Parkeren:

1519161315 71
1520333801 71
1526196236 73
1532058670 69

1. Zeer slechte kwaliteit eten, lauwe gerechten, mooie tent maar bediening niet professioneel. Waardeloos nooit aan te bevelen!!!!

2. Het eten is lekker en meer dan genoeg keuze! De cocktails zijn lekker maar ook erg zoet. Het personeel was vriendelijk.

3. Patricia

Ten eerste de 2 bestelde cola kwamen later dan het eten, 2 serveersters op zaterdag middag op een terras van 35 tafels… een gerecht kwam 10 min later… soep was zeeer zout, dit gemeld en ook opgelost.
    Omelet à 7,50 was letterlijk 2 sneeen wit brood en 2 geklopte eieren… bedekte niet eens het brood en geen toevoeging… een aanfluiting.

4. Bagger! In 1 woord.
    Toen wij de eerste rond warm kregen leek het wel alsof de chefkok op vakantie was alles was veel te droog en smakeloos, alsof de keukenhulpjes het moesten doen, denk dat deze zaak snel een nieuwe kok nodig heeft.

5. Vreemde regels als je een tapas arregement besteld. Ooo wie o wie aan het tafeltje zit die geen tapas heeft besteld en eet een klein hapje van zijn mede tafelgenoot. Dan wordt je meteen veroordeeld tot het betalen van ook zo'n arrangement. Ten tweede horeca etiquette is onbekend bij de dames van de bediening. Drinken en eten is prima in orde. Verbeterpunten. Huisregels en bediening.

6. Chantal

Eten was lekker en gezellige sfeer.
    Vaak gerechten niet gekregen en moeten vragen. Werd daarna wel snel gebracht. Personeel kon wat vriendelijker. Leken chagrijnig en leek alsof ze er geen zin in hadden. Kaartjes met nummers die besteld waren en gebracht werd letterlijk op tafel terug gegooid en wijn werd niet op een dienblad gereserveerd... Gewoon in de handen, niet netjes en niet zoals het hoort vind ik.
    Al met al, lekker gegeten, maar nog genoeg ruimte voor verbetering.

7. Een leuk, gezellig restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben heerlijk gegeten all you can eat een echte aanrader! Ook het dessert was super lekker. Al bij al top! Wij komen zeker nog eens terug!

8. Sonja Botterweck

9. Donderdag 08/02 zijn we rond 20.00U op het terras gaan zitten. Aangezien het restaurant tot 23.00U open is, hadden we tijd genoeg om voor het onbeperkte tapas arrangement te kiezen.
    Dit was volgens de serveerster echter niet meer mogelijk. We konden enkel tapas a la carte bestellen en het hapas arrangement.
    Nergens op de kaart of site staat vermeld dat je na 20.00U geen onbeperkte tapas kan bestellen.
    Uiteindelijk hebben we besloten om enkel wat te drinken.
    We beslisten om hun een nieuwe kans te geven en reserveerden meteen voor Valentijnsdag om 19.00U.
    Bij aankomst werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Dit werd meteen gebracht. Hierna deden we onze bestelling voor de eerste tapas-ronde. Deze werd pas rond 20.15U gebracht.
    Na het eten van deze eerste ronde (eten was lekker, niets op aan te merken), deden we onze tweede bestelling.
    Bij deze ronde duurde het ook lang voordat we alles kregen. Of ja alles, we kregen de tomaat mozzarella salade niet. Toen we de ober hierover aanspraken zei hij dat de tomaten op waren. Waarom werd dit niet meteen gezegd bij het brengen van de bestelling?
    Hierna bestelden we onze 3e ronde, waaronder 2 mini hamburgers. Na het opnemen van de bestelling, kwam de serveerster ditmaal wel meteen aangeven dat de mini hamburgers op waren. Dit om 21.30U al.
    Dit zou toch niet kunnen, je weet dat je op Valentijn volgeboekt bent, dan zorg je toch dat je genoeg voorraad hebt van alles en niet dat de tomaten op zijn rond 20.45U en de mini hamburgers om 21.30U..
    We kregen wel de kans om iets anders in de plaats te bestellen.
    Al bij al was het eten wel goed, maar door deze tegenvallers zullen we hier niet meer komen eten.

10. Hanjo Klaver

Vanaf dag 1 heerlijk gegeten in Bueno. Zitten er nu 6 weken boven in het hotel maar elke avond met dezelfde spontaniteit en vriendelijkheid bediend. Met name Kirsten verdiend een pluim dat ze altijd een lach om haar mond heeft en altijd sociaal om even een praatje te maken met ons. Enorm genoten!

11. 4 Weken in het hotel gezeten en heerlijk mogen eten bij Bueno.
    Personeel was zeer vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar om terug te gaan. Dank je wel Kirsten en Nicole voor het leuke verblijf.

