Restaurant verhuisd

1541940770 84
1556820845 74
1581620969 79

1. Ricardo Hofman

2. Lekker gegeten, vriendelijke bediening, fijne sfeer. Wat wil je nog meer..

3. Ioannis Kefaloukos

4. Eten is heerlijk, wijn ook. Gezellige ambiance met vriendelijk personeel. Je voelt de Griekse gastvrijheid. Een aanrader.

5. Martha Robroek

Lekker eten fijne bediening

6. Jammer het eten viel allemaal wat tegen.

7. Al vaker geweest en steeds andere personen meegenomen.
    Carpe Diem is voor mij het recept voor een gezellige en geslaagde avond.
    Prijs en kwaliteit zijn super.

8. We hebben weer heerlijk gegeten. De sfeer was weer prima.

9. Eten, bediening en sfeer was zeer goed. Ben eigenlijk ook niet anders gewend. Wat heel jammer was, dat niet alles uit een ronde eten ook op tafel kwam. Misten vaak een aantal dingen. Kan een keertje gebeuren, maar niet bij bijna elke ronde. Dat hebben we nooit eerder gehad.

10. Eten prima, leuke en vlotte bediening, drinken ook goed, kortom voor herhaling vatbaar

11. Zoals altijd heerlijk gegeten, vriendelijke vlotte bediening. Geregeld een drankje van het huis. Was er weer gezellig corona proof vol.

12. Ja was weer gezellig als voor de corona gastvrij en eten was heerlijk en de eigenaar komt paar keer vragen hoe het is, alles naar wens? Doet toch leuk aan.

13. Ioannis

14. Op een drukke zondagavond na gebeld te hebben of we wat eerder konden komen dan de afgesproken tijd, wat geen probleem was, werden we ergens achter in een hoek geduwd. Na 30 minuten hebben we zelf maar gevraagd of we wat drinken mochten bestellen omdat niemand kwam. Na 10 minuten kwamen ze naar ons toe om van tafel te veranderen en daar werden we binnen 2 minuten door 3 verschillende mensen gevraagd of we al drinken hadden gehad. Daarna werd de kaart op de tafel gelegd, met pen en invulblaadje zonder enige uitleg of de vraag of we het concept kende, waardoor we de eerste ronde goed kregen, maar de tweede ronde radicaal mis ging en ik na 30 minuten wachten toch maar eens ben gaan navragen waar het bleef en ze me toen pas zeiden dat het verkeerd was ingevuld.
    Het eten zelf was op zich wel lekker, alleen erg jammer dat deze ervaring de avond wat heeft bedrukt.

15. Het was lekker, gezellig, gastvrij en prijs helemaal oke.

16. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Leuke ambiance. Ik hoop dat dit concept ook bij ons in de regio den haag komt mvg

17. Eten was prima net als de bediening. Het was erg druk en alle ruimte is gebruikt om tafeltjes neer te zetten.

18. Tapas met een Griekse stijl. Ik kreeg vooraf veel goede kritieken, maar ik vond het zelf wat magertjes.

Het eten was absoluut niet slecht, maar ook niet bijzonder. Het smaakte goed, maar iets te standaard. De inktvisringen waren volgens mij bijv gewoon uit een zak in de friteuse gemaakt.

Service en sfeer was inorde, al stond de muziek wat hard.
    Ik kan niet echt slechte dingen benoemen, maar het sprak mij niet echt aan.

6,1
  19. Anita Nederstigt

Na een goede ervaring in de zomer buiten op het terras, besloten nog een keer terug te gaan. Wat een enorme teleurstelling! Binnen zo donker dat je met de zaklamp van je telefoon bij moest schijnen. Blijkbaar is het nodig een muziekje op te zetten, met een stevige basdreun. Wat door de vreselijke akoestiek, is dat het enige wat je hoort. De gerechten zijn door het slechte licht bruin, rood en beige van kleur, Je kunt niet onderscheidden wat welk gerecht is. Dan tot overmaat van ramp, soort van ketchup over de moussaka en de aardappel tortilla! Waarom in hemelsnaam? De wachttijd tussen de eerste en tweede ronde, was absurt lang, ruim een uur. Ondertussen ging de muziek steeds harder, waardoor je bijna moest schreeuwen om elkaar te verstaan. Helaas, nooit meer!!

3,2
  20. Matthijs

21. Heel gezellig en goede service het was allemaal even lekker.

22. Was 1mooi restaurant. Met gezellige sfeer. Lekkere drankjes. Eten was ook lekker voor ieder wat wils.

23. Anita Collombon

Gezellige sfeer, leuke en correcte bediening. Sommige gerechtjes vielen een beetje tegen vanwege de hoeveelheid saus. De gegrilde groenten waren rauw ipv lekker knapperig.

24. Gezellige sfeer en de eigenaar is heel erg gastvrij! Er worden echt heerlijke cocktails gemaakt, kon er geen genoeg van krijgen! Het eten was om je vingers bij af te likken! Hier gaan we als Brabanders zeker nog eens terug naar toe!!!

25. Max en Yvonne

Heerlijk gegeten, goed en vriendelijke bediening. Leuke avond gehad.

26. Heerlijk eten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Hardwerkend personeel.
    Fijne sfeer.
    Veel privacy.
    Dus een heerlijk avondje uit.

27. Heerlijk gegeten!
    Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Gaan zeker nog terug!

28. Wederom een leuke, gezellige avond gehad.

Ongedwongen lekker eten en een leuke sfeer.

Tot binnenkort!

29. jan bakker

Met 8 personen heerlijk gegeten we zijn al 10 tallen jaren een soort eet clubje wat door Limburg en grensstreek eet gelegenheden bezoekt.
    Dus we hebben wel het een en ander met elkaar vergelijken.
    7 Personen een dikke plus een persoon minder enthousiast.

30. Een leuke en sfeervolle zaak.

31. Erg jammer dat je volgens WoW deal maar een kleine kaart krijgt ipv de normale kaart er staat toch duidelijk bij van 22,50 voor 14,50 dan verwacht je dat je hetzelfde krijgt dan normaal.
    Anders moet erbij staan aangepaste kaart!
    En als er dan ook nog veel op is blijft er weinig over en is het zeker niet de prijs waard erg jammer.

32. Jozefien Franssen

Gisterenavond met mijn dochter met Wow-deal bij Carpe Diem gegeten, voor de eerste keer. Het was in een woord geweldig. Het eten was heel lekker en de baas en de bediening zijn toppers. Er hangt een positieve flow in het restaurant.
    Wij komen vast en zeker snel weer terug. 👍👍👍👍👍👍

33. Heerlijk gegeten en vlotte bediening.

34. Afgelopen dinsdag 01-08-2017 met mijn dochter voor de eerste keer tapas gaan eten. Was een geweldige ervaring. Goede bediening en een heel goede prijs / kwaliteit verhouding. Gaan we beslist vaker doen.

35. Annelies

Super ervaring. Geweldig lekker gesmuld. Personeel was opmerkzaam en zorgde dat het lekker liep. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Kan het aanbevelen om bij Carpe Diem te gaan eten.

36. Ik heb hier nu vier keer gegeten, alle keren dik tevreden over het eten. Veel keus en ook nog eens aardig personeel. Er wordt je vooraf een ouzo aangeboden, achteraf nog een lekker likeurtje van het huis.
    Er zijn momenteel aardig wat tapasrestaurants in Heerlen, maar CD heeft toch wel een uniek eigen concept en aanbod. Ze hoeven hier de concurrentie niet te vrezen.
    Enig minpuntje: de akoestiek is niet zo best. Erg rumoerig, had moeite mijn eigen tafelgenoten te verstaan.

37. Lekker gegeten en super vriendelijk, betrokken personeel.

38. Erik hellmanns

Nu al 2 x geweest en gewoon een geweldig concept! Heerlijk eten, snelle service, heerlijke (en mooie) cocktails. Gewoonweg geweldig!

39. In een woord super... Kwaliteit eten/drank in verhouding tot prijs zeer goed. Super vriendelijke en vakkundige gastheer. Ook de dames in de bediening heel aardig. Ondanks de drukte verliep het uitserveren goed. Zeker aan te bevelen en voor ons voor herhaling vatbaar.

40. Zeer tevreden, goede en vriendelijke bediening en goede sfeer. Eten is heerlijk... kortom we hebben een super avond gehad.

41. De kwaliteit van het eten is goed. Bediening erg vriendelijk. Ook snel met de drank. Maar zeer traag met het eten. Hebben zelfs een keer moeten vragen of men ons vergeten was. Moesten ook steeds om een nieuw briefje vragen. En men vergat regelmatig bestelde gerechten te brengen. Erg jammer. Ik ben er nu 2 keer geweest. Mij zie je er niet snel meer terug.

42. De meeste recensies gaan of beginnen over het eten. Maar bij dit restaurant wil ik allereerst een compliment geven aan het personeel! Goede en ontspannen ontvangst. Goede begeleiding aan tafel met uitleg over het concept. Maar ook gedurende de avond bleef het personeel glimlachen en spontaan en alert reageren.
    Voor wat betreft het eten, vonden wij het een gemiddelde ervaring. De diverse mezes en tapas hadden twee gezichten. Door het all-you-can-eat concept hebben we veel verschillend dingen geproefd. Sommigen waren goed en smakelijk, anderen wekten de suggestie dat er een blikje was open getrokken. De doorlooptijd van bestellen en uitserveren was goed. Maar je zag dat dit ook kwam omdat sommige gerechten al ver vooraf voorbereid waren. Daardoor waren sommige gerechten te koud (omdat ze denk ik in de koeling heben gestaan) of al slap. Het restaurant heeft een jong en enthousiast team in de zaak en keuken. En volgens mij wel potentie. Maar dan zullen ze op het gebied van de keuken wat stappen moeten maken.

43. Wij hebben een gezellige avond gehad met heerlijke Griekse en Spaanse tapas. De tapas en was goed van kwaliteit en de bediening was prima. wij vonden het een aanrader en zullen zeker nog terug komen.

44. Vrijdag 4 november bij CD gegeten met zes personen. We vierden de verjaardag van mijn vrouw. Om 19 uur zouden we komen, maar het werd half acht voor we compleet waren. Geen punt, de twee uur gingen pas om half acht in. Van tevoren had ik bij eet.nu gereserveerd, wat een dag later door CD werd bevestigd. Een gezellige plaats naast de bar, bij de trappen, werd tot half elf "ons" plekje. De tafel was niet te groot noch te klein. Na een uitleg, voor vier mensen was het de eerste keer bij CD konden we de eerste ronde ingaan. Uit ervaring wist ik wat komen ging, toen de schaaltjes en kommetjes kwamen, kwam ook de grote verwarring wat nu door wie besteld was. Uiteraard zijn weer verschillende gerechten bij de verkeerde terecht gekomen. Hilariteit bij iedereen en het maakt niets uit, het is zelfs een deel van de lol.
    Het eten zelf is gevarieerd, smakelijk en zeker voldoende. De keuze is zeer ruim. Voor elke smaak iets. In totaal hebben we vier gangen gehad, bij de derde ben ik gestopt. De heerlijke gyros met kaas overbakken en de mousaka vullen behoorlijk. Onze twee zonen hebben nog een vierde gang gepakt.
    De bediening was prima. Goede uitleg vooraf en bij de gerechten. Tussen twee gangen in zat wat meer tijd, door de drukte ook begrijpelijk. De maiximale tijd van twee uur werd dan ook niet strikt aangehouden.
    Op de verjaardag speelden de eigenaar en zijn zoon ook heel leuk in. De jarige kreeg een cocktail, uiteraard met sterretjesregen en begeleidende muziek. Achteraf zelfs nog een presentje van de eigenaar.
    Samenvattend: gezellig, lekkere gerechten, vriendelijke en behulpzame bediening. Pluim voor de eigenaar, zijn zonen, een in de bediening en een in de keuken en de bezige meiden voor een geslaagde avond.

45. Op zaterdag 24 september hier gegeten. Nou het was waardeloos. In het begin ging het nog, maar toen het drukker werd was het drama. We hadden twee rondes gegeten en toen we de derde besteld hadden duurde het maar liefst 1,5!! uur voordat deze ronde kwam. We hebben meerdere malen gevraagd waar het bleef en elke keer werd gezegd dat het zo kwam. Uiteindelijk hebben we dan ook gezegd dat we het niet meer hoefden en dat we voor het eten (welgeteld tien kleine hapjes op 3 uur) niet betaalden. Er werd alleen sorry gezegd en ze kwamen niet met een oplossing. Zo win je natuurlijk geen klanten.

2,4
  46. Jan R Blom

47. Ria de Groot

heb daar pas gegeten, geen aanrader duurde erg lang en personeel zeer onvriendelijk

48. Rachèl & Diana

Na enkele keren met wowdeal hier te hebben gegeten, kunnen we zeggen dat dit restaurant op dit moment het beste mediterraans in Heerlen is. Alles wordt vers klaargemaakt door de zoon van de eigenaar, en dat proef je. Al duurt het soms iets langer. We delen dus graag op deze site onze mening.

49. Jos 188 punten

Super lekker gegeten hier. Heel vriendelijk enthousiast personeel dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Ze komen geregeld vragen of je weer nieuwe schaaltjes wil en of je het lekker vind. ook de eigenaar komt regelmatig even kijken of alles naar wens is. Een aanrader.

50. Jolanda

Heerlijk gegeten van allerlei verschillende kleine mediterraanse gerechtjes. Leuke en moderne locatie.