een boerenpannekoek en een hawai en die waren goed gevuld maar niet helemaal gaar ofzo in het midden en het was nogal wat flauw. Ik heb de zoutpot en de pepermolen er even flink overheen gehaald... vooral niet moeilijk doen. Het ijsje wat de meiden kregen was wel echt super! Veel ijs, veel aardbeitjes, flinke toef slagroom en wat snoep erop.

Voor nu zeg ik dat het redelijk is voor die prijs en erg leuk voor de meiden. Complimenten voor Jason die ons bediende!!

6. Antoinette Penders

21-2-16 gaan eten en zeker de moeite waard. Leuk concept, leuk voor de kinderen. Als je wacht op de volgende pannenkoek (die a la minute wordt gebakken), kunnen de kinderen even snel door avonturenland rennen en vervolgens weer aan tafel. Pannenkoeken waren goed gebakken en lekker van smaak. Keuze uit zoet of hartig beslag en daarna zelf te beleggen aan de buffettafel. Als iets op was, werd er direct voor nieuwe voorraad gezorgd. Vriendelijke dame in de bediening en niks was haar te veel.
    Voor deze prijs 2 (of 3) uur naar believen pannenkoeken eten en drinken en toetje inclusief!!! Wij zullen zeker nog een keer (of meer) terug gaan. Restaurantje nog niet heel sfeervol, maar naar onze ervaring voldoet het voor het concept! Bedankt voor de goede service!

7. Nieuw!! Vanaf 1 februari 2016 openen wij opnieuw de Pannenkoekenkamer met een geheel nieuw concept.
    All inclusief eten, drinken en spelen voor een vaste prijs. Voor meer informatie zie onze website.

Wij verheugen ons om jullie binnenkort te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Ashley en Anneke Mann

8. Afgelopen zondag met mijn zus bezoek gebracht. Moesten na bestelling latte, thee 15 minuten wachten, niets gezien. Nieuwe serveerster zou het wel regelen, na 10 minuten thee zonder zakje, zonder schoteltje. Latte met plastic staafje, veel te kort voor grote glas. Sorry hebben geen lepeltjes meer. Als ze de tafels afgeruimd hadden, waren er genoeg lepeltjes. Anders was een paar met de hand.
    Aangezien deze bestelling een half uur duurde, geen eten besteld. Tafels werden niet afgeruimd. Personeel liep als kip zonder kop met bestellingen, niemand scheen te weten wat voor wie was. Excuus, we hadden deze drukte niet verwacht. Dacht dat horeca zeker weerberichten kijkt en daarop inspeelt. Zo druk was het echt niet en voor 4 man op 12 tafels, dan is er toch iets mis in de organisatie.
    Voor ons nooit meer, jammer is mooie locatie.

9. Vandaag op vrijdag 28 augustus 2015 om 10.30 stonden we aan de gesloten deur, wij zijn maar eens in het speelparadijs gaan navragen. Daar zeiden ze dat het gewoon open was. Toch maar even terug naar die deur en die was op slot. Wij namen even plaats in de zitjes. Daar kwam toch iemand de deur openmaken, dat was men vergeten. Niet vreemd dus dat we de enigste gasten waren.

Wij hadden onze zinnen gezet op een smaakvol ontbijt, vooraf opgezocht op internet. Wij bestelden 2 ontbijtjes. Terwijl wij daar zo saampjes een tijdje aan het wachten waren konden we kijken naar de sfeervolle, maar slecht onderhouden restaurant ruimte. Aan onze tafel konden we het kunstwerk van een spin bekijken die daar schijnbaar een lange tijd geleden werkzaam was geweest.

Toen kwam het ontbijt. Wij kregen thee en jus d'orange en alvast het bestek. Een jonge heer (waarschijnlijk de kok) bracht het ontbijt en het bestek. Was hem denk ik niet opgevallen dat er al bestek lag. Dus we hadden reserve. Het spiegelei was nogal taai en zoutloos. Wij konden niet vragen of we wat zout konden hebben, want we waren weer helemaal alleen. We kregen 1 sneetje geroosterd brood hetgeen wat magertjes is, wat kost nu een sneetje brood. Wij hadden jam die heel smaakvol was, een zakje hagelslag, kaas en ham voor op het brood. Genoeg beleg voor 1 sneetje brood. Er zaten 2 plakjes gebakken spek bij, lekker van smaak, maar te lang gebakken. Zeer smaakvol was de dressing op de sla, De sla zelf was slecht gewassen, was goed merkbaar door het zand dat tussen onze tanden knarste.

Het meisje wat de bestelling opnam was vrolijk en vriendelijk. Ze kwam vragen of het smaakte, geheel naar waarheid hebben wij verteld wat er aan scheelde allemaal. Ze vond het pijnlijk, maar bleef vriendelijk en meldde ons dat zij het haar baas zou berichten en hoopte dat het volgende keer beter in de smaak zou vallen. Wij hadden voor ogen dat wij, als de eetgelegenheid naar wens geweest zou zijn, later in het jaar terug zouden komen met een grote groep mensen voor de jaarlijkse fandag die wij altijd organiseren.

2,7
  10. Laatst hier na een wandeling op het terras gezeten. Bedoeling was om een hapje te eten, maar na een blik om ons heen hebben we het gehouden bij een drankje. Deze zaak is hoog nodig aan een opknapbeurt toe, en als de eigenaar zelf eens een keertje op het terras plaats neemt en om zich heen kijkt, dan zal hij/zij direct zien dat er toch wel het een en ander moet gebeuren. En dat hoeft niet allemaal veel geld te kosten: onkruid verwijderen, lamp rechthangen, kapotte dakpannen vervangen, ramen een schilderbeurt geven, parkeerplaats opruimen, ed. Die kleine dingen zouden al een heel verschil maken. De medewerkster was wel vriendelijk, maar had meer oog voor de blijkbaar vaste gasten of bekenden. Al met al een gemiste kans, want de ligging is prima.

11. Wandelpauze met koffie en vlaai. De kwaliteit van de vlaai was ronduit slecht. Supermarkt?? En dat terwijl er zo veel goede bakkers zijn in Heerlen... heel jammer!!

Restaurant bedompt en gedateerd; terras zag er goed uit maar het was helaas te koud om daar te gaan zitten.

13. Goed gegeten, alleen een teleurstelling eraan overgehouden.

Met 6 volwassenen en 6 kinderen gereserveerd. Spelen bij avonturenland was in de prijs begrepen. Allemaal een lekkere pannenkoek besteld en wat drinken. Ruim €160 afgerekend en met een volle maag naar huis. De volgende dag bekijken we nog eens de rekening en komen erachter dat wij €15,00 hebben betaald voor de kinderen even te laten spelen in avonturenland. Jammer dat was niet afgesproken en bij nabellen werd ons duidelijk gemaakt dat het toch echt op de kaart vermeld stond.

Jammer hoor, geen aanrader dus

2,8
  14. Na een wandeling ben ik met mijn vriendin gaan eten bij de pannenkoekenkamer, een plek gezocht op het terras wat er piekfijn uitzag. Na even wachten kregen we wat te drinken aangeboden. Na het uitzoeken van de pannenkoek kwamen we uit op een pannenkoek met appel, rozijnen en kaneel.

Na een kwartiertje wachten kregen we een netjes uitziende pannenkoek. Na een eerste hap keken mijn vriendin en ik elkaar vies aan. De pannenkoek was erg melig, zoutloos en niet gaar van binnen. Na overleg kwam de kok en hij kon ons garanderen dat de pannenkoek gaar was, want deze was door de machine gaar bakken. Terwijl op de site staat ambachtelijk gebakken!?

Maar goed, toen een naturel pannenkoek besteld die is makkelijker te bakken dacht ik. Helaas exact hetzelfde: niet gaar van binnen en wederom erg melig en zoutloos. Ik heb betaald en we zijn met een lege maag en een rotgevoel weggegaan. We komen hier niet meer terug.

2,1
  15. Iris Henseleit

16. Na dik 60 min wachten met 3 kids zijn we weg gelopen! 2x gevraagd waar het eten bleef maar na weer 20min te hebben gewacht was de maat vol. Ik weet helaas niet hoe pannenkoeken smaken. De service was zeer onder de maat. De kinderen waren erg teleurgesteld en we zijn naar de mc donalds gegaan.

17. We wilden gaan eten hier met volwassenen en kinderen. 's Middags heb ik gebeld om te reserveren. Dat hoefde niet zei het meisje aan de telefoon, we konden zo terecht en er was altijd wel plaats. Aangekomen bij de pannenkoekenkamer vroeg een serveerster aan ons of we gereserveerd hadden (?!), nee dus want dat hoefde niet. Ze liep voor ons uit naar de tafeltjes, waar een meneer tegen ons zei dat ze gesloten waren! De hele zaak was afgehuurd voor een besloten evenement.
    Wij kunnen dus geen oordeel geven over de gerechten. Met de hongerige kindjes (2 jaar) zijn we maar op zoek gegaan naar iets anders. Heel vreemd en geen reclame!

18. Wij waren met 7 volwassen en 4 kleine kindjes. Bediening was onervaren en duurde daarom ook vrij lang voor dat onze bestelling er was. En erg jammer dat wij niet samen konden eten. Kregen de gerechten niet tegelijk. Verder was het eten naar wens, diverse gerechten op tafel van uitsmijter, brood met kroket en pannenkoeken. Alles even smakelijk. Tip; zet meer bediening in op drukke dagen zoals de weekenden.

6,7
  19. Absoluut een aanrader voor iedereen die een keer gezellig uit eten wil, terwijl de kids het ook naar hun zin hebben!

Restaurant eenvoudig maar sfeervol. Eetcafe sfeer. Met uitgebreide indoor speeltuin. Dichtbij genoeg voor de kids, net gescheiden genoeg om gezellig te tafelen.

Eten eenvoudig maar prima voor de prijs. Supervriendelijke jongeman in de bediening! Kortom: blijvertje.

20. Het eten is heerlijk, echt met liefde gemaakt en dat voor die prijs.
    De kok Will is een vrolijke flexibele man met een dosis humor
    De serveerster Kelly een vriendelijk leuke meid ,die helaas vertrekt. Zo jammer dat ze haar laten gaan,maar we wensen haar een nieuwe succes volle baan.
    Voor de kids alleen maar feest geweest en flink verwend.
    Echt een aanrader voor ouders die rustig willen eten terwijl de kids zich in avonturenland kunnen vermaken.

21. Joke Dijkstra

22. Mieke Monsewije

23. annelies

Eten was erg lekker.
    Kok kwam praatje maken en vragen of het eten gesmaakt had. We hebben er een gezellige dag gehad.
    En die vervelende ober is er gelukkig niet meer.

24. Het eten is altijd van goede kwaliteit en niet te duur!
    Geweldig ,de kok werkt met hart en ziel .
    Ik vind het knap zondag was het druk en niet moeten wachten,ik vind het knap.
    groetjes

25. Fam Janssen

We hebben er al vaak gegeten en het is heerlijk, het is niet te duur.
    En vriendelijk personeel en een leuke kok en het is gemakkelijk als je kinderen hebt. Ze kunnen heerlijk spelen in het overdekte speelparadijs en de ouders kunnen genieten van een drankje of een lekker hapje, super toch.
    Een klant die zeer tevreden is over jullie

26. Bij deze willen we u vermelden dat ons Restaurant La Diligence opnieuw geopend is.

27. mevr.Esser

Heerlijk gegeten en uit gegaan,zeer vriendelijke bediening,klant staat hiet echt op nr1.Absoluut een aanrader voor iedereen en ook zeker ook voor de kleine beurs

28. Wijnen te laat, desertwijn pas bij navraag. De borden doorgeven, de kok die niet eens vraagt of het gesmaakt heeft.
    Geen flexibilitieit bij een verandering in het menu (tomatensoep i.p.v. kippensoep, beide wel op de kaart.
    Beslist tegenvallend dit zijn 4 menigen, alle 4 verbaasd over de bediening
    De laatste keer voor ons dus, jammer. Dit is onze mening over La Dilligence

2,4
  29. Jan Rusman

Het eten was heerlijk het is voor iedereen aan te raden.