12. Marcel du Pree

Gisteren tijdens ons weekendje weg zeer gastvrij onthaald, ruim 3 kwartier voor onze reservering. We waren zeker al welkom voor een drankje waardoor we ons al snel op ons gemak voelden in de zeer sfeervolle zaak. Zelf al 30 jaar werkzaam in de horeca, waarvan 9 jaar in de tapas...

Alles klopte bij jullie en wij hebben daarvan genoten! Iedereen in de bediening vriendelijk. Iedereen rustige uitstraling. Iedereen met zijn of haar vak bezig. Goed op elkaar ingespeeld.

Eten en drinken heerlijk. Alles keurig verzorgd. Presentatie en portie groottes goed in orde. We zaten iets langer maar werden zeker niet weggekeken.

Heerlijke avond gehad. Dikke 9,5 verdiend!!

13. Eerste keer bij Bueno met mijn vriendin. Al veel gemixte verhalen over gehoord.
    Ontvangst was vriendelijk. Terras zat vol en binnen enkele tafels bezet. Ons drinken werd opgenomen en er werd uitgelegd hoe het werkte.
    Eerste ronde besteld en het was meteen duidelijk dat het flinke porties waren. Bruchetta, krabsalade, pasta salade en knoflookbrood. Buikje zat meteen goed vol en was overheerlijk. Daarna wat vis en vleesgerechten geprobeerd. Allemaal even lekker en wederom flinke porties!
    Goede en attente bediening.
    Enige kleine minpuntje was dat het dessert niet in de prijs was inbegrepen maar voor de rest een top avond met lekkere gerechten!
    Zeer zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

14. Heerlijk eten, en leuke medewerkers, top👌

15. Gisteren dan eindelijk eens bij jullie geweest😊😊. Heerlijk op terras genoten van lekkere cocktail en overheerlijke tapas. Vriendelijke bediening. Met name Kirsten en de vrolijke donkere knul. Jullie regel om tijdens de luch of avondeten alleen mensen toe te laten op jullie terras die ook willen eten ipv alleen een drankje willen doen en genieten van de sambabands. Vind ik super. We komen zeer zeker nog vaak bij jullie terug jullie krijgen 5 💥💥💥💥💥

16. Over het eten en kwaliteit kan ik helaas niets zeggen want we zijn niet zover gekomen…

Gister gereserveerd via de website voor vanavond (dinsdag) 19 uur voor ons 3 (met vriendin en zoontje) en een nette bevestiging per email ontvangen.
    Vandaag tussen de middag nog even langs gegaan voor een tafeltje op het terras: "plaats reserveren deden ze niet aan, maar er was gegarandeerd wel plek".
    'S avonds mooi op tijd aanwezig, wat bleek: grootste gedeelte van het terras vol met etende dan wel een terrasje pakkende gasten en de rest van het terras gereserveerd voor een groep van 12 en eentje van 8.
    We konden na enig zoeken door de bediening wel binnen zitten, omgeven door een grote 'aanwezige' groep en onaangenaam warm.
    Op mijn vraag waarom ik buiten niet kon reserveren maar anderen schijnbaar wel werd gezegd "dat een tafeltje van 3 makkelijker te rouleren viel".
    Prima, rouleer ons dan maar want het gereserveerde gedeelte was nog volledig leeg en dan schuif je daar later maar een vrij te komen tafeltje bij… maar op mijn voorstel viel men angstvallig stil.
    Er werd wat schichtig wat rondgekeken over het terras maar niemand kwam tot actie.
    We konden wel wachten… maar waarop en tot wanneer kon niemand ons zeggen.
    Actie richting de lege reserveringsplaatsen deed men al helemaal niet.

Toen maar naar elders gegaan waar we ook zonder reservering welkom waren, lekker gegeten hebben en mooi voor kinderbedtijd thuis waren.

Erg jammer dat Bueno een gezin kennelijk een heel stuk lager aanslaat dan een groep en hun 'regels' buigt zoals het hun uitkomt op zo te zien de grootste verwachte omzet.
    Heel jammer: waar een 'groot' bedrijf ' klein' in kan zijn… ook geen sorry of niks gezegd, gewoon erg teleurstellend voor met name de rest van het gezin die zich erg verheugd hadden op dit etentje als rapport-cadeautje.

17. Nathalie

Eten is heerlijk. De bediening kan echt nog verbeterd worden. Bij sommige kan er geen lachje van af. Kaartjes worden laat opgehaald, geen brood vooraf geserveerd en als je er naar wordt er vreemd gekeken. Servies werd wel goed opgehaald en drank ook voldoende opgenomen. We hebben er 9 juli gegeten.

18. Eveline

Net terug ...nee wat een tegenvaller!!!
    Te duur , te vet.
    Voor ons geen volgende keer meer.

19. Rene 28 punten

Bueno Heerlen. Lekkere tapas maar terras is rommelig. Lege schaaltjes en glazen blijven veel te lang staan toen dessert kwam moeten vragen of ze de rest mee wilden nemen. Dessert wordt opgediend op een grote plaat zonder extra bordjes. Terras was rommelig met servetjes op de grond etc. Personeel ruimt dit niet op maar loopt er gewoon overheen. In de winter nog maar eens proberen maar dan binnen zitten. Jammer want eten was lekker, ambiance kan veel aan verbeterd worden.

20. Lekker, snel, goede bediening en prima prijs! Zelfs met ons zoontje van 3 hebben we een relaxte avond gehad (en dat lukt normaal nergens)!

21. Jos Hupperetz

Een aanwinst voor Heerlen. Heerlijk gegeten in een gezellige atmosfeer. De tapas gerechten zijn heel gevarieerd en smaken uitstekend en vers. Personeel is bijzonder gastvrij en vriendelijk. Onze laatste bestelling werd niet compleet uitgeserveerd en dat werd snel hersteld en een rondje van de zaak voor het onnodig wachten. Wij waren met vrienden en hebben alle 6 heerlijk gegeten (inclusief het nagerecht - zie foto) en gaan snel weer eens terug.

22. Zeer slechte service. Lang wachten op eten en drinken. We waren met 5 personen en een aantal keer niet het eten gekregen wat we besteld hadden.
    We kregen 2,5 uur om te bestellen... Dat moet in principe genoeg zijn. Echter werd er 45 minuten gedaan om een ronde uit te serveren. Erg slecht voor een woensdagavond. Wij zullen de volgende keer weer in Valkenburg zijn. Daar gaat het wel goed.

23. Rob Lemmens

Wat een ongeorganiseerde bende. Hadden gister voor 8 man gereserveerd per mail. De reservering werd ook door hun bevestigd. Alleen hadden zij de reservering niet genoteerd. Hadden gister iets te vieren, en probeer dan rond etenstijd met 8 personen een tafel om te eten te krijgen in een restaurant als je niet gereserveerd hebt.
    Enjoy Bueno nooit meer!!!!

Meer dan een sorry kon er bij hun niet vanaf.
    Ik liet notabene de mail zien welke zij bevestigd hadden.

24. Wat 'n mooi restaurant, goede sfeer, lekker tapas eten en top service! Verwarmd terras maakt het af, concept klopt in alle opzichten. Mensen die hier klagen over dik aardewerk... Seriously?

25. Wat een feest! Heerlijke atmosfeer, vriendelijk personeel en lekker eten.

26. Heel leuk concept! Nu twee keer sinds de opening geweest en ga zeker weer terug.
    Tapas all you can eat voor een goede prijs en veel variatie.
    De medewerkers zijn ontzettend gastvrij, vrolijk en in voor gezelligheid. Dat maakt het samen met de locatie helemaal compleet.

27. Wesley H

Na een bezoek pas na de opening besloten wij nog een keer terug te gaan, omdat wij hoopten dat de negatieve ervaring van toen een moment opname was. Helaas was dit niet het geval. Het personeel was m.u.v. een personeelslid erg onvriendelijk. Van de bestelde rondes was er geen een compleet, toen wij hierdoor ook over de tijd heen gingen werden de personeelsleden erg opdringerig in hun verzoeken om de tafel vrij te maken. Dit terwijl zij zelf verzuimden de bestelde rondes volledig te brengen, waardoor wij een ronde later alsnog de bestelde recepten opnieuw besteld hadden. Daarnaast moesten wij ontzettend lang wachten voordat de kaartjes werden opgehaald dit zorgt er ook weer voor dat de tijd oploopt. Verder vinden wij de kwaliteit van het eten in verhouding met de prijs t.o.v. andere tapasrestaurants inde regio slecht. Wij komen zeker niet meer terug naar Bueno met name door de houding van het personeel. Het straalt er van af dat ze er geen zin in hebben en in het contact zijn ze erg onvriendelijk. Lopen gewoon meerdere malen langs de tafel terwijl je een ronde wil bestellen dit heeft ons enorm gestoord.

28. Sfeer en gezelligheid die dit restaurant uitstraalt is helemaal TOP!

29. Supersfeer in een prachtig pand. Gezellige sfeer en leuk personeel.
    Zeker een aanrader.

30. Dit weekeinde de eerste keer bij Bueno. Dit was meteen de laatste keer. Los van de hoge prijzen, beviel ons de service helemaal niet. Ter afsluiting een cappuccino besteld: door het dikke aardewerk van de kop bleef er nog maar weinig ruimte voor de inhoud over.

31. Super lekker gegeten. Verbeterpunt is de wachttijd tussen de gerechten door.... Verder een prima avond!!!!

32. Zeer matige ervaring met Bueno. We hebben hier 45 min op onze bestelling moeten wachten, drinken dat ze waren vergeten te brengen en toen we hier iets van zeiden kregen we een lang gezicht van de medewerkster.

Het is dankzij de mannelijke bediener dat de bediening geen 1 krijgt. Eten en sfeer is verder zeer goed in orde, alleen wordt dit volledig teniet gedaan door het personeel.

Verder ook geen concept waar volledig over nagedacht is, aangezien de bestellingen erg lang duren en er een tijdslot aan zit.

Een grote tip: Kijk eens naar concurrentie uit de grotere steden. Bieden voor dezelfde prijs behoorlijk meer zonder een maximale tijd.

33. Marielle

Gisteren bij Bueno gaan eten. Wat een leuke zaak. Lekkere gerechten, mooi geserveerd. Bediening heel gezellig, en spontaan. Leuk kunnen lachen maar ook professioneel! Zeker de moeite waard om terug te komen! Top!

34. Dr Gustaf

Gister voor eerst gegeten bij Bueno in Heerlen. De avond kan prima met 1 woord worden omschreven: wachten.
    - wachten in een rij, terwijl we gereserveerd hadden
    - na toewijzen tafel: weer wachten totdat er eens een drankje wordt opgenomen
    - de volle dienbladen die klaar werden gezet door de bardame bleven wachten totdat ze een keer werden opgemerkt door het met lege handen langslopend personeel. Dan bestel je de volgende keer geen koffie of thee na, want afgekoeld.
    - na verzoek om af te rekenen een half uur wachten totdat er een keer iemand komt.

Verder: niet-bestelde tapas op tafel, bloedheet binnen (25 graden volgens de edifice op tafel), goede maar veel te harde muziek, en een ordersysteem uit de jaren 50.

Eten: prima, behalve de aioli (smaakversterkers ahoy).

Misschien volgend jaar weer eens.

35. Vandaag zeer slechte ervaring. Bestelling niet juist, zeer onprofessionele en slechte bediening.
    Nooit meer

36. Zaterdagavond 1 april met reserveren voor het eerst bij Bueno Heerlen gaan eten. Ongeregeld boeltje, laat me meer aan een fastfoodrestaurant denken dan een gezellig avondje uit. Van de toch al niet zo ruime keuze was ook nog niet alles meer te krijgen. Groente was op! Op een zaterdagavond nota bene en volgens mij zat zowat iedereen daar op reservering. Dat kun je toch wel plannen. Eten was niet allemaal tapas, vaak veel te groot. De toetjes, niet in de prijs inbegrepen overigens, ook deels op. Ze maken zich er niet echt druk om, dan kies je maar wat anders. Twee van ons vier hebben geen toetje meer genomen. Eten op zich niet slecht, maar zeker geen aanrader. Al met al vonden wij het helaas een teleurstelling. Jammer...

37. Vandaag eerste keer gegeten met gebruik van all you can eat formule Tapas.
    Eten was o.k. maar niets bijzonder, bediening nog niet ingewerkt zoals het moet maar grotendeels wel vriendelijk. Hebben we verder geen last van gehad.
    Helaas werd ons wel medegedeeld om 20.00 uur dat wij geen dessert meer konden bestellen omdat de nieuwe gasten al aan het wachten waren voor de volgende 2,5 uur sessie all you can eat.

Van te voren was ons niet medegedeeld dat wij om 20.00 uur geacht werden te vertrekken. Wel dat we 2,5 uur gebruik konden maken van de formulie. Een zeer kattige en onprofessionele serveerster (die in aan het begin ook al aan ons had gevraagd of we wel gereserveerd hadden terwijl onze drankjes al op tafel stonden) hield vol van wel en deelde mede dat ze hierover niet in discussie wilde gaan met mij. In een vloek en een zucht lag de rekening op tafel en "moven" maar. Aan klantvriendelijkheid en planning valt er nog veel te verbeteren. Opdienen eerste gerecht duurde zeker 25 minuten. Ook diverse gerechten niet ontvangen terwijl wel afgestreept op bestellijstje waardoor 1 van de 4 geen eten had terwijl de anderen wel al konden eten.

Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar en geen aanrader voor gezellig uit eten tenzij je het binnen 2,5 uur wel redt en dan voor gezien houdt.

38. Nieuw geopend gezellig restaurant, super leuke bediening.
    Heerlijke avond gehad en blijven slapen in Heerlen in hotel boven de tapasbar.
    Aanrader !

39. Het personeel was vriendelijk. De tapas vonden we niet Spaans. Meer kleine, Nederlandse gerechten.
    Jammer dat er in deze tijd, waar gezonde voeding toch een steeds grotere rol speelt, geen bruin brood aanwezig is.
    De toetjes waren goed